En doe er ook maar een dubbele whiskey bij!quote:Op maandag 28 september 2020 22:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Doe mij een Toppertje en een Breezer Ananasj.
Die zat van de week opeens in mijn hoofd
27 is de minimum leeftijd!quote:Op maandag 28 september 2020 22:01 schreef H_T het volgende:
Jongens, het is 22:00 geweest, de tent gaat dicht!
Ik dacht idd dat het weer een Jobi'tje wasquote:Op maandag 28 september 2020 22:03 schreef Aoibhin het volgende:
Je wilt niet weten wat hier net gebeurde![]()
OH FUCK LAPO!!
Huh... waarom kan ik geen nieuw deel openen?
*Jobi gaat naar overzichtspagina*
HEEE??? Maar 8 pagina's HOE DAN?
Maar Fred... De mensen gaan slapen, de wereld gaat dichtquote:Op maandag 28 september 2020 22:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan denk ik aan VBL, want daar brandt nog licht.
Dat klinkt als een spectaculaire CDquote:Op maandag 28 september 2020 22:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zag laatst een DVD liggen die bij een verzamel CD zat waar dit opstond
Etterbakquote:Op maandag 28 september 2020 22:02 schreef H_T het volgende:
Zo, dat heeft wel weer lang genoeg geduurd
*strompelt met neergeslagen hoofd naar huis*quote:
Wel weer typisch dat ik dan de lapo hadquote:Op maandag 28 september 2020 22:03 schreef Strani het volgende:
Even vastgelegd voor het nageslacht.
[ afbeelding ]
was zo'n Hitzone CD, daar zat eenmalig een DVD bij met de clipsquote:Op maandag 28 september 2020 22:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat klinkt als een spectaculaire CD
Ik dacht echt dat ik iets verkeerds deedquote:Op maandag 28 september 2020 22:03 schreef molloot200 het volgende:
Ik zat de topicchain te verversen maar er werd maar geen nieuw topic geopend
Dat je het niet doorhad joh, wat er aan de hand wasquote:Op maandag 28 september 2020 22:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wel weer typisch dat ik dan de lapo had
Dan ga ik naar Holland, want daar gebeurt alles altijd 50 jaar later.quote:Op maandag 28 september 2020 22:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar Fred... De mensen gaan slapen, de wereld gaat dicht
ik zat te kijken waarom ie met zo weinig posts al vol zatquote:Op maandag 28 september 2020 22:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat ik iets verkeerds deed![]()
![]()
Zag meteen dat ik de lapo had (jaja!) maar het lukte niet, en ik raakte wat in paniek
Omdat jij nog een leven voor je hebt!quote:Op maandag 28 september 2020 22:05 schreef molloot200 het volgende:
[..]
*strompelt met neergeslagen hoofd naar huis*
*voelt zich weer net zoals toen hij als 17-jarige niet toe werd gelaten op 18+ feestjes*
Hou ooooooppppquote:Op maandag 28 september 2020 22:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat je het niet doorhad joh, wat er aan de hand was
Ga terug naar België jij!quote:Op maandag 28 september 2020 22:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan ga ik naar Holland, want daar gebeurt alles altijd 50 jaar later.
Ik weet even niet wie ik hiermee quote trouwens.
I approve of these shenanigansquote:Op maandag 28 september 2020 22:03 schreef Strani het volgende:
Even vastgelegd voor het nageslacht.
[ afbeelding ]
Ja eigenlijk zitten hier helemaal helemaal geen native Belgische ESF fans of klopt het nou niet wat ik zeg?quote:
sowieso niet zoveel Begische Fokkers I assumequote:Op maandag 28 september 2020 22:15 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja eigenlijk zitten hier helemaal helemaal geen native Belgische ESF fans of klopt het nou niet wat ik zeg?
We hebben er wel hoor. In 2019. Toen het festival doorging. Buiten de SC.quote:Op maandag 28 september 2020 22:15 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja eigenlijk zitten hier helemaal helemaal geen native Belgische ESF fans of klopt het nou niet wat ik zeg?
Nee, maar dit is wel gewoon het enige Nederlandstalige ESF-forum toch?quote:Op maandag 28 september 2020 22:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
sowieso niet zoveel Begische Fokkers I assume
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |