Natuurlijk, MAGA!quote:
En wat vind je ervan dat dit event een mogelijke superspreader event kan zijn en daardoor veel mensen onnodig sterven.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 00:17 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Natuurlijk, MAGA!
[ afbeelding ]
Het schijnt verdomd lastig te zijn om het Chinavirus op te lopen in de buitenlucht.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 00:18 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
En wat vind je ervan dat dit event een mogelijke superspreader event kan zijn en daardoor veel mensen onnodig sterven.
Vind je dat minder belangrijk dan dat Trump wordt herkozen?
Of ben je gewoon aan het trollen
Is al bewezen dat alle aanwezigen van dat feestje in Donnies achtertuin de Trump Flu binnenskamers hebben opgelopen dan?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 00:25 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Het schijnt verdomd lastig te zijn om het Chinavirus op te lopen in de buitenlucht.
Trumps corona is toch een conspiracy theorie volgens jullie? heeft hij nu wel of niet gefaked? lees dat continu terug. Ene keer heeft ie net gedaan alsof die corona heeft en andere keer is het een superspreader. Ook niet echt consistentquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 00:26 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Is al bewezen dat alle aanwezigen van dat feestje in Donnies achtertuin de Trump Flu binnenskamers hebben opgelopen dan?
Is het al bewezen dat die plunderende BLM-aanhangers en moordende Antifa-aanhangers van afgelopen zomer het Chinavirus aan niemand hebben doorgegeven?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 00:26 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Is al bewezen dat alle aanwezigen van dat feestje in Donnies achtertuin de Trump Flu binnenskamers hebben opgelopen dan?
Kom maar met een citaat dat ik dat beweerd zou hebben of trek je keutel in.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 00:28 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Trumps corona is toch een conspiracy theorie volgens jullie?
Ik zeg niet jij. "Jullie" als in de anti Trump brigade. Bijna niemand in /pol gelooft bijna dat Trump corona heeft gehad en het alleen maar heeft gefaked om zo aan te tonen dat hij sterk is, evt een vaccin voor handen heeft, of welke reden dan ook. Zelfs op nieuws sites staat het. Ain't nobody got time to go thru posts.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 00:30 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Kom maar met een citaat dat ik dat beweerd zou hebben of trek je keutel in.
Wederom holle woorden dus, verras ons eens en komt eens een keer met een inhoudelijke bijdrage, misschien bevalt het je uiteindelijk zelfs wel beter dan dat domme getrol.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 00:34 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ik zeg niet jij. "Jullie" als in de anti Trump brigade. Niemand in /pol gelooft bijna dat Trump corona heeft gehad en het alleen maar heeft gefaked om zo aan te tonen dat hij sterk is, evt een vaccin voor handen heeft, of welke reden dan ook. Zelfs op nieuws sites staat het. Ain't nobody got time to go thru posts.
POL / [AMV] Amerikaanse politiek #844 Trump heeft gelogen over zijn Coronaquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 00:35 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Wederom holle woorden dus, verras ons eens en komt eens een keer met een inhoudelijke bijdrage, misschien bevalt het je uiteindelijk zelfs wel beter dan dat domme getrol.
Dat Trump gelogen heeft over zijn corona is een feit, vandaag nog is een tweet van hem waarin hij loog over zijn corona (hij beweert er immuun voor te zijn) gecorrigeerd. Als jij niet kan lezen, dan moet je de schuld daarvan niet bij anderen leggen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 00:37 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
POL / [AMV] Amerikaanse politiek #844 Trump heeft gelogen over zijn Corona
Zelfs titel van het topic heet "trump heeft gelogen over zijn corona"Kan beter in BNW.
De koning has just landed his planequote:
95.000 101.000 110.000 125.000 kijkersquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 00:50 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
De koning has just landed his planeStream klapt er bijna uit zo veel kijkers, straks youtube nog down.
Ah ja die regeling waarvan Trump 150 maal heeft geclaimed dat het zijn verdienste is terwijl Obama de Veterans Choice in 2014 al ondertekende. Komt nog bij dat het GAO pas nog een kritisch rapport uitbracht over de bipartisan hervormingen ervan, zo ideaal is deze dus nog helemaal niet als Trump wil doen voorkomen...quote:Op maandag 12 oktober 2020 23:57 schreef dellipder het volgende:
[..]
Als Democrats willen dat een zorgwet niet nietig wordt verklaard door de Supreme Court moeten ze er een schrijven die niet ongrondwettelijk is.
En over mijn inbreng over slechte intenties in de vorige post wil ik verwijzen naar VA health care; specifiek de Veterans Community Care Plan. Daar zie je dat met een aantal executive orders en een bipartisan wet onvolkomenheden uit het verleden worden aangepakt. Ik zie juist dat er een mogelijkheid is om de onvolkomenheden van ACA zoals torenhoge premies, slechte dekking, weinig divers verzekeringsaanbod, et cetera net zo aan te pakken. Net zoals de veteranen niet zomaar in de wind werden gehangen zal het doel hier niet zijn om miljoenen mensen aan hun lot over te laten.
Memorabel moment was dat!quote:After last week's latest attempt to remove provisions of Obamacare ended with Sen. John McCain's dramatic "no" vote effectively keeping it alive along with two other senators, Newsweek has found at least 70 Republican-led attempts to repeal, modify or otherwise curb the Affordable Care Act since its inception as law on March 23, 2010.
Ik heb over bipartisan gehad. In elk geval is het punt wat ik met dit voorbeeld wil maken is dat ik ter goeder trouw ben, omdat de executive branche ogenschijnlijk imo weleens iets goeds doet; weleens een goede wet produceert (net zoals bijvoorbeeld de First Step Act ook een soortgelijke goede vooruitgang is ten aanzien van de onvolkomendheden van het verleden). Jouw modus is slechte intenties, hoe dan ook. En dat is prima, maar ik zit er iets anders in.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 02:56 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ah ja die regeling waarvan Trump 150 maal heeft geclaimed dat het zijn verdienste is
Ik vind hierin dat de Republicans op zo'n gebrekkige manier hun boodschap communiceren in vergelijking met de Senate Democrats tijdens de conformation hearing van ACB, dus dat is een puntje dat in de verkiezingen imo een rol gaat spelen.quote:Dat er aan de huidige ACA ook gesleuteld kan worden is precies wat Biden dan ook voorstelt.
Dan heb je daar overheen gelezen, want ik heb direct daaronder een reactie daarop gegeven.quote:Je hebt trouwens nog steeds geen antwoord gegeven op de vraag waarom de republikeinen in al die jaren zelf niet met een alternatief plan zijn gekomen dat aan alle eisen voldoet?
Rare post.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 00:24 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Boeie zijn toch allemaal domme rechts extremisten die pvv tokkies die op Trump stemmen, laat ze toch allemaal corona krijgen. Weer wat minder stemmen voor Drumpf, Net zoals velen linksen hoopte ik eigenlijk dat Trump het zwaar zou krijgen of dat hij net niet zou overleven.![]()
En nog ff serieus: achja tijdens BLM protesten in NL (De dam) hier was er ook weinig aan de hand qua "superspreading" en al die BLM protesten in Amerika waren ook hutje mutje. Het is in de open lucht dus. Eigen risico.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |