abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195527195
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 14:20 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Omdat ik deze discussie al 300,000 keer heb gehad, en telkens het op hetzelfde eindigt. Ik heb wel betere dingen te doen dan met een stel betweters te discussiëren. :*

Ik krijg niet voor niets allemaal fan boys die mij nog wel waarderen in prive, maar die gaan dit soort discussies bij voorbaat al niet aan. Dat zijn de "stille" stemmers van Trump!

Zie deze post, precies wat nu gebeurd -> AVK / Het grote Donald Trump topic #TRUMP2020 #1
Ik had aangeboden mij sterk te maken voor een safe space maar dat wees jij af in een later stadium nadat ik het bij de FA's al gevraagd had. Wat wil je nu eigenlijk?
pi_195527253
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 14:11 schreef epicbeardman het volgende:
En zo is de hele "Pro-Biden kamp" vanuit Amerikaanse politieke topic hier heen verhuisd als aasgieren. Ooh waar kunnen wij nu weer Trump aanhangers vinden. We hebben niks beters te doen.

Jullie snappen echt niet dat het geen zin heeft om met jullie in discussie te gaan he? daarom is het in al die andere topics ook zo'n onmogelijke circlejerk van "uhh orangeman dit" "haah orangeman dat" "hohooooo oranemanbadddd"

Komen ze weer met de standaard dingen over Corona. Nee @:Monolith jouw hele post hierboven is lariekoek. Je wil Trump supporters maar in 1 hokje plaatsen. HURR DURR extreem rechtse PVV tokkies. :|W

Ben klaar met jullie! :* ik heb mijn mening hierboven gegeven en als jullie daar niet mee eens zijn lig ik niet wakker van.

Oh wat ga ik straks genieten als Trump wint. Oh ik geniet nu al. *O*
Met dit kleuterniveau kan ik niet zoveel. Kijk je hebt echt werkelijk niets inhoudelijks te melden over de Amerikaanse politiek anders dan de typische thema's waar Nederlanders die groot fan zijn van Trump mee geobsedeerd zijn en dat is in essentie 'het behoud van de eigen blanke cultuur'. Dat vertaalt zich in thema's als migratie en boos doen over standbeelden van slavenhouders en dergelijke. Prima hoor, maar weinig verheffend allemaal.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_195527258
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 14:24 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Het zou fijn zijn als die mensen kunnen uitleggen wat er zo geweldig is aan een man die het blijkbaar belangrijker vindt om confederate statues te beschermen dan het volk verenigen? Wat is er zo goed aan een president die meer bezig is met een schimmenstrijd te voeren tegen communisten dan met de problemen die in zijn land spelen aan te pakken?
Wat als ik het simpeler houd, want zoals eeder in dit topic aangegeven ben zou ik Tulsi Gabbard > Trump zien.

Maar ik ben zo simpel.

Ik zie Biden. Iemand die 50 jaar+ in de politiek zit en gefaald heeft met van alles en nog wat. Hele enge taferelen met kleine meisjes en haren ruiken/betasten. Racistische man alom.
Nu naar zo veel jaar in politiek zal hij het wel even beter doen dan Trump, de hele campagne bestaat uit "Trump doet dit, wij doen dat"

Vanaf dat moment is het voor mij DONE. Over.

Alleen dat is al voldoende om voor mij Trump te prefereren over Biden.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 14:30:21 #204
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_195527262
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 14:26 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik had aangeboden mij sterk te maken voor een safe space maar dat wees jij af in een later stadium nadat ik het bij de FA's al gevraagd had. Wat wil je nu eigenlijk?
Geef hem een safe space. Alsjeblieft.

Kan hij lekker zijn aantoonbare onzin vrij spuien in een omgeving met andere mensen die vooral geen lastige vragen stellen.

Net als Trump niet het debat aangaan met mensen die anders denken, maar ze een leuk koosnaampje geven en heel hard giechelen met zijn allen.
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 14:33:48 #205
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195527322
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 14:30 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Wat als ik het simpeler houd, want zoals eeder in dit topic aangegeven ben zou ik Tulsi Gabbard > Trump zien.

Maar ik ben zo simpel.

Ik zie Biden. Iemand die 50 jaar+ in de politiek zit en gefaald heeft met van alles en nog wat. Hele enge taferelen met kleine meisjes en haren ruiken/betasten. Racistische man alom.
Nu naar zo veel jaar in politiek zal hij het wel even beter doen dan Trump, de hele campagne bestaat uit "Trump doet dit, wij doen dat"

Vanaf dat moment is het voor mij DONE. Over.

Alleen dat is al voldoende om voor mij Trump te prefereren over Biden.
- Wat is er zo geweldig aan Trump?
Biden links, Biden rechts, Biden zus, Democrats dit, Crooked Hillary, yada yada yada...
Huilen dan.
pi_195527348
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 14:33 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Biden links, Biden rechts, Biden zus, Democrats dit, Crooked Hillary, yada yada yada...
Simpel, de ene engnek(Biden) is toch heel wat enger dan de andere engnek(Trump)
En ik weet dit is geen antwoord. Maar zoek mijn posts in dit topic maar dan krijg je een goed beeld waarom ik Trump geweldig vind en Biden en de democraten(behalve Tulsi Gabbard) niks.

Normaal vinden jullie ook elke post terug van mij. Alsof ze uitgeprint liggen op de Fok headquarters. O+
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_195527391
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 14:33 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Wat is er zo geweldig aan Biden ? Owja niemand vind Biden geweldig.
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 14:42:00 #208
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195527478
* Isdatzo leest TT nog eens :? .

Misschien beter Het grote Joe Biden topic #BIDEN2020 #1 van maken?
Huilen dan.
pi_195527599
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 14:42 schreef Isdatzo het volgende:
* Isdatzo leest TT nog eens :? .

Misschien beter Het grote Joe Biden topic #BIDEN2020 #1 van maken?

Het was een retorische vraag. Er is al een Biden topic maar dat loopt nog niet echt.
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 14:59:40 #210
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_195527821
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 14:47 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Het was een retorische vraag. Er is al een Biden topic maar dat loopt nog niet echt.
Nee dat klopt, want begrijpen dat Trump een grote mislukking is is niet hetzelfde als als een hondje achter Biden aanlopen. Biden is het minste van twee kwaden, een enigszins redelijke politicus, een beetje te oud, maar iemand die een team kan vormen, een beleid kan uitzetten en vervolgens dat laten uitvoeren. Gaat dat foutloos zijn? Ongetwijfeld niet. Gaan daar soms stomme dingen uitkomen? Ongetwijfeld ja. Maar niet de shitshow van Trump, niet de totale chaos van een opportunist die vandaag ergens voor, morgen ergens tegen en overmorgen geen idee heeft.

Kijk naar de Corona hulp. Op maandag toeteren dat daar pas na de verkiezingen over gesproken wordt, dan storten de beurzen in en dan komt hij daar weer op terug. Puur amateurisme dus, niet meer, niet minder.

Dus ja, de vraag "Waarom vind je Trump nou eigenlijk goed?", zonder daarbij te wijzen op wat anderen fout doen is heel legitiem. Ik heb al tientallen keren aangegeven wat hij fout doet, daar wordt nooit, maar dan ook nooit een inhoudelijk antwoord op gegeven. Alleen maar ja maar Hillary, ja maar Obama, ja maar Biden. Enzovoort, enzovoort.
pi_195528124
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 14:59 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Nee dat klopt, want begrijpen dat Trump een grote mislukking is is niet hetzelfde als als een hondje achter Biden aanlopen. Biden is het minste van twee kwaden, een enigszins redelijke politicus, een beetje te oud, maar iemand die een team kan vormen, een beleid kan uitzetten en vervolgens dat laten uitvoeren. Gaat dat foutloos zijn? Ongetwijfeld niet. Gaan daar soms stomme dingen uitkomen? Ongetwijfeld ja. Maar niet de shitshow van Trump, niet de totale chaos van een opportunist die vandaag ergens voor, morgen ergens tegen en overmorgen geen idee heeft.

Kijk naar de Corona hulp. Op maandag toeteren dat daar pas na de verkiezingen over gesproken wordt, dan storten de beurzen in en dan komt hij daar weer op terug. Puur amateurisme dus, niet meer, niet minder.

Dus ja, de vraag "Waarom vind je Trump nou eigenlijk goed?", zonder daarbij te wijzen op wat anderen fout doen is heel legitiem. Ik heb al tientallen keren aangegeven wat hij fout doet, daar wordt nooit, maar dan ook nooit een inhoudelijk antwoord op gegeven. Alleen maar ja maar Hillary, ja maar Obama, ja maar Biden. Enzovoort, enzovoort.
Trump doet ook zat goed.

AVK / Het grote Donald Trump topic #TRUMP2020 #1
pi_195529024
Trumpgod bewijst maar weer eens dat het Chinese virus niets meer is dan een griepje
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 16:08:39 #213
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_195529103
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 14:30 schreef Monolith het volgende:

[..]

Met dit kleuterniveau kan ik niet zoveel. Kijk je hebt echt werkelijk niets inhoudelijks te melden over de Amerikaanse politiek anders dan de typische thema's waar Nederlanders die groot fan zijn van Trump mee geobsedeerd zijn en dat is in essentie 'het behoud van de eigen blanke cultuur'. Dat vertaalt zich in thema's als migratie en boos doen over standbeelden van slavenhouders en dergelijke. Prima hoor, maar weinig verheffend allemaal.
Hier staat een overzicht van wat hij heeft bereikt. Klinkt goed allemaal. Zie bijvoorbeeld e eerste twee 'hoofdbullets'. Ik ben benieuwd of hier dingen tussen staan die ook jij goede prestaties vindt of dat je van alles zegt 'Ja maar [...]'

Als je hier kijkt, zie je allemaal voorbeelden van dingen die niet goed zijn.

Mijn mening is dat veel mensen zich opstellen als een soort advocaat van hun favoriet. Ik volg op Facebook een paar rechtse mensen, zoals Dinesh D'Souza en Dennis Michael Lync. die zeggen veel positiefs over Trump en *nooit* iets negatiefs.

Het ligt er erg aan waar je je schijnwerper op richt.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_195529769
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 16:59:53 #216
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195529901
MIEMIEMIEMIE MEDIA :'( !!
Huilen dan.
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 17:04:24 #217
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195529979
CNN :') .
Huilen dan.
pi_195530192
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 16:59 schreef Isdatzo het volgende:
MIEMIEMIEMIE MEDIA :'( !!
Dude _O- c'mon man

vrijdag 9 oktober 2020 @ 17:36:34 #219
403588 mcmlxiv
pi_195530558
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 16:08 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Hier staat een overzicht van wat hij heeft bereikt. Klinkt goed allemaal. Zie bijvoorbeeld e eerste twee 'hoofdbullets'. Ik ben benieuwd of hier dingen tussen staan die ook jij goede prestaties vindt of dat je van alles zegt 'Ja maar [...]'

Als je hier kijkt, zie je allemaal voorbeelden van dingen die niet goed zijn.

Mijn mening is dat veel mensen zich opstellen als een soort advocaat van hun favoriet. Ik volg op Facebook een paar rechtse mensen, zoals Dinesh D'Souza en Dennis Michael Lync. die zeggen veel positiefs over Trump en *nooit* iets negatiefs.

Het ligt er erg aan waar je je schijnwerper op richt.
Het grappige is dat je eerste link de Donald reclame folder is en de tweede gedegen onderzoek op basis van feiten. En die tweede laat dus simpelweg zien dat hij de slechtst presterende president is sinds reagan. Niet dat reagan slechter was, maar verder gaat dit onderzoek niet. Gaan we verder terug dan komen we waarschijnlijk bij hoover uit als het gaat om vergelijkbare resultaten.
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 17:51:52 #220
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_195530844
twitter
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_195531247
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 17:51 schreef AFCNiels het volgende:
[ twitter ]
Prima plan
pi_195531250
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 17:51 schreef AFCNiels het volgende:
[ twitter ]
Ah, de dikke duim werkt nog bij hem.
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 18:27:36 #223
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195531573
'A process for future presidents.."

Joe Biden is toast.

twitter
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 18:31:10 #224
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_195531632
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 18:27 schreef dellipder het volgende:

Joe Biden is toast.

[ twitter ]
En maar zeiken over mondkapjes, dat ding zit bij haar helemaal niet goed, ze zit er met haar vieze handen aan en het is een kapje van een soort dat niks toevoegt.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 18:32:29 #225
403588 mcmlxiv
pi_195531660
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 18:27 schreef dellipder het volgende:

Joe Biden is toast.

[ twitter ]
Ik denk voor de volgende president die op plaats 42 van 45 qua beste/slechtste presidenten staat. De huidige plaats van trump dus. Als dat biden is, dan helemaal terecht.

Maar trumpfans! Dan komt er een zwart wijf op de troon! De horror!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')