McConnel mijdt zelfs het Witte Huis om deze reden.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:20 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Donald Trump die je vertelt hoe je covid kan vermijden. Whats wrong with this picture?
Wat maakt dat uit, Trump is te laf of te ziek om te komen dus wie er moderator is lijkt mij dan irrelevant.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:48 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
[ twitter ]
Volgende week woensdag dus debat tussen Trump en Steve Scully! Biden wederom 3de wiel in het debat?.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:07 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit, Trump is te laf of te ziek om te komen dus wie er moderator is lijkt mij dan irrelevant.
Riddle me this:quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:35 schreef Rozevla het volgende:
[..]![]()
Totaal niet.
Trump walst over ze heen.
Hij weigert het debat aan te gaan, klinkt als een chicken.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:35 schreef Rozevla het volgende:
[..]![]()
Totaal niet.
Hij durft niet.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:35 schreef Rozevla het volgende:
[..]![]()
Totaal niet.
Je gaat wel helemaal op in facebook geleuter.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 01:06 schreef Chivaz het volgende:
Een debat via zoom met een kandidaat die eerder interviews gaf met een teleprompter voor zijn neus?
Wat gek dat Trump daar niet aan mee wilt werken.
No, Biden wasn’t reading pre-written response to question in Telemundo interviewquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 01:06 schreef Chivaz het volgende:
Een debat via zoom met een kandidaat die eerder interviews gaf met een teleprompter voor zijn neus?
Niet gevolgd.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 01:16 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Je gaat wel helemaal op in facebook geleuter.
Wat vind je er van dat Graham zich niet wil laten testen na blootgesteld te zijn aan COVID-19 en daarmee dan geen debat aan gaat?
Niet gevolgd maakt gelukkig niet uit. Ik post een tweet direct boven je reactie. Het is niet complex. Graham is mogelijk plausibel besmet met COVID-19 en wil zich niet laten testen. Wat vind je daar van?quote:
Best gek ja waarom neemt hij de uitdagingen niet aan,quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 01:06 schreef Chivaz het volgende:
Dat is zijn keuze, als hij het debat niet aan wilt gaan en dit als excuus gebruikt........quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 01:43 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Niet gevolgd maakt gelukkig niet uit. Ik post een tweet direct boven je reactie. Het is niet complex. Graham is mogelijk plausibel besmet met COVID-19 en wil zich niet laten testen. Wat vind je daar van?
Verder kun je beter op de reactie van kijkertje ingaan over de zogenaamde telepompter, want zij had een linkje naar een artikel met meer informatie dan mijn geleuter.
Wat denk je trouwens dat Pence hier had bij zijn debat? [ afbeelding ]
Het is inderdaad zijn keuze. Net zoals het Trumps keuze is om niet te debatteren. Het mag allemaal, dat is niet het punt toch?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 01:48 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat is zijn keuze, als hij het debat niet aan wilt gaan en dit als excuus gebruikt........
Het interesseert mij vrij weinig eerlijk gezegd.
Het zal vast een apparaat zijn die hij gebruikt om hem te helpen tijdens het debat. Wat raar dat hij het boven zijn riem heeft zitten en niet in zijn jasje waar geen mens het kan zien!!!!quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 01:43 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Niet gevolgd maakt gelukkig niet uit. Ik post een tweet direct boven je reactie. Het is niet complex. Graham is mogelijk plausibel besmet met COVID-19 en wil zich niet laten testen. Wat vind je daar van?
Verder kun je beter op de reactie van kijkertje ingaan over de zogenaamde telepompter, want zij had een linkje naar een artikel met meer informatie dan mijn geleuter.
Wat denk je trouwens dat Pence hier had bij zijn debat? [ afbeelding ]
Proest, je sleept Lindsey Graham die totaal niet relevant is er met zijn grijze haren erbij om een punt te maken die slaat als een tang op een varken. Feit blijft dat de campagnemedewerker weigerde te antwoorden op de vraag of Biden een teleprompter gebruikte en het feit dat een aantal interviews duidelijk een script volgen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 01:50 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Het is inderdaad zijn keuze. Net zoals het Trumps keuze is om niet te debatteren. Het mag allemaal, dat is niet het punt toch?
Moeilijk he, om je partijdigheid los te laten.
Ik wil niet per se wat zien, ik ben wel degelijk oprecht benieuwd wat het is.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 01:51 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het zal vast een apparaat zijn die hij gebruikt om hem te helpen tijdens het debat. Wat raar dat hij het boven zijn riem heeft zitten en niet in zijn jasje waar geen mens het kan zien!!!!
Dat was wat je wilde zien toch?
Het negatief interpeteren van foto’s? Waar heb ik dat gedaan? Kom eens met een quote of een uitspraak of zit je domweg dingen te verzinnen?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 01:59 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik wil niet per se wat zien, ik ben wel degelijk oprecht benieuwd wat het is.
Ik vroeg het aan je als expert in het zo negatief mogelijk interpreteren van foto's die shady over kunnen komen en ik dacht misschien dat je wel even wat meer onderzoek wilde plegen, maar dat bleek niet zo te zijn.
Of naja, laten we er niet moeilijk over doen, jij weet het ook niet, maar lult gewoon anderen na, zoals het je uit komt.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 02:01 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het negatief interpeteren van foto’s? Waar heb ik dat gedaan? Kom eens met een quote of een uitspraak of zit je domweg dingen te verzinnen?
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 01:06 schreef Chivaz het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |