Dit heeft echt niets met safe spaces te maken.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Je mag van mij overal heen waar je wilt, het is een vrij land. Wat je niet mag is gaan uitmaken wat de regels op FOK! zijn.
Nu wil ik best aan de FA's vragen of de Trump fans een eigen safe space kunnen krijgen hoor, maar dit topic in het AVK subforum gaat dat niet zijn. Laat het maar even weten.
Kwam meer omdat elke Trump post die ik maak balletje terug krijg van 5 verschillende users(known suspectsquote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tja, jij gaf aan het te willen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan is het gelijk not done.
Het moddergooien naar elkaar in topics vind ik gewoon saai aan het worden. De compleet nutteloze discussies die daar uit voortvloeien schiet je niks mee op. Ik moet dan altijd denken aan de spiderman meme. Daarom stelde ik voor om 2 fan topics te maken. Waar we rustig elkaar in waarde laten. (*kuch ik dacht al dat dit zulke topics waren*)Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
Ik ga dit missen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:35 schreef AFCNiels het volgende:
Dit is toch genieten #FOURMOREYEARS
[ twitter ]
Als ik president zou willen worden, zou ik - als ik moest kiezen, want ik heb ze liever beide - proberen te zorgen dat ik het EC won, niet dat ik de popular vote won. Zou jij het anders aanpakken als jij president wilde worden?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het werkte niet want de stemmers kozen met 3 miljoen meer voor Hillary.
Dat het bij de EC anders uitpakt is een ander verhaal. Het gaat in dit voorbeeld om de stemmers. Die kozen niet in meerderheid voor Trump, dus hij overtuigde hen niet, dus het werkte niet.
Nee. Maar daar gaat het in deze discussie niet om he? Kijk nog eens naar de post waar ik in eerste instantie op reageerquote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Als ik president zou willen worden, zou ik - als ik moest kiezen, want ik heb ze liever beide - proberen te zorgen dat ik het EC won, niet dat ik de popular vote won. Zou jij het anders aanpakken als jij president wilde worden?
Oké. En die post heb ik gelezen hoor.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. Maar daar gaat het in deze discussie niet om he? Kijk nog eens naar de post waar ik in eerste instantie op reageer
Misschien heb je wel geluk en hoef je het niet te missen.quote:
Ik heb echt genoten de afgelopen 4 jaren. Van zijn ontmoeting met Putin achter gesloten deuren. Tot het wegduwen van regeringsleiders om vooraan op de foto te staan.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Misschien heb je wel geluk en hoef je het niet te missen.
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:35 schreef AFCNiels het volgende:
[ twitter ]
Mja, die versprekingen vind ik af en toe ook vrij geniaal.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:53 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik heb echt genoten de afgelopen 4 jaren. Van zijn ontmoeting met Putin achter gesloten deuren. Tot het wegduwen van regeringsleiders om vooraan op de foto te staan.
Wie is nou zo?![]()
Trump is zo'n uniek persoon. Biden gaat dit nooit overtreffen. Als hij wint wordt het zo veel saaier.
quote:"His mom lived in Long Island for 10 years or so, god rest her soul, and, er, although she's, wait—your mom's still alive. It was your dad [who] passed. God bless her soul. I gotta get this straight," Biden said.
En dat meen je ook echt serieus?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:53 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik heb echt genoten de afgelopen 4 jaren. Van zijn ontmoeting met Putin achter gesloten deuren. Tot het wegduwen van regeringsleiders om vooraan op de foto te staan.
Wie is nou zo?![]()
Trump is zo'n uniek persoon. Biden gaat dit nooit overtreffen. Als hij wint wordt het zo veel saaier.
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En dat meen je ook echt serieus?
Lees/kijk dit maar eens. Je hoeft je geen zorgen te maken.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:53 schreef capricia het volgende:
[..]
Wie is nou zo?![]()
Zo iemand als Trump krijg je nooit meer. Als Biden wint is er een era voorbij.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En dat meen je ook echt serieus?
Hoe bedoel je dit? Wat gebeurt er dan bij een overwinning met een miniem verschil?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:23 schreef capricia het volgende:
[..]
Zo iemand als Trump krijg je nooit meer. Als Biden wint is er een era voorbij.
Ja. Het is een markante persoonlijkheid. Ik ben blij dat we hem hier niet hebben. Maar Trump als president is ook gewoon alleen mogelijk ik de VS. Net als BoJo alleen in de UK mogelijk is.
Die filmpjes van Trump, en die anti-filmpjes, hoe ze op elkaar reageren.. het is een grote dans. Inclusief de pers die een rol speelt.
Maar het is allemaal nog niet voorbij. Bij lange na niet. Biden moet fors winnen, wil Trump opstappen.
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:53 schreef capricia het volgende:
[..]
Wie is nou zo?![]()
quote:
Dan gaat ie dat nooit accepteren natuurlijk.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dit? Wat gebeurt er dan bij een overwinning met een miniem verschil?
Mja, hij mag er tot in lengte van dagen over klagen, maar hij kan toch moeilijk in het Witte Huis blijven zitten wanneer de termijn van de Biden ingaat? Lijkt me hem dan uiteindelijk arresteren, want dan is hij gewoon een burger die aan het trespasseren is.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:45 schreef capricia het volgende:
[..]
Dan gaat ie dat nooit accepteren natuurlijk.
Kijkt lekker weg dit toch :pquote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:35 schreef AFCNiels het volgende:
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |