quote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:10 schreef capricia het volgende:
[..]
Huh, hoezo is dit een adoratie topic? Dit is het gewoon het Grote Trump Topic. Iedereen is welkom.
Denk je als iemand met een andere mening je posts en memes over Trump te kunnen posten.. is er een plekje waar wij ongestoord ons gang kunnen gaan, of moeten we maar op http://thedonald.win blijven?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:15 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En jij mag zo pro-Trump zijn als je maar wilt maar jij bepaalt niet wie hier wat mag posten. Iedereen is welkom en iedereen mag hier posten binnen de gebruikelijke grenzen.
Yups, lijkt het wel op.quote:
Ja, opvallend. Ik bedoel, ik ben best bereid minder aanwezig te zijn in een Trump topic, maar om nou geen kritiek te willen dulden op je denkbeelden bij een politicus lijkt me een vrij enge ontwikkeling die je niet zou moeten willen, net als dat je uberhaupt nooit een politicus zou moeten willen aanbidden... leidt alleen maar tot ellende.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Yups, lijkt het wel op.
Dit is echter een discussieforum
Inderdaad, net zoals Biden's supporters een safe space hebben all over the internet, en alles wordt weggewuifd van de opperbaas Trump.quote:
Slachtoffer much?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:31 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Inderdaad, net zoals Biden's supporters een safe space hebben all over the internet, en alles wordt weggewuifd van de opperbaas Trump.
Iedereen die een afwijkende mening heeft wordt verbannen, net zoals Donald Trump supporters op reddit. Net zoals Donald Trump supporters op Twitter, Facebook.
Geen wonder dat de polls er altijd naast zitten als de grote meerderheid de mond wordt gesnoerd!
Eensquote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:31 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ja, opvallend. Ik bedoel, ik ben best bereid minder aanwezig te zijn in een Trump topic, maar om nou geen kritiek te willen dulden op je denkbeelden bij een politicus lijkt me een vrij enge ontwikkeling die je niet zou moeten willen, net als dat je uberhaupt nooit een politicus zou moeten willen aanbidden... leidt alleen maar tot ellende.
Ik voel mij persoonlijk geen Biden-supporter, laat staan dat ik de behoefte voel om de man te adoreren.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:31 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Inderdaad, net zoals Biden's supporters een safe space hebben all over the internet, en alles wordt weggewuifd van de opperbaas Trump.
Iedereen die een afwijkende mening heeft wordt verbannen, net zoals Donald Trump supporters op reddit. Net zoals Donald Trump supporters op Twitter, Facebook.
Geen wonder dat de polls er altijd naast zitten als de grote meerderheid de mond wordt gesnoerd!
Ik lig niet wakker van Biden meme's over Trump, na 4 jaar heb ik wel zo alles gehoord over hem en gelezen. Al zal hij nu iemand vermoorden in het Witte Huis het gaat nog bij 99% oor in oor uit (ja ik weet.. dit laten de polls niet zien)quote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik voel mij persoonlijk geen Biden-supporter, laat staan dat ik de behoefte voel om de man te adoreren.
En in het AMV-topic, dat trouwens verre van een Biden-adoratie topic is, mag jij gerust een lans breken voor Trump.
Interessant.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 16:49 schreef TheFreshPrince het volgende:
En daarna zal hij aangeklaagd worden voor zijn misdaden en veroordeeld.
Dit heeft ze geprobeerd, maar als je amper 2% pollt in de primaries heb je weinig te zoeken op een landelijk platform. Daarom is de huidige Democrat ticket voor mij zo heel erg vreemd.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:54 schreef epicbeardman het volgende:
En ik ben zelf een Tulsi Gabbard fan.. jammer dat zij niet 4 president runt <3
Tulsi Gabbard past niet in het "perfecte" plaatje van de "oude" democraten, ze werkt nog te veel met republikeinen of wijst hen standpunten niet bij voorbaat af. (Lees: ze is geen marionet zoals Biden/Harris)quote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:16 schreef dellipder het volgende:
[..]
Dit heeft ze geprobeerd, maar als je amper 2% pollt in de primaries heb je weinig te zoeken op een landelijk platform. Daarom is de huidige Democrat ticket voor mij zo heel erg vreemd.
quote:Aj Shields
1 month ago
No trump bashing, no race card, no gender card, no whining. What a refreshing political candidate.
Het werkte niet van Hillary won de popular vote? Net zoals Federer vorig jaar de Wimbledon-finale won van Djokovic. Hij verloor de wedstrijd maar had wel meer punten. Dat is leuk voor analyses maar je koopt er niets voor.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 16:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nope. Zij won de popular vote, niet Trump
Je mag van mij overal heen waar je wilt, het is een vrij land. Wat je niet mag is gaan uitmaken wat de regels op FOK! zijn.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:24 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
[..]
Denk je als iemand met een andere mening je posts en memes over Trump te kunnen posten.. is er een plekje waar wij ongestoord ons gang kunnen gaan, of moeten we maar op http://thedonald.win blijven?
[ afbeelding ]
(pic van maand geleden)
706de site in Nederland! Veel Trump lovers in Nederland.. maarja die zullen ondertussen wel dikke bans hebben hier.
Ik zou zeggen dat het niet werkte, omdat ze rondom de eerste 2 debatten behoorlijk steeg in de polls. Dat liep later weer erg terug, maar dat lijkt me moeilijk toe te schrijven aan Trumps geschreeuw tijdens de debatten (wat overigens ook minder erg was dan bij het 1e "debat" met Biden).quote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:54 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het werkte niet van Hillary won de popular vote? Net zoals Federer vorig jaar de Wimbledon-finale won van Djokovic. Hij verloor de wedstrijd maar had wel meer punten. Dat is leuk voor analyses maar je koopt er niets voor.
Het werkte wel want Trump won de verkiezingen.
Nee doe maar ook niet, wil het bloed van niemand laten koken. Plus dit geeft mij natuurlijk veel mooie quotes om straks omhoog te halen als Trump wel degelijk wint. En jullie als Biden wintquote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Je mag van mij overal heen waar je wilt, het is een vrij land. Wat je niet mag is gaan uitmaken wat de regels op FOK! zijn.
Nu wil ik best aan de FA's vragen of de Trump fans een eigen safe space kunnen krijgen hoor, maar dit topic in het AVK subforum gaat dat niet zijn. Laat het maar even weten.
Het werkte niet want de stemmers kozen met 3 miljoen meer voor Hillary.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:54 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het werkte niet van Hillary won de popular vote? Net zoals Federer vorig jaar de Wimbledon-finale won van Djokovic. Hij verloor de wedstrijd maar had wel meer punten. Dat is leuk voor analyses maar je koopt er niets voor.
Het werkte wel want Trump won de verkiezingen.
Niemands bloed gaat koken van zo'n vraag, hoor. We hebben tenslotte meer besloten subforums.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:04 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Nee doe maar ook niet, wil het bloed van niemand laten koken. Plus dit geeft mij natuurlijk veel mooie quotes om straks omhoog te halen als Trump wel degelijk wint. En jullie als Biden wint
Ik doelde meer op de content die in dat topic dan voorbij zal komen, eigenlijk moet ik dat ook niet willen. Plus ja dan zit ik daar remi te posten zonder aandachtquote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:12 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Niemands bloed gaat koken van zo'n vraag, hoor. We hebben tenslotte meer besloten subforums.
Tja, jij gaf aan het te willen...quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:16 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de content die in dat topic dan voorbij zal komen, eigenlijk moet ik dat ook niet willen. Plus ja dan zit ik daar remi te posten zonder aandacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |