abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 11:50:56 #176
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195524311
Wel grappig hoor, al die Trump-fanboys die zogenaamd problemen hebben met die vies-racistische Biden :( :( . Maar ondertussen heb je ze jarenlang niet gehoord over alle racistische uitspraken en (erger nog!) het racistische beleid van Trump.

Trumpfans die net doet alsof ze racisme een belangrijk punt vinden in de politiek.. Hypocrieeeeeeeeeet.
Huilen dan.
pi_195524342
Trump _O_
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 12:00:33 #178
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195524515
Door een democratic hoax aan de zuurstofslang terechtkomen _O_ .

Huilen dan.
pi_195524537
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195525399
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 19:30 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dit heeft echt niets met safe spaces te maken.

Meer het feit dat elk trump topic ontaardt, dankzij mods in POL en dus hier in een circlejerk van orangemanbad syndroom mongolen, in een ordinair bash topic. Het vervelende is dat zij dat zelf niet zien, waardoor er dus een klimaat ontstaat/aanwezig is dat mensen die ook maar iets van sympathie hebben voor Trump zich niet meer laten zien. POL kom ik niet om die reden, en als je het POL beleid doortrekt naar hier zul je hier ook alleen gezellig met je linkse vriendjes posten.
Amen my brother!

Hoewel ik ook geen voorstander ben van Trump of Biden.
There is no lesser of two.

Is het echt te triest om te zien hoe mods hier sturen en topics om zeep helpen met hun politieke voorkeur in een topic die duidelijk gericht is op iets waar ze niet achter staan.

En dan ook nog eens communiceren op een manier zodat de andere partij wel dom moet zijn en zij de enige zijn die aan het goede eind staan.

En dan meestal ook nog van de domme spelen als mensen er wat van zeggen.

FOK! Heeft het volgens mij al niet heel makkelijk, maar dit soort acties zorgen dat users wegblijven.

Wss zal mijn reactie ook wel weer af gedaan worden als blablablaa.

Viel te verwachten.
Functioneringsgesprek voor mods zou niet misstaan tegenwoordig.


Goed weekend allen.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 13:01:35 #182
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195525656
Het zou helpen wanneer Trump-aanhangers hun overtuigingen van gewicht kunnen voorzien door met logica, ratio of argumenten te komen. Meestal komen ze helaas niet verder dan wat oneliners of "alternatieve feiten" (lees: eenvoudig weerlegbare onzin), en wanneer daar dan smalend om gelachen wordt reageren ze verongelijkt. "IEDEREEN IS GEMEEN TEGEN TRUMP :'( !!!!"

Einde generalisatie.
Huilen dan.
pi_195525667
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 13:01 schreef Isdatzo het volgende:
Het zou helpen wanneer Trump-aanhangers hun overtuigingen van gewicht kunnen voorzien door met logica, ratio of argumenten te komen. Meestal komen ze helaas niet verder dan wat oneliners of "alternatieve feiten" (lees: eenvoudig weerlegbare onzin), en wanneer daar dan smalend om gelachen wordt reageren ze verongelijkt. "IEDEREEN IS GEMEEN TEGEN TRUMP :'( !!!!"

Einde generalisatie.
TRUMPGOD! _O_
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 13:34:58 #184
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_195526206
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 13:01 schreef Isdatzo het volgende:
Het zou helpen wanneer Trump-aanhangers hun overtuigingen van gewicht kunnen voorzien door met logica, ratio of argumenten te komen. Meestal komen ze helaas niet verder dan wat oneliners of "alternatieve feiten" (lees: eenvoudig weerlegbare onzin), en wanneer daar dan smalend om gelachen wordt reageren ze verongelijkt. "IEDEREEN IS GEMEEN TEGEN TRUMP :'( !!!!"

Einde generalisatie.
Ok, duidelijk.
En ga verder janken in POL ajb .
pi_195526254
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 13:01 schreef Isdatzo het volgende:
Het zou helpen wanneer Trump-aanhangers hun overtuigingen van gewicht kunnen voorzien door met logica, ratio of argumenten te komen. Meestal komen ze helaas niet verder dan wat oneliners of "alternatieve feiten" (lees: eenvoudig weerlegbare onzin), en wanneer daar dan smalend om gelachen wordt reageren ze verongelijkt. "IEDEREEN IS GEMEEN TEGEN TRUMP :'( !!!!"

Einde generalisatie.
Het probleem ligt hier in dat alles wat wij zouden goedvinden over Trump, direct ontkracht probeerd te worden met posts van linkse nieuws berichten. Als je objectief kan kijken zie je dat media wel vooral anti Trump is.

Om Trump "fan" te zijn hoef je niet met al zijn standpunten of uitspraken eens te zijn, zo kan je ook fan van een voetbalclub zijn maar niet eens zijn met de aanstelling van de trainer. Ondanks dat blijf je toch je club trouw.

Trump is geliefd omdat hij de elite uit de politiek haalt, hij maakt het niet alleen amusementsvoller maar ook betuttelt hij alle overige politici die volgens henzelf zo goed zijn, daarom is er ook afgunst van vrijwel alle politici over de wereld.

Je moet goed begrijpen dat Trump supporters juist racistische uitspraken van Biden zullen aankaarten, al is het omdat Trump vanaf het moment dat hij voor President zou gaan weggezet werd als racist. En dan verbaas je jezelf nog over het feit dat Trump supporters dat doen.. iets met wie het balletje kaatst. We leven in een tijdperk waar een foto van zwarte piet posten als racistisch wordt bestempeld.

Na 4 jaar van aantijgingen ziet iedereen dat de racist kaart trekken tegen Trump niet werkt, maar Trump aanhang is zeker niet klaar met Biden die echt stelselmatig racistische uitspraken doet.

Het erge is dat het bij Biden altijd op video staat, waar het bij Trump vaak twitter berichten die racistisch bevonden worden of out of context geplaatste zinnen. Denk aan een Afrikaans land wat hij een "shithole" noemde, dat is voor Biden supporters "racistisch" waar Trump fans daar van denken "tja.. zit misschien wel iets waarheid in, beetje extreem, maar toch"

Biden is een geforceerd politiek correct, en dat is te merken.
We kunnen het ook nog bij Biden over zijn gedrag op TV hebben bij meisjes(Hoe kunnen Biden fans dit goedpraten???). Maar dit is een Trump topic dus ja..

Jij mag mij wel de extreemste racistische quotes laten zien van Trump, misschien heb ik een refresher nodig.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 13:44:21 #186
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_195526453
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 13:36 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Het probleem ligt hier in dat alles wat wij zouden goedvinden over Trump, direct ontkracht probeerd te worden met posts van linkse nieuws berichten. Als je objectief kan kijken zie je dat media wel vooral anti Trump is.

Om Trump "fan" te zijn hoef je niet met al zijn standpunten of uitspraken eens te zijn, zo kan je ook fan van een voetbalclub zijn maar niet eens zijn met de aanstelling van de trainer. Ondanks dat blijf je toch je club trouw.

Trump is geliefd omdat hij de elite uit de politiek haalt, hij maakt het niet alleen amusementsvoller maar ook betuttelt hij alle overige politici die volgens henzelf zo goed zijn, daarom is er ook afgunst van vrijwel alle politici over de wereld.

Je moet goed begrijpen dat Trump supporters juist racistische uitspraken van Biden zullen aankaarten, al is het omdat Trump vanaf het moment dat hij voor President zou gaan weggezet werd als racist. En dan verbaas je jezelf nog over het feit dat Trump supporters dat doen.. iets met wie het balletje kaatst. We leven in een tijdperk waar een foto van zwarte piet posten als racistisch wordt bestempeld.

Na 4 jaar van aantijgingen ziet iedereen dat de racist kaart trekken tegen Trump niet werkt, maar Trump aanhang is zeker niet klaar met Biden die echt stelselmatig racistische uitspraken doet.

Het erge is dat het bij Biden altijd op video staat, waar het bij Trump vaak twitter berichten die racistisch bevonden worden of out of context geplaatste zinnen. Denk aan een Afrikaans land wat hij een "shithole" noemde, dat is voor Biden supporters "racistisch" waar Trump fans daar van denken "tja.. zit misschien wel iets waarheid in, beetje extreem, maar toch"

Biden is een geforceerd politiek correct, en dat is te merken.
We kunnen het ook nog bij Biden over zijn gedrag op TV hebben bij meisjes(Hoe kunnen Biden fans dit goedpraten???). Maar dit is een Trump topic dus ja..

Jij mag mij wel de extreemste racistische quotes laten zien van Trump, misschien heb ik een refresher nodig.
Ja, maar Biden.

Ja, maar Hillary.

Ja, maar Obama.

Etc.
Etc.
Etc.

Soms word er eens oprecht gevraagd: okay, maar waarom vind jij Trump dan zo geschikt als leider van de VS?

En het enige wat je dan krijgt is whataboutisms, gereutel over de economie, dat hij anti-establishment zou zijn en dat hij toch gewoon amusementswaarde heeft.

Dat laatste ben ik het wel mee eens, tot op zekere hoogte. Maar de president is niet iemand die verkozen moet worden omdat het zo'n gezellige clown is, in mijn optiek.

Heeft hij ook nog kwaliteiten verder, eigenlijk?
pi_195526484
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 13:44 schreef Belabor het volgende:

[..]

Ja, maar Biden.

Ja, maar Hillary.

Ja, maar Obama.

Etc.
Etc.
Etc.

Soms word er eens oprecht gevraagd: okay, maar waarom vind jij Trump dan zo geschikt als leider van de VS.

En het enige wat je dan krijgt is whataboutisms, gereutel over de economie, dat hij anti-establishment zou zijn en dat hij toch gewoon amusementswaarde heeft.

Dat laatste heb ik het wel mee eens, tot op zekere hoogte. Maar de president is niet iemand die verhuizen moet worden omdat het zo'n gezellige clown is, in mijn optiek.
Het Nederlandse fanboyisme van Trump is in mijn ogen in 9 van de 10 gevallen gebaseerd op antimigratiesentimenten.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 13:49:47 #188
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_195526548
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 13:46 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het Nederlandse fanboyisme van Trump is in mijn ogen in 9 van de 10 gevallen gebaseerd op antimigratiesentimenten.
En dan geef je dat aan, en dan komt de volgende whataboutism.

Ja, maar Obama was veel erger als het om het uitzetten van illegalen en het opsluiten van kinderen ging.

Dus Trump is jouw keuze omdat hij anti-migratie is, maar hij is minder streng dan Obama?

Ja, heel logisch inderdaad.
pi_195526612
Ik vind het ook altijd wel opmerkelijk dat 9 van de 10 trumpfans geen post kunnen neerzetten zonder het te hebben over die dekselse linkse media.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 13:56:54 #190
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_195526681
Trump is hartstikke ongeschikt voor de functie van president.

Prove me wrong.

*Belabor wacht tot de economische cijfers pre-corona er weer eens volledig onterecht bij worden gehaald*
pi_195526712
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 13:46 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het Nederlandse fanboyisme van Trump is in mijn ogen in 9 van de 10 gevallen gebaseerd op antimigratiesentimenten.
Mwoah, het is meer zoals ik hierboven schets over de betutteling van Trump richting andere politici/leiders. Politici/leiders die denken dat ze het heel goed doen zoals in Europa of die Trudeau. Het Jesse Klaver type politici die meevaren met de klimaatwetten en van types zoals Greta Thunburgs advies krijgen.

Trump staat gewoon voor Amerika, als hij de gouden koets had gehad dan was hij echt niet in een musea beland. Maar hier in Nederland laten wij wel onze historie stelselmatig verwijderen, denk aan standbeelden die verwijderd worden, straatnamen die niet meer kunnen.

Als land mag je best trots zijn op je historie, ookal zitten daar zwarte pagina's bij. Democraten zijn gewoon voor globalisme, de historie van Amerika wissen als het kan. Standbeelden slopen, standbeelden van boze blanke mannen wil AOC uit het musea hebben.

Alles is tegenwoordig politiek correct. Hollywood, series, sport, F1, programma's, bedrijven. Trump is dat niet, en daarom wordt zijn achterban groter en groter (ja ik weet het polls laten het niet zien, maar wacht maar november MAGA ^O^ )

Democraten haten Amerika voor wat het is.
Republikeinen houden van Amerika voor wat het is.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 14:01:35 #192
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195526745
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 13:36 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Het probleem ligt hier in dat alles wat wij zouden goedvinden over Trump, direct ontkracht probeerd te worden met posts van linkse nieuws berichten. Als je objectief kan kijken zie je dat media wel vooral anti Trump is.
"De media :'( !" Als feitelijk correcte berichtgeving afgedaan wordt als "linkse media die Trump probeert te schaden" dan is een discussie snel klaar natuurlijk. Het klopt dat er in de media doorgaans weinig positiefs over Trump te lezen is. Dan rijst de vraag: ligt dat aan de media, of doet die man gewoonweg niet zo veel goed?

Nou is dat een prima gelegenheid om te laten zien wat Trump dan wél goed doet, maar dan blijft het vaak verrassend stil of komen de eerdergenoemde "alternatieve feiten" (lees: eenvoudig weerlegbare onzin) weer voorbij.

quote:
Om Trump "fan" te zijn hoef je niet met al zijn standpunten of uitspraken eens te zijn, zo kan je ook fan van een voetbalclub zijn maar niet eens zijn met de aanstelling van de trainer. Ondanks dat blijf je toch je club trouw.
Dat is prima, maar dan moet er niet gedaan worden alsof dat op ratio gebaseerd is.
quote:
Trump is geliefd omdat hij de elite uit de politiek haalt, hij maakt het niet alleen amusementsvoller maar ook betuttelt hij alle overige politici die volgens henzelf zo goed zijn, daarom is er ook afgunst van vrijwel alle politici over de wereld.
Trump is zelf elite, en onder zijn bewind zijn z'n miljardairsvriendjes er alleen maar op vooruitgegaan.

De allerrijksten zijn, onder Trump, voor het eerst in de geschiedenis de groep die het minste belasting betaalt. De coronacrisis is recent nog aangegrepen om hervormingen door te voeren waardoor ze met boekhoudkundige trucjes nóg minder belasting hoeven te betalen. Als Trump nou eens net zo goed zou zorgen voor de onderkant van de samenleving als dat hij doet voor z'n rijke vriendjes (en zichzelf) dan zou er een hoop minder ellende zijn.

Ook dieptriest hoe Trump de coronacrisis aanwendde om door de federale overheid medische beschermingsmiddelen in beslag te laten nemen, die vervolgens door een vijftal bevriende(?) bedrijven voor de hoofdprijs het hoogste bod weer aan individuele staten door werden verkocht. Zie:

https://www.fema.gov/news(...)-chain-stabilization
https://thehill.com/homen(...)diverted-confiscated
https://nymag.com/intelli(...)coronavirus-ppe.html
https://www.justice.gov/atr/page/file/1266511/download

quote:
Je moet goed begrijpen dat Trump supporters juist racistische uitspraken van Biden zullen aankaarten, al is het omdat Trump vanaf het moment dat hij voor President zou gaan weggezet werd als racist. En dan verbaas je jezelf nog over het feit dat Trump supporters dat doen.. iets met wie het balletje kaatst. We leven in een tijdperk waar een foto van zwarte piet posten als racistisch wordt bestempeld.
Prima staaltje van hypocrisie dus.
quote:
Na 4 jaar van aantijgingen ziet iedereen dat de racist kaart trekken tegen Trump niet werkt,
Nee, omdat een groot deel van zijn aanhang blijkbaar helemaal geen problemen heeft met racisme.
quote:
maar Trump aanhang is zeker niet klaar met Biden die echt stelselmatig racistische uitspraken doet.
Oja?
quote:
Het erge is dat het bij Biden altijd op video staat, waar het bij Trump vaak twitter berichten die racistisch bevonden worden of out of context geplaatste zinnen. Denk aan een Afrikaans land wat hij een "shithole" noemde, dat is voor Biden supporters "racistisch" waar Trump fans daar van denken "tja.. zit misschien wel iets waarheid in, beetje extreem, maar toch"

Biden is een geforceerd politiek correct, en dat is te merken.
We kunnen het ook nog bij Biden over zijn gedrag op TV hebben bij meisjes(Hoe kunnen Biden fans dit goedpraten???). Maar dit is een Trump topic dus ja..

Jij mag mij wel de extreemste racistische quotes laten zien van Trump, misschien heb ik een refresher nodig.
Je bent blijkbaar wel op zoek naar racistische uitlatingen van Biden, maar niet naar die van Trump. Dat lijkt me nou een mooie oefening.
Huilen dan.
pi_195526756
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 13:58 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Mwoah, het is meer zoals ik hierboven schets over de betutteling van Trump richting andere politici/leiders. Politici/leiders die denken dat ze het heel goed doen zoals in Europa of die Trudeau. Het Jesse Klaver type politici die meevaren met de klimaatwetten en van types zoals Greta Thunburgs advies krijgen.

Trump staat gewoon voor Amerika, als hij de gouden koets had gehad dan was hij echt niet in een musea beland. Maar hier in Nederland laten wij wel onze historie stelselmatig verwijderen, denk aan standbeelden die verwijderd worden, straatnamen die niet meer kunnen.

Als land mag je best trots zijn op je historie, ookal zitten daar zwarte pagina's bij. Democraten zijn gewoon voor globalisme, de historie van Amerika wissen als het kan. Standbeelden slopen, standbeelden van boze blanke mannen wil AOC uit het musea hebben.

Alles is tegenwoordig politiek correct. Hollywood, series, sport, F1, programma's, bedrijven. Trump is dat niet, en daarom wordt zijn achterban groter en groter (ja ik weet het polls laten het niet zien, maar wacht maar november MAGA ^O^ )

Democraten haten Amerika voor wat het is.
Republikeinen houden van Amerika voor wat het is.
Dat is natuurlijk lariekoek van de bovenste plank. Trump staat voor een heel beperkt deel van Amerika. Wel het misplaatste beeld dat de mensen die hem waarderen vanwege z'n antimigratiesentiment ook vaak van het land hebben.

Trump staat niet voor Amerika, Trump staat hoofdzakelijk voor hemzelf en paait een allegaartje van blanke nationalisten en conservatieve religieuzen omdat ze hem aanbidden en z'n ego strelen. Als Trump zo fantastisch voor 'Amerika' stond, dan zou ie ook wel ruimschoots positieve approval ratings moeten hebben, de PV overal met afstand moeten winnen en ga zo maar door. Het feit dat de man zo mateloos impopulair is geeft ook wel aan dat hij absoluut niet voor 'Amerika' of 'het volk' staat.

Maar goed antimigratiesentiment of blank nationalisme is feitelijk lood om oud ijzer.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_195526916
En zo is de hele "Pro-Biden kamp" vanuit Amerikaanse politieke topic hier heen verhuisd als aasgieren. Ooh waar kunnen wij nu weer Trump aanhangers vinden. We hebben niks beters te doen.

Jullie snappen echt niet dat het geen zin heeft om met jullie in discussie te gaan he? daarom is het in al die andere topics ook zo'n onmogelijke circlejerk van "uhh orangeman dit" "haah orangeman dat" "hohooooo oranemanbadddd"

Komen ze weer met de standaard dingen over Corona. Nee @Monolith jouw hele post hierboven is lariekoek. Je wil Trump supporters maar in 1 hokje plaatsen. HURR DURR extreem rechtse PVV tokkies. :|W

Ben klaar met jullie! :* ik heb mijn mening hierboven gegeven en als jullie daar niet mee eens zijn lig ik niet wakker van.

Oh wat ga ik straks genieten als Trump wint. Oh ik geniet nu al. *O*
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 14:12:31 #195
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_195526929
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 13:58 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Mwoah, het is meer zoals ik hierboven schets over de betutteling van Trump richting andere politici/leiders. Politici/leiders die denken dat ze het heel goed doen zoals in Europa of die Trudeau. Het Jesse Klaver type politici die meevaren met de klimaatwetten en van types zoals Greta Thunburgs advies krijgen.
Tweede zin, weer een whataboutism.
quote:
Trump staat gewoon voor Amerika,
Inhoudsloze zin, klinkt als een van Trump zijn leuzen.
quote:
als hij de gouden koets had gehad dan was hij echt niet in een musea beland.
Hypothetisch gebrabbel, ga het nou eens over wat Trump daadwerkelijk gedaan heeft hebben.
quote:
Maar hier in Nederland laten wij wel onze historie stelselmatig verwijderen, denk aan standbeelden die verwijderd worden, straatnamen die niet meer kunnen.
Whataboutism #2
quote:
Als land mag je best trots zijn op je historie, ookal zitten daar zwarte pagina's bij. Democraten zijn gewoon voor globalisme, de historie van Amerika wissen als het kan.
Globalisme en historie hebben bijzonder weinig met elkaar te maken, tenzij dit een verkapt migratiestandpunt is.

De VS is een land dat bestaat uit immigranten. De hele historie is gebouwd op immigranten. Immigranten van de eerste, tweede of derde generatie die zich net zo veel een Amerikaan voelen als Average Joe en Average Jane uit Kentucky. Democraten weten dit, Republikeinen willen het er liever niet over hebben.
quote:
Standbeelden slopen,
Het politieke standpunt is om de velden uit de publieke ruimte te verplaatsen naar musea.
quote:
standbeelden van boze blanke mannen wil AOC uit het musea hebben.
Precies andersom dus. Ze mogen IN het museum, maar uit de publieke ruimte.

Je draait weer eens zaken om.
quote:
Alles is tegenwoordig politiek correct.
Nietszeggende zin die kijkt op een politieke kreet van Trump #2.

Ook belachelijke hyperbool trouwens.
quote:
Hollywood, series, sport, F1, programma's, bedrijven. Trump is dat niet, en daarom wordt zijn achterban groter en groter (ja ik weet het polls laten het niet zien, maar wacht maar november MAGA ^O^ )
Je zegt A en je zegt B, maar A leidt dus niet automatisch tot B zonder uit te leggen wat daartussen gebeurd.

Dus lekker aanname die je uit je neus peutert.

quote:
Democraten haten Amerika voor wat het is.
Democraten weten wat Amerika is een hoe het succesvol geworden is en willen dit behouden.
quote:
Republikeinen houden van Amerika voor wat het is.
Republikeinen willen van de VS iets maken dat het een eeuw geleden misschien geweest is, maar tijden veranderen.

Republikeinen zijn voor een maakbaar Amerika en willen 100 jaar terug het verleden in. Democraten zijn voor een leefbaar Amerika voor nu en de toekomst.

Dat is het échte verhaal.
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 14:16:54 #196
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195527015
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 14:11 schreef epicbeardman het volgende:
En zo is de hele "Pro-Biden kamp" vanuit Amerikaanse politieke topic hier heen verhuisd als aasgieren. Ooh waar kunnen wij nu weer Trump aanhangers vinden. We hebben niks beters te doen.

Jullie snappen echt niet dat het geen zin heeft om met jullie in discussie te gaan he? daarom is het in al die andere topics ook zo'n onmogelijke circlejerk van "uhh orangeman dit" "haah orangeman dat" "hohooooo oranemanbadddd"

Komen ze weer met de standaard dingen over Corona. Nee @:Monolith jouw hele post hierboven is lariekoek. Je wil Trump supporters maar in 1 hokje plaatsen. HURR DURR extreem rechtse PVV tokkies. :|W

Ben klaar met jullie! :* ik heb mijn mening hierboven gegeven en als jullie daar niet mee eens zijn lig ik niet wakker van.

Oh wat ga ik straks genieten als Trump wint. Oh ik geniet nu al. *O*
Exemplarisch. Zodra je verwacht wordt concreet met inhoud te komen druip je af.
Huilen dan.
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 14:17:21 #197
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_195527031
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 13:58 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Mwoah, het is meer zoals ik hierboven schets over de betutteling van Trump richting andere politici/leiders. Politici/leiders die denken dat ze het heel goed doen zoals in Europa of die Trudeau. Het Jesse Klaver type politici die meevaren met de klimaatwetten en van types zoals Greta Thunburgs advies krijgen.
Tweede zin, weer een whataboutism.
quote:
Trump staat gewoon voor Amerika,
Inhoudsloze zin, klinkt als een van Trump zijn leuzen.
quote:
als hij de gouden koets had gehad dan was hij echt niet in een musea beland.
Hypothetisch gebrabbel, ga het nou eens over wat Trump daadwerkelijk gedaan heeft hebben.
quote:
Maar hier in Nederland laten wij wel onze historie stelselmatig verwijderen, denk aan standbeelden die verwijderd worden, straatnamen die niet meer kunnen.
Whataboutism #2
quote:
Als land mag je best trots zijn op je historie, ookal zitten daar zwarte pagina's bij. Democraten zijn gewoon voor globalisme, de historie van Amerika wissen als het kan.
Globalisme en historie hebben bijzonder weinig met elkaar te maken, tenzij dit een verkapt migratiestandpunt is.

De VS is een land dat bestaat uit immigranten. De hele historie is gebouwd op immigranten. Immigranten van de eerste, tweede of derde generatie die zich net zo veel een Amerikaan voelen als Average Joe en Average Jane uit Kentucky. Democraten weten dit, Republikeinen willen het er liever niet over hebben.
quote:
Standbeelden slopen,
Het politieke standpunt is om de velden uit de publieke ruimte te verplaatsen naar musea.
quote:
standbeelden van boze blanke mannen wil AOC uit het musea hebben.
Precies andersom dus. Ze mogen IN het museum, maar uit de publieke ruimte.

Je draait weer eens zaken om.
quote:
Alles is tegenwoordig politiek correct.
Nietszeggende zin die kijkt op een politieke kreet van Trump #2.

Ook belachelijke hyperbool trouwens.
quote:
Hollywood, series, sport, F1, programma's, bedrijven. Trump is dat niet, en daarom wordt zijn achterban groter en groter (ja ik weet het polls laten het niet zien, maar wacht maar november MAGA ^O^ )
Je zegt A en je zegt B, maar A leidt dus niet automatisch tot B zonder uit te leggen wat daartussen gebeurd.

Dus lekker aanname die je uit je neus peutert.

quote:
Democraten haten Amerika voor wat het is.
Democraten weten wat Amerika is een hoe het succesvol geworden is en willen dit behouden.
quote:
Republikeinen houden van Amerika voor wat het is.
Republikeinen willen van de VS iets maken dat het een eeuw geleden misschien geweest is, maar tijden veranderen.

Republikeinen zijn voor een maakbaar Amerika en willen 100 jaar terug het verleden in. Democraten zijn voor een leefbaar Amerika voor nu en de toekomst.

Dat is het échte verhaal.
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 14:11 schreef epicbeardman het volgende:
En zo is de hele "Pro-Biden kamp" vanuit Amerikaanse politieke topic hier heen verhuisd als aasgieren. Ooh waar kunnen wij nu weer Trump aanhangers vinden. We hebben niks beters te doen.

Jullie snappen echt niet dat het geen zin heeft om met jullie in discussie te gaan he? daarom is het in al die andere topics ook zo'n onmogelijke circlejerk van "uhh orangeman dit" "haah orangeman dat" "hohooooo oranemanbadddd"

Komen ze weer met de standaard dingen over Corona. Nee @:Monolith jouw hele post hierboven is lariekoek. Je wil Trump supporters maar in 1 hokje plaatsen. HURR DURR extreem rechtse PVV tokkies. :|W

Ben klaar met jullie! :* ik heb mijn mening hierboven gegeven en als jullie daar niet mee eens zijn lig ik niet wakker van.

Oh wat ga ik straks genieten als Trump wint. Oh ik geniet nu al. *O*
Geniet lekker, zo lang het nog duurt.

Ik kijk alvast uit naar het moment dat we inhoudelijk kunnen praten over de VS en dat we eens normaal met elkaar in discussie kunnen.

Jij vind dat blijkbaar niet zo belangrijk, die inhoud.
pi_195527086
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 14:16 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Exemplarisch. Zodra je verwacht wordt concreet met inhoud te komen druip je af.
Omdat ik deze discussie al 300,000 keer heb gehad, en telkens het op hetzelfde eindigt. Ik heb wel betere dingen te doen dan met een stel betweters te discussiëren. :*

Ik krijg niet voor niets allemaal fan boys die mij nog wel waarderen in prive, maar die gaan dit soort discussies bij voorbaat al niet aan. Dat zijn de "stille" stemmers van Trump!

Zie deze post, precies wat nu gebeurd -> AVK / Het grote Donald Trump topic #TRUMP2020 #1
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 14:24:44 #199
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195527161
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 14:20 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Omdat ik deze discussie al 300,000 keer heb gehad, en telkens het op hetzelfde eindigt. Ik heb wel betere dingen te doen dan met een stel betweters te discussiëren. :*

Ik krijg niet voor niets allemaal fan boys die mij nog wel waarderen in prive, maar die gaan dit soort discussies bij voorbaat al niet aan. Dat zijn de "stille" stemmers van Trump!
Het zou fijn zijn als die mensen kunnen uitleggen wat er zo geweldig is aan een man die het blijkbaar belangrijker vindt om confederate statues te beschermen dan het volk verenigen? Wat is er zo goed aan een president die meer bezig is met een schimmenstrijd te voeren tegen communisten dan met de problemen die in zijn land spelen aan te pakken?
Huilen dan.
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 14:25:31 #200
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195527179
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 14:20 schreef epicbeardman het volgende:

Zie deze post, precies wat nu gebeurd -> AVK / Het grote Donald Trump topic #TRUMP2020 #1
Zie de reactie die je daar citeert. Precies wat er nu gebeurt.
Huilen dan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')