abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195527195
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 14:20 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Omdat ik deze discussie al 300,000 keer heb gehad, en telkens het op hetzelfde eindigt. Ik heb wel betere dingen te doen dan met een stel betweters te discussiėren. :*

Ik krijg niet voor niets allemaal fan boys die mij nog wel waarderen in prive, maar die gaan dit soort discussies bij voorbaat al niet aan. Dat zijn de "stille" stemmers van Trump!

Zie deze post, precies wat nu gebeurd -> AVK / Het grote Donald Trump topic #TRUMP2020 #1
Ik had aangeboden mij sterk te maken voor een safe space maar dat wees jij af in een later stadium nadat ik het bij de FA's al gevraagd had. Wat wil je nu eigenlijk?
pi_195527253
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 14:11 schreef epicbeardman het volgende:
En zo is de hele "Pro-Biden kamp" vanuit Amerikaanse politieke topic hier heen verhuisd als aasgieren. Ooh waar kunnen wij nu weer Trump aanhangers vinden. We hebben niks beters te doen.

Jullie snappen echt niet dat het geen zin heeft om met jullie in discussie te gaan he? daarom is het in al die andere topics ook zo'n onmogelijke circlejerk van "uhh orangeman dit" "haah orangeman dat" "hohooooo oranemanbadddd"

Komen ze weer met de standaard dingen over Corona. Nee @:Monolith jouw hele post hierboven is lariekoek. Je wil Trump supporters maar in 1 hokje plaatsen. HURR DURR extreem rechtse PVV tokkies. :|W

Ben klaar met jullie! :* ik heb mijn mening hierboven gegeven en als jullie daar niet mee eens zijn lig ik niet wakker van.

Oh wat ga ik straks genieten als Trump wint. Oh ik geniet nu al. *O*
Met dit kleuterniveau kan ik niet zoveel. Kijk je hebt echt werkelijk niets inhoudelijks te melden over de Amerikaanse politiek anders dan de typische thema's waar Nederlanders die groot fan zijn van Trump mee geobsedeerd zijn en dat is in essentie 'het behoud van de eigen blanke cultuur'. Dat vertaalt zich in thema's als migratie en boos doen over standbeelden van slavenhouders en dergelijke. Prima hoor, maar weinig verheffend allemaal.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_195527258
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 14:24 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Het zou fijn zijn als die mensen kunnen uitleggen wat er zo geweldig is aan een man die het blijkbaar belangrijker vindt om confederate statues te beschermen dan het volk verenigen? Wat is er zo goed aan een president die meer bezig is met een schimmenstrijd te voeren tegen communisten dan met de problemen die in zijn land spelen aan te pakken?
Wat als ik het simpeler houd, want zoals eeder in dit topic aangegeven ben zou ik Tulsi Gabbard > Trump zien.

Maar ik ben zo simpel.

Ik zie Biden. Iemand die 50 jaar+ in de politiek zit en gefaald heeft met van alles en nog wat. Hele enge taferelen met kleine meisjes en haren ruiken/betasten. Racistische man alom.
Nu naar zo veel jaar in politiek zal hij het wel even beter doen dan Trump, de hele campagne bestaat uit "Trump doet dit, wij doen dat"

Vanaf dat moment is het voor mij DONE. Over.

Alleen dat is al voldoende om voor mij Trump te prefereren over Biden.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 14:30:21 #204
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_195527262
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 14:26 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik had aangeboden mij sterk te maken voor een safe space maar dat wees jij af in een later stadium nadat ik het bij de FA's al gevraagd had. Wat wil je nu eigenlijk?
Geef hem een safe space. Alsjeblieft.

Kan hij lekker zijn aantoonbare onzin vrij spuien in een omgeving met andere mensen die vooral geen lastige vragen stellen.

Net als Trump niet het debat aangaan met mensen die anders denken, maar ze een leuk koosnaampje geven en heel hard giechelen met zijn allen.
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 14:33:48 #205
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195527322
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 14:30 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Wat als ik het simpeler houd, want zoals eeder in dit topic aangegeven ben zou ik Tulsi Gabbard > Trump zien.

Maar ik ben zo simpel.

Ik zie Biden. Iemand die 50 jaar+ in de politiek zit en gefaald heeft met van alles en nog wat. Hele enge taferelen met kleine meisjes en haren ruiken/betasten. Racistische man alom.
Nu naar zo veel jaar in politiek zal hij het wel even beter doen dan Trump, de hele campagne bestaat uit "Trump doet dit, wij doen dat"

Vanaf dat moment is het voor mij DONE. Over.

Alleen dat is al voldoende om voor mij Trump te prefereren over Biden.
- Wat is er zo geweldig aan Trump?
Biden links, Biden rechts, Biden zus, Democrats dit, Crooked Hillary, yada yada yada...
Huilen dan.
pi_195527348
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 14:33 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Biden links, Biden rechts, Biden zus, Democrats dit, Crooked Hillary, yada yada yada...
Simpel, de ene engnek(Biden) is toch heel wat enger dan de andere engnek(Trump)
En ik weet dit is geen antwoord. Maar zoek mijn posts in dit topic maar dan krijg je een goed beeld waarom ik Trump geweldig vind en Biden en de democraten(behalve Tulsi Gabbard) niks.

Normaal vinden jullie ook elke post terug van mij. Alsof ze uitgeprint liggen op de Fok headquarters. O+
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_195527391
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 14:33 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Wat is er zo geweldig aan Biden ? Owja niemand vind Biden geweldig.
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 14:42:00 #208
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195527478
* Isdatzo leest TT nog eens :? .

Misschien beter Het grote Joe Biden topic #BIDEN2020 #1 van maken?
Huilen dan.
pi_195527599
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 14:42 schreef Isdatzo het volgende:
* Isdatzo leest TT nog eens :? .

Misschien beter Het grote Joe Biden topic #BIDEN2020 #1 van maken?

Het was een retorische vraag. Er is al een Biden topic maar dat loopt nog niet echt.
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 14:59:40 #210
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_195527821
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 14:47 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Het was een retorische vraag. Er is al een Biden topic maar dat loopt nog niet echt.
Nee dat klopt, want begrijpen dat Trump een grote mislukking is is niet hetzelfde als als een hondje achter Biden aanlopen. Biden is het minste van twee kwaden, een enigszins redelijke politicus, een beetje te oud, maar iemand die een team kan vormen, een beleid kan uitzetten en vervolgens dat laten uitvoeren. Gaat dat foutloos zijn? Ongetwijfeld niet. Gaan daar soms stomme dingen uitkomen? Ongetwijfeld ja. Maar niet de shitshow van Trump, niet de totale chaos van een opportunist die vandaag ergens voor, morgen ergens tegen en overmorgen geen idee heeft.

Kijk naar de Corona hulp. Op maandag toeteren dat daar pas na de verkiezingen over gesproken wordt, dan storten de beurzen in en dan komt hij daar weer op terug. Puur amateurisme dus, niet meer, niet minder.

Dus ja, de vraag "Waarom vind je Trump nou eigenlijk goed?", zonder daarbij te wijzen op wat anderen fout doen is heel legitiem. Ik heb al tientallen keren aangegeven wat hij fout doet, daar wordt nooit, maar dan ook nooit een inhoudelijk antwoord op gegeven. Alleen maar ja maar Hillary, ja maar Obama, ja maar Biden. Enzovoort, enzovoort.
pi_195528124
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 14:59 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Nee dat klopt, want begrijpen dat Trump een grote mislukking is is niet hetzelfde als als een hondje achter Biden aanlopen. Biden is het minste van twee kwaden, een enigszins redelijke politicus, een beetje te oud, maar iemand die een team kan vormen, een beleid kan uitzetten en vervolgens dat laten uitvoeren. Gaat dat foutloos zijn? Ongetwijfeld niet. Gaan daar soms stomme dingen uitkomen? Ongetwijfeld ja. Maar niet de shitshow van Trump, niet de totale chaos van een opportunist die vandaag ergens voor, morgen ergens tegen en overmorgen geen idee heeft.

Kijk naar de Corona hulp. Op maandag toeteren dat daar pas na de verkiezingen over gesproken wordt, dan storten de beurzen in en dan komt hij daar weer op terug. Puur amateurisme dus, niet meer, niet minder.

Dus ja, de vraag "Waarom vind je Trump nou eigenlijk goed?", zonder daarbij te wijzen op wat anderen fout doen is heel legitiem. Ik heb al tientallen keren aangegeven wat hij fout doet, daar wordt nooit, maar dan ook nooit een inhoudelijk antwoord op gegeven. Alleen maar ja maar Hillary, ja maar Obama, ja maar Biden. Enzovoort, enzovoort.
Trump doet ook zat goed.

AVK / Het grote Donald Trump topic #TRUMP2020 #1
pi_195529024
Trumpgod bewijst maar weer eens dat het Chinese virus niets meer is dan een griepje
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 16:08:39 #213
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_195529103
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 14:30 schreef Monolith het volgende:

[..]

Met dit kleuterniveau kan ik niet zoveel. Kijk je hebt echt werkelijk niets inhoudelijks te melden over de Amerikaanse politiek anders dan de typische thema's waar Nederlanders die groot fan zijn van Trump mee geobsedeerd zijn en dat is in essentie 'het behoud van de eigen blanke cultuur'. Dat vertaalt zich in thema's als migratie en boos doen over standbeelden van slavenhouders en dergelijke. Prima hoor, maar weinig verheffend allemaal.
Hier staat een overzicht van wat hij heeft bereikt. Klinkt goed allemaal. Zie bijvoorbeeld e eerste twee 'hoofdbullets'. Ik ben benieuwd of hier dingen tussen staan die ook jij goede prestaties vindt of dat je van alles zegt 'Ja maar [...]'

Als je hier kijkt, zie je allemaal voorbeelden van dingen die niet goed zijn.

Mijn mening is dat veel mensen zich opstellen als een soort advocaat van hun favoriet. Ik volg op Facebook een paar rechtse mensen, zoals Dinesh D'Souza en Dennis Michael Lync. die zeggen veel positiefs over Trump en *nooit* iets negatiefs.

Het ligt er erg aan waar je je schijnwerper op richt.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_195529769
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 16:59:53 #216
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195529901
MIEMIEMIEMIE MEDIA :'( !!
Huilen dan.
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 17:04:24 #217
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195529979
CNN :') .
Huilen dan.
pi_195530192
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 16:59 schreef Isdatzo het volgende:
MIEMIEMIEMIE MEDIA :'( !!
Dude _O- c'mon man

vrijdag 9 oktober 2020 @ 17:36:34 #219
403588 mcmlxiv
pi_195530558
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 16:08 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Hier staat een overzicht van wat hij heeft bereikt. Klinkt goed allemaal. Zie bijvoorbeeld e eerste twee 'hoofdbullets'. Ik ben benieuwd of hier dingen tussen staan die ook jij goede prestaties vindt of dat je van alles zegt 'Ja maar [...]'

Mijn mening is dat veel mensen zich opstellen als een soort advocaat van hun favoriet. Ik volg op Facebook een paar rechtse mensen, zoals Dinesh D'Souza en Dennis Michael Lync. die zeggen veel positiefs over Trump en *nooit* iets negatiefs.

Het grappige is dat je eerste link de Donald reclame folder is en de tweede gedegen onderzoek op basis van feiten. En die tweede laat dus simpelweg zien dat hij de slechtst presterende president is sinds reagan. Niet dat reagan slechter was, maar verder gaat dit onderzoek niet. Gaan we verder terug dan komen we waarschijnlijk bij hoover uit als het gaat om vergelijkbare resultaten.
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 17:51:52 #220
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_195530844
twitter
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barēa, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_195531247
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 17:51 schreef AFCNiels het volgende:
[ twitter ]
Prima plan
pi_195531250
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 17:51 schreef AFCNiels het volgende:
[ twitter ]
Ah, de dikke duim werkt nog bij hem.
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 18:27:36 #223
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195531573
'A process for future presidents.."

Joe Biden is toast.

twitter
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 18:31:10 #224
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_195531632
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 18:27 schreef dellipder het volgende:

Joe Biden is toast.

[ twitter ]
En maar zeiken over mondkapjes, dat ding zit bij haar helemaal niet goed, ze zit er met haar vieze handen aan en het is een kapje van een soort dat niks toevoegt.
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barēa, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 18:32:29 #225
403588 mcmlxiv
pi_195531660
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 18:27 schreef dellipder het volgende:

Joe Biden is toast.

[ twitter ]
Ik denk voor de volgende president die op plaats 42 van 45 qua beste/slechtste presidenten staat. De huidige plaats van trump dus. Als dat biden is, dan helemaal terecht.

Maar trumpfans! Dan komt er een zwart wijf op de troon! De horror!
pi_195531723
Laat die Harris het inderdaad dan maar doen want die bejaardenparade (incl pelosi) gaat dat land niet verder helpen
pi_195531750
Hoewel de vader van Harris ook Donald J. heet. Dit kan geen toeval zijn
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 18:40:12 #228
403588 mcmlxiv
pi_195531781
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 18:38 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Hoewel de vader van Harris ook Donald J. heet. Dit kan geen toeval zijn
Nog een dochter!
pi_195531849
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 16:08 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Ik zie veel nuance. Dit is echt van een lachwekkend niveau. De economie kun je niet zonder meer toeschrijven aan een president. Overstimulatie in tijden van hoogconjunctuur met een oplopend tekort als gevolg is in mijn ogen nooit een goed idee. Dat is heel hard gedaan met enorme consequenties voor de toekomst. Typisch het soort leven op de pof en het afwentelen van de gevolgen op toekomstige generaties waar de GOP zo kritisch op is als de Democraten aan de macht zijn.

Maar je vervalt wederom in het neerpleuren van andermans werk en roepen "ontkracht dit maar". Een coherent politiek argument zie ik je nooit maken.
pi_195531896
Biden en Harris komen nooit in het Witte Huis, ja misschien als Trump ze uitnodigd voor een bakje koffie in de aankomende 4 jaar.

Pence maakte gehakt van Harris en iedereen zag het. Media spiegelt weer wat anders voor. (Maar de polls!)

Met zijn enorme zelfzekerheid, kalmte, kennis, standpunten veegde hij Harris van de tafel.

Ze was een bang hert in koplampen, haar schijnlach die Hillary/Biden ook als advies van hen debattrainer hebben aangenomen liet haar volledig door de mand vallen. Iedereen zag dat Harris ongemakkelijk was, ze is niet iemand waar je van denkt. Oh dat is een leuke vrouw. Ze past perfect in het plaatje van Clinton's. De donkere Hillary.

Het was een goed debat, omdat Pence overduidelijk de winnaar was bleef de media het maar hebben over de vlieg.. wantja meer hadden ze niet te vertellen.

twitter

Kan niet wachten op de volgende Trump vs Biden debates. ^O^

twitter
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 18:58:38 #231
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195532107
quote:
2s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 16:06 schreef xpompompomx het volgende:
Gatverdamme, die Biden met z'n teleprompters heel de tijd. :r

Huilen dan.
pi_195532141
Overigens is dit wel een leuk als je niks te doen hebt:

Topics doorgaan van 2016..

POL / Amerikaanse verkiezingen 2016 #149 Election Day!

Ik ben nog niet aangekomen op het moment dat Trump wint, oh wat een vermaak zal ik hebben.

De welbekende gebruikers die hier anti Trump zijn, waren in 2016 even naļef en gedesillusioneerd. Trump gaat nooit winnen! Dit dat! .. hoeveel jaar ouder zijn die geworden in die 4 jaar onder Trump? ik zie daar posts.. nou ik zou mijzelf kinderachtig voelen om deze hier te posten.

En @Isdatzo

Wees dan niet zo kinderachtig en post mijn reactie ook.. Of zal ik vertellen dat ik geen probleem zou hebben met Biden die een speech doet met een teleprompter. Ingestudeerde vragen van "supporters" beantwoorden via de teleprompter is heel wat anders :*

Biden wil virtueel debat omdat hij dan een battlestation met schermen naast hem kan hebben die hem toffe oneliners kunnen aangeven. *)
pi_195532152
De OMB crew is er weer. Weer een topic verkracht.

Dit gaat dus dezelfde kant op als POL. Jammer!
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 19:02:08 #234
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195532161
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 18:46 schreef epicbeardman het volgende:
Biden en Harris komen nooit in het Witte Hui

Pence maakte gehakt van Harris

Met zijn (Pence, red) enorme zelfzekerheid, kalmte, kennis, standpunten veegde hij Harris van de tafel.

Ze (Harris, red) was een bang hert in koplampen, haar schijnlach die Hillary/Biden

Iedereen zag dat Harris ongemakkelijk was, ze is niet iemand waar je van denkt. Oh dat is een leuke vrouw. Ze past perfect in het plaatje van Clinton's. De donkere Hillary.

Het was een goed debat, omdat Pence

Hmm. Ja, heel goed van Trump hoor.
Huilen dan.
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 19:03:12 #235
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_195532180
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 19:00 schreef epicbeardman het volgende:
Overigens is dit wel een leuk als je niks te doen hebt:

Topics doorgaan van 2016..

POL / Amerikaanse verkiezingen 2016 #149 Election Day!

Ik ben nog niet aangekomen op het moment dat Trump wint, oh wat een vermaak zal ik hebben.

De welbekende gebruikers die hier anti Trump zijn, waren in 2016 even naļef en gedesillusioneerd. Trump gaat nooit winnen! Dit dat! .. hoeveel jaar ouder zijn die geworden in die 4 jaar onder Trump? ik zie daar posts.. nou ik zou mijzelf kinderachtig voelen om deze hier te posten.

En @:isdatzo

Wees dan niet zo kinderachtig en post mijn reactie ook.. Of zal ik vertellen dat ik geen probleem zou hebben met Biden die een speech doet met een teleprompter. Ingestudeerde vragen van "supporters" beantwoorden via de teleprompter is heel wat anders :*

Biden wil virtueel debat omdat hij dan een battlestation met schermen naast hem kan hebben die hem toffe oneliners kunnen aangeven. *)
@JanCees voorspelde dat Trump zou gaan winnen, ongeveer vanaf het moment dat hij zich kandidaat stelde.
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 19:04:37 #236
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195532209
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 19:00 schreef epicbeardman het volgende:

En @:isdatzo

Het presidential debate won Biden ook zonder teleprompter, dus wat neuzel je nou?
Huilen dan.
pi_195532232
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 19:03 schreef AFCNiels het volgende:

[..]

@:JanCees voorspelde dat Trump zou gaan winnen, ongeveer vanaf het moment dat hij zich kandidaat stelde.
JC is dan ook net zo'n goat als Trump :)
pi_195532259
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 19:04 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Het presidential debate won Biden ook zonder teleprompter, dus wat neuzel je nou?
_O- blijf dat vooral geloven. Voor een moderator ben je wel snel geagiteerd en niet echt objectief. Moderators met politieke voorkeur in topics.. Tja ben daar niet zo van. Voor je het weet zeg ik wat verkeerds en ben ik gebanned.

Wat erg opvalt is dat er heel veel users die pro Trump waren in 2016 gestopt zijn met posten (in totaliteit) als ik door de topics kijk. Ik begrijp nu goed waarom iedereen dit fora verlaat. -O- Of zijn ze toch verbannen?
  Forum Admin vrijdag 9 oktober 2020 @ 19:09:14 #239
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_195532293
Serieus, ik sta op het punt om een aantal subforumbans uit te delen..ophouden met dit voetbalspelletje. Het is niet hij tegen zij. Post inhoudelijk mee, of helemaal niet.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Forum Admin vrijdag 9 oktober 2020 @ 19:10:03 #240
pi_195532310
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 19:07 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

_O- blijf dat vooral geloven. Voor een moderator ben je wel snel geagiteerd en niet echt objectief. Moderators met politieke voorkeur in topics.. Tja ben daar niet zo van. Voor je het weet zeg ik wat verkeerds en ben ik gebanned.

Wat erg opvalt is dat er heel veel users die pro Trump waren in 2016 gestopt zijn met posten (in totaliteit) als ik door de topics kijk. Ik begrijp nu goed waarom iedereen dit fora verlaat. -O- Of zijn ze toch verbannen?
Ga weg met je bullshit. Er is nauwelijks gemodereerd in dit topic en mensen worden al helemaal niet verbannen om hun politieke voorkeur.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_195532359
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 19:10 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Ga weg met je bullshit. Er is nauwelijks gemodereerd in dit topic en mensen worden al helemaal niet verbannen om hun politieke voorkeur.
Sterker nog, het stikt op fok van de mensen die vrij inhoudsloos Trump willen toejuichen. Als je kijkt naar hoe populair de man onder de Nederlandse bevolking is, kun je rustig stellen dat er op fok een enorme oververtegenwoordiging van Nederlandse Trumpfans is.
  Forum Admin vrijdag 9 oktober 2020 @ 19:14:09 #242
pi_195532379
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 19:12 schreef Monolith het volgende:

[..]

Sterker nog, het stikt op fok van de mensen die vrij inhoudsloos Trump willen toejuichen. Als je kijkt naar hoe populair de man onder de Nederlandse bevolking is, kun je rustig stellen dat er op fok een enorme oververtegenwoordiging van Nederlandse Trumpfans is.
En die ruimte hebben ze dan ook gewoon binnen de kaders die we opgesteld hebben, net zo goed voor "fans" van Biden.
pi_195532460
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 19:14 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

En die ruimte hebben ze dan ook gewoon binnen de kaders die we opgesteld hebben, net zo goed voor "fans" van Biden.
Ik geloof niet dat hier heel veel fans van Biden zitten. :P
  Forum Admin vrijdag 9 oktober 2020 @ 19:19:56 #244
pi_195532481
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 19:18 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat hier heel veel fans van Biden zitten. :P
Dat is waar :D

Voor beide is plek. Het is vooral de manier waarop een mening gebracht wordt.
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 19:24:03 #245
403588 mcmlxiv
pi_195532550
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 19:07 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Je post al tijden onzin en bent nog nooit geband toch?

Ik zie vooral mensen die afhaken omdat ze op enig moment begrijpen dat idolaat zijn van de nummer 42 van 45 (beste/slechtste presidenten ooit) best wel lastig te verdedigen is.

Ik zou graag een keer een inhoudelijke discussie zien, dat blijft lastig geloof ik.

Wat vind je bijvoorbeeld van de infrastructuur plannen van trump? En hoe vind je dat hij dat onderwerp de afgelopen vier jaar heeft behandeld?
pi_195532566
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 19:10 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook niet, toegegeven het was een bait opmerking. Ik wil hier ook niet op deze manier discussies houden.

Het probleem is dat iedereen "pro-Trumpers" willen bestempelen, denk dan bijvoorbeeld sublieme hints dat "wij" rechtsextremisten, neonazi's, anti-klimaat conspiracy gekkies, flat earthers, homohaters, vrouwenhaters en weet ik het wat allemaal niet zijn.

Zoals ik nu weer de slachtoffer rol stempel zal krijgen. En die draag ik met liefde hoor. Ben hier op fok al vaker "Proud Boy" genoemd. Ook een stempeltje.

Pro Trumpers zijn wat makkelijker daarin, ik oordeel alleen over de kandidaten. Ik zal nooit boos of triggered worden op iemand omdat hij of zij uitkomt voor Biden of "fan" is (laatste lijkt mij erg sterk trouwens dat iemand fan is van Biden)

Raar is dat ik weer in herhaling val en weer naar deze tweet kan refereren.

twitter

Om eerlijk te zijn voel ik mij wel aangevallen op dit fora. En dat alleen omdat ik anders naar deze clownshow kijk van een President verkiezing. Stelt mij wel teleur. Ik denk dat daarom veel deze discussies gewoon hebben opgegeven. Want voor je het weet heb je weer 3 andere stempels op je naam staan.

Iedereen mag Trump belachelijk maken, maar ga niet elkaar afvallen. Nergens voor nodig. Laten we het leuk houden. Het boeit mij allemaal geen donder wie wint, al zal het tergens saai zijn onder Biden. Van 100 topics in een jaar naar 1 topic in het jaar.
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 19:38:45 #247
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_195532872
Lachen.

Van "wat ga ik genieten als Trump weer wint, let maar op" naar "het boeit me geen donder wie wint".

Aan wie doet me zo'n 180 graden draai binnen 24 uur mij nou zo sterk denken?

Sorry hoor, ik wil heel graag op de inhoud in gaan met je, maar als je jezelf zo consequent tegenspreekt is er gewoon niks om het over te hebben.

Trump laat precies ditzelfde gedrag zien. Daarom vraag ik me af: wat zien mensen in Trump dat ik blijkbaar niet zie?

Welke kwaliteiten heeft die man die hem nou bij uitstek geschikt maken als president van de VS?

Ik zie ze niet. Echt niet. En ik had in 2016 ook wel gedacht dat hij wat milder zou worden in zijn nieuwe rol, maar hij is alleen maar extremistischer geworden.

Hij zei dat hij de Amerikanen zou samenbrengen. Hij zei dat hij een muur zou bouwen tussen de VS en Mexico. Hij zei dat hij beter zou zijn voor de natuur dan alle andere presidenten voor hem. Hij zou Obamacare vervangen met iets veel beters.

Die man zegt zo veel, maar heeft niks bereikt in vier jaar. Hij heeft alleen dingen afgebroken en afspraken waar jaren over onderhandeld is eenzijdig opgezegd, zonder een alternatief.

Waarom zou nog vier jaar daar wat aan veranderen? We hebben toch allemaal gezien dat hij gefaald heeft en bijna al zijn beloftes verbroken heeft? Waarom zou je het überhaupt nog in je hoofd krijgen dat stemmen op Trump en goed ding is?

Niet stemmen is ook een optie, hč.

Want één ding is gewoon waar: beide kandidaten zijn om verschillende redenen ongeschikt om nog 4 jaar de VS te leiden.

Maar dat je dan alsnog enthousiast word van Trump. Hoe dan? Leg het me uit. Ik snap het oprecht niet.
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 19:39:46 #248
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195532896
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 19:24 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook niet, toegegeven het was een bait opmerking. Ik wil hier ook niet op deze manier discussies houden.

Het probleem is dat iedereen "pro-Trumpers" willen bestempelen, denk dan bijvoorbeeld sublieme hints dat "wij" rechtsextremisten, neonazi's, anti-klimaat conspiracy gekkies, flat earthers, homohaters, vrouwenhaters en weet ik het wat allemaal niet zijn.

Zoals ik nu weer de slachtoffer rol stempel zal krijgen. En die draag ik met liefde hoor. Ben hier op fok al vaker "Proud Boy" genoemd. Ook een stempeltje.

Pro Trumpers zijn wat makkelijker daarin, ik oordeel alleen over de kandidaten. Ik zal nooit boos of triggered worden op iemand omdat hij of zij uitkomt voor Biden of "fan" is (laatste lijkt mij erg sterk trouwens dat iemand fan is van Biden)

Raar is dat ik weer in herhaling val en weer naar deze tweet kan refereren.

[ twitter ]

Om eerlijk te zijn voel ik mij wel aangevallen op dit fora. En dat alleen omdat ik anders naar deze clownshow kijk van een President verkiezing. Stelt mij wel teleur. Ik denk dat daarom veel deze discussies gewoon hebben opgegeven. Want voor je het weet heb je weer 3 andere stempels op je naam staan.

Iedereen mag Trump belachelijk maken, maar ga niet elkaar afvallen. Nergens voor nodig. Laten we het leuk houden. Het boeit mij allemaal geen donder wie wint, al zal het tergens saai zijn onder Biden. Van 100 topics in een jaar naar 1 topic in het jaar.
Kijk, het is nu vooral een meta-discussie geworden: het is geen discussie meer over Trump, maar vooral een discussie over de discussie over Trump.
Huilen dan.
pi_195532997
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 19:24 schreef epicbeardman het volgende:

Zet een TR en dan reageren wij daarop. Maar ik ben expres hier weggebleven omdat er geageert werd tegen POL en ons beleid in POL, als wij dan geen signalen krijgen dan grijpen we dus ook niet in want het werd mij te verstaan gegeven dat we niet welkom waren.

You cant have it both ways.
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 19:54:11 #250
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195533196
De GOP idealiter de common sense party.
Tenminste president Trump zei zojuist bij Rush dat hij geen conservatief is, maar common sense. En dat snijdt hout in de zin dat het establishment de uniparty is.
Crooked Hillary
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
pi_195533255
De partij van de relifanaten en wetenschapsontkenners is inderdaad van het "gezond verstand".
Daarbij moet dan wel worden aangetoond dat gezond verstand inhoudt dat je simplistische onderbuikideeėn klakkeloos voor waar worden aangenomen en gedegen empirisch onderzoek van de hand wordt gewezen.
pi_195533471
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 19:38 schreef Belabor het volgende:
Lachen.

Van "wat ga ik genieten als Trump weer wint, let maar op" naar "het boeit me geen donder wie wint".

Aan wie doet me zo'n 180 graden draai binnen 24 uur mij nou zo sterk denken?

Sorry hoor, ik wil heel graag op de inhoud in gaan met je, maar als je jezelf zo consequent tegenspreekt is er gewoon niks om het over te hebben.

Trump laat precies ditzelfde gedrag zien. Daarom vraag ik me af: wat zien mensen in Trump dat ik blijkbaar niet zie?

Welke kwaliteiten heeft die man die hem nou bij uitstek geschikt maken als president van de VS?

Ik zie ze niet. Echt niet. En ik had in 2016 ook wel gedacht dat hij wat milder zou worden in zijn nieuwe rol, maar hij is alleen maar extremistischer geworden.

Hij zei dat hij de Amerikanen zou samenbrengen. Hij zei dat hij een muur zou bouwen tussen de VS en Mexico. Hij zei dat hij beter zou zijn voor de natuur dan alle andere presidenten voor hem. Hij zou Obamacare vervangen met iets veel beters.

Die man zegt zo veel, maar heeft niks bereikt in vier jaar. Hij heeft alleen dingen afgebroken en afspraken waar jaren over onderhandeld is eenzijdig opgezegd, zonder een alternatief.

Waarom zou nog vier jaar daar wat aan veranderen? We hebben toch allemaal gezien dat hij gefaald heeft en bijna al zijn beloftes verbroken heeft? Waarom zou je het überhaupt nog in je hoofd krijgen dat stemmen op Trump en goed ding is?

Niet stemmen is ook een optie, hč.

Want één ding is gewoon waar: beide kandidaten zijn om verschillende redenen ongeschikt om nog 4 jaar de VS te leiden.

Maar dat je dan alsnog enthousiast word van Trump. Hoe dan? Leg het me uit. Ik snap het oprecht niet.
Dan moet je de conclusie leggen dat veel Trumpers gemotiveerd worden van juist de aversie die tegen hem heerst, de media die continu voorspiegelt dat ik Trump moet haten om deze reden, of om die reden. Bij velen gaat dit nieuws oor in oor uit.

Hierdoor heb ik en ik denk ook Amerikanen een wat simplistische gedachten over de algemene verkiezingen überhaupt. Uiteindelijk maakt het toch niet uit welke clown er zit, zo veel veranderd er toch niet daadwerkelijk. Althans, niet direct qua impact. Hoewel beide Presidenten dat natuurlijk niet zullen beaamen en juist wel iets gaan doen, en Biden vast topideeėn heeft. (Volgens mij heeft Trump wel al vanaf dag 1 wetten aangepakt, daar niet van).

Ik val niet over kleine standpunten zoals infrastructuur, en als ik daar in discussie over zou gaan dan heb je een ijkpunt nodig. En dan is het snel ja maar Obama whataboutism. Die discussie ga ik bij voorbaat niet aan omdat ik weet dat het op niets eindigt. 2 Nederlanders die over "fabeltjes" van Trump/Biden gaan lopen discussiėren.

Verder begrijp ik ook heel goed dat Trump niet de perfecte man is, zoals eerder aangegeven lijkt Tulsi Gabbard mij een perfecte presidente. Maar de kandidaat who not shall be named ben ik eigenlijk banger voor. Het is een marionet van de democraten. Die net zo hard draait als ik zeg dat het mij niks uitmaakt dat als hij verliest maar ik wel zal genieten van als Trump wint. Waar hij beloofde om "fracking" te bannen beweert de campagne nu weer dat ze niet gaan optreden tegen het desastreuze "fracking" waar Trump hier altijd al pro-fracking was.

Geloof mij goed, als de democraten niet met 2 afschuwelijke kandidaten waren gekomen dan was ik waarschijnlijk ook anti-Trump. Dat is al gewoon 1 reden dat ik Trump/Pence prefereer over Biden/Harris.
Verder staan er 1 2 3 4 posts van mij hier in het topic waar ik verder mijn mening toelicht.
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 20:10:56 #253
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_195533541
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 20:07 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Dan moet je de conclusie leggen dat veel Trumpers gemotiveerd worden van juist de aversie die tegen hem heerst, de media die continu voorspiegelt dat ik Trump moet haten om deze reden, of om die reden. Bij velen gaat dit nieuws oor in oor uit.

Hierdoor heb ik en ik denk ook Amerikanen een wat simplistische gedachten over de algemene verkiezingen überhaupt. Uiteindelijk maakt het toch niet uit welke clown er zit, zo veel veranderd er toch niet daadwerkelijk. Althans, niet direct qua impact. Hoewel beide Presidenten dat natuurlijk niet zullen beaamen en juist wel iets gaan doen, en Biden vast topideeėn heeft. (Volgens mij heeft Trump wel al vanaf dag 1 wetten aangepakt, daar niet van).

Ik val niet over kleine standpunten zoals infrastructuur, en als ik daar in discussie over zou gaan dan heb je een ijkpunt nodig. En dan is het snel ja maar Obama whataboutism. Die discussie ga ik bij voorbaat niet aan omdat ik weet dat het op niets eindigt. 2 Nederlanders die over "fabeltjes" van Trump/Biden gaan lopen discussiėren.

Verder begrijp ik ook heel goed dat Trump niet de perfecte man is, zoals eerder aangegeven lijkt Tulsi Gabbard mij een perfecte presidente. Maar de kandidaat who not shall be named ben ik eigenlijk banger voor. Het is een marionet van de democraten. Die net zo hard draait als ik zeg dat het mij niks uitmaakt dat als hij verliest maar ik wel zal genieten van als Trump wint. Waar hij beloofde om "fracking" te bannen beweert de campagne nu weer dat ze niet gaan optreden tegen het desastreuze "fracking" waar Trump hier altijd al pro-fracking was.

Geloof mij goed, als de democraten niet met 2 afschuwelijke kandidaten waren gekomen dan was ik waarschijnlijk ook anti-Trump. Dat is al gewoon 1 reden dat ik Trump/Pence prefereer over Biden/Harris.
Verder staan er 1 2 3 4 posts van mij hier in het topic waar ik verder mijn mening toelicht.
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 20:13:27 #254
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195533595
En in die 4 posts weet je niet concreet te maken wat je nou zo goed aan Trump vindt, behalve dan dat hij 1) niet politiek correct is en 2) dat hij geen Biden is.
Huilen dan.
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 20:14:09 #255
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_195533613
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 20:13 schreef Isdatzo het volgende:
En in die 4 posts weet je niet concreet te maken wat je nou zo goed aan Trump vindt, behalve dan dat hij 1) niet politiek correct is en 2) dat hij geen Biden is.
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 20:21:18 #256
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_195533767
Ik zou graag willen lezen wat nou precies de plannen en bedoelingen zijn voor de komende 4 jaar Trump administration.

Beleid technisch dan he.

Ik heb het over zijn dagelijkse tweet rage
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_195533866
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 20:21 schreef DonDruiper het volgende:
Ik zou graag willen lezen wat nou precies de plannen en bedoelingen zijn voor de komende 4 jaar Trump administration.

Beleid technisch dan he.

Ik heb het over zijn dagelijkse tweet rage
https://www.donaldjtrump.(...)da-fighting-for-you/

Hier heeft hij een heel lijstje staan zo te zien. Maarja. Zoals bij elke president en politici moet je altijd afvragen wat er daadwerkelijk uitgevoerd wordt.
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 20:32:14 #258
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_195533955
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

https://www.donaldjtrump.(...)da-fighting-for-you/

Hier heeft hij een heel lijstje staan zo te zien. Maarja. Zoals bij elke president en politici moet je altijd afvragen wat er daadwerkelijk uitgevoerd wordt.
Sorry, na de eerste zin:

Building on the incredible achievements of President Donald J. Trump’s first term in office

In lachen uitgebarsten en maar weggeklikt
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_195533985
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 20:32 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Sorry, na de eerste zin:

Building on the incredible achievements of President Donald J. Trump’s first term in office

In lachen uitgebarsten en maar weggeklikt
Nou niet lullig doen, de achievements zijn incredible geweest. Grootste werkeloosheid in de geschiedenis, grootste daling economie in de geschiedenis, grootste staatsschuld in de geschiedenis. Meeste leugens ooit door een President. Noem het maar niks.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2020 20:34:37 ]
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 20:46:14 #260
319979 Fok-it
All is well
pi_195534268
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 20:34 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Nou niet lullig doen, de achievements zijn incredible geweest. Grootste werkeloosheid in de geschiedenis, grootste daling economie in de geschiedenis, grootste staatsschuld in de geschiedenis. Meeste leugens ooit door een President. Noem het maar niks.
Our country is the most divided in the world, really it's true, all the united countries are fake, it's fake unity #Trumpvoice
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_195534442
twitter

Niemand is beter in het bestellen van pizza's dan Donald, terwijl hij zelf ziek is, pompt hij de lokale economie op afstand gewoon weer leven in.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 20:54:35 #262
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_195534452
twitter
pi_195534483
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 20:54 schreef AFCNiels het volgende:
[ twitter ]
Is elk jaar dat dit soort fouten gemaakt worden. Treurige stand van zaken natuurlijk, maar niks "rigged" aan per ongeluk foute absentee ballots. :')
pi_195534528
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 12:14 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Het Biden topic is natuurlijk dood.
Het meest opmerkelijke aan Biden vind ik zijn ongepaste gedrag rondom kinderen. Maar daar mag je vast niet over spreken in het Biden topic.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 20:58:03 #265
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195534549
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 20:54 schreef chroestjov het volgende:
[ twitter ]

Niemand is beter in het bestellen van pizza's dan Donald, terwijl hij zelf ziek is, pompt hij de lokale economie op afstand gewoon weer leven in.
Campagne voeren met belastinggeld?
Huilen dan.
pi_195534587
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 20:57 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Het meest opmerkelijke aan Biden vind ik zijn ongepaste gedrag rondom kinderen. Maar daar mag je vast niet over spreken in het Biden topic.
Als je daar blij van wordt doe je dat toch lekker? Het heeft verder niet veel met politiek van doen natuurlijk.
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 20:59:44 #267
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195534599
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 20:58 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Campagne voeren met belastinggeld?
Wat zijn de feiten daarvan die je hier gaat delen?
Crooked Hillary
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 21:00:16 #268
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195534612
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 20:59 schreef dellipder het volgende:

[..]

Wat zijn de feiten daarvan die je hier gaat delen?
Zie je dat vraagteken?
Huilen dan.
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 21:01:08 #269
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195534644
Overigens is al eerder gebleken dat Trump niet vies is van belastinggeld aanwenden om campagnes mee te financieren: https://www.politico.com/(...)s-coronavirus-421957
Huilen dan.
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 21:01:38 #270
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195534660
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 21:00 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Zie je dat vraagteken?
Jazeker, maar ik ga ervan uit dat deze inbreng niet volledig gestoeld is op gevoelens.
Crooked Hillary
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 21:01:55 #271
403588 mcmlxiv
pi_195534663
quote:

[..]

Is hij nou al aangeklaagd of veroordeeld dan? Moet voor “lock her up” Donald met zijn openbaar ministerie toch een koud kunstje zijn.
pi_195534671
quote:
2s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 16:06 schreef xpompompomx het volgende:
Gatverdamme, die Biden met z'n teleprompters heel de tijd. :r
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn dit foto's van een debat of van een speech?
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_195534988
quote:

[..]

Dat mag heus wel, het is ook gewoon opmerkelijk !

vrijdag 9 oktober 2020 @ 21:13:47 #274
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195535003
quote:
3s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 21:01 schreef Isdatzo het volgende:
Overigens is al eerder gebleken dat Trump niet vies is van belastinggeld aanwenden om campagnes mee te financieren: https://www.politico.com/(...)s-coronavirus-421957
Dit is een ander soort campagne gerelateerd aan de volksgezondheid.
En ik begrijp niet waarom je dit met zulke stelligheid inbrengt, omdat de Democrats deze campagne onderzoeken en HHS deze verdedigt als gepast, dus dit is allesbehalve een voldongen voorbeeld van "niet vies van belastinggeld aanwenden om campagnes mee te financieren".

Crooked Hillary
pi_195535136
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 21:13 schreef dellipder het volgende:

[..]

Dit is een ander soort campagne gerelateerd aan de volksgezondheid.
En ik begrijp niet waarom je dit met zulke stelligheid inbrengt, omdat de Democrats deze campagne onderzoeken en HHS deze verdedigt als gepast, dus dit is allesbehalve een voldongen voorbeeld van "niet vies van belastinggeld aanwenden om campagnes mee te financieren".

[ afbeelding ]
Donald Trump die je vertelt hoe je covid kan vermijden. Whats wrong with this picture? _O-
pi_195535337
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 21:20 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Donald Trump die je vertelt hoe je covid kan vermijden. Whats wrong with this picture? _O-
McConnel mijdt zelfs het Witte Huis om deze reden.
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 22:42:59 #277
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_195537113
Nou, vertel.....
pi_195537229

twitter

Volgende week woensdag dus debat tussen Trump en Steve Scully! Biden wederom 3de wiel in het debat?.
pi_195537534
Deze meneer geeft aan gehacked te zijn en zijn account bestaat op het moment niet. Die claim lijkt me best consistent met het feit dat hij al jarenlang journalist bij C-Span is en dit een paar dagen voor een dergelijk debat de wereld in helpen nogal onprofessioneel zou zijn en zo'n beginnersfout/onprofessioneel gedrag zie je toch niet vaak bij mensen met een dergelijke staat van dienst. En ja, ik hij heeft kennelijk vaker geclaimed gehacked te zijn.

Verder geeft deze meneer aan dat hij denkt dat Scully professioneel zijn werk doet:
twitter

Ik ken hem verder niet, maar ik zou gezien zijn staat van dienst en hoe collega's hem kennelijk zien voorzichtig zijn hem aan het kruis te nagelen.

[ Bericht 2% gewijzigd door SnertMetChoco op 09-10-2020 23:07:57 ]
pi_195537698
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 22:48 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]

[ twitter ]

Volgende week woensdag dus debat tussen Trump en Steve Scully! Biden wederom 3de wiel in het debat?.
Wat maakt dat uit, Trump is te laf of te ziek om te komen dus wie er moderator is lijkt mij dan irrelevant.
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 23:35:45 #281
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_195538397
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 23:07 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Wat maakt dat uit, Trump is te laf of te ziek om te komen dus wie er moderator is lijkt mij dan irrelevant.
:')

Totaal niet.

Trump walst over ze heen.
Dying whore's cancer heater!!!!!!
pi_195539388
Ik kan het me zo moeilijk voorstellen dat zoveel mensen onder de indruk zijn van Trump :') Komt echt over als beta-mannetjes die achter de grootste brulaap aanlopen.
Цой жив
pi_195539453
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 23:35 schreef Rozevla het volgende:

[..]

Totaal niet.

Riddle me this:
twitter
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 00:45:05 #284
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_195539500
quote:

[..]

Totaal niet.

Hij weigert het debat aan te gaan, klinkt als een chicken.
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 00:47:18 #285
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195539525
quote:

[..]

Totaal niet.

Hij durft niet.

Begrijpelijk wel, na die afgang van de vorige keer.
Huilen dan.
pi_195539618
Trump kan ik snappen, die kan nog te ziek zijn. COVID-19 is geregeld hardnekkig.

Dit snap ik echt volstrekt niet:

twitter
pi_195539693
Een debat via zoom met een kandidaat die eerder interviews gaf met een teleprompter voor zijn neus?
Wat gek dat Trump daar niet aan mee wilt werken.
pi_195539775
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 01:06 schreef Chivaz het volgende:
Een debat via zoom met een kandidaat die eerder interviews gaf met een teleprompter voor zijn neus?
Je gaat wel helemaal op in facebook geleuter. :D

Wat vind je er van dat Graham zich niet wil laten testen na blootgesteld te zijn aan COVID-19 en daarmee dan geen debat aan gaat?
pi_195539787
quote:
No, Biden wasn’t reading pre-written response to question in Telemundo interview
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_195539909

“Move it up here”....... En vervolgens beantwoord hij de vraag. Tel daar bij op dat zijn campagnemedewerkers weigerden in te gaan op de vraag of Biden een teleprompter gebruikte voor zijn interviews en het begint er dan toch aardig verdacht uit te zien.

De media is nu all in voor Biden, er worden geen kritische vragen gesteld en als ze gesteld worden dan mag hij ze compleet negeren. Om dan virtueel het debat aan te gaan met Biden is politieke zelfmoord. Al moet ik zeggen dat het eerste debat met Biden het meest verschrikkelijke debat was dat ik ooit heb gezien.
pi_195539912
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 01:16 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Je gaat wel helemaal op in facebook geleuter. :D

Wat vind je er van dat Graham zich niet wil laten testen na blootgesteld te zijn aan COVID-19 en daarmee dan geen debat aan gaat?
Niet gevolgd.
pi_195539937
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 01:38 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Niet gevolgd.
Niet gevolgd maakt gelukkig niet uit. Ik post een tweet direct boven je reactie. Het is niet complex. Graham is mogelijk plausibel besmet met COVID-19 en wil zich niet laten testen. Wat vind je daar van?

Verder kun je beter op de reactie van kijkertje ingaan over de zogenaamde telepompter, want zij had een linkje naar een artikel met meer informatie dan mijn geleuter. :P

Wat denk je trouwens dat Pence hier had bij zijn debat?
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 01:45:12 #293
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_195539952
quote:
Best gek ja waarom neemt hij de uitdagingen niet aan,
pi_195539974
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 01:43 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Niet gevolgd maakt gelukkig niet uit. Ik post een tweet direct boven je reactie. Het is niet complex. Graham is mogelijk plausibel besmet met COVID-19 en wil zich niet laten testen. Wat vind je daar van?

Verder kun je beter op de reactie van kijkertje ingaan over de zogenaamde telepompter, want zij had een linkje naar een artikel met meer informatie dan mijn geleuter. :P

Wat denk je trouwens dat Pence hier had bij zijn debat? [ afbeelding ]
Dat is zijn keuze, als hij het debat niet aan wilt gaan en dit als excuus gebruikt........
Het interesseert mij vrij weinig eerlijk gezegd.
pi_195539989
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 01:48 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Dat is zijn keuze, als hij het debat niet aan wilt gaan en dit als excuus gebruikt........
Het interesseert mij vrij weinig eerlijk gezegd.
Het is inderdaad zijn keuze. Net zoals het Trumps keuze is om niet te debatteren. Het mag allemaal, dat is niet het punt toch?

Moeilijk he, om je partijdigheid los te laten. :s)
pi_195539995
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 01:43 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Wat denk je trouwens dat Pence hier had bij zijn debat? [ afbeelding ]
Het zal vast een apparaat zijn die hij gebruikt om hem te helpen tijdens het debat. Wat raar dat hij het boven zijn riem heeft zitten en niet in zijn jasje waar geen mens het kan zien!!!!
Dat was wat je wilde zien toch?
pi_195540029
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 01:50 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Het is inderdaad zijn keuze. Net zoals het Trumps keuze is om niet te debatteren. Het mag allemaal, dat is niet het punt toch?

Moeilijk he, om je partijdigheid los te laten. :s)
Proest, je sleept Lindsey Graham die totaal niet relevant is er met zijn grijze haren erbij om een punt te maken die slaat als een tang op een varken. Feit blijft dat de campagnemedewerker weigerde te antwoorden op de vraag of Biden een teleprompter gebruikte en het feit dat een aantal interviews duidelijk een script volgen.
Om dan niet te debatteren via zoom is een begrijpelijke keuze, overigens heeft Trump de debatten harder nodig dan Biden. Dus ik de zeer partijdige man zou nu van de daken moeten schreeuwen dat Trump moet debatteren toch? Of werkt het dan ineens niet meer zo?
pi_195540048
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 01:51 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Het zal vast een apparaat zijn die hij gebruikt om hem te helpen tijdens het debat. Wat raar dat hij het boven zijn riem heeft zitten en niet in zijn jasje waar geen mens het kan zien!!!!
Dat was wat je wilde zien toch?
Ik wil niet per se wat zien, ik ben wel degelijk oprecht benieuwd wat het is.

Ik vroeg het aan je als expert in het zo negatief mogelijk interpreteren van foto's die shady over kunnen komen en ik dacht misschien dat je wel even wat meer onderzoek wilde plegen, maar dat bleek niet zo te zijn.

Of naja, laten we er niet moeilijk over doen, jij weet het ook niet, maar lult gewoon anderen na, zoals het je uit komt.
pi_195540059
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 01:59 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Ik wil niet per se wat zien, ik ben wel degelijk oprecht benieuwd wat het is.

Ik vroeg het aan je als expert in het zo negatief mogelijk interpreteren van foto's die shady over kunnen komen en ik dacht misschien dat je wel even wat meer onderzoek wilde plegen, maar dat bleek niet zo te zijn.

Of naja, laten we er niet moeilijk over doen, jij weet het ook niet, maar lult gewoon anderen na, zoals het je uit komt.
Het negatief interpeteren van foto’s? Waar heb ik dat gedaan? Kom eens met een quote of een uitspraak of zit je domweg dingen te verzinnen?
pi_195540064
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 02:01 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Het negatief interpeteren van foto’s? Waar heb ik dat gedaan? Kom eens met een quote of een uitspraak of zit je domweg dingen te verzinnen?
quote:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')