abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195509263
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 17:10 schreef capricia het volgende:

[..]

Huh, hoezo is dit een adoratie topic? Dit is het gewoon het Grote Trump Topic. Iedereen is welkom.
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 17:15 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

En jij mag zo pro-Trump zijn als je maar wilt maar jij bepaalt niet wie hier wat mag posten. Iedereen is welkom en iedereen mag hier posten binnen de gebruikelijke grenzen.
Denk je als iemand met een andere mening je posts en memes over Trump te kunnen posten.. is er een plekje waar wij ongestoord ons gang kunnen gaan, of moeten we maar op http://thedonald.win blijven?

(pic van maand geleden)
706de site in Nederland! Veel Trump lovers in Nederland.. maarja die zullen ondertussen wel dikke bans hebben hier.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_195509330
Je wil een safespace?
  donderdag 8 oktober 2020 @ 17:28:23 #103
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_195509346
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 17:27 schreef SnertMetChoco het volgende:
Je wil een safespace?
Yups, lijkt het wel op.
Dit is echter een discussieforum :)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_195509401
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 17:28 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Yups, lijkt het wel op.
Dit is echter een discussieforum :)
Ja, opvallend. Ik bedoel, ik ben best bereid minder aanwezig te zijn in een Trump topic, maar om nou geen kritiek te willen dulden op je denkbeelden bij een politicus lijkt me een vrij enge ontwikkeling die je niet zou moeten willen, net als dat je uberhaupt nooit een politicus zou moeten willen aanbidden... leidt alleen maar tot ellende.
pi_195509408
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 17:27 schreef SnertMetChoco het volgende:
Je wil een safespace?
Inderdaad, net zoals Biden's supporters een safe space hebben all over the internet, en alles wordt weggewuifd van de opperbaas Trump.

Iedereen die een afwijkende mening heeft wordt verbannen, net zoals Donald Trump supporters op reddit. Net zoals Donald Trump supporters op Twitter, Facebook.

Geen wonder dat de polls er altijd naast zitten als de grote meerderheid de mond wordt gesnoerd!
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  donderdag 8 oktober 2020 @ 17:34:15 #106
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_195509466
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 17:31 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Inderdaad, net zoals Biden's supporters een safe space hebben all over the internet, en alles wordt weggewuifd van de opperbaas Trump.

Iedereen die een afwijkende mening heeft wordt verbannen, net zoals Donald Trump supporters op reddit. Net zoals Donald Trump supporters op Twitter, Facebook.

Geen wonder dat de polls er altijd naast zitten als de grote meerderheid de mond wordt gesnoerd!
Slachtoffer much? :')
  donderdag 8 oktober 2020 @ 17:35:08 #107
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_195509490
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 17:31 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Ja, opvallend. Ik bedoel, ik ben best bereid minder aanwezig te zijn in een Trump topic, maar om nou geen kritiek te willen dulden op je denkbeelden bij een politicus lijkt me een vrij enge ontwikkeling die je niet zou moeten willen, net als dat je uberhaupt nooit een politicus zou moeten willen aanbidden... leidt alleen maar tot ellende.
Eens :)
pi_195509570
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 17:31 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Ik voel mij persoonlijk geen Biden-supporter, laat staan dat ik de behoefte voel om de man te adoreren.

En in het AMV-topic, dat trouwens verre van een Biden-adoratie topic is, mag jij gerust een lans breken voor Trump.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_195509892
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 17:39 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik voel mij persoonlijk geen Biden-supporter, laat staan dat ik de behoefte voel om de man te adoreren.

En in het AMV-topic, dat trouwens verre van een Biden-adoratie topic is, mag jij gerust een lans breken voor Trump.
Ik lig niet wakker van Biden meme's over Trump, na 4 jaar heb ik wel zo alles gehoord over hem en gelezen. Al zal hij nu iemand vermoorden in het Witte Huis het gaat nog bij 99% oor in oor uit (ja ik weet.. dit laten de polls niet zien)

Het hele systeem waarin wij leven waar de media bepaald wat op wie jij moet stemmen en of hoe jij over iets moet denken ben ik gewoon niet vatbaar voor.
Ik probeer het gewoon objectief te bekijken, des te bozer mensen zijn op Trump des te beter hij het doet, dat is duidelijk geworden de afgelopen 4 jaar.

Al zal Trump met een landslide verliezen, wat ik niet verwacht, dan wil ik jullie ook zeker nog wel van harte feliciteren. Wat ik wel weet is dat de Trump haat zo diep zit dat wij nog jaren gehuil zullen horen over Trump, want die leeft echt rentevrij in het hoofd bij velen.

In mijn optiek nemen jullie het allemaal veel te serieus. Geniet toch van de clown show die de Amerikaanse politiek is. Blabla corona dit blabla klimaat dit, tussen Trump en Biden zal in realiteit heel weinig verschil zitten. Net zoals alle eerdere presidenten. Impact op ons kleine kikkerlandje is iig nihil.

Ik denk dat deze quote nog steeds mijn punt het sterkst beaamt.
twitter

Die overigens van een niet pro-Trumper oid afkomt. En ik ben zelf een Tulsi Gabbard fan.. jammer dat zij niet 4 president runt <3
  donderdag 8 oktober 2020 @ 18:08:20 #110
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195510191
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 16:49 schreef TheFreshPrince het volgende:

En daarna zal hij aangeklaagd worden voor zijn misdaden en veroordeeld.
Interessant.
Zonder dat er een zittingsdag is geweest breng je het als feit, dat Donald Trump wordt veroordeeld.
En dat hij zich voor een rechter moet verantwoorden geef je ook weer alsof dit vaststaat? Wat zijn die zogenaamde misdaden dan waarvoor hij aangeklaagd gaat worden? Waaraan precies refereer jij?
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_195510320
Hopelijk wint Trump, daar zal mijn aandelenportfolio wel vrolijk van worden. Ze noemen hem niet voor niets Donald Pump.
  donderdag 8 oktober 2020 @ 18:16:57 #112
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195510359
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 17:54 schreef epicbeardman het volgende:

En ik ben zelf een Tulsi Gabbard fan.. jammer dat zij niet 4 president runt <3
Dit heeft ze geprobeerd, maar als je amper 2% pollt in de primaries heb je weinig te zoeken op een landelijk platform. Daarom is de huidige Democrat ticket voor mij zo heel erg vreemd.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_195510404
Prachtige intro in deze video.
Blijft lachwekkend om te zien hoe jong links Amerika zich op momenten gedraagt als kleine kinderen.

[ Bericht 8% gewijzigd door schommelstoel op 08-10-2020 18:29:40 ]
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_195510714
quote:
2s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 18:16 schreef dellipder het volgende:

[..]

Dit heeft ze geprobeerd, maar als je amper 2% pollt in de primaries heb je weinig te zoeken op een landelijk platform. Daarom is de huidige Democrat ticket voor mij zo heel erg vreemd.
Tulsi Gabbard past niet in het "perfecte" plaatje van de "oude" democraten, ze werkt nog te veel met republikeinen of wijst hen standpunten niet bij voorbaat af. (Lees: ze is geen marionet zoals Biden/Harris)

Toen ze bij Joe Rogan was kan je pas echt merken.. wtf doen Joe Biden en Kamala Harris als hoofd kandidaten voor presidentschap.

Zoals een top comment daar al aangeeft..

quote:
Aj Shields
1 month ago
No trump bashing, no race card, no gender card, no whining. What a refreshing political candidate.
pi_195511006
  donderdag 8 oktober 2020 @ 18:54:01 #117
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_195511019
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 16:46 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Nope. Zij won de popular vote, niet Trump :)
Het werkte niet van Hillary won de popular vote? Net zoals Federer vorig jaar de Wimbledon-finale won van Djokovic. Hij verloor de wedstrijd maar had wel meer punten. Dat is leuk voor analyses maar je koopt er niets voor.

Het werkte wel want Trump won de verkiezingen.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_195511099
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 17:24 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

[..]

Denk je als iemand met een andere mening je posts en memes over Trump te kunnen posten.. is er een plekje waar wij ongestoord ons gang kunnen gaan, of moeten we maar op http://thedonald.win blijven?

[ afbeelding ]
(pic van maand geleden)
706de site in Nederland! Veel Trump lovers in Nederland.. maarja die zullen ondertussen wel dikke bans hebben hier.
Je mag van mij overal heen waar je wilt, het is een vrij land. Wat je niet mag is gaan uitmaken wat de regels op FOK! zijn.

Nu wil ik best aan de FA's vragen of de Trump fans een eigen safe space kunnen krijgen hoor, maar dit topic in het AVK subforum gaat dat niet zijn. Laat het maar even weten.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-10-2020 18:59:18 ]
pi_195511127
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 18:54 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Het werkte niet van Hillary won de popular vote? Net zoals Federer vorig jaar de Wimbledon-finale won van Djokovic. Hij verloor de wedstrijd maar had wel meer punten. Dat is leuk voor analyses maar je koopt er niets voor.

Ik zou zeggen dat het niet werkte, omdat ze rondom de eerste 2 debatten behoorlijk steeg in de polls. Dat liep later weer erg terug, maar dat lijkt me moeilijk toe te schrijven aan Trumps geschreeuw tijdens de debatten (wat overigens ook minder erg was dan bij het 1e "debat" met Biden).
pi_195511246
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 18:57 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Je mag van mij overal heen waar je wilt, het is een vrij land. Wat je niet mag is gaan uitmaken wat de regels op FOK! zijn.

Nu wil ik best aan de FA's vragen of de Trump fans een eigen safe space kunnen krijgen hoor, maar dit topic in het AVK subforum gaat dat niet zijn. Laat het maar even weten.
Nee doe maar ook niet, wil het bloed van niemand laten koken. Plus dit geeft mij natuurlijk veel mooie quotes om straks omhoog te halen als Trump wel degelijk wint. En jullie als Biden wint ;)
  donderdag 8 oktober 2020 @ 19:10:25 #121
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_195511368
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 18:54 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Het werkte niet want de stemmers kozen met 3 miljoen meer voor Hillary.
Dat het bij de EC anders uitpakt is een ander verhaal. Het gaat in dit voorbeeld om de stemmers. Die kozen niet in meerderheid voor Trump, dus hij overtuigde hen niet, dus het werkte niet.
pi_195511427
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 19:04 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Nee doe maar ook niet, wil het bloed van niemand laten koken. Plus dit geeft mij natuurlijk veel mooie quotes om straks omhoog te halen als Trump wel degelijk wint. En jullie als Biden wint ;)
Niemands bloed gaat koken van zo'n vraag, hoor. We hebben tenslotte meer besloten subforums.
pi_195511517
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 19:12 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Niemands bloed gaat koken van zo'n vraag, hoor. We hebben tenslotte meer besloten subforums.
Ik doelde meer op de content die in dat topic dan voorbij zal komen, eigenlijk moet ik dat ook niet willen. Plus ja dan zit ik daar remi te posten zonder aandacht :'(
pi_195511534
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 19:16 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Ik doelde meer op de content die in dat topic dan voorbij zal komen, eigenlijk moet ik dat ook niet willen. Plus ja dan zit ik daar remi te posten zonder aandacht :'(
Tja, jij gaf aan het te willen...
pi_195511708
GOAT _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')