Welke?quote:Op maandag 28 september 2020 21:09 schreef Momo het volgende:
Hier is het eerste nummer van de kerkdienst
Dankjewel! Ik hoop het ook, en hoop als ik wordt doorverwezen dat de wachtlijst niet TE lang is!quote:Op maandag 28 september 2020 21:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Fijn je weer even te zien Lasha!![]()
En wat een naar nieuwsSnap dat je hier somber van wordt en je je in de steek voelt gelaten door je eigen lichaam. Hopelijk kan de huisarts je helpen.
En vooral hier zijn als je het even moeilijk hebt. We kunnen goed iedereen opfleuren
te opzichtigquote:Op maandag 28 september 2020 21:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat elke mogelijke reactie hierop te opzichtig zou zijn.
Weet ik, maar toch wel fijn om te horen.quote:
Wat naarquote:Op maandag 28 september 2020 21:17 schreef lashatumbai het volgende:
Hallo jongens! Ik zoek even wat online comfort en dacht wip hier even binnen. Heb al twee maanden last van neuropathie in mijn handen en voeten. Doods gevoel, prikkels, bent beperkt met lopen. Na een dag werken kan ik amper nog op mijn benen staan. Voelt super onwennig en wordt er ook nog eens heel somber van. Ga woensdag eindelijk naar de huisarts. Ik vind het allemaal maar eng omdat het voelt alsof je lichaam je in de steek laat. #evenvanmijafschrijven
quote:Op maandag 28 september 2020 21:17 schreef lashatumbai het volgende:
Hallo jongens! Ik zoek even wat online comfort en dacht wip hier even binnen. Heb al twee maanden last van neuropathie in mijn handen en voeten. Doods gevoel, prikkels, bent beperkt met lopen. Na een dag werken kan ik amper nog op mijn benen staan. Voelt super onwennig en wordt er ook nog eens heel somber van. Ga woensdag eindelijk naar de huisarts. Ik vind het allemaal maar eng omdat het voelt alsof je lichaam je in de steek laat. #evenvanmijafschrijven
Ow, wat naarquote:Op maandag 28 september 2020 21:17 schreef lashatumbai het volgende:
Wat naar allemaal. Ik hoop dat je hier inderdaad wat comfort vindtquote:Op maandag 28 september 2020 21:17 schreef lashatumbai het volgende:
Oh ik wil m'n like nog even verduidelijken.quote:Op maandag 28 september 2020 21:05 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik werk alweer thuis, vorige week ook al![]()
Heb net zo lang gepusht tot we weer een dag thuis mochten werken. Na de eerste Corona gevallen bij ons, mocht het weer volledig. Inmiddels zitten we op 7 positief geteste gevallen
Ik ben echt heel benieuwd wat ze bij mij op werk gaan doenquote:Op maandag 28 september 2020 21:10 schreef Arizona het volgende:
@:georgem heel fijn dat jullie nu gewoon thuis kunnen werken!
Ik zit nog wel in dubio met mijn wekelijkse kantoordag. Ze pleiten ervoor om thuis te werken tenzij het écht niet anders kan. In principe kįn ik altijd thuiswerken maar het is voor sommige dingen makkelijker om het face to face door te nemen...
Weet ik niet? Je kunt hem toch in heel Nederland wel zeggen?quote:Op maandag 28 september 2020 21:13 schreef Dave het volgende:
[..]
Nee, maar dat is een Twentse uitdrukking toch?
Heb ik een likequote:Op maandag 28 september 2020 21:25 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh ik wil m'n like nog even verduidelijken.
Like voor het thuiswerken![]()
Dislike voor de coronagevallen
Ik duim voor je!quote:Op maandag 28 september 2020 21:22 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Dankjewel! Ik hoop het ook, en hoop als ik wordt doorverwezen dat de wachtlijst niet TE lang is!#ijdelehoop
Oh jee wat naarquote:Op maandag 28 september 2020 21:17 schreef lashatumbai het volgende:
Zeker levert dat punten op, hier heb je er nog eenquote:Op maandag 28 september 2020 21:28 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Heb ik een like![]()
Levert dat punten op?![]()
Duidelijk hoor
quote:Op maandag 28 september 2020 21:25 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh ik wil m'n like nog even verduidelijken.
Like voor het thuiswerken![]()
Dislike voor de coronagevallen
Kun je je leidinggevende niet alvast een appje sturen? Of is dat not done?quote:Op maandag 28 september 2020 21:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ben echt heel benieuwd wat ze bij mij op werk gaan doenEigenlijk vind ik het niet kunnen als we gewoon zo door blijven gaan als we nu doen
![]()
Maar ik zit wel een beetje in dubio want morgen is m'n kantoordagStart m'n laptop wel thuis alvast even op denk ik om te kijken of er geen mail is, maar dat zal morgen tijdens werktijd wel komen
Bij ons zijn er collega’s die vrijwel dagelijks weer op kantoor zitten. Die zullen sowieso wel moeten minderen. Wij zullen morgen ook wel een mail krijgenquote:Op maandag 28 september 2020 21:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ben echt heel benieuwd wat ze bij mij op werk gaan doenEigenlijk vind ik het niet kunnen als we gewoon zo door blijven gaan als we nu doen
![]()
Maar ik zit wel een beetje in dubio want morgen is m'n kantoordagStart m'n laptop wel thuis alvast even op denk ik om te kijken of er geen mail is, maar dat zal morgen tijdens werktijd wel komen
Puntenquote:Op maandag 28 september 2020 21:29 schreef Meke het volgende:
[..]
Zeker levert dat punten op, hier heb je er nog een![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |