quote:Blazers mogen spelen als zij minimaal 2 meter afstand (in de blaasrichting) houden tot anderen. Dit is door de sector opgenomen in het protocol.
* H_T zet Rob Zombie af en gaat luisterenquote:Op maandag 28 september 2020 20:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik kreeg deze laatst als aanbeveling, het refrein..voor wie 'm nog niet een gladjakker vond
Ja dat zijn de rgels meneer!quote:Op maandag 28 september 2020 20:55 schreef H_T het volgende:
Om 22:00 dicht? Wat voor dictatuur is dit?
Het viel me mee, en toen kwam het dansjequote:Op maandag 28 september 2020 20:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik kreeg deze laatst als aanbeveling, het refrein..voor wie 'm nog niet een gladjakker vond
Jaquote:Op maandag 28 september 2020 21:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Het viel me mee, en toen kwam het dansje
Oh godver, goed opgelet.quote:Op maandag 28 september 2020 21:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar na 21 uur worden geen nieuwe mensen meer binnengelaten h!
Ja jemig, we zijn met te veel in dit topic!quote:Op maandag 28 september 2020 21:01 schreef Cyan9 het volgende:
Ik weet nu al dat ik de tijdsregel hier ga breken.
Niet in de kroeg, daar kwam ik sowieso al niet.
Blauw Cyan gaat voor.quote:Op maandag 28 september 2020 21:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja jemig, we zijn met te veel in dit topic!
Dus geen vunzulea's van WK 2010?quote:Op maandag 28 september 2020 20:58 schreef H_T het volgende:
Ik zit nog even de maatregelen na te lezen, en blijkbaar is onze niet nader te noemen hoornspeler een extra groot gevaar voor de omgeving
[..]
I'm a simple man, I see said clip, I hit like.quote:Op maandag 28 september 2020 21:01 schreef Strani het volgende:
Mochten er mensen zijn die niet snappen waar die referentie aan Jan Jaap van der Wal vandaan komt:
En terecht!quote:Op maandag 28 september 2020 21:03 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
I'm a simple man, I see said clip, I hit like.
Die had je om een andere reden al lang geleden weg moeten tyfenquote:Op maandag 28 september 2020 21:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dus geen vunzulea's van WK 2010?
Nou😮quote:Op maandag 28 september 2020 21:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Die had je om een andere reden al lang geleden weg moeten tyfen
Ik werk alweer thuis, vorige week ook alquote:Op maandag 28 september 2020 20:41 schreef H_T het volgende: @:GeorgeM [..] Wellicht dat je binnenkort toch weer thuis mag werken
![]()
Dafuq did I just watchquote:Op maandag 28 september 2020 20:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Op z'n minst heb je gelijk gehadquote:Op maandag 28 september 2020 21:05 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik werk alweer thuis, vorige week ook al![]()
Heb net zo lang gepusht tot we weer een dag thuis mochten werken. Na de eerste Corona gevallen bij ons, mocht het weer volledig. Inmiddels zitten we op 7 positief geteste gevallen
Als ze het thuiswerken hadden doorgezet, was dit misschien niet gebeurdquote:
Hm handige loophole wel ja.quote:Op maandag 28 september 2020 21:08 schreef Arizona het volgende:
Wij mogen wel met meer dan 4 in dit topic. Wij zijn een soort van huishouden met zijn allen. Of een religieuze bijeenkomst
Hallelujaquote:Op maandag 28 september 2020 21:08 schreef Arizona het volgende:
Wij mogen wel met meer dan 4 in dit topic. Wij zijn een soort van huishouden met zijn allen. Of een religieuze bijeenkomst
Ik heb het gevoel dat elke mogelijke reactie hierop te opzichtig zou zijn.quote:Op maandag 28 september 2020 21:10 schreef Dave het volgende:
Ik zat de hele tijd daar al in de kast hoor, dus ik was op tijd.
Heb ik dit ooit hier gezegd?quote:Op maandag 28 september 2020 20:20 schreef Dave het volgende:
[..]
“Achteraf is mooi wonen!”, zegt Meke altijd.
Ik hou het maar op: achteraf kijk je een koe in de kont.
quote:Op maandag 28 september 2020 21:09 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Als ze het thuiswerken hadden doorgezet, was dit misschien niet gebeurd![]()
Ik ben trouwens zelf ook getest vandaag. Jij bent ook getest toch?
Heel apart gevoel
Hey, dit is een soort Chateau Geiland.quote:Op maandag 28 september 2020 20:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Jaquote:Op maandag 28 september 2020 21:10 schreef Arizona het volgende:
@:georgem heel fijn dat jullie nu gewoon thuis kunnen werken!
Ik zit nog wel in dubio met mijn wekelijkse kantoordag. Ze pleiten ervoor om thuis te werken tenzij het cht niet anders kan. In principe kn ik altijd thuiswerken maar het is voor sommige dingen makkelijker om het face to face door te nemen...
AJOAWHOHOWHOquote:Op maandag 28 september 2020 21:09 schreef Momo het volgende:
Hier is het eerste nummer van de kerkdienst
Nee, maar dat is een Twentse uitdrukking toch?quote:Op maandag 28 september 2020 21:11 schreef Meke het volgende:
[..]
Heb ik dit ooit hier gezegd?Ik zeg het op m'n werk wel eens
quote:
quote:Op maandag 28 september 2020 21:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat elke mogelijke reactie hierop te opzichtig zou zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
Ik ben benieuwd of iemand het tch nog gaat proberen!quote:Op maandag 28 september 2020 21:13 schreef Dave het volgende:
[..]
Mijn post was hopelijk al te opzichtig.
Gelukkig ben ik niet bepaald nieuwquote:Op maandag 28 september 2020 21:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar na 21 uur worden geen nieuwe mensen meer binnengelaten h!
Jupquote:Op maandag 28 september 2020 21:13 schreef Dave het volgende:
[..]
Nee, maar dat is een Twentse uitdrukking toch?
Nou, als niemand anders het doet dan:quote:Op maandag 28 september 2020 21:10 schreef Dave het volgende:
quote:Op maandag 28 september 2020 20:58 schreef H_T het volgende:
Ik zit nog even de maatregelen na te lezen, en blijkbaar is onze niet nader te noemen hoornspeler een extra groot gevaar voor de omgeving
[..]
quote:Op maandag 28 september 2020 21:12 schreef Dave het volgende:
[..]
Hey, dit is een soort Chateau Geiland.
Ik heb mn reactie snel in een spoiler gezet.quote:Op maandag 28 september 2020 21:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of iemand het tch nog gaat proberen!
We hebben van allebei wel veel wegquote:Op maandag 28 september 2020 21:08 schreef Arizona het volgende:
Walgelijkquote:Op maandag 28 september 2020 21:14 schreef Strani het volgende:
Edit: Jeetje, totale quote-fuckup en ik ben te lui om het op te lossen. Ik plaats zo wel iets leuks.
Ik stem voorquote:Op maandag 28 september 2020 21:09 schreef Momo het volgende:
quote:Op maandag 28 september 2020 21:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
We hebben van allebei wel veel weg
Je zat al die tijd nog in de kast?quote:Op maandag 28 september 2020 21:10 schreef Dave het volgende:
Blijf uit m'n buurt met die bacillenbazooka!quote:
We hebben er n Straan.quote:Op maandag 28 september 2020 21:14 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Nou, als niemand anders het doet dan:
Dus je bent zojuist uit de kast gekomen?
Videoclip met de gekke haaroortjesquote:Op maandag 28 september 2020 21:09 schreef Momo het volgende:
quote:Op maandag 28 september 2020 20:51 schreef Strani het volgende:
In het kader van foto's delen van je huisdieren, heb ik ook een paar plaatjes voor jullie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gelukkig woon ik hier in een gatquote:Op maandag 28 september 2020 21:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Blijf uit m'n buurt met die bacillenbazooka!
quote:Op maandag 28 september 2020 21:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of iemand het tch nog gaat proberen!
Ja de Jobi reactie komt vaak wat laterquote:
Hoi! Wat een nare klachten heb jequote:Op maandag 28 september 2020 21:17 schreef lashatumbai het volgende:
Hallo jongens! Ik zoek even wat online comfort en dacht wip hier even binnen. Heb al twee maanden last van neuropathie in mijn handen en voeten. Doods gevoel, prikkels, bent beperkt met lopen. Na een dag werken kan ik amper nog op mijn benen staan. Voelt super onwennig en wordt er ook nog eens heel somber van. Ga woensdag eindelijk naar de huisarts. Ik vind het allemaal maar eng omdat het voelt alsof je lichaam je in de steek laat. #evenvanmijafschrijven
Fijn je weer even te zien Lasha!quote:Op maandag 28 september 2020 21:17 schreef lashatumbai het volgende:
Hallo jongens! Ik zoek even wat online comfort en dacht wip hier even binnen. Heb al twee maanden last van neuropathie in mijn handen en voeten. Doods gevoel, prikkels, bent beperkt met lopen. Na een dag werken kan ik amper nog op mijn benen staan. Voelt super onwennig en wordt er ook nog eens heel somber van. Ga woensdag eindelijk naar de huisarts. Ik vind het allemaal maar eng omdat het voelt alsof je lichaam je in de steek laat. #evenvanmijafschrijven
Topper ben je ookquote:
Ik gokte Van de weekquote:
Welke?quote:Op maandag 28 september 2020 21:09 schreef Momo het volgende:
Dankjewel! Ik hoop het ook, en hoop als ik wordt doorverwezen dat de wachtlijst niet TE lang is!quote:Op maandag 28 september 2020 21:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Fijn je weer even te zien Lasha!![]()
En wat een naar nieuwsSnap dat je hier somber van wordt en je je in de steek voelt gelaten door je eigen lichaam. Hopelijk kan de huisarts je helpen.
En vooral hier zijn als je het even moeilijk hebt. We kunnen goed iedereen opfleuren
te opzichtigquote:Op maandag 28 september 2020 21:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat elke mogelijke reactie hierop te opzichtig zou zijn.
Weet ik, maar toch wel fijn om te horen.quote:
Wat naarquote:Op maandag 28 september 2020 21:17 schreef lashatumbai het volgende:
quote:Op maandag 28 september 2020 21:17 schreef lashatumbai het volgende:
Ow, wat naarquote:Op maandag 28 september 2020 21:17 schreef lashatumbai het volgende:
Wat naar allemaal. Ik hoop dat je hier inderdaad wat comfort vindtquote:Op maandag 28 september 2020 21:17 schreef lashatumbai het volgende:
Oh ik wil m'n like nog even verduidelijken.quote:Op maandag 28 september 2020 21:05 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik werk alweer thuis, vorige week ook al![]()
Heb net zo lang gepusht tot we weer een dag thuis mochten werken. Na de eerste Corona gevallen bij ons, mocht het weer volledig. Inmiddels zitten we op 7 positief geteste gevallen
Ik ben echt heel benieuwd wat ze bij mij op werk gaan doenquote:Op maandag 28 september 2020 21:10 schreef Arizona het volgende:
@:georgem heel fijn dat jullie nu gewoon thuis kunnen werken!
Ik zit nog wel in dubio met mijn wekelijkse kantoordag. Ze pleiten ervoor om thuis te werken tenzij het cht niet anders kan. In principe kn ik altijd thuiswerken maar het is voor sommige dingen makkelijker om het face to face door te nemen...
Weet ik niet? Je kunt hem toch in heel Nederland wel zeggen?quote:Op maandag 28 september 2020 21:13 schreef Dave het volgende:
[..]
Nee, maar dat is een Twentse uitdrukking toch?
Heb ik een likequote:Op maandag 28 september 2020 21:25 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh ik wil m'n like nog even verduidelijken.
Like voor het thuiswerken![]()
Dislike voor de coronagevallen
Ik duim voor je!quote:Op maandag 28 september 2020 21:22 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Dankjewel! Ik hoop het ook, en hoop als ik wordt doorverwezen dat de wachtlijst niet TE lang is!#ijdelehoop
Oh jee wat naarquote:Op maandag 28 september 2020 21:17 schreef lashatumbai het volgende:
Zeker levert dat punten op, hier heb je er nog eenquote:Op maandag 28 september 2020 21:28 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Heb ik een like![]()
Levert dat punten op?![]()
Duidelijk hoor
quote:Op maandag 28 september 2020 21:25 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh ik wil m'n like nog even verduidelijken.
Like voor het thuiswerken![]()
Dislike voor de coronagevallen
Kun je je leidinggevende niet alvast een appje sturen? Of is dat not done?quote:Op maandag 28 september 2020 21:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ben echt heel benieuwd wat ze bij mij op werk gaan doenEigenlijk vind ik het niet kunnen als we gewoon zo door blijven gaan als we nu doen
![]()
Maar ik zit wel een beetje in dubio want morgen is m'n kantoordagStart m'n laptop wel thuis alvast even op denk ik om te kijken of er geen mail is, maar dat zal morgen tijdens werktijd wel komen
Bij ons zijn er collega’s die vrijwel dagelijks weer op kantoor zitten. Die zullen sowieso wel moeten minderen. Wij zullen morgen ook wel een mail krijgenquote:Op maandag 28 september 2020 21:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ben echt heel benieuwd wat ze bij mij op werk gaan doenEigenlijk vind ik het niet kunnen als we gewoon zo door blijven gaan als we nu doen
![]()
Maar ik zit wel een beetje in dubio want morgen is m'n kantoordagStart m'n laptop wel thuis alvast even op denk ik om te kijken of er geen mail is, maar dat zal morgen tijdens werktijd wel komen
Puntenquote:Op maandag 28 september 2020 21:29 schreef Meke het volgende:
[..]
Zeker levert dat punten op, hier heb je er nog een![]()
![]()
Ik kende hem niet. Moest hardop lachenquote:
Ja kweenie, ik wil ook wel weer nog een laatste keer naar kantoor dan eigenlijkquote:Op maandag 28 september 2020 21:30 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Kun je je leidinggevende niet alvast een appje sturen? Of is dat not done?
Twee dagen op kantoor, drie dagen thuisquote:Op maandag 28 september 2020 21:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Bij ons zijn er collega’s die vrijwel dagelijks weer op kantoor zitten. Die zullen sowieso wel moeten minderen. Wij zullen morgen ook wel een mail krijgen![]()
Werk jij nu ook 1 dag in de week op kantoor?
Ik kreeg net een mail dat het management overlegt en dat tot morgen 18:00 de regels nog zo blijven als ze nu zijnquote:Op maandag 28 september 2020 21:26 schreef Meke het volgende:
[..]
![]()
Ja is ook weer zo, morgen mag sowieso nog wel. Maarja zul je net zien dat dan iemand besmet isquote:Op maandag 28 september 2020 21:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik kreeg net een mail dat het management overlegt en dat tot morgen 18:00 de regels nog zo blijven als ze nu zijn
In ieder geval duidelijk dus waar je klachten vandaan kwamenquote:Op maandag 28 september 2020 21:38 schreef Meke het volgende:
Had ik al eens verteld dat ik hooikoorts/huisstofmijtallergie en allergisch astma heb?Mijn medicijnen waren donderdag op, dus meteen bijbesteld (neusspray dus kun je ook niet zo goed aan zien komen
), maar kon het vandaag pas ophalen. De eerste dagen had ik nog wel een beetje een medicijnspiegel maar vanaf gisteren had ik wel echt van die waterige ogen en een naar hoestje en benauwd. GOH DIE KLACHTEN KOMEN ME BEKEND VOOR
Gelukkig was het vanochtend wel weer helemaal over zodra ik nieuwe neusspray had
Hopelijk komt er gauw nog meer duidelijkheid!quote:Op maandag 28 september 2020 21:37 schreef molloot200 het volgende:
Nog steeds niks gehoord van m'n muziekvereniging.
Alleen "in de wandelgangen" dat de bar dichtblijft in en om de repetitie.
quote:Op maandag 28 september 2020 21:40 schreef molloot200 het volgende:
Nog 20 minuten, dan gaat de SC al dicht
Nee hoor, we zijn geen horeca!quote:Op maandag 28 september 2020 21:40 schreef molloot200 het volgende:
Ah, fijn!quote:Op maandag 28 september 2020 21:38 schreef Meke het volgende:
Had ik al eens verteld dat ik hooikoorts/huisstofmijtallergie en allergisch astma heb?Mijn medicijnen waren donderdag op, dus meteen bijbesteld (neusspray dus kun je ook niet zo goed aan zien komen
), maar kon het vandaag pas ophalen. De eerste dagen had ik nog wel een beetje een medicijnspiegel maar vanaf gisteren had ik wel echt van die waterige ogen en een naar hoestje en benauwd. GOH DIE KLACHTEN KOMEN ME BEKEND VOOR
Gelukkig was het vanochtend wel weer helemaal over zodra ik nieuwe neusspray had
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Het was hier vandaag 11 graden en bijna de hele tijd regen. Nogal logisch dat mensen dan snotteren. We moeten ook niet te paniekerig doen.quote:Op maandag 28 september 2020 21:38 schreef Meke het volgende:
Ja ik heb er normaal gelukkig echt geen last van, behalve als m'n medicatie op isquote:Op maandag 28 september 2020 21:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
In ieder geval duidelijk dus waar je klachten vandaan kwamen![]()
Maar lastige klachten lijken me dat!
Nee hoor, is speciaal een achterkamertje voor ingerichtquote:Op maandag 28 september 2020 21:40 schreef molloot200 het volgende:
quote:Op maandag 28 september 2020 21:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee hoor, we zijn geen horeca!
@:strani geen ontbijtjes meer posten he, anders worden we mss wel gezien als horeca. En @:aoibhin niet meer in slaap vallen want we zijn geen hotel!
quote:Op maandag 28 september 2020 21:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah, fijn!Vervelend als je daar last van hebt, zeker nu.
Die achtbaan opdracht was leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik mag niet meer in slaap vallenquote:Op maandag 28 september 2020 21:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
@:strani geen ontbijtjes meer posten he, anders worden we mss wel gezien als horeca. En @:aoibhin niet meer in slaap vallen want we zijn geen hotel!
quote:Op maandag 28 september 2020 21:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah, fijn!Vervelend als je daar last van hebt, zeker nu.
Hahaha ja gelukkig ben ik niet allergisch voor natte schimmelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Hahaha jaquote:Op maandag 28 september 2020 21:44 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Die achtbaan opdracht was leuk
Niet terwijl je hier nog bentquote:Op maandag 28 september 2020 21:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik mag niet meer in slaap vallen
Nee snotteren is gelukkig geen symptoom ook. Maar als ik piepend naast iemand adem sta te halen en dan ga hoesten worden mensen toch bang van denk ikquote:Op maandag 28 september 2020 21:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het was hier vandaag 11 graden en bijna de hele tijd regen. Nogal logisch dat mensen dan snotteren. We moeten ook niet te paniekerig doen.
verkoudheid is toch wel een symptoom?quote:Op maandag 28 september 2020 21:45 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee snotteren is gelukkig geen symptoom ook. Maar als ik piepend naast iemand adem sta te halen en dan ga hoesten worden mensen toch bang van denk ik
of KATTENHARENquote:Op maandag 28 september 2020 21:44 schreef Meke het volgende:
[..]
Hahaha ja gelukkig ben ik niet allergisch voor natte schimmels![]()
Ik post tegenwoordig alleen m'n eigen ontbijtjequote:Op maandag 28 september 2020 21:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Volgens mij hoesten en keelpijn wel maar snotteren niet?quote:Op maandag 28 september 2020 21:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
verkoudheid is toch wel een symptoom?
KOEN!quote:
Dat soort dingen blijven bij WIDM sowieso bijzonderquote:Op maandag 28 september 2020 21:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hahaha jaMaar ook echt dat Joris niet meer wist wat hij op zijn formulier had geschreven toen. En toen in beeld van "eh, ja, huismijt? weet ik veel"
Oh oh, pfieuwquote:
hmmm eens Googlenquote:Op maandag 28 september 2020 21:47 schreef Meke het volgende:
[..]
Volgens mij hoesten en keelpijn wel maar snotteren niet?
Wie wordt er nou bang van jou!quote:Op maandag 28 september 2020 21:45 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee snotteren is gelukkig geen symptoom ook. Maar als ik piepend naast iemand adem sta te halen en dan ga hoesten worden mensen toch bang van denk ik
ja, gelukkig gezondquote:Op maandag 28 september 2020 21:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
KOEN!![]()
![]()
Prima hoor. Had veel slechter gekund, met al die nieuwe gevallen
Ook gewoon alleen zelf opvretenquote:Op maandag 28 september 2020 21:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik post tegenwoordig alleen m'n eigen ontbijtje
Ja daar wel voorquote:
quote:
ik denk dat er meer mensen zijn dan je denkt die het al gehad hebbenquote:Op maandag 28 september 2020 21:48 schreef molloot200 het volgende:
Ik vind het ergens gewoon een raar idee dat ik al Covid kan hebben gehad zonder daar iets duidelijk van te hebben gemerkt
Ik kan 2 van de 3 boxen afvinkenquote:Op maandag 28 september 2020 21:48 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja daar wel voor![]()
![]()
Kattenharen, huisstofmijt en graspollen, de drie klassiekers
Hahah ja inderdaadquote:Op maandag 28 september 2020 21:47 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat soort dingen blijven bij WIDM sowieso bijzonder
Evi Hanssen ook een paar jaar geleden: "ik weet eigenlijk niet hoe veel zwemdiploma's ik heb, wij hebben dat systeem niet echt in Belgi." Maar je weet toch wel wat je op de vragenlijst hebt ingevuld daarbij?
Ja, zeker in mijn leeftijdscategorie ook.quote:Op maandag 28 september 2020 21:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik denk dat er meer mensen zijn dan je denkt die het al gehad hebben
Nou ja, misschien had die vragenlijst wel veel vragen en moesten ze die al maanden eerder invullen.quote:Op maandag 28 september 2020 21:47 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat soort dingen blijven bij WIDM sowieso bijzonder
Evi Hanssen ook een paar jaar geleden: "ik weet eigenlijk niet hoe veel zwemdiploma's ik heb, wij hebben dat systeem niet echt in Belgi." Maar je weet toch wel wat je op de vragenlijst hebt ingevuld daarbij?
Zoals deze mevrouw mensen, heel netjes dit!quote:Op maandag 28 september 2020 21:50 schreef Arizona het volgende:
Ik ga onze bijeenkomst voor vanavond verlaten. Wees gegroet, welterusten en tot morgen!
Ja hoorquote:Op maandag 28 september 2020 21:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, gelukkig gezond
Beetje over je voorstelling heen?
o shit gaan we echt al dichtquote:Op maandag 28 september 2020 21:50 schreef Strani het volgende:
Mensen, vast de jassen aan, ad fundum en verzamelen bij de uitgang!
Bij elke volgende meet dan maar goed mijn kleren afborstelen dusquote:Op maandag 28 september 2020 21:48 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja daar wel voor![]()
![]()
Kattenharen, huisstofmijt en graspollen, de drie klassiekers
trustequote:Op maandag 28 september 2020 21:50 schreef Arizona het volgende:
Ik ga onze bijeenkomst voor vanavond verlaten. Wees gegroet, welterusten en tot morgen!
Ben sowieso wel benieuwd welke vragen er in zo'n lijst staan.quote:Op maandag 28 september 2020 21:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hahah ja inderdaadKan me wel voorstellen dat je zoiets in the heat of the moment vergeet, maar dat er een belletje moet gaan rinkelen wat betreft dat het daarmee te maken heeft, dat moet toch wel?
Dan kunnen we weer iemand anders toelaten!quote:Op maandag 28 september 2020 21:50 schreef Arizona het volgende:
Gaan we zo op het plein of in het park door?quote:Op maandag 28 september 2020 21:50 schreef Strani het volgende:
Best een gek idee jaquote:Op maandag 28 september 2020 21:48 schreef molloot200 het volgende:
Ik vind het ergens gewoon een raar idee dat ik al Covid kan hebben gehad zonder daar iets duidelijk van te hebben gemerkt
Doe maar park, te veel popo op het plein.quote:Op maandag 28 september 2020 21:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Gaan we zo op het plein of in het park door?
er zijn zeker ergere dingen, dat moeten we ons realiseren.quote:Op maandag 28 september 2020 21:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja hoorHet kan gewoon niet anders nu, zeker niet met alle nieuwe maatregelen. En natuurlijk zijn er ook gewoon ergere dingen.
Ons feestje van zaterdag gaat vooralsnog wel door. De ruimte is vrij groot en we gaan er ook niet een enorm ding van maken.
Ik niet, want ik woon hierquote:Op maandag 28 september 2020 21:50 schreef Strani het volgende:
Dat kan ik meestal wel hebben hoor. Ik slaap ook wel eens op banken waar normaal katten op huishouden. Dan drogeer ik me wat meerquote:Op maandag 28 september 2020 21:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Bij elke volgende meet dan maar goed mijn kleren afborstelen dus
Netjes hoor!quote:Op maandag 28 september 2020 21:50 schreef Arizona het volgende:
Trustenquote:Op maandag 28 september 2020 21:50 schreef Arizona het volgende:
Is wel koud manquote:Op maandag 28 september 2020 21:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Doe maar park, te veel popo op het plein.
Slaap lekkerquote:Op maandag 28 september 2020 21:50 schreef Arizona het volgende:
Ja ik ookquote:Op maandag 28 september 2020 21:51 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ben sowieso wel benieuwd welke vragen er in zo'n lijst staan.
ik denk dat de normale verkoudheidjes en griepjes een stuk minder zullen zijn.quote:Op maandag 28 september 2020 21:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Best een gek idee ja![]()
Ik vind het zelf vooral heel apart dat ik elk jaar in de zomer/nazomer/herfst hartstikke verkouden ben met lopende snotneus en al, maar dit jaar nog he-le-maal niet
Ik heb hetzelfde inderdaad. Al komt dat denk ik omdat ik gewoon praktisch gezien veel minder buiten kom nu dan vroegahquote:Op maandag 28 september 2020 21:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Best een gek idee ja![]()
Ik vind het zelf vooral heel apart dat ik elk jaar in de zomer/nazomer/herfst hartstikke verkouden ben met lopende snotneus en al, maar dit jaar nog he-le-maal niet
Preciesquote:Op maandag 28 september 2020 21:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
er zijn zeker ergere dingen, dat moeten we ons realiseren.
En verder kunnen we ook weinig anders dan voorzichtig zijn en maatregelen zoveel mogelijk naleven
Ohh fijn, dan kan ik voortaan gewoon nog even mijn katten knuffelen voor ik Meke moet meetenquote:Op maandag 28 september 2020 21:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat kan ik meestal wel hebben hoor. Ik slaap ook wel eens op banken waar normaal katten op huishouden. Dan drogeer ik me wat meer
Spreek voor jezelfquote:Op maandag 28 september 2020 21:50 schreef Strani het volgende:
nope, al is Fok af en toe ziekjes, Corona krijgt ie nietquote:Op maandag 28 september 2020 21:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
PreciesEn gelukkig merk je er online niks van
Slaap lekkerquote:Op maandag 28 september 2020 21:50 schreef Arizona het volgende:
Corona of geen corona, de gemeente mag me echt niet mijn huis uit tyfenquote:Op maandag 28 september 2020 21:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Oei dat moeten we dan morgen even met de gemeente checken, of dat wel mag.
quote:Op maandag 28 september 2020 21:55 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf![]()
Hier kenne we noch een uur zuipe
Misschien wel als het niet als huis geregistreerd staat!quote:Op maandag 28 september 2020 21:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Corona of geen corona, de gemeente mag me echt niet mijn huis uit tyfen
Ja, zou het? Want het een heeft toch niet zo met het andere te maken?quote:Op maandag 28 september 2020 21:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik denk dat de normale verkoudheidjes en griepjes een stuk minder zullen zijn.
Normaal ben ik standaard in september/oktober verkouden en verder hele seizoen niet meer, benieuwd of dat dit jaar overgeslagen wordt
DAMAGNIEquote:Op maandag 28 september 2020 21:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Als we lekker dicht op elkaar staan moet het te doen zijn!
Als men de regels een beetje volgt dan is het logische gevolg dat er minder virussen zullen rondwaren, dus ook minder verkoudheden en zo.quote:Op maandag 28 september 2020 21:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, zou het? Want het een heeft toch niet zo met het andere te maken?
Ik vind het zelf in ieder geval echt heel apart dat ik echt het hele jaar lang nog niet verkouden ben geweestDaar heb ik toch normaal heel vaak last van.
denk dat het vooral komt omdat iedereen toch echt beter op z'n gezondheid letquote:Op maandag 28 september 2020 21:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, zou het? Want het een heeft toch niet zo met het andere te maken?
Ik vind het zelf in ieder geval echt heel apart dat ik echt het hele jaar lang nog niet verkouden ben geweestDaar heb ik toch normaal heel vaak last van.
Misschien dat Fok! er wel eens uit lag, dat de site corona verschijnselen hadquote:Op maandag 28 september 2020 21:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nope, al is Fok af en toe ziekjes, Corona krijgt ie niet
Ik woon er, dus het telt!quote:Op maandag 28 september 2020 21:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Misschien wel als het niet als huis geregistreerd staat!
Onder de grond is geen Covid molletje.quote:Op maandag 28 september 2020 21:48 schreef molloot200 het volgende:
Ik zag in m'n hoofd een soort GTST scne voorbij komen waarin Jobi gemeen lachend vlak voor een meet even haar katten extra knuffeltquote:Op maandag 28 september 2020 21:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ohh fijn, dan kan ik voortaan gewoon nog even mijn katten knuffelen voor ik Meke moet meeten
Hmm ja, puntquote:Op maandag 28 september 2020 21:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Als men de regels een beetje volgt dan is het logische gevolg dat er minder virussen zullen rondwaren, dus ook minder verkoudheden en zo.
Scherpquote:Op maandag 28 september 2020 21:58 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Onder de grond is geen Covid molletje.
In Spanje is het een uur later.quote:
Doe mij een Toppertje en een Breezer Ananasj.quote:
Ja ik ben het kattenvrouwtje hier he?quote:Op maandag 28 september 2020 21:58 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik zag in m'n hoofd een soort GTST scne voorbij komen waarin Jobi gemeen lachend vlak voor een meet even haar katten extra knuffelt
Doe niet zo dramatisch meidquote:
Dan denk ik aan VBL, want daar brandt nog licht.quote:Op maandag 28 september 2020 22:01 schreef H_T het volgende:
Jongens, het is 22:00 geweest, de tent gaat dicht!
Rustghquote:
quote:Op maandag 28 september 2020 22:02 schreef H_T het volgende:
Zo, dat heeft wel weer lang genoeg geduurd
ik zag laatst een DVD liggen die bij een verzamel CD zat waar dit opstondquote:Op maandag 28 september 2020 22:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Doe mij een Toppertje en een Breezer Ananasj.
Die zat van de week opeens in mijn hoofd
En doe er ook maar een dubbele whiskey bij!quote:Op maandag 28 september 2020 22:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Doe mij een Toppertje en een Breezer Ananasj.
Die zat van de week opeens in mijn hoofd
27 is de minimum leeftijd!quote:Op maandag 28 september 2020 22:01 schreef H_T het volgende:
Jongens, het is 22:00 geweest, de tent gaat dicht!
Ik dacht idd dat het weer een Jobi'tje wasquote:Op maandag 28 september 2020 22:03 schreef Aoibhin het volgende:
Je wilt niet weten wat hier net gebeurde![]()
OH FUCK LAPO!!
Huh... waarom kan ik geen nieuw deel openen?
*Jobi gaat naar overzichtspagina*
HEEE??? Maar 8 pagina's HOE DAN?
Maar Fred... De mensen gaan slapen, de wereld gaat dichtquote:Op maandag 28 september 2020 22:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan denk ik aan VBL, want daar brandt nog licht.
Dat klinkt als een spectaculaire CDquote:Op maandag 28 september 2020 22:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zag laatst een DVD liggen die bij een verzamel CD zat waar dit opstond
Etterbakquote:Op maandag 28 september 2020 22:02 schreef H_T het volgende:
Zo, dat heeft wel weer lang genoeg geduurd
*strompelt met neergeslagen hoofd naar huis*quote:
Wel weer typisch dat ik dan de lapo hadquote:Op maandag 28 september 2020 22:03 schreef Strani het volgende:
Even vastgelegd voor het nageslacht.
[ afbeelding ]
was zo'n Hitzone CD, daar zat eenmalig een DVD bij met de clipsquote:Op maandag 28 september 2020 22:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat klinkt als een spectaculaire CD
Ik dacht echt dat ik iets verkeerds deedquote:Op maandag 28 september 2020 22:03 schreef molloot200 het volgende:
Ik zat de topicchain te verversen maar er werd maar geen nieuw topic geopend
Dat je het niet doorhad joh, wat er aan de hand wasquote:Op maandag 28 september 2020 22:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wel weer typisch dat ik dan de lapo had
Dan ga ik naar Holland, want daar gebeurt alles altijd 50 jaar later.quote:Op maandag 28 september 2020 22:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar Fred... De mensen gaan slapen, de wereld gaat dicht
ik zat te kijken waarom ie met zo weinig posts al vol zatquote:Op maandag 28 september 2020 22:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat ik iets verkeerds deed![]()
![]()
Zag meteen dat ik de lapo had (jaja!) maar het lukte niet, en ik raakte wat in paniek
Omdat jij nog een leven voor je hebt!quote:Op maandag 28 september 2020 22:05 schreef molloot200 het volgende:
[..]
*strompelt met neergeslagen hoofd naar huis*
*voelt zich weer net zoals toen hij als 17-jarige niet toe werd gelaten op 18+ feestjes*
Hou ooooooppppquote:Op maandag 28 september 2020 22:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat je het niet doorhad joh, wat er aan de hand was
Ga terug naar Belgi jij!quote:Op maandag 28 september 2020 22:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan ga ik naar Holland, want daar gebeurt alles altijd 50 jaar later.
Ik weet even niet wie ik hiermee quote trouwens.
I approve of these shenanigansquote:Op maandag 28 september 2020 22:03 schreef Strani het volgende:
Even vastgelegd voor het nageslacht.
[ afbeelding ]
Ja eigenlijk zitten hier helemaal helemaal geen native Belgische ESF fans of klopt het nou niet wat ik zeg?quote:
sowieso niet zoveel Begische Fokkers I assumequote:Op maandag 28 september 2020 22:15 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja eigenlijk zitten hier helemaal helemaal geen native Belgische ESF fans of klopt het nou niet wat ik zeg?
We hebben er wel hoor. In 2019. Toen het festival doorging. Buiten de SC.quote:Op maandag 28 september 2020 22:15 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja eigenlijk zitten hier helemaal helemaal geen native Belgische ESF fans of klopt het nou niet wat ik zeg?
Nee, maar dit is wel gewoon het enige Nederlandstalige ESF-forum toch?quote:Op maandag 28 september 2020 22:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
sowieso niet zoveel Begische Fokkers I assume
Ah, wij domineren de SC te veel met onze Nederlandse cultuurquote:Op maandag 28 september 2020 22:17 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
We hebben er wel hoor. In 2019. Toen het festival doorging. Buiten de SC.
De songfestivalweblog trekt ook wel veel publiek. Wel van geen niveau overigens, wat niet past bij de professionaliteit van de makers.quote:Op maandag 28 september 2020 22:21 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee, maar dit is wel gewoon het enige Nederlandstalige ESF-forum toch?
Ah ja die volg ik niet echt.quote:Op maandag 28 september 2020 22:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De songfestivalweblog trekt ook wel veel publiek. Wel van geen niveau overigens, wat niet past bij de professionaliteit van de makers.
Komt omdat je daar geen account hoeft aan te maken om te reageren. Zo kun je dus je community totaal niet managen, en kan er ongelofelijke zure derrie gepost worden.quote:Op maandag 28 september 2020 22:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De songfestivalweblog trekt ook wel veel publiek. Wel van geen niveau overigens, wat niet past bij de professionaliteit van de makers.
En daarom moeten wij ontzettend blij zijn met al onze modjesquote:Op maandag 28 september 2020 22:39 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Komt omdat je daar geen account hoeft aan te maken om te reageren. Zo kun je dus je community totaal niet managen, en kan er ongelofelijke zure derrie gepost worden.
Zonde, want hun content is idd van hoge kwaliteit.
Waardeer ons, en wel nu!quote:Op maandag 28 september 2020 22:40 schreef molloot200 het volgende:
[..]
En daarom moeten wij ontzettend blij zijn met al onze modjes
Mijn mood nuquote:
Hitzone 19quote:Op maandag 28 september 2020 22:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
was zo'n Hitzone CD, daar zat eenmalig een DVD bij met de clips
Hoor ik daar ook bij?quote:Op maandag 28 september 2020 21:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee hoor, is speciaal een achterkamertje voor ingerichtVoor de echt toffe users
Het is zo stil in mijquote:
Bescherm de opa'squote:Op maandag 28 september 2020 23:42 schreef Aoibhin het volgende:
En ineens zit dit in een playlist:
Ja nu kan ik niet meer slapen![]()
Er gebeurde iets raars. Er kwamen geen automatische posts meer bij hier. En ik dacht ook al "wat is het lang stil"quote:
Je bent er, dus kennelijk heb je de tests doorstaanquote:
Dat had ik ook! Fijn dat jullie er nog/weer zijnquote:Op maandag 28 september 2020 23:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er gebeurde iets raars. Er kwamen geen automatische posts meer bij hier. En ik dacht ook al "wat is het lang stil"![]()
Ik ververste en toen waren er wel posts bij
Met dit er nu direct naquote:Op maandag 28 september 2020 23:42 schreef Aoibhin het volgende:
En ineens zit dit in een playlist:
Ja nu kan ik niet meer slapen![]()
Restaurant bezoek overleefdquote:Op maandag 28 september 2020 23:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je bent er, dus kennelijk heb je de tests doorstaan
Ja fijnquote:Op maandag 28 september 2020 23:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat had ik ook! Fijn dat jullie er nog/weer zijn
quote:
Oeh, ben benieuwd. Tapasquote:
Tsja, sluitingstijd he?quote:Op maandag 28 september 2020 23:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er gebeurde iets raars. Er kwamen geen automatische posts meer bij hier. En ik dacht ook al "wat is het lang stil"![]()
Ik ververste en toen waren er wel posts bij
Inmiddels is het een nieuwe dag en dus nog geen 22u geweest, dus zijn we gewoon weer open neem ik aan? Ik hou me braaf aan de regelsquote:
Niet meer hier, we willen niet de schijn wekken dat we horeca zijnquote:
Getverquote:Op dinsdag 29 september 2020 07:20 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
[..]
Niet meer hier, we willen niet de schijn wekken dat we horeca zijn![]()
Ik heb om 8:30 al een online meeting
In de jeuken?quote:
Dit zijn nou statistieken die we graag horenquote:Op dinsdag 29 september 2020 08:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
Silke heeft al 2 speelgoedmuisjes de slaapkamer meegenomen
Deden we niet meer want anders zou de overheid denken dat we horeca zijn en moeten we vanaf vanavond echt om 22:00 dicht!quote:Op dinsdag 29 september 2020 08:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Die mensen van de avondploeg nemen hun verantwoordelijkheid niet zoals ik dat deed
Ja nee dat is ook zo, ik moet nog even wakker worden.quote:Op dinsdag 29 september 2020 08:50 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Deden we niet meer want anders zou de overheid denken dat we horeca zijn en moeten we vanaf vanavond echt om 22:00 dicht!
quote:Op dinsdag 29 september 2020 08:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
Het duurt volgens steam 47 minuten om een spel te downloaden
Of het is een hl groot spelquote:Op dinsdag 29 september 2020 08:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Wat voor trage verbinding heb jij.
In mijn tijd moesten we nog drie weken wachten op een MP3'tje!quote:Op dinsdag 29 september 2020 08:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
Het duurt volgens steam 47 minuten om een spel te downloaden
quote:Op dinsdag 29 september 2020 08:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[ afbeelding ]
@:strani, Hier is je ontbijt
*Geeft het ontbijt aan @Cee want die was hier als eerst.quote:Op dinsdag 29 september 2020 08:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[ afbeelding ]
@:strani, Hier is je ontbijt
3,7 GB valt meequote:Op dinsdag 29 september 2020 08:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel benieuwd wel spel dan.
Stom dat dat zo lang moet duren dan.quote:Op dinsdag 29 september 2020 08:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
3,7 GB valt mee
Ik heb een spel dat iets van 60 GB groot is
Hoe gaat het nou met je nieuwe ritme?quote:
Prima!! Had op zich net wel iets langer willen blijven liggen maar ik geniet ook zo veel van m'n tijd alleen in de ochtend dat ik toch de discipline kon opbrengen om nog aardig op tijd op te staan.quote:Op dinsdag 29 september 2020 08:59 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hoe gaat het nou met je nieuwe ritme?
Vind het wel grappig dat het zo is omgeslagenHoe heeft het je leven veranderd?
Dit was laatst ook, dat er 13 besmet waren bij Vindicat was nieuws, terwijl er bij een andere studentenvereniging in Groningen meer dan 30 warenquote:Op dinsdag 29 september 2020 08:49 schreef molloot200 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)l-rutte-persco-houdtIk weet niet zo goed wat ik hierover moet zeggen, over het nieuws niet en ook niet over de plaatsing van een bericht over n uit honderden feestjes waar niet aan de regels wordt gehouden. Hoewel ik zelf niet per se van Vindicat fan ben, vind ik dit een beetje een overbodig nieuwsartikel lol. Ga jij maar eens een willekeurige zaterdagavond de huizen langs, hoeveel feestjes met jongeren op minder dan 1,5 meter je dan tegenkomt.
Ah de MP3 tijdquote:Op dinsdag 29 september 2020 08:53 schreef Strani het volgende:
[..]
In mijn tijd moesten we nog drie weken wachten op een MP3'tje!
Good old timesquote:Op dinsdag 29 september 2020 09:10 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ah de MP3 tijdIk downloadde elke week de Kids Top 20 en dan zette ik 'm op m'n MP3-speler. Wat een tijden
In de mijne ook nog.quote:Op dinsdag 29 september 2020 08:53 schreef Strani het volgende:
[..]
In mijn tijd moesten we nog drie weken wachten op een MP3'tje!
De allereerste MP3 die ik downloadde, en dat was in jouw geboortejaar dat ik dat deed, was Gangsta's Paradise van Coolio.quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:10 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ah de MP3 tijdIk downloadde elke week de Kids Top 20 en dan zette ik 'm op m'n MP3-speler. Wat een tijden
Hahaquote:Op dinsdag 29 september 2020 09:12 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
In de mijne ook nog.En dan kregen we Trojaanse paarden cadeau. Zou oud zijn we. Troje bestond nog gewoon.
Nice.quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:12 schreef Strani het volgende:
[..]
De allereerste MP3 die ik downloadde, en dat was in jouw geboortejaar dat ik dat deed, was Gangsta's Paradise van Coolio.
En de tweede was Wuthering Heights van Kate Bush, om de chaos in mijn hoofd maar eens te illustreren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |