Ja nee dat is ook zo, ik moet nog even wakker worden.quote:Op dinsdag 29 september 2020 08:50 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Deden we niet meer want anders zou de overheid denken dat we horeca zijn en moeten we vanaf vanavond echt om 22:00 dicht!
quote:Op dinsdag 29 september 2020 08:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
Het duurt volgens steam 47 minuten om een spel te downloaden
Of het is een héééél groot spelquote:Op dinsdag 29 september 2020 08:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Wat voor trage verbinding heb jij.
In mijn tijd moesten we nog drie weken wachten op een MP3'tje!quote:Op dinsdag 29 september 2020 08:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
Het duurt volgens steam 47 minuten om een spel te downloaden
quote:Op dinsdag 29 september 2020 08:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[ afbeelding ]
@:strani, Hier is je ontbijt
*Geeft het ontbijt aan @Cee want die was hier als eerst.quote:Op dinsdag 29 september 2020 08:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[ afbeelding ]
@:strani, Hier is je ontbijt
Wel benieuwd wel spel dan.quote:Op dinsdag 29 september 2020 08:52 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Of het is een héééél groot spel
3,7 GB valt meequote:Op dinsdag 29 september 2020 08:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel benieuwd wel spel dan.
Stom dat dat zo lang moet duren dan.quote:Op dinsdag 29 september 2020 08:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
3,7 GB valt mee
Ik heb een spel dat iets van 60 GB groot is
Hoe gaat het nou met je nieuwe ritme?quote:
Prima!! Had op zich net wel iets langer willen blijven liggen maar ik geniet ook zo veel van m'n tijd alleen in de ochtend dat ik toch de discipline kon opbrengen om nog aardig op tijd op te staan.quote:Op dinsdag 29 september 2020 08:59 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hoe gaat het nou met je nieuwe ritme?
Vind het wel grappig dat het zo is omgeslagenHoe heeft het je leven veranderd?
Dit was laatst ook, dat er 13 besmet waren bij Vindicat was nieuws, terwijl er bij een andere studentenvereniging in Groningen meer dan 30 warenquote:Op dinsdag 29 september 2020 08:49 schreef molloot200 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)l-rutte-persco-houdtIk weet niet zo goed wat ik hierover moet zeggen, over het nieuws niet en ook niet over de plaatsing van een bericht over één uit honderden feestjes waar niet aan de regels wordt gehouden. Hoewel ik zelf niet per se van Vindicat fan ben, vind ik dit een beetje een overbodig nieuwsartikel lol. Ga jij maar eens een willekeurige zaterdagavond de huizen langs, hoeveel feestjes met jongeren op minder dan 1,5 meter je dan tegenkomt.
Ah de MP3 tijdquote:Op dinsdag 29 september 2020 08:53 schreef Strani het volgende:
[..]
In mijn tijd moesten we nog drie weken wachten op een MP3'tje!
Good old timesquote:Op dinsdag 29 september 2020 09:10 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ah de MP3 tijdIk downloadde elke week de Kids Top 20 en dan zette ik 'm op m'n MP3-speler. Wat een tijden
In de mijne ook nog.quote:Op dinsdag 29 september 2020 08:53 schreef Strani het volgende:
[..]
In mijn tijd moesten we nog drie weken wachten op een MP3'tje!
De allereerste MP3 die ik downloadde, en dat was in jouw geboortejaar dat ik dat deed, was Gangsta's Paradise van Coolio.quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:10 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ah de MP3 tijdIk downloadde elke week de Kids Top 20 en dan zette ik 'm op m'n MP3-speler. Wat een tijden
Hahaquote:Op dinsdag 29 september 2020 09:12 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
In de mijne ook nog.En dan kregen we Trojaanse paarden cadeau. Zou oud zijn we. Troje bestond nog gewoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |