Ja kweenie, ik wil ook wel weer nog een laatste keer naar kantoor dan eigenlijkquote:Op maandag 28 september 2020 21:30 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Kun je je leidinggevende niet alvast een appje sturen? Of is dat not done?
Twee dagen op kantoor, drie dagen thuisquote:Op maandag 28 september 2020 21:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Bij ons zijn er collega’s die vrijwel dagelijks weer op kantoor zitten. Die zullen sowieso wel moeten minderen. Wij zullen morgen ook wel een mail krijgen![]()
Werk jij nu ook 1 dag in de week op kantoor?
Ik kreeg net een mail dat het management overlegt en dat tot morgen 18:00 de regels nog zo blijven als ze nu zijnquote:Op maandag 28 september 2020 21:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ben echt heel benieuwd wat ze bij mij op werk gaan doenEigenlijk vind ik het niet kunnen als we gewoon zo door blijven gaan als we nu doen
![]()
Maar ik zit wel een beetje in dubio want morgen is m'n kantoordagStart m'n laptop wel thuis alvast even op denk ik om te kijken of er geen mail is, maar dat zal morgen tijdens werktijd wel komen
Ja is ook weer zo, morgen mag sowieso nog wel. Maarja zul je net zien dat dan iemand besmet isquote:Op maandag 28 september 2020 21:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik kreeg net een mail dat het management overlegt en dat tot morgen 18:00 de regels nog zo blijven als ze nu zijn
In ieder geval duidelijk dus waar je klachten vandaan kwamenquote:Op maandag 28 september 2020 21:38 schreef Meke het volgende:
Had ik al eens verteld dat ik hooikoorts/huisstofmijtallergie en allergisch astma heb?Mijn medicijnen waren donderdag op, dus meteen bijbesteld (neusspray dus kun je ook niet zo goed aan zien komen
), maar kon het vandaag pas ophalen. De eerste dagen had ik nog wel een beetje een medicijnspiegel maar vanaf gisteren had ik wel echt van die waterige ogen en een naar hoestje en benauwd. GOH DIE KLACHTEN KOMEN ME BEKEND VOOR
Gelukkig was het vanochtend wel weer helemaal over zodra ik nieuwe neusspray had
Hopelijk komt er gauw nog meer duidelijkheid!quote:Op maandag 28 september 2020 21:37 schreef molloot200 het volgende:
Nog steeds niks gehoord van m'n muziekvereniging.
Alleen "in de wandelgangen" dat de bar dichtblijft in en om de repetitie.
quote:Op maandag 28 september 2020 21:40 schreef molloot200 het volgende:
Nog 20 minuten, dan gaat de SC al dicht
Nee hoor, we zijn geen horeca!quote:Op maandag 28 september 2020 21:40 schreef molloot200 het volgende:
Ah, fijn!quote:Op maandag 28 september 2020 21:38 schreef Meke het volgende:
Had ik al eens verteld dat ik hooikoorts/huisstofmijtallergie en allergisch astma heb?Mijn medicijnen waren donderdag op, dus meteen bijbesteld (neusspray dus kun je ook niet zo goed aan zien komen
), maar kon het vandaag pas ophalen. De eerste dagen had ik nog wel een beetje een medicijnspiegel maar vanaf gisteren had ik wel echt van die waterige ogen en een naar hoestje en benauwd. GOH DIE KLACHTEN KOMEN ME BEKEND VOOR
Gelukkig was het vanochtend wel weer helemaal over zodra ik nieuwe neusspray had
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Het was hier vandaag 11 graden en bijna de hele tijd regen. Nogal logisch dat mensen dan snotteren. We moeten ook niet te paniekerig doen.quote:Op maandag 28 september 2020 21:38 schreef Meke het volgende:
Ja ik heb er normaal gelukkig echt geen last van, behalve als m'n medicatie op isquote:Op maandag 28 september 2020 21:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
In ieder geval duidelijk dus waar je klachten vandaan kwamen![]()
Maar lastige klachten lijken me dat!
Nee hoor, is speciaal een achterkamertje voor ingerichtquote:Op maandag 28 september 2020 21:40 schreef molloot200 het volgende:
quote:Op maandag 28 september 2020 21:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee hoor, we zijn geen horeca!
@:strani geen ontbijtjes meer posten he, anders worden we mss wel gezien als horeca. En @:aoibhin niet meer in slaap vallen want we zijn geen hotel!
quote:Op maandag 28 september 2020 21:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah, fijn!Vervelend als je daar last van hebt, zeker nu.
Die achtbaan opdracht was leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik mag niet meer in slaap vallenquote:Op maandag 28 september 2020 21:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee hoor, we zijn geen horeca!
@:strani geen ontbijtjes meer posten he, anders worden we mss wel gezien als horeca. En @:aoibhin niet meer in slaap vallen want we zijn geen hotel!
quote:Op maandag 28 september 2020 21:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah, fijn!Vervelend als je daar last van hebt, zeker nu.
Hahaha ja gelukkig ben ik niet allergisch voor natte schimmelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Hahaha jaquote:Op maandag 28 september 2020 21:44 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Die achtbaan opdracht was leuk
Niet terwijl je hier nog bentquote:Op maandag 28 september 2020 21:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik mag niet meer in slaap vallen
Nee snotteren is gelukkig geen symptoom ook. Maar als ik piepend naast iemand adem sta te halen en dan ga hoesten worden mensen toch bang van denk ikquote:Op maandag 28 september 2020 21:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het was hier vandaag 11 graden en bijna de hele tijd regen. Nogal logisch dat mensen dan snotteren. We moeten ook niet te paniekerig doen.
verkoudheid is toch wel een symptoom?quote:Op maandag 28 september 2020 21:45 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee snotteren is gelukkig geen symptoom ook. Maar als ik piepend naast iemand adem sta te halen en dan ga hoesten worden mensen toch bang van denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |