Ah, wij domineren de SC te veel met onze Nederlandse cultuurquote:Op maandag 28 september 2020 22:17 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
We hebben er wel hoor. In 2019. Toen het festival doorging. Buiten de SC.
De songfestivalweblog trekt ook wel veel publiek. Wel van geen niveau overigens, wat niet past bij de professionaliteit van de makers.quote:Op maandag 28 september 2020 22:21 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee, maar dit is wel gewoon het enige Nederlandstalige ESF-forum toch?
Ah ja die volg ik niet echt.quote:Op maandag 28 september 2020 22:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De songfestivalweblog trekt ook wel veel publiek. Wel van geen niveau overigens, wat niet past bij de professionaliteit van de makers.
Komt omdat je daar geen account hoeft aan te maken om te reageren. Zo kun je dus je community totaal niet managen, en kan er ongelofelijke zure derrie gepost worden.quote:Op maandag 28 september 2020 22:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De songfestivalweblog trekt ook wel veel publiek. Wel van geen niveau overigens, wat niet past bij de professionaliteit van de makers.
En daarom moeten wij ontzettend blij zijn met al onze modjesquote:Op maandag 28 september 2020 22:39 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Komt omdat je daar geen account hoeft aan te maken om te reageren. Zo kun je dus je community totaal niet managen, en kan er ongelofelijke zure derrie gepost worden.
Zonde, want hun content is idd van hoge kwaliteit.
Waardeer ons, en wel nu!quote:Op maandag 28 september 2020 22:40 schreef molloot200 het volgende:
[..]
En daarom moeten wij ontzettend blij zijn met al onze modjes
Mijn mood nuquote:
Hitzone 19quote:Op maandag 28 september 2020 22:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
was zo'n Hitzone CD, daar zat eenmalig een DVD bij met de clips
Hoor ik daar ook bij?quote:Op maandag 28 september 2020 21:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee hoor, is speciaal een achterkamertje voor ingerichtVoor de echt toffe users
Het is zo stil in mijquote:
Bescherm de opa'squote:Op maandag 28 september 2020 23:42 schreef Aoibhin het volgende:
En ineens zit dit in een playlist:
Ja nu kan ik niet meer slapen![]()
Er gebeurde iets raars. Er kwamen geen automatische posts meer bij hier. En ik dacht ook al "wat is het lang stil"quote:
Je bent er, dus kennelijk heb je de tests doorstaanquote:
Dat had ik ook! Fijn dat jullie er nog/weer zijnquote:Op maandag 28 september 2020 23:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er gebeurde iets raars. Er kwamen geen automatische posts meer bij hier. En ik dacht ook al "wat is het lang stil"![]()
Ik ververste en toen waren er wel posts bij
Met dit er nu direct naquote:Op maandag 28 september 2020 23:42 schreef Aoibhin het volgende:
En ineens zit dit in een playlist:
Ja nu kan ik niet meer slapen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |