Nou, als niemand anders het doet dan:quote:Op maandag 28 september 2020 21:10 schreef Dave het volgende:
Ik zat de hele tijd daar al in de kast hoor, dus ik was op tijd.
quote:Op maandag 28 september 2020 20:58 schreef H_T het volgende:
Ik zit nog even de maatregelen na te lezen, en blijkbaar is onze niet nader te noemen hoornspeler een extra groot gevaar voor de omgeving
[..]
quote:Op maandag 28 september 2020 21:12 schreef Dave het volgende:
[..]
Hey, dit is een soort Chateau Geiland.
Ik heb mn reactie snel in een spoiler gezet.quote:Op maandag 28 september 2020 21:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of iemand het tóch nog gaat proberen!
We hebben van allebei wel veel wegquote:Op maandag 28 september 2020 21:08 schreef Arizona het volgende:
Wij mogen wel met meer dan 4 in dit topic. Wij zijn een soort van huishouden met zijn allen. Of een religieuze bijeenkomst
Walgelijkquote:Op maandag 28 september 2020 21:14 schreef Strani het volgende:
Edit: Jeetje, totale quote-fuckup en ik ben te lui om het op te lossen. Ik plaats zo wel iets leuks.
Ik stem voorquote:Op maandag 28 september 2020 21:09 schreef Momo het volgende:
Hier is het eerste nummer van de kerkdienst
quote:Op maandag 28 september 2020 21:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
We hebben van allebei wel veel weg
Je zat al die tijd nog in de kast?quote:Op maandag 28 september 2020 21:10 schreef Dave het volgende:
Ik zat de hele tijd daar al in de kast hoor, dus ik was op tijd.
Blijf uit m'n buurt met die bacillenbazooka!quote:
We hebben er één Straan.quote:Op maandag 28 september 2020 21:14 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Nou, als niemand anders het doet dan:
Dus je bent zojuist uit de kast gekomen?
Videoclip met de gekke haaroortjesquote:Op maandag 28 september 2020 21:09 schreef Momo het volgende:
Hier is het eerste nummer van de kerkdienst
quote:Op maandag 28 september 2020 20:51 schreef Strani het volgende:
In het kader van foto's delen van je huisdieren, heb ik ook een paar plaatjes voor jullie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gelukkig woon ik hier in een gatquote:Op maandag 28 september 2020 21:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Blijf uit m'n buurt met die bacillenbazooka!
quote:Op maandag 28 september 2020 21:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of iemand het tóch nog gaat proberen!
Ja de Jobi reactie komt vaak wat laterquote:
Hoi! Wat een nare klachten heb jequote:Op maandag 28 september 2020 21:17 schreef lashatumbai het volgende:
Hallo jongens! Ik zoek even wat online comfort en dacht wip hier even binnen. Heb al twee maanden last van neuropathie in mijn handen en voeten. Doods gevoel, prikkels, bent beperkt met lopen. Na een dag werken kan ik amper nog op mijn benen staan. Voelt super onwennig en wordt er ook nog eens heel somber van. Ga woensdag eindelijk naar de huisarts. Ik vind het allemaal maar eng omdat het voelt alsof je lichaam je in de steek laat. #evenvanmijafschrijven
Fijn je weer even te zien Lasha!quote:Op maandag 28 september 2020 21:17 schreef lashatumbai het volgende:
Hallo jongens! Ik zoek even wat online comfort en dacht wip hier even binnen. Heb al twee maanden last van neuropathie in mijn handen en voeten. Doods gevoel, prikkels, bent beperkt met lopen. Na een dag werken kan ik amper nog op mijn benen staan. Voelt super onwennig en wordt er ook nog eens heel somber van. Ga woensdag eindelijk naar de huisarts. Ik vind het allemaal maar eng omdat het voelt alsof je lichaam je in de steek laat. #evenvanmijafschrijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |