quote:Blazers mogen spelen als zij minimaal 2 meter afstand (in de blaasrichting) houden tot anderen. Dit is door de sector opgenomen in het protocol.
* H_T zet Rob Zombie af en gaat luisterenquote:Op maandag 28 september 2020 20:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik kreeg deze laatst als aanbeveling, het refrein..voor wie 'm nog niet een gladjakker vond
Ja dat zijn de régels meneer!quote:Op maandag 28 september 2020 20:55 schreef H_T het volgende:
Om 22:00 dicht? Wat voor dictatuur is dit?
Het viel me mee, en toen kwam het dansjequote:Op maandag 28 september 2020 20:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik kreeg deze laatst als aanbeveling, het refrein..voor wie 'm nog niet een gladjakker vond
Jaquote:Op maandag 28 september 2020 21:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Het viel me mee, en toen kwam het dansje
Oh godver, goed opgelet.quote:Op maandag 28 september 2020 21:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar na 21 uur worden geen nieuwe mensen meer binnengelaten hè!
Ja jemig, we zijn met te veel in dit topic!quote:Op maandag 28 september 2020 21:01 schreef Cyan9 het volgende:
Ik weet nu al dat ik de tijdsregel hier ga breken.
Niet in de kroeg, daar kwam ik sowieso al niet.
Blauw Cyan gaat voor.quote:Op maandag 28 september 2020 21:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja jemig, we zijn met te veel in dit topic!
Dus geen vunzulea's van WK 2010?quote:Op maandag 28 september 2020 20:58 schreef H_T het volgende:
Ik zit nog even de maatregelen na te lezen, en blijkbaar is onze niet nader te noemen hoornspeler een extra groot gevaar voor de omgeving
[..]
I'm a simple man, I see said clip, I hit like.quote:Op maandag 28 september 2020 21:01 schreef Strani het volgende:
Mochten er mensen zijn die niet snappen waar die referentie aan Jan Jaap van der Wal vandaan komt:
En terecht!quote:Op maandag 28 september 2020 21:03 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
I'm a simple man, I see said clip, I hit like.
Die had je om een andere reden al lang geleden weg moeten tyfenquote:Op maandag 28 september 2020 21:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dus geen vunzulea's van WK 2010?
Nou😮quote:Op maandag 28 september 2020 21:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Die had je om een andere reden al lang geleden weg moeten tyfen
Ik werk alweer thuis, vorige week ook alquote:Op maandag 28 september 2020 20:41 schreef H_T het volgende: @:GeorgeM [..] Wellicht dat je binnenkort toch weer thuis mag werken
![]()
Dafuq did I just watchquote:Op maandag 28 september 2020 20:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Op z'n minst heb je gelijk gehadquote:Op maandag 28 september 2020 21:05 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik werk alweer thuis, vorige week ook al![]()
Heb net zo lang gepusht tot we weer een dag thuis mochten werken. Na de eerste Corona gevallen bij ons, mocht het weer volledig. Inmiddels zitten we op 7 positief geteste gevallen
Als ze het thuiswerken hadden doorgezet, was dit misschien niet gebeurdquote:
Hm handige loophole wel ja.quote:Op maandag 28 september 2020 21:08 schreef Arizona het volgende:
Wij mogen wel met meer dan 4 in dit topic. Wij zijn een soort van huishouden met zijn allen. Of een religieuze bijeenkomst
Hallelujaquote:Op maandag 28 september 2020 21:08 schreef Arizona het volgende:
Wij mogen wel met meer dan 4 in dit topic. Wij zijn een soort van huishouden met zijn allen. Of een religieuze bijeenkomst
Ik heb het gevoel dat elke mogelijke reactie hierop te opzichtig zou zijn.quote:Op maandag 28 september 2020 21:10 schreef Dave het volgende:
Ik zat de hele tijd daar al in de kast hoor, dus ik was op tijd.
Heb ik dit ooit hier gezegd?quote:Op maandag 28 september 2020 20:20 schreef Dave het volgende:
[..]
“Achteraf is mooi wonen!”, zegt Meke altijd.
Ik hou het maar op: achteraf kijk je een koe in de kont.
quote:Op maandag 28 september 2020 21:09 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Als ze het thuiswerken hadden doorgezet, was dit misschien niet gebeurd![]()
Ik ben trouwens zelf ook getest vandaag. Jij bent ook getest toch?
Heel apart gevoel
Hey, dit is een soort Chateau Geiland.quote:Op maandag 28 september 2020 20:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Jaquote:Op maandag 28 september 2020 21:10 schreef Arizona het volgende:
@:georgem heel fijn dat jullie nu gewoon thuis kunnen werken!
Ik zit nog wel in dubio met mijn wekelijkse kantoordag. Ze pleiten ervoor om thuis te werken tenzij het écht niet anders kan. In principe kán ik altijd thuiswerken maar het is voor sommige dingen makkelijker om het face to face door te nemen...
AJOAWHOHOWHOquote:Op maandag 28 september 2020 21:09 schreef Momo het volgende:
Hier is het eerste nummer van de kerkdienst
Nee, maar dat is een Twentse uitdrukking toch?quote:Op maandag 28 september 2020 21:11 schreef Meke het volgende:
[..]
Heb ik dit ooit hier gezegd?Ik zeg het op m'n werk wel eens
quote:
quote:Op maandag 28 september 2020 21:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat elke mogelijke reactie hierop te opzichtig zou zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
Ik ben benieuwd of iemand het tóch nog gaat proberen!quote:Op maandag 28 september 2020 21:13 schreef Dave het volgende:
[..]
Mijn post was hopelijk al te opzichtig.
Gelukkig ben ik niet bepaald nieuwquote:Op maandag 28 september 2020 21:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar na 21 uur worden geen nieuwe mensen meer binnengelaten hè!
Jupquote:Op maandag 28 september 2020 21:13 schreef Dave het volgende:
[..]
Nee, maar dat is een Twentse uitdrukking toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |