trustequote:Op maandag 28 september 2020 21:50 schreef Arizona het volgende:
Ik ga onze bijeenkomst voor vanavond verlaten. Wees gegroet, welterusten en tot morgen!
Ben sowieso wel benieuwd welke vragen er in zo'n lijst staan.quote:Op maandag 28 september 2020 21:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hahah ja inderdaadKan me wel voorstellen dat je zoiets in the heat of the moment vergeet, maar dat er een belletje moet gaan rinkelen wat betreft dat het daarmee te maken heeft, dat moet toch wel?
Dan kunnen we weer iemand anders toelaten!quote:Op maandag 28 september 2020 21:50 schreef Arizona het volgende:
Ik ga onze bijeenkomst voor vanavond verlaten. Wees gegroet, welterusten en tot morgen!
Gaan we zo op het plein of in het park door?quote:Op maandag 28 september 2020 21:50 schreef Strani het volgende:
Mensen, vast de jassen aan, ad fundum en verzamelen bij de uitgang!
Best een gek idee jaquote:Op maandag 28 september 2020 21:48 schreef molloot200 het volgende:
Ik vind het ergens gewoon een raar idee dat ik al Covid kan hebben gehad zonder daar iets duidelijk van te hebben gemerkt
Doe maar park, te veel popo op het plein.quote:Op maandag 28 september 2020 21:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Gaan we zo op het plein of in het park door?
er zijn zeker ergere dingen, dat moeten we ons realiseren.quote:Op maandag 28 september 2020 21:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja hoorHet kan gewoon niet anders nu, zeker niet met alle nieuwe maatregelen. En natuurlijk zijn er ook gewoon ergere dingen.
Ons feestje van zaterdag gaat vooralsnog wel door. De ruimte is vrij groot en we gaan er ook niet een enorm ding van maken.
Ik niet, want ik woon hierquote:Op maandag 28 september 2020 21:50 schreef Strani het volgende:
Dat kan ik meestal wel hebben hoor. Ik slaap ook wel eens op banken waar normaal katten op huishouden. Dan drogeer ik me wat meerquote:Op maandag 28 september 2020 21:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Bij elke volgende meet dan maar goed mijn kleren afborstelen dus
Netjes hoor!quote:Op maandag 28 september 2020 21:50 schreef Arizona het volgende:
Trustenquote:Op maandag 28 september 2020 21:50 schreef Arizona het volgende:
Is wel koud manquote:Op maandag 28 september 2020 21:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Doe maar park, te veel popo op het plein.
Slaap lekkerquote:Op maandag 28 september 2020 21:50 schreef Arizona het volgende:
Ja ik ookquote:Op maandag 28 september 2020 21:51 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ben sowieso wel benieuwd welke vragen er in zo'n lijst staan.
ik denk dat de normale verkoudheidjes en griepjes een stuk minder zullen zijn.quote:Op maandag 28 september 2020 21:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Best een gek idee ja![]()
Ik vind het zelf vooral heel apart dat ik elk jaar in de zomer/nazomer/herfst hartstikke verkouden ben met lopende snotneus en al, maar dit jaar nog he-le-maal niet
Ik heb hetzelfde inderdaad. Al komt dat denk ik omdat ik gewoon praktisch gezien veel minder buiten kom nu dan vroegahquote:Op maandag 28 september 2020 21:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Best een gek idee ja![]()
Ik vind het zelf vooral heel apart dat ik elk jaar in de zomer/nazomer/herfst hartstikke verkouden ben met lopende snotneus en al, maar dit jaar nog he-le-maal niet
Preciesquote:Op maandag 28 september 2020 21:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
er zijn zeker ergere dingen, dat moeten we ons realiseren.
En verder kunnen we ook weinig anders dan voorzichtig zijn en maatregelen zoveel mogelijk naleven
Ohh fijn, dan kan ik voortaan gewoon nog even mijn katten knuffelen voor ik Meke moet meetenquote:Op maandag 28 september 2020 21:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat kan ik meestal wel hebben hoor. Ik slaap ook wel eens op banken waar normaal katten op huishouden. Dan drogeer ik me wat meer
Spreek voor jezelfquote:Op maandag 28 september 2020 21:50 schreef Strani het volgende:
nope, al is Fok af en toe ziekjes, Corona krijgt ie nietquote:Op maandag 28 september 2020 21:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
PreciesEn gelukkig merk je er online niks van
Slaap lekkerquote:Op maandag 28 september 2020 21:50 schreef Arizona het volgende:
Corona of geen corona, de gemeente mag me echt niet mijn huis uit tyfenquote:Op maandag 28 september 2020 21:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Oei dat moeten we dan morgen even met de gemeente checken, of dat wel mag.
quote:Op maandag 28 september 2020 21:55 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf![]()
Hier kenne we noch een uur zuipe
Misschien wel als het niet als huis geregistreerd staat!quote:Op maandag 28 september 2020 21:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Corona of geen corona, de gemeente mag me echt niet mijn huis uit tyfen
Ja, zou het? Want het een heeft toch niet zo met het andere te maken?quote:Op maandag 28 september 2020 21:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik denk dat de normale verkoudheidjes en griepjes een stuk minder zullen zijn.
Normaal ben ik standaard in september/oktober verkouden en verder hele seizoen niet meer, benieuwd of dat dit jaar overgeslagen wordt
DAMAGNIEquote:Op maandag 28 september 2020 21:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Als we lekker dicht op elkaar staan moet het te doen zijn!
Als men de regels een beetje volgt dan is het logische gevolg dat er minder virussen zullen rondwaren, dus ook minder verkoudheden en zo.quote:Op maandag 28 september 2020 21:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, zou het? Want het een heeft toch niet zo met het andere te maken?
Ik vind het zelf in ieder geval echt heel apart dat ik echt het hele jaar lang nog niet verkouden ben geweestDaar heb ik toch normaal heel vaak last van.
denk dat het vooral komt omdat iedereen toch echt beter op z'n gezondheid letquote:Op maandag 28 september 2020 21:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, zou het? Want het een heeft toch niet zo met het andere te maken?
Ik vind het zelf in ieder geval echt heel apart dat ik echt het hele jaar lang nog niet verkouden ben geweestDaar heb ik toch normaal heel vaak last van.
Misschien dat Fok! er wel eens uit lag, dat de site corona verschijnselen hadquote:Op maandag 28 september 2020 21:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nope, al is Fok af en toe ziekjes, Corona krijgt ie niet
Ik woon er, dus het telt!quote:Op maandag 28 september 2020 21:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Misschien wel als het niet als huis geregistreerd staat!
Onder de grond is geen Covid molletje.quote:Op maandag 28 september 2020 21:48 schreef molloot200 het volgende:
Ik vind het ergens gewoon een raar idee dat ik al Covid kan hebben gehad zonder daar iets duidelijk van te hebben gemerkt
Ik zag in m'n hoofd een soort GTST scčne voorbij komen waarin Jobi gemeen lachend vlak voor een meet even haar katten extra knuffeltquote:Op maandag 28 september 2020 21:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ohh fijn, dan kan ik voortaan gewoon nog even mijn katten knuffelen voor ik Meke moet meeten
Hmm ja, puntquote:Op maandag 28 september 2020 21:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Als men de regels een beetje volgt dan is het logische gevolg dat er minder virussen zullen rondwaren, dus ook minder verkoudheden en zo.
Scherpquote:Op maandag 28 september 2020 21:58 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Onder de grond is geen Covid molletje.
In Spanje is het een uur later.quote:
Doe mij een Toppertje en een Breezer Ananasj.quote:
Ja ik ben het kattenvrouwtje hier he?quote:Op maandag 28 september 2020 21:58 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik zag in m'n hoofd een soort GTST scčne voorbij komen waarin Jobi gemeen lachend vlak voor een meet even haar katten extra knuffelt
Doe niet zo dramatisch meidquote:
Dan denk ik aan VBL, want daar brandt nog licht.quote:Op maandag 28 september 2020 22:01 schreef H_T het volgende:
Jongens, het is 22:00 geweest, de tent gaat dicht!
Rustįįįghquote:
quote:Op maandag 28 september 2020 22:02 schreef H_T het volgende:
Zo, dat heeft wel weer lang genoeg geduurd
ik zag laatst een DVD liggen die bij een verzamel CD zat waar dit opstondquote:Op maandag 28 september 2020 22:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Doe mij een Toppertje en een Breezer Ananasj.
Die zat van de week opeens in mijn hoofd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |