abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195535337
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 21:20 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Donald Trump die je vertelt hoe je covid kan vermijden. Whats wrong with this picture? _O-
McConnel mijdt zelfs het Witte Huis om deze reden.
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 22:42:59 #277
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_195537113
Nou, vertel.....
pi_195537229

twitter

Volgende week woensdag dus debat tussen Trump en Steve Scully! Biden wederom 3de wiel in het debat?.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_195537534
Deze meneer geeft aan gehacked te zijn en zijn account bestaat op het moment niet. Die claim lijkt me best consistent met het feit dat hij al jarenlang journalist bij C-Span is en dit een paar dagen voor een dergelijk debat de wereld in helpen nogal onprofessioneel zou zijn en zo'n beginnersfout/onprofessioneel gedrag zie je toch niet vaak bij mensen met een dergelijke staat van dienst. En ja, ik hij heeft kennelijk vaker geclaimed gehacked te zijn.

Verder geeft deze meneer aan dat hij denkt dat Scully professioneel zijn werk doet:
twitter

Ik ken hem verder niet, maar ik zou gezien zijn staat van dienst en hoe collega's hem kennelijk zien voorzichtig zijn hem aan het kruis te nagelen.

[ Bericht 2% gewijzigd door SnertMetChoco op 09-10-2020 23:07:57 ]
pi_195537698
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 22:48 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]

[ twitter ]

Volgende week woensdag dus debat tussen Trump en Steve Scully! Biden wederom 3de wiel in het debat?.
Wat maakt dat uit, Trump is te laf of te ziek om te komen dus wie er moderator is lijkt mij dan irrelevant.
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 23:35:45 #281
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_195538397
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 23:07 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Wat maakt dat uit, Trump is te laf of te ziek om te komen dus wie er moderator is lijkt mij dan irrelevant.
:')

Totaal niet.

Trump walst over ze heen.
Dying whore's cancer heater!!!!!!
pi_195539388
Ik kan het me zo moeilijk voorstellen dat zoveel mensen onder de indruk zijn van Trump :') Komt echt over als beta-mannetjes die achter de grootste brulaap aanlopen.
Цой жив
pi_195539453
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 23:35 schreef Rozevla het volgende:

[..]

Totaal niet.

Riddle me this:
twitter
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 00:45:05 #284
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_195539500
quote:

[..]

Totaal niet.

Hij weigert het debat aan te gaan, klinkt als een chicken.
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 00:47:18 #285
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195539525
quote:

[..]

Totaal niet.

Hij durft niet.

Begrijpelijk wel, na die afgang van de vorige keer.
Huilen dan.
pi_195539618
Trump kan ik snappen, die kan nog te ziek zijn. COVID-19 is geregeld hardnekkig.

Dit snap ik echt volstrekt niet:

twitter
pi_195539693
Een debat via zoom met een kandidaat die eerder interviews gaf met een teleprompter voor zijn neus?
Wat gek dat Trump daar niet aan mee wilt werken.
pi_195539775
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 01:06 schreef Chivaz het volgende:
Een debat via zoom met een kandidaat die eerder interviews gaf met een teleprompter voor zijn neus?
Je gaat wel helemaal op in facebook geleuter. :D

Wat vind je er van dat Graham zich niet wil laten testen na blootgesteld te zijn aan COVID-19 en daarmee dan geen debat aan gaat?
pi_195539787
quote:
No, Biden wasn’t reading pre-written response to question in Telemundo interview
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_195539909

“Move it up here”....... En vervolgens beantwoord hij de vraag. Tel daar bij op dat zijn campagnemedewerkers weigerden in te gaan op de vraag of Biden een teleprompter gebruikte voor zijn interviews en het begint er dan toch aardig verdacht uit te zien.

De media is nu all in voor Biden, er worden geen kritische vragen gesteld en als ze gesteld worden dan mag hij ze compleet negeren. Om dan virtueel het debat aan te gaan met Biden is politieke zelfmoord. Al moet ik zeggen dat het eerste debat met Biden het meest verschrikkelijke debat was dat ik ooit heb gezien.
pi_195539912
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 01:16 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Je gaat wel helemaal op in facebook geleuter. :D

Wat vind je er van dat Graham zich niet wil laten testen na blootgesteld te zijn aan COVID-19 en daarmee dan geen debat aan gaat?
Niet gevolgd.
pi_195539937
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 01:38 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Niet gevolgd.
Niet gevolgd maakt gelukkig niet uit. Ik post een tweet direct boven je reactie. Het is niet complex. Graham is mogelijk plausibel besmet met COVID-19 en wil zich niet laten testen. Wat vind je daar van?

Verder kun je beter op de reactie van kijkertje ingaan over de zogenaamde telepompter, want zij had een linkje naar een artikel met meer informatie dan mijn geleuter. :P

Wat denk je trouwens dat Pence hier had bij zijn debat?
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 01:45:12 #293
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_195539952
quote:
Best gek ja waarom neemt hij de uitdagingen niet aan,
pi_195539974
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 01:43 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Niet gevolgd maakt gelukkig niet uit. Ik post een tweet direct boven je reactie. Het is niet complex. Graham is mogelijk plausibel besmet met COVID-19 en wil zich niet laten testen. Wat vind je daar van?

Verder kun je beter op de reactie van kijkertje ingaan over de zogenaamde telepompter, want zij had een linkje naar een artikel met meer informatie dan mijn geleuter. :P

Wat denk je trouwens dat Pence hier had bij zijn debat? [ afbeelding ]
Dat is zijn keuze, als hij het debat niet aan wilt gaan en dit als excuus gebruikt........
Het interesseert mij vrij weinig eerlijk gezegd.
pi_195539989
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 01:48 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Dat is zijn keuze, als hij het debat niet aan wilt gaan en dit als excuus gebruikt........
Het interesseert mij vrij weinig eerlijk gezegd.
Het is inderdaad zijn keuze. Net zoals het Trumps keuze is om niet te debatteren. Het mag allemaal, dat is niet het punt toch?

Moeilijk he, om je partijdigheid los te laten. :s)
pi_195539995
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 01:43 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Wat denk je trouwens dat Pence hier had bij zijn debat? [ afbeelding ]
Het zal vast een apparaat zijn die hij gebruikt om hem te helpen tijdens het debat. Wat raar dat hij het boven zijn riem heeft zitten en niet in zijn jasje waar geen mens het kan zien!!!!
Dat was wat je wilde zien toch?
pi_195540029
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 01:50 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Het is inderdaad zijn keuze. Net zoals het Trumps keuze is om niet te debatteren. Het mag allemaal, dat is niet het punt toch?

Moeilijk he, om je partijdigheid los te laten. :s)
Proest, je sleept Lindsey Graham die totaal niet relevant is er met zijn grijze haren erbij om een punt te maken die slaat als een tang op een varken. Feit blijft dat de campagnemedewerker weigerde te antwoorden op de vraag of Biden een teleprompter gebruikte en het feit dat een aantal interviews duidelijk een script volgen.
Om dan niet te debatteren via zoom is een begrijpelijke keuze, overigens heeft Trump de debatten harder nodig dan Biden. Dus ik de zeer partijdige man zou nu van de daken moeten schreeuwen dat Trump moet debatteren toch? Of werkt het dan ineens niet meer zo?
pi_195540048
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 01:51 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Het zal vast een apparaat zijn die hij gebruikt om hem te helpen tijdens het debat. Wat raar dat hij het boven zijn riem heeft zitten en niet in zijn jasje waar geen mens het kan zien!!!!
Dat was wat je wilde zien toch?
Ik wil niet per se wat zien, ik ben wel degelijk oprecht benieuwd wat het is.

Ik vroeg het aan je als expert in het zo negatief mogelijk interpreteren van foto's die shady over kunnen komen en ik dacht misschien dat je wel even wat meer onderzoek wilde plegen, maar dat bleek niet zo te zijn.

Of naja, laten we er niet moeilijk over doen, jij weet het ook niet, maar lult gewoon anderen na, zoals het je uit komt.
pi_195540059
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 01:59 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Ik wil niet per se wat zien, ik ben wel degelijk oprecht benieuwd wat het is.

Ik vroeg het aan je als expert in het zo negatief mogelijk interpreteren van foto's die shady over kunnen komen en ik dacht misschien dat je wel even wat meer onderzoek wilde plegen, maar dat bleek niet zo te zijn.

Of naja, laten we er niet moeilijk over doen, jij weet het ook niet, maar lult gewoon anderen na, zoals het je uit komt.
Het negatief interpeteren van foto’s? Waar heb ik dat gedaan? Kom eens met een quote of een uitspraak of zit je domweg dingen te verzinnen?
pi_195540064
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 02:01 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Het negatief interpeteren van foto’s? Waar heb ik dat gedaan? Kom eens met een quote of een uitspraak of zit je domweg dingen te verzinnen?
quote:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')