abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195508581
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 16:46 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Nope. Zij won de popular vote, niet Trump :)
Ja dus? En als zal Biden deze keer weer popular vote winnen, maar Trump de electoral? wie is er dan nog 4 jaar president? :W Peilingen.. altijd maar die peilingen |:(

Is deze tweet misschien een goede peiling?

twitter

500k likes
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_195508584
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 16:21 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Maar snap je niet dat Trumps hele retoriek het "alpha" mannetje is? Het trots zijn op wie je bent en je land. Hij won het debat op het feit dat Biden totaal geen inbreng heeft gehad, het was het hele debat.. all about Trump.

Ik zeg niet dat het sterk debatteren is, maar het is wel een tactiek om je tegenstander totaal te overrompelen, terwijl ze al heel lang weten hoe jij het gaat spelen. Het enige wat Biden deed net zoals Kamala was het absurde glimlachen, waardoor ze erg kinderachtig overkwamen.

Pence pakte gisteren Harris heel subliem aan. Met autoriteit en kalmte, zelfzekerheid en standvastigheid. Het staat zeker 2-0 voor het team van Trump.
Trump gedroeg zich als een lul in het debat.
Na het debat is zijn rating verder gedaald en z'n achterstand op Biden in alle polls groter geworden.
pi_195508609
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 16:47 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Ja dus? En als zal Biden deze keer weer popular vote winnen, maar Trump de electoral? wie is er dan nog 4 jaar president? :W Peilingen.. altijd maar die peilingen |:(
Ik schat Trump bij de verkiezingen geheel kansloos. Denk dat hij een recordverlies gaat boeken, ook in van oudsher rode staten.

En daarna zal hij aangeklaagd worden voor zijn misdaden en veroordeeld.
pi_195508669
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 16:49 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Ik schat Trump bij de verkiezingen geheel kansloos. Denk dat hij een recordverlies gaat boeken, ook in van oudsher rode staten.

Dat is je wens en je droom. De werkelijkheid zal veel meer pijn doen, bereid je maar alvast voor O-)
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_195508707
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 16:51 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Dat is je wens en je droom. De werkelijkheid zal veel meer pijn doen, bereid je maar alvast voor O-)
pi_195508742
quote:

[..]

Denk jij dat Trump de rust-belt Staten weer gaat winnen. 4 jaar geleden won hij die met minimaal verschil, nu ligt hij daar nog verder achter. Dan kan je wel lacherig doen over peilingen, maar die zijn ook niet volledig uit de lucht gegrepen.
Цой жив
pi_195508754
quote:

[..]

[ twitter ]

500k likes
Kunnen we die aftrekken van de miljoenen votes die Clinton meer dan hem won of werkt dat zo niet? :)
pi_195508803
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 16:43 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Peilingen zijn irrelevant, dat zullen wij straks nog wel zien hoe gelijk deze hebben. Ik hecht daar sinds 2016 geen waarde aan.

Grappig is ook dat je rasmussen aanhaalt omdat de "linkse" mensen dit beschouwen als een "rechtse" site. Omdat ze niet Trump continue afschrijven. Dus zelfs op zijn rechtse sites doet hij het niet goed!

In 2016 hadden ze wel leuke uitspraak trouwens
[..]

Same story 2020..?

Het iemand overschreeuwen werkte wel blijkbaar tegen Hillary :s)
Prima, maar uit niets blijkt dat Trump profijt heeft gehad van dat maffe optreden tijdens het debat met Biden.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_195508847
quote:

[..]

Waarom zou het pijn doen? Uiteindelijk zal het mij een rotzorg zijn wie er wint. Ik woon toch niet in de VS.

Heb het idee dat jij er meer emotioneel over bent.
pi_195508862
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 16:58 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Prima, maar uit niets blijkt dat Trump profijt heeft gehad van dat maffe optreden tijdens het debat met Biden.
We lopen te discussieren over een beeld dat wordt voorgeschets vanuit paar media outlets in amerika, wellicht reddit en twitter er bij en je hebt.. zoals rasmussen zegt: The media created a false narrative about the 2016 presidential campaign, and most polling reinforced it.

Deze discussies zijn nuttelozer dan ooit over peilingen.

quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 17:01 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Waarom zou het pijn doen? Uiteindelijk zal het mij een rotzorg zijn wie er wint. Ik woon toch niet in de VS.

Zoals ik al eerder had aangegeven zou mijn vote gaan naar Tulsi Gabbard, Trump is leuk omdat hij zo veel mensen irriteert. Zoals dat hier alle bekende namen uit POL alweer Trump proberen te demoniseren.

Neem is niet alles zo serieus. Maga!
pi_195508898
Dezelfde Rasmussen die Biden - Trump op 52% - 40% had gister?
pi_195508902
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 17:01 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik zou het oprecht wel vervelend vinden.
Ik denk dat al die Trump trolletjes het heel weinig kunnen boeien. Als Trump verliest hebben ze 4 jaar kunnen lachen en zoeken ze weer wat anders.
Цой жив
pi_195508923
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 17:03 schreef SnertMetChoco het volgende:
Dezelfde Rasmussen die Biden - Trump op 52% - 40% had gister?
Daarom, polls :) laten we aub stoppen met peilingen. Dit is een pro-adoratie-Trump topic. Geen 538 FAKE news polls echochamber.
pi_195508948
pi_195508973
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 17:04 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Daarom, polls :) laten we aub stoppen met peilingen. Dit is een pro-adoratie-Trump topic. Geen 538 FAKE news polls echochamber.
+12 ligt prima in lijn met andere polls, voor de verandering. Succes met je duimzuigerij dat polls niks zeggen, zoals je alles ontkent wat niet strookt met je vooringenomen wereldbeeld hierover.

[ Bericht 0% gewijzigd door SnertMetChoco op 08-10-2020 17:11:59 ]
pi_195508993
quote:

[..]

Oh, heb jij dat afgesproken met iemand of zo? Als je mij kan leten wie dat bepaald heeft dan zou ik je daar erkentelijk voor zijn want dat is niet wat ik gisteren hoorde van de FA's.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-10-2020 17:07:38 ]
  donderdag 8 oktober 2020 @ 17:07:25 #92
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_195508994
quote:

[..]

[ twitter ]

500k likes
En dus heeft het niet gewerkt tegen Hillary Clinton.
Als het wél gewerkt had, had ze de popular vote nooit gewonnen :)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_195509019
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 17:07 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Oh, heb jij dat afgesproken met iemand of zo? Als je mij kan leten wie dat bepaald heeft dan zou ik je daar erkentelijk voor zijn want dat is niet wat ik gisteren hoorde van de FA's.
Wat? mag een fan topic van Trump ook al niet meer? jeetje de mensen met andere mening worden overal verbannen of niet. Kijk hoe dit topic aangemaakt is. Het is een pro Trump topic en nog komen de Biden trolls hen zure leven reflecteren in dit topic.
  donderdag 8 oktober 2020 @ 17:09:27 #94
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_195509032
quote:
Hij durft niet? Laf hoor...
Maar ja, een Town Hall is wel wat anders dan een rally natuurlijk O-)
pi_195509059
quote:

[..]

Huh, hoezo is dit een adoratie topic? Dit is het gewoon het Grote Trump Topic. Iedereen is welkom.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_195509095
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 17:03 schreef Zwoerd het volgende:

[..]

Ik zou het oprecht wel vervelend vinden.
Ik denk dat al die Trump trolletjes het heel weinig kunnen boeien. Als Trump verliest hebben ze 4 jaar kunnen lachen en zoeken ze weer wat anders.
Ach, het presidentschap van Trump is wel vermakelijk. Het is boeiend schouwspel en biedt een gruwelijk inkijkje in de ziel van politiek Amerika.
pi_195509125
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 17:08 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Wat? mag een fan topic van Trump ook al niet meer? jeetje de mensen met andere mening worden overal verbannen of niet. Kijk hoe dit topic aangemaakt is. Het is een pro Trump topic en nog komen de Biden trolls hen zure leven reflecteren in dit topic.
En jij mag zo pro-Trump zijn als je maar wilt maar jij bepaalt niet wie hier wat mag posten. Iedereen is welkom en iedereen mag hier posten binnen de gebruikelijke grenzen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-10-2020 17:15:42 ]
pi_195509128
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 17:12 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ach, het presidentschap van Trump is wel vermakelijk. Het is boeiend schouwspel en biedt een gruwelijk inkijkje in de ziel van politiek Amerika.
Je vindt het niet jammer voor klimaatbeleid en het verlies van een bondgenoot in de strijd voor democratie en Westerse waarden (en ja, ik weet, daar denken veel mensen ook enigszins terecht wat anders over, want ze hebben bv. ook geregeld een dictator geïnstalleerd)?
  donderdag 8 oktober 2020 @ 17:16:42 #99
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_195509150
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 17:15 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Je vindt het niet jammer voor klimaatbeleid en het verlies van een bondgenoot in de strijd voor democratie en Westerse waarden (en ja, ik weet, daar denken veel mensen ook enigszins terecht wat anders over, want ze hebben bv. ook geregeld een dictator geïnstalleerd)?
Hij is volgens mij vooral blij dat hij er niet woont :D
pi_195509260
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 17:15 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Natuurlijk is dat jammer, maar als Nederlander zonder stemrecht in de VS doe ik er ook weinig aan. Daarom beschouw ik het presidentschap van Trump maar als een fascinerend schouwspel.
pi_195509263
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 17:10 schreef capricia het volgende:

[..]

Huh, hoezo is dit een adoratie topic? Dit is het gewoon het Grote Trump Topic. Iedereen is welkom.
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 17:15 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

En jij mag zo pro-Trump zijn als je maar wilt maar jij bepaalt niet wie hier wat mag posten. Iedereen is welkom en iedereen mag hier posten binnen de gebruikelijke grenzen.
Denk je als iemand met een andere mening je posts en memes over Trump te kunnen posten.. is er een plekje waar wij ongestoord ons gang kunnen gaan, of moeten we maar op http://thedonald.win blijven?

(pic van maand geleden)
706de site in Nederland! Veel Trump lovers in Nederland.. maarja die zullen ondertussen wel dikke bans hebben hier.
pi_195509330
Je wil een safespace?
  donderdag 8 oktober 2020 @ 17:28:23 #103
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_195509346
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 17:27 schreef SnertMetChoco het volgende:
Je wil een safespace?
Yups, lijkt het wel op.
Dit is echter een discussieforum :)
pi_195509401
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 17:28 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Yups, lijkt het wel op.
Dit is echter een discussieforum :)
Ja, opvallend. Ik bedoel, ik ben best bereid minder aanwezig te zijn in een Trump topic, maar om nou geen kritiek te willen dulden op je denkbeelden bij een politicus lijkt me een vrij enge ontwikkeling die je niet zou moeten willen, net als dat je uberhaupt nooit een politicus zou moeten willen aanbidden... leidt alleen maar tot ellende.
pi_195509408
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 17:27 schreef SnertMetChoco het volgende:
Je wil een safespace?
Inderdaad, net zoals Biden's supporters een safe space hebben all over the internet, en alles wordt weggewuifd van de opperbaas Trump.

Iedereen die een afwijkende mening heeft wordt verbannen, net zoals Donald Trump supporters op reddit. Net zoals Donald Trump supporters op Twitter, Facebook.

Geen wonder dat de polls er altijd naast zitten als de grote meerderheid de mond wordt gesnoerd!
  donderdag 8 oktober 2020 @ 17:34:15 #106
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_195509466
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 17:31 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Inderdaad, net zoals Biden's supporters een safe space hebben all over the internet, en alles wordt weggewuifd van de opperbaas Trump.

Iedereen die een afwijkende mening heeft wordt verbannen, net zoals Donald Trump supporters op reddit. Net zoals Donald Trump supporters op Twitter, Facebook.

Geen wonder dat de polls er altijd naast zitten als de grote meerderheid de mond wordt gesnoerd!
Slachtoffer much? :')
  donderdag 8 oktober 2020 @ 17:35:08 #107
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_195509490
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 17:31 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Ja, opvallend. Ik bedoel, ik ben best bereid minder aanwezig te zijn in een Trump topic, maar om nou geen kritiek te willen dulden op je denkbeelden bij een politicus lijkt me een vrij enge ontwikkeling die je niet zou moeten willen, net als dat je uberhaupt nooit een politicus zou moeten willen aanbidden... leidt alleen maar tot ellende.
Eens :)
pi_195509570
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 17:31 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Ik voel mij persoonlijk geen Biden-supporter, laat staan dat ik de behoefte voel om de man te adoreren.

En in het AMV-topic, dat trouwens verre van een Biden-adoratie topic is, mag jij gerust een lans breken voor Trump.
pi_195509892
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 17:39 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik voel mij persoonlijk geen Biden-supporter, laat staan dat ik de behoefte voel om de man te adoreren.

En in het AMV-topic, dat trouwens verre van een Biden-adoratie topic is, mag jij gerust een lans breken voor Trump.
Ik lig niet wakker van Biden meme's over Trump, na 4 jaar heb ik wel zo alles gehoord over hem en gelezen. Al zal hij nu iemand vermoorden in het Witte Huis het gaat nog bij 99% oor in oor uit (ja ik weet.. dit laten de polls niet zien)

Het hele systeem waarin wij leven waar de media bepaald wat op wie jij moet stemmen en of hoe jij over iets moet denken ben ik gewoon niet vatbaar voor.
Ik probeer het gewoon objectief te bekijken, des te bozer mensen zijn op Trump des te beter hij het doet, dat is duidelijk geworden de afgelopen 4 jaar.

Al zal Trump met een landslide verliezen, wat ik niet verwacht, dan wil ik jullie ook zeker nog wel van harte feliciteren. Wat ik wel weet is dat de Trump haat zo diep zit dat wij nog jaren gehuil zullen horen over Trump, want die leeft echt rentevrij in het hoofd bij velen.

In mijn optiek nemen jullie het allemaal veel te serieus. Geniet toch van de clown show die de Amerikaanse politiek is. Blabla corona dit blabla klimaat dit, tussen Trump en Biden zal in realiteit heel weinig verschil zitten. Net zoals alle eerdere presidenten. Impact op ons kleine kikkerlandje is iig nihil.

Ik denk dat deze quote nog steeds mijn punt het sterkst beaamt.
twitter

Die overigens van een niet pro-Trumper oid afkomt. En ik ben zelf een Tulsi Gabbard fan.. jammer dat zij niet 4 president runt <3
  donderdag 8 oktober 2020 @ 18:08:20 #110
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195510191
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 16:49 schreef TheFreshPrince het volgende:

Interessant.
Zonder dat er een zittingsdag is geweest breng je het als feit, dat Donald Trump wordt veroordeeld.
En dat hij zich voor een rechter moet verantwoorden geef je ook weer alsof dit vaststaat? Wat zijn die zogenaamde misdaden dan waarvoor hij aangeklaagd gaat worden? Waaraan precies refereer jij?
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_195510320
Hopelijk wint Trump, daar zal mijn aandelenportfolio wel vrolijk van worden. Ze noemen hem niet voor niets Donald Pump.
  donderdag 8 oktober 2020 @ 18:16:57 #112
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195510359
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 17:54 schreef epicbeardman het volgende:

En ik ben zelf een Tulsi Gabbard fan.. jammer dat zij niet 4 president runt <3
Dit heeft ze geprobeerd, maar als je amper 2% pollt in de primaries heb je weinig te zoeken op een landelijk platform. Daarom is de huidige Democrat ticket voor mij zo heel erg vreemd.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_195510404
Prachtige intro in deze video.
Blijft lachwekkend om te zien hoe jong links Amerika zich op momenten gedraagt als kleine kinderen.

[ Bericht 8% gewijzigd door schommelstoel op 08-10-2020 18:29:40 ]
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_195510714
quote:
2s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 18:16 schreef dellipder het volgende:

[..]

Dit heeft ze geprobeerd, maar als je amper 2% pollt in de primaries heb je weinig te zoeken op een landelijk platform. Daarom is de huidige Democrat ticket voor mij zo heel erg vreemd.
Tulsi Gabbard past niet in het "perfecte" plaatje van de "oude" democraten, ze werkt nog te veel met republikeinen of wijst hen standpunten niet bij voorbaat af. (Lees: ze is geen marionet zoals Biden/Harris)

Toen ze bij Joe Rogan was kan je pas echt merken.. wtf doen Joe Biden en Kamala Harris als hoofd kandidaten voor presidentschap.

Zoals een top comment daar al aangeeft..

quote:
Aj Shields
1 month ago
No trump bashing, no race card, no gender card, no whining. What a refreshing political candidate.
pi_195511006
  donderdag 8 oktober 2020 @ 18:54:01 #117
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_195511019
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 16:46 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Nope. Zij won de popular vote, niet Trump :)
Het werkte niet van Hillary won de popular vote? Net zoals Federer vorig jaar de Wimbledon-finale won van Djokovic. Hij verloor de wedstrijd maar had wel meer punten. Dat is leuk voor analyses maar je koopt er niets voor.

Het werkte wel want Trump won de verkiezingen.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_195511099
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 17:24 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

[..]

Denk je als iemand met een andere mening je posts en memes over Trump te kunnen posten.. is er een plekje waar wij ongestoord ons gang kunnen gaan, of moeten we maar op http://thedonald.win blijven?

[ afbeelding ]
(pic van maand geleden)
706de site in Nederland! Veel Trump lovers in Nederland.. maarja die zullen ondertussen wel dikke bans hebben hier.
Je mag van mij overal heen waar je wilt, het is een vrij land. Wat je niet mag is gaan uitmaken wat de regels op FOK! zijn.

Nu wil ik best aan de FA's vragen of de Trump fans een eigen safe space kunnen krijgen hoor, maar dit topic in het AVK subforum gaat dat niet zijn. Laat het maar even weten.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-10-2020 18:59:18 ]
pi_195511127
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 18:54 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Het werkte niet van Hillary won de popular vote? Net zoals Federer vorig jaar de Wimbledon-finale won van Djokovic. Hij verloor de wedstrijd maar had wel meer punten. Dat is leuk voor analyses maar je koopt er niets voor.

Ik zou zeggen dat het niet werkte, omdat ze rondom de eerste 2 debatten behoorlijk steeg in de polls. Dat liep later weer erg terug, maar dat lijkt me moeilijk toe te schrijven aan Trumps geschreeuw tijdens de debatten (wat overigens ook minder erg was dan bij het 1e "debat" met Biden).
pi_195511246
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 18:57 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Je mag van mij overal heen waar je wilt, het is een vrij land. Wat je niet mag is gaan uitmaken wat de regels op FOK! zijn.

Nu wil ik best aan de FA's vragen of de Trump fans een eigen safe space kunnen krijgen hoor, maar dit topic in het AVK subforum gaat dat niet zijn. Laat het maar even weten.
Nee doe maar ook niet, wil het bloed van niemand laten koken. Plus dit geeft mij natuurlijk veel mooie quotes om straks omhoog te halen als Trump wel degelijk wint. En jullie als Biden wint ;)
  donderdag 8 oktober 2020 @ 19:10:25 #121
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_195511368
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 18:54 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Het werkte niet want de stemmers kozen met 3 miljoen meer voor Hillary.
Dat het bij de EC anders uitpakt is een ander verhaal. Het gaat in dit voorbeeld om de stemmers. Die kozen niet in meerderheid voor Trump, dus hij overtuigde hen niet, dus het werkte niet.
pi_195511427
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 19:04 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Nee doe maar ook niet, wil het bloed van niemand laten koken. Plus dit geeft mij natuurlijk veel mooie quotes om straks omhoog te halen als Trump wel degelijk wint. En jullie als Biden wint ;)
Niemands bloed gaat koken van zo'n vraag, hoor. We hebben tenslotte meer besloten subforums.
pi_195511517
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 19:12 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Niemands bloed gaat koken van zo'n vraag, hoor. We hebben tenslotte meer besloten subforums.
Ik doelde meer op de content die in dat topic dan voorbij zal komen, eigenlijk moet ik dat ook niet willen. Plus ja dan zit ik daar remi te posten zonder aandacht :'(
pi_195511534
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 19:16 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Ik doelde meer op de content die in dat topic dan voorbij zal komen, eigenlijk moet ik dat ook niet willen. Plus ja dan zit ik daar remi te posten zonder aandacht :'(
Tja, jij gaf aan het te willen...
pi_195511708
GOAT _O_
pi_195511782
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 18:57 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dit heeft echt niets met safe spaces te maken.

Meer het feit dat elk trump topic ontaardt, dankzij mods in POL en dus hier in een circlejerk van orangemanbad syndroom mongolen, in een ordinair bash topic. Het vervelende is dat zij dat zelf niet zien, waardoor er dus een klimaat ontstaat/aanwezig is dat mensen die ook maar iets van sympathie hebben voor Trump zich niet meer laten zien. POL kom ik niet om die reden, en als je het POL beleid doortrekt naar hier zul je hier ook alleen gezellig met je linkse vriendjes posten.
pi_195511794
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 19:17 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Tja, jij gaf aan het te willen...
Kwam meer omdat elke Trump post die ik maak balletje terug krijg van 5 verschillende users(known suspects O+ ) terwijl whataboism in andere fora's wel verboden is(zo ver ik weet). Zie de posts van Teleprompters van Biden en het virtuele debat van vanochtend. Daar kreeg ik direct foto's van Trump die voor teleprompters stond.

Indien ik in POL lees dat Trump gearresteerd zal worden en iedereen in zijn kring ook, en dan verwijs naar de arrestaties die nu plaatsvinden van diegene in de Obama adminstration en mensen om hem heen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan is het gelijk not done.

Het moddergooien naar elkaar in topics vind ik gewoon saai aan het worden. De compleet nutteloze discussies die daar uit voortvloeien schiet je niks mee op. Ik moet dan altijd denken aan de spiderman meme. Daarom stelde ik voor om 2 fan topics te maken. Waar we rustig elkaar in waarde laten. (*kuch ik dacht al dat dit zulke topics waren*)
  donderdag 8 oktober 2020 @ 19:35:01 #128
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_195511866
Dit is toch genieten #FOURMOREYEARS
twitter
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
  Moderator donderdag 8 oktober 2020 @ 19:38:57 #129
236264 crew  capricia
pi_195511952
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 19:35 schreef AFCNiels het volgende:
[ twitter ]
Ik ga dit missen.
There is a name for it:
We call them Poor"
  donderdag 8 oktober 2020 @ 19:43:27 #130
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_195512051
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 19:10 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Het werkte niet want de stemmers kozen met 3 miljoen meer voor Hillary.
Dat het bij de EC anders uitpakt is een ander verhaal. Het gaat in dit voorbeeld om de stemmers. Die kozen niet in meerderheid voor Trump, dus hij overtuigde hen niet, dus het werkte niet.
Als ik president zou willen worden, zou ik - als ik moest kiezen, want ik heb ze liever beide - proberen te zorgen dat ik het EC won, niet dat ik de popular vote won. Zou jij het anders aanpakken als jij president wilde worden?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  donderdag 8 oktober 2020 @ 19:45:10 #131
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_195512082
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 19:43 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Als ik president zou willen worden, zou ik - als ik moest kiezen, want ik heb ze liever beide - proberen te zorgen dat ik het EC won, niet dat ik de popular vote won. Zou jij het anders aanpakken als jij president wilde worden?
Nee. Maar daar gaat het in deze discussie niet om he? Kijk nog eens naar de post waar ik in eerste instantie op reageer ;)
  donderdag 8 oktober 2020 @ 19:48:50 #132
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_195512153
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 19:45 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Nee. Maar daar gaat het in deze discussie niet om he? Kijk nog eens naar de post waar ik in eerste instantie op reageer ;)
Oké. En die post heb ik gelezen hoor. :) Ik heb vakantie, dus ik heb alle posts in dit topic gelezen.
  donderdag 8 oktober 2020 @ 19:49:25 #133
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_195512167
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 19:38 schreef capricia het volgende:

[..]

Ik ga dit missen.
Misschien heb je wel geluk en hoef je het niet te missen.
  Moderator donderdag 8 oktober 2020 @ 19:53:56 #134
236264 crew  capricia
pi_195512265
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 19:49 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Misschien heb je wel geluk en hoef je het niet te missen.
Ik heb echt genoten de afgelopen 4 jaren. Van zijn ontmoeting met Putin achter gesloten deuren. Tot het wegduwen van regeringsleiders om vooraan op de foto te staan.

Wie is nou zo? :D
Trump is zo'n uniek persoon. Biden gaat dit nooit overtreffen. Als hij wint wordt het zo veel saaier.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_195512300
quote:
[ twitter ]
_O- gvd zeg dit is toch wel echt comedy idd, kan zo in de film ideocrazy.

Trump legt de lat wel erg laag en die aanpak heeft dus wel zijn vruchten afgeworpen, anders was hij natuurlijk geen president geworden. Hij haalt de elite uit de politiek. Hij laat zien dat landen eigenlijk geen echte politici nodig hebben om een land draaiende te houden. Daarom is er natuurlijk ook veel afgunst van de echte politici. Die ondermijnen bij voorbaat alles omdat hij een conman/showman is. Hij laat zien dat je geen ervaren politici hoeft te zijn om het volk te bereiken.

Je kan je zelfs afvragen, in hoever wil de mens zich laten beheersen door politici? Denk aan de strenge regels hier in Europa, maar wij Nederland en Europa met corona ook dezelfde kant op gaan als Amerika. Dit is een deel van Trump zijn kracht, hij is de man die laat zien dat wij als mensheid ook zonder enige hoge piefen in de politiek/aan de macht gewoon een leven kunnen hebben.

Trump staat voor vrijheid.
  Moderator donderdag 8 oktober 2020 @ 19:58:27 #136
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_195512395
Prima topic dit :)

Sleepy Joe heeft geen schijn van kans :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator donderdag 8 oktober 2020 @ 19:59:11 #137
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_195512420
#TRUMP2020
4045
onlogisch
  donderdag 8 oktober 2020 @ 20:02:06 #138
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_195512513
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 19:53 schreef capricia het volgende:

[..]

Ik heb echt genoten de afgelopen 4 jaren. Van zijn ontmoeting met Putin achter gesloten deuren. Tot het wegduwen van regeringsleiders om vooraan op de foto te staan.

Trump is zo'n uniek persoon. Biden gaat dit nooit overtreffen. Als hij wint wordt het zo veel saaier.
Mja, die versprekingen vind ik af en toe ook vrij geniaal.

quote:
"His mom lived in Long Island for 10 years or so, god rest her soul, and, er, although she's, wait—your mom's still alive. It was your dad [who] passed. God bless her soul. I gotta get this straight," Biden said.
O+
  donderdag 8 oktober 2020 @ 20:03:25 #139
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_195512557
quote:

[..]

En dat meen je ook echt serieus?
  Moderator donderdag 8 oktober 2020 @ 20:05:30 #140
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_195512626
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 20:03 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

4045
onlogisch
pi_195512855
United States President Donald Trump has again hit out at China over the coronavirus, promising Beijing will "pay a big price for what they've done to the world."

"It wasn't your fault that this happened, it was China's fault,"

Zo bizar veel daadkracht bij deze god op aarde en ze dan ook nog schaakmat zetten door in 3 dagen te genezen van China hun beste troef tot nog toe. Het zou mij echt niks verbazen als hij zelf heeft meegeholpen met de ontwikkeling van het medicijn _O_
  donderdag 8 oktober 2020 @ 20:14:42 #142
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_195512890
quote:

[..]

Lees/kijk dit maar eens. Je hoeft je geen zorgen te maken.

En ook dit is erg de moeite waard:

Leuk aan elkaar gepraat ook.
  donderdag 8 oktober 2020 @ 20:20:04 #143
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_195513042
Natuurlijk kun je achter Trump zijn economische ideeën en plannen staan en ik snap ook dat mensen geen fan van Biden zijn.

Maar dat er nog steeds mensen zijn die na al die bizarre uitspraken voor de volledige 100% achter Trump kunnen staan (zonder enige twijfel), daar ben ik oprecht verbaasd over.

Voorbeeldje :{
  Moderator donderdag 8 oktober 2020 @ 20:23:56 #144
236264 crew  capricia
pi_195513123
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 20:03 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Zo iemand als Trump krijg je nooit meer. Als Biden wint is er een era voorbij.

Ja. Het is een markante persoonlijkheid. Ik ben blij dat we hem hier niet hebben. Maar Trump als president is ook gewoon alleen mogelijk ik de VS. Net als BoJo alleen in de UK mogelijk is.

Die filmpjes van Trump, en die anti-filmpjes, hoe ze op elkaar reageren.. het is een grote dans. Inclusief de pers die een rol speelt.

Maar het is allemaal nog niet voorbij. Bij lange na niet. Biden moet fors winnen, wil Trump opstappen.
There is a name for it:
We call them Poor"
  donderdag 8 oktober 2020 @ 20:26:11 #145
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_195513184
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 20:23 schreef capricia het volgende:

[..]

Zo iemand als Trump krijg je nooit meer. Als Biden wint is er een era voorbij.

Ja. Het is een markante persoonlijkheid. Ik ben blij dat we hem hier niet hebben. Maar Trump als president is ook gewoon alleen mogelijk ik de VS. Net als BoJo alleen in de UK mogelijk is.

Die filmpjes van Trump, en die anti-filmpjes, hoe ze op elkaar reageren.. het is een grote dans. Inclusief de pers die een rol speelt.

Maar het is allemaal nog niet voorbij. Bij lange na niet. Biden moet fors winnen, wil Trump opstappen.
Hoe bedoel je dit? Wat gebeurt er dan bij een overwinning met een miniem verschil?
  donderdag 8 oktober 2020 @ 20:41:09 #146
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_195513488
quote:

[..]

Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
  Moderator donderdag 8 oktober 2020 @ 20:44:42 #147
236264 crew  capricia
pi_195513559
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 20:41 schreef AFCNiels het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O-
Ja. Dit ja. :D
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator donderdag 8 oktober 2020 @ 20:45:07 #148
236264 crew  capricia
pi_195513573
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 20:26 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dit? Wat gebeurt er dan bij een overwinning met een miniem verschil?
Dan gaat ie dat nooit accepteren natuurlijk.
There is a name for it:
We call them Poor"
  donderdag 8 oktober 2020 @ 20:51:44 #149
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_195513730
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 20:45 schreef capricia het volgende:

[..]

Dan gaat ie dat nooit accepteren natuurlijk.
Mja, hij mag er tot in lengte van dagen over klagen, maar hij kan toch moeilijk in het Witte Huis blijven zitten wanneer de termijn van de Biden ingaat? Lijkt me hem dan uiteindelijk arresteren, want dan is hij gewoon een burger die aan het trespasseren is.
pi_195513805
quote:
[ twitter ]
Kijkt lekker weg dit toch :p
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')