Wout natuurlijk en Tom tweedequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee, maar we gaan het meemakenquote:
quote:Op vrijdag 25 september 2020 12:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Wout natuurlijk en Tom tweede
Als het Wout niet is, dan is het geen goed parcoursSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goedemiddag allemaal!You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Jumbojos.quote:Op vrijdag 25 september 2020 13:07 schreef Momo het volgende:
Hier is trouwens de poll die ik vanochtend had gepost in WLR
[poll=590]
quote:Op vrijdag 25 september 2020 13:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
WWWWWWWWEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNDDDDDDDDDDD
Morgen 20 mmquote:Op vrijdag 25 september 2020 13:59 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Het is wel echt herfst geworden
Die twee weken strandvakantie in Voorburg gaan we maar niet doen.quote:Op vrijdag 25 september 2020 13:59 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 september 2020 14:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die twee weken strandvakantie in Voorburg gaan we maar niet doen.
Jammer.quote:Op vrijdag 25 september 2020 14:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Daarom ben ik dan ook een paar dagen wegquote:Op vrijdag 25 september 2020 14:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ben je trouwens al weg nu? Veel plezierquote:Op vrijdag 25 september 2020 14:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daarom ben ik dan ook een paar dagen weg
Nee. Maandag.quote:Op vrijdag 25 september 2020 14:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Ben je trouwens al weg nu? Veel plezier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 september 2020 14:24 schreef Momo het volgende:
Nieuwe coronakaart van vandaag, 2777 nieuw cases
Ik zou zeggen een zeer hoge muur om Amsterdam zetten en Amsterdam als verloren beschouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
quote:Op vrijdag 25 september 2020 14:24 schreef Momo het volgende:
Nieuwe coronakaart van vandaag, 2777 nieuw cases
Die Dam bijeenkomst was een goed idee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
All Corona Lives Mattersquote:Op vrijdag 25 september 2020 14:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die Dam bijeenkomst was een goed idee.
Dat was in juni he, denk dat het meer aan een aaneen schakeling ligt van dat mensen nonchalant zijn en dat virus zich steeds verder verspreidt, gaat de laatste weken wel hard.quote:Op vrijdag 25 september 2020 14:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
die mensen die daar waren zijn intussen allemaal anderen aan het besmetten en dat die zie je nu nog steeds.quote:Op vrijdag 25 september 2020 14:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat was in juni he, denk dat het meer aan een aaneen schakeling ligt van dat mensen nonchalant zijn en dat virus zich steeds verder verspreidt, gaat de laatste weken wel hard.
Denk dat een los event in de buitenlucht niet zon groot effect heeft gehad, het is alles bij elkaar in een stad als Amsterdam dicht op elkaar. Nog kwadelijker zijn allerlei illegale feesten binnen waar 30+ op af komen.quote:Op vrijdag 25 september 2020 14:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
die mensen die daar waren zijn intussen allemaal anderen aan het besmetten en dat die zie je nu nog steeds.
Hoe zouden de cijfers in Tilburg zijn over een dag of 10quote:Op vrijdag 25 september 2020 14:32 schreef Greys het volgende:
Die cijfers worden sowieso wel weer flink eng. Ook gewoon weer 16 doden in één dag.
[ twitter ]
Ja zeker dat laatste ook. In dit NU-artikel klaagt het rivm dat lang niet iedereen met klachten zich laat testen. Ik vind dat vrij gewaagd, die klacht, omdat het soms een hele week duurt van afspraak maken tot uitslag. Ik snap dat sommigen daar bijna niet op kúnnen wachten.quote:Op vrijdag 25 september 2020 14:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hoe zouden de cijfers in Tilburg zijn over een dag of 10![]()
We moeten echt weer beter gaan social distancen en thuisblijven bij klachten, het gaat echt niet goed zo, zeker nu de testcapaciteit en het Bron- en Contactonderzoek niet op orde is.
Ze moeten het nog flink gaan opschalen, en ze doen nu al 200.000 testen per week dacht ikquote:Op vrijdag 25 september 2020 14:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja zeker dat laatste ook. In dit NU-artikel klaagt het rivm dat lang niet iedereen met klachten zich laat testen. Ik vind dat vrij gewaagd, die klacht, omdat het soms een hele week duurt van afspraak maken tot uitslag. Ik snap dat sommigen daar bijna niet op kúnnen wachten.
Ja. In Italië is het nu ook redelijk onder controle en Spanje op Madrid na ook.quote:Op vrijdag 25 september 2020 14:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hoe zouden de cijfers in Tilburg zijn over een dag of 10![]()
We moeten echt weer beter gaan social distancen en thuisblijven bij klachten, het gaat echt niet goed zo, zeker nu de testcapaciteit en het Bron- en Contactonderzoek niet op orde is.
Italianen houden corona dit keer goed onder controle, hoe doen ze dat?quote:Maar de echte sleutel van een succesvol coronabeleid, zegt Leoni, is een goed testbeleid en bron- en contactonderzoek. Iets waar Nederland grote moeite mee heeft
"Je moet iedereen testen in alle risicosituaties. Mensen met én zonder klachten, onderwijzers, verpleegkundigen, artsen, enzovoort. Zodra iemand positief is getest, is onderzoek nodig naar alle contacten."
Nee en tegen die tijd dat je aan de beurt bent zijn je klachten dan ook al vaak wegquote:Op vrijdag 25 september 2020 14:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja zeker dat laatste ook. In dit NU-artikel klaagt het rivm dat lang niet iedereen met klachten zich laat testen. Ik vind dat vrij gewaagd, die klacht, omdat het soms een hele week duurt van afspraak maken tot uitslag. Ik snap dat sommigen daar bijna niet op kúnnen wachten.
quote:Op vrijdag 25 september 2020 14:46 schreef Momo het volgende:
Ook wel veel ziekenhuisopnames voor 20-29 jaar de laatste 2 weken
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Genotquote:Op vrijdag 25 september 2020 13:59 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 september 2020 14:47 schreef koffieleuk het volgende:
'Vroeger was het een hele jonge renner'.
Dankjewel Stef.
quote:Op vrijdag 25 september 2020 14:46 schreef Momo het volgende:
Ook wel veel ziekenhuisopnames voor 20-29 jaar de laatste 2 weken
Misschien had het collegejaar moeten beginnen met een lezing van een ex-patiënt. Of een nabestaande ervan. Bij voorkeur een van hun leeftijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee. Maandag.quote:Op vrijdag 25 september 2020 14:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Ben je trouwens al weg nu? Veel plezier
Zeker. Zijn weinig besmettingen van gekomen. De huidige brandhaard kan daar heel weinig mee te maken hebben. Daarvoor is het te lang geleden.quote:Op vrijdag 25 september 2020 14:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zal dan wel jaquote:Op vrijdag 25 september 2020 14:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]En nu is ie een oude renner?
Ik snap niet hoe ze kunnen denken dat mensen met een hoestje steeds maar een hele week vrij kunnen nemen van werk.quote:Op vrijdag 25 september 2020 14:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee en tegen die tijd dat je aan de beurt bent zijn je klachten dan ook al vaak weg. Een gemiddelde verkoudheid duurt een dag of 4. En het heeft geen zin om je te laten testen als je geen klachten hebt...
Nee precies. Ik heb mazzel, kan gewoon thuiswerken, het enige dat ik moest doen was mijn ene kantoordagje in de week veranderen naar een thuiswerkdag. Maar voor veel beroepen is dat toch niet te doen.quote:Op vrijdag 25 september 2020 14:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe ze kunnen denken dat mensen met een hoestje steeds maar een hele week vrij kunnen nemen van werk.
Maar dat begrijp ik ook wel omdat ze dan toch willen dat je nog de nauwe contacten inlicht als blijkt dat je het wel hebt.quote:Op vrijdag 25 september 2020 14:51 schreef Arizona het volgende:
Ok dit is dan wel weer apart. Ze zeggen
"het heeft geen zin je te laten testen als je geen klachten hebt"
https://www.rijksoverheid(...)esten/wanneer-testen
Maar ze zeggen ook:
[ twitter ]
ZUCHT.
quote:Op vrijdag 25 september 2020 14:51 schreef Arizona het volgende:
Ok dit is dan wel weer apart. Ze zeggen
"het heeft geen zin je te laten testen als je geen klachten hebt"
https://www.rijksoverheid(...)esten/wanneer-testen
Maar ze zeggen ook:
[ twitter ]
ZUCHT.
En de reden dat het zo lang duurt is dat mensen zonder klachten zich constant laten testenquote:Op vrijdag 25 september 2020 14:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze zeggen dat het geen zin heeft om je te testen als je geen klachten hebt. Dan heb je niet genoeg virusdeeltjes en is de test niet betrouwbaar.quote:Op vrijdag 25 september 2020 14:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar dat begrijp ik ook wel omdat ze dan toch willen dat je nog de nauwe contacten inlicht als blijkt dat je het wel hebt.
Oh shit, ik moet vanavond tenniscompetite spelen, op een vol tennisparkquote:Op vrijdag 25 september 2020 14:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ze zeggen dat het geen zin heeft om je te testen als je geen klachten hebt. Dan heb je niet genoeg virusdeeltjes en is de test niet betrouwbaar.
En ook je nauwe contacten mogen zich in Nederland pas laten testen als ze klachten hebben, niet als je nog geen klachten hebt. Dus dat hele BCO kan op de schop als je alleen maar mag testen bij klachten.
Ik heb coronafrustraties vandaag, het gaat helemaal de verkeerde kant op hier en ik heb het gevoel dat we het allemaal maar laten gebeuren. Vanavond maar even iets mindfuls doen
Sta je op center court?quote:Op vrijdag 25 september 2020 15:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh shit, ik moet vanavond tenniscompetite spelen, op een vol tennispark![]()
Ik mag hopen van niet, doe maar een baantje achterafquote:
Is wel zo.quote:Op vrijdag 25 september 2020 14:47 schreef koffieleuk het volgende:
'Vroeger was het een hele jonge renner'.
Dankjewel Stef.
Ook daar kun je verliezenquote:Op vrijdag 25 september 2020 15:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik mag hopen van niet, doe maar een baantje achteraf
MAAR ZLATAN HAD OOK NUL KLACHTEN EN WERD TOCH POSITIEF GETEST, HUGOOOO.quote:Op vrijdag 25 september 2020 14:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
En de reden dat het zo lang duurt is dat mensen zonder klachten zich constant laten testenAldus de Jonge die uiteraard de schuld maar al te graag niet bij zichzelf legt
Van harte!quote:Op vrijdag 25 september 2020 15:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Is wel zo.
José de Cauwer wordt vandaag 71 trouwens.
Ik denk dat de meeste sportverenigingen zich weinig houden aan de regelsquote:Op vrijdag 25 september 2020 15:03 schreef Arizona het volgende:
Nee, ik baal een beetje van de competitie, op veel clubs worden de regels ook niet echt gehandhaafd. Het tennissen an sich is leuk maar het hele randgebeuren is dit jaar geen pretje. Ik geef me niet op voor de voorjaarscompetitie in ieder geval, sla een jaartje over.
Ja en mensen die met plezier een wattenstaafje achter in hun keel en diep in hun neus, zullen er ook wel heel veel zijnquote:Op vrijdag 25 september 2020 15:04 schreef Greys het volgende:
[..]
MAAR ZLATAN HAD OOK NUL KLACHTEN EN WERD TOCH POSITIEF GETEST, HUGOOOO.
Het is ook best lastig natuurlijk. Het is gezellig, er zijn mensen die alcohol drinken en dan worden ze vaak wat losser.quote:Op vrijdag 25 september 2020 15:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste sportverenigingen zich weinig houden aan de regels
Ja, even voor je lol een uur een en terug in de auto om een stok in je neus te laten rammenquote:Op vrijdag 25 september 2020 15:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja en mensen die met plezier een wattenstaafje achter in hun keel en diep in hun neus, zullen er ook wel heel veel zijnDe logica van Hugo de Jonge...
Dat is ook wel het punt ja. Dat er gedronken wordt. Het perfecte excuus om je niet aan regels te hoeven houdenquote:Op vrijdag 25 september 2020 15:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het is ook best lastig natuurlijk. Het is gezellig, er zijn mensen die alcohol drinken en dan worden ze vaak wat losser.
En ik voel me er zeker nu met de oplopende cijfers er gewoon niet zo prettig bij om langere tijd bij groepen mensen te zijn
Precies.quote:Op vrijdag 25 september 2020 15:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, even voor je lol een uur een en terug in de auto om een stok in je neus te laten rammen
Dan heb je het circuit Spa in België niet gezien. Ook gewoon een huis vlakbij de baan.quote:
Als er buiten gesport wordt gelden de regels niet eens.quote:Op vrijdag 25 september 2020 15:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste sportverenigingen zich weinig houden aan de regels
?quote:
Maar ze zitten wel binnen in de kantine en op het overdekte terras knus bij jequote:Op vrijdag 25 september 2020 15:31 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Als er buiten gesport wordt gelden de regels niet eens.
Jos van Emden heeft niet de snelste tijd nuquote:
Och neen.quote:Op vrijdag 25 september 2020 15:33 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Jos van Emden heeft niet de snelste tijd nu
derde alweer intussen, volgens mij.quote:Op vrijdag 25 september 2020 15:33 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Jos van Emden heeft niet de snelste tijd nu
Het kan snel gaan, en daar blijft het ook niet bij.quote:Op vrijdag 25 september 2020 15:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
derde alweer intussen, volgens mij.
Rood, geel en oranje blijft wel een vreselijke combinatiequote:Op vrijdag 25 september 2020 15:36 schreef koffieleuk het volgende:
Die pakken van Spanje zijn wel lekker makkelijk herkenbaar
Ik sprak vandaag een collega die weer een keer naar kantoor was geweest om wat op te halen en ze hoorde daar dat onze hoogste manager had gezegd dat hij liever wil dat we nog zo lang mogelijk thuis blijven werken.quote:Op vrijdag 25 september 2020 14:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee precies. Ik heb mazzel, kan gewoon thuiswerken, het enige dat ik moest doen was mijn ene kantoordagje in de week veranderen naar een thuiswerkdag. Maar voor veel beroepen is dat toch niet te doen.
De kantine is gelukkig ook buitenquote:Op vrijdag 25 september 2020 15:31 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Als er buiten gesport wordt gelden de regels niet eens.
quote:
Hierbij blijven julliequote:
Oh al bijna dusquote:
Hamilton?quote:Op vrijdag 25 september 2020 16:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Een vervelende Britse man is nogal hard aan het rijden.
Wout is de eindbaas van alle fora.quote:
Nee, niemand durft het Van Aert te vertellen.quote:Op vrijdag 25 september 2020 16:05 schreef Em31 het volgende:
We weten de tijd van Dumoulin nu wel maar Van Aert nog niet?
Nee klopt, was inderdaad GPS.quote:Op vrijdag 25 september 2020 16:05 schreef Em31 het volgende:
Oh sorry nee dat was geen tussentijd zeker
Die boekenwinkel is mooi jaquote:Op vrijdag 25 september 2020 16:05 schreef Guanabana het volgende:
De Greview/Guanabanalyse over Zwolle:
Mooi centrumDeed me eigenlijk behoorlijk denken aan Amersfoort op verschillende plekken. Ook een leuke boekwinkel-in-kerk zoals in Maastricht.
Dan houdt iedereen meteen op met fietsen, ze weten toch dat ze dan geen kans meer hebben. Dus om de show nog even te laten voortduren is dat.quote:Op vrijdag 25 september 2020 16:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, niemand durft het Van Aert te vertellen.
Dus in principe had je in Amersfoort kunnen blijven voor hetzelfde plezier?quote:Op vrijdag 25 september 2020 16:05 schreef Guanabana het volgende:
Mooi centrumDeed me eigenlijk behoorlijk denken aan Amersfoort op verschillende plekken. Ook een leuke boekwinkel-in-kerk zoals in Maastricht.
Leuk, heel veel plezier nogquote:Op vrijdag 25 september 2020 16:05 schreef Guanabana het volgende:
Eigenlijk wel ja, maarja, een mens moet er soms toch op uit.quote:Op vrijdag 25 september 2020 16:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Dus in principe had je in Amersfoort kunnen blijven voor hetzelfde plezier?
We zijn alweer thuis hoorquote:
Haha dan lekker thuis bijkomen nu, groot gelijkquote:Op vrijdag 25 september 2020 16:07 schreef Guanabana het volgende:
[..]
We zijn alweer thuis hoor4 uurtjes weggeweest, precies lang genoeg voor Guana de huismus.
Hij houdt het spannend natuurlijk. Sympathiek van hem!quote:
Jammer van zijn stem en intonatie. Maar misschien dat we daar de komende jaren gewend aan raken.quote:Op vrijdag 25 september 2020 16:10 schreef Strani het volgende:
Stef doet het wel aardig qua commentaar vind ik.
Sowieso al minder irritant dan Ducrot.quote:Op vrijdag 25 september 2020 16:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jammer van zijn stem en intonatie. Maar misschien dat we daar de komende jaren gewend aan raken.
Leukquote:Op vrijdag 25 september 2020 16:05 schreef Guanabana het volgende:
quote:Op vrijdag 25 september 2020 16:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat de komst van Laurens De Plus meteen al teweeg kan brengen hè.
Ik noem het, het Pidcock effect.quote:Op vrijdag 25 september 2020 16:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat de komst van Laurens De Plus meteen al teweeg kan brengen hè.
Nee beetje door de stad lopen langs de 'hotspots' (ook als een stel paupers langs de Librije om alleen even te kijkenquote:Op vrijdag 25 september 2020 16:16 schreef H_T het volgende:
[..]
LeukWas er nog een speciale 'attractie' waar je voor ging?
Liever Ducrot samen met Clement dan Joris. Die had net ook weer zo'n typische opmerkingquote:Op vrijdag 25 september 2020 16:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Sowieso al minder irritant dan Ducrot.
Doe maar alleen Stef dan want Ducrot is echt irritatie-level 100 bij mij.quote:Op vrijdag 25 september 2020 16:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Liever Ducrot samen met Clement dan Joris. Die had net ook weer zo'n typische opmerking
Ligt het aan mij of legt hij de klemtoon steeds verkeerd in Dumoulinquote:Op vrijdag 25 september 2020 16:10 schreef Strani het volgende:
Stef doet het wel aardig qua commentaar vind ik.
Waar legt hij 'm? De Belgen ook steeds met hun Dúmoulin.quote:Op vrijdag 25 september 2020 16:21 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of legt hij de klemtoon steeds verkeerd in Dumoulin
quote:
Joh, je bent vast niet de enige die alleen even gaat kijkenquote:Op vrijdag 25 september 2020 16:17 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee beetje door de stad lopen langs de 'hotspots' (ook als een stel paupers langs de Librije om alleen even te kijken).
Ja volgens mij ook zoquote:Op vrijdag 25 september 2020 16:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Waar legt hij 'm? De Belgen ook steeds met hun Dúmoulin.
eindtijd alquote:
Hij moet echt een reactiekanaal, die reactie op Pogacar ookquote:Op vrijdag 25 september 2020 16:29 schreef Strani het volgende:
Maar met dat applaus is Van Aert natuurlijk de échte winnaar van de dag.
Inb4 als Van Aert niet zoveel had moeten knechten in de Tour...quote:Op vrijdag 25 september 2020 16:29 schreef Strani het volgende:
Maar met dat applaus is Van Aert natuurlijk de échte winnaar van de dag.
Jij zou best een kopje koffie met hem willen gaan doen.quote:Op vrijdag 25 september 2020 16:32 schreef koffieleuk het volgende:
Ganna is niet alleen mooi tijdens het fietsen trouwens
Goed gezienquote:Op vrijdag 25 september 2020 16:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij zou best een kopje koffie met hem willen gaan doen.
Van Aert is hier de morele winnaar.quote:Op vrijdag 25 september 2020 16:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Inb4 als Van Aert niet zoveel had moeten knechten in de Tour...
Klopt. En de echte winnaar zit uiteraard thuis.quote:Op vrijdag 25 september 2020 16:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Van Aert is hier de morele winnaar.
Bovendien is Kelderman ook niet gevallen.quote:Op vrijdag 25 september 2020 16:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt. En de echte winnaar zit uiteraard thuis.
Oude mopperkont Tomquote:Op vrijdag 25 september 2020 16:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Na 5 minuten wist Tom het al dat het niks was.
Maar in een TT klopt dat ook wel denk ik, dan kan je heel snel al voelen dat het gewoon niet goed zit in de benen.quote:Op vrijdag 25 september 2020 16:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Na 5 minuten wist Tom het al dat het niks was.
Ja. En bij een TT kun je ook niet herstellen en/of er weer doorheen komen.quote:Op vrijdag 25 september 2020 16:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar in een TT klopt dat ook wel denk ik, dan kan je heel snel al voelen dat het gewoon niet goed zit in de benen.
quote:Op vrijdag 25 september 2020 16:54 schreef Strani het volgende:
Duizend maal dank @:Koen66 voor deze eer in het username Lepel-topic.
Vond hem de afgelopen week in interviews opvallend blij, hij is meestal toch wel wat chagrijnigquote:
Wat is het Lepel-topic?quote:Op vrijdag 25 september 2020 16:54 schreef Strani het volgende:
Duizend maal dank @:Koen66 voor deze eer in het username Lepel-topic.
Tom is de gewoontes van Max Verstappen aan het overnemen?quote:
Soundos.quote:Op vrijdag 25 september 2020 16:53 schreef Strani het volgende:
Oh, DwhN kan ik overslaan morgen, Soundos als gast.
Tegen mij was 'ie de laatste keer wel wat chagrijnig jaquote:Op vrijdag 25 september 2020 16:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Vond hem de afgelopen week in interviews opvallend blij, hij is meestal toch wel wat chagrijnig
Tja, dat is als vragen of eten lekker is. Tapas bestaat uit enorm veel verschillende gerechtjes.quote:
Ik was te laatquote:
Soundosquote:Op vrijdag 25 september 2020 16:53 schreef Strani het volgende:
Terecht.quote:Op vrijdag 25 september 2020 16:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Tegen mij was 'ie de laatste keer wel wat chagrijnig ja
chaos is my middlenamequote:
Het is net zoals vroegâh inderdaad maar op zich nog steeds wel te doen vind ik.quote:Op vrijdag 25 september 2020 17:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Soundos![]()
Al vind ik DWHN ook wel enorm over the hill.
Thanks voor de tip, ik ga kijken en hier live de aflevering bespreken!quote:Op vrijdag 25 september 2020 16:53 schreef Strani het volgende:
quote:Op vrijdag 25 september 2020 17:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Thanks voor de tip, ik ga kijken en hier live de aflevering bespreken!
DwhN met Maarten Rossum was steengoede afleveringquote:Op vrijdag 25 september 2020 16:53 schreef Strani het volgende:
Doe maar in spoilers, net als bij WIDM.quote:Op vrijdag 25 september 2020 17:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Ahhh wat jammer, ik ben morgenavond niet thuisquote:Op vrijdag 25 september 2020 17:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Patrick is de afvaller.quote:Op vrijdag 25 september 2020 17:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Ahhh wat jammer, ik ben morgenavond niet thuis
quote:
ik verdenk Peggy nog steeds erg als molquote:Op vrijdag 25 september 2020 17:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]![]()
Ik irriteer me aan hem
Tygo is ook goed
of Peggy
quote:Op vrijdag 25 september 2020 17:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Doe maar in spoilers, net als bij WIDM.
En we gaan ze echt openklikken en lezen hoor.
Komt goed, ik zal ze in kladblok voor je bewarenquote:Op vrijdag 25 september 2020 17:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Ahhh wat jammer, ik ben morgenavond niet thuis
Knokploeg sturen?quote:Op vrijdag 25 september 2020 17:19 schreef Meke het volgende:
Over afvallers gesproken, ik ben op Insta keihard gespoild over DragRace Holland, stom
heb niet zoveel met die Masked singerquote:Op vrijdag 25 september 2020 17:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wat zal ik vanavond kijken op tv: 90 days op TLC of The Masked Singer op RTL4?
Ik zou voor een leerzame documentaire gaan!quote:Op vrijdag 25 september 2020 17:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
Hoeveel dagen geleden was het uitgezonden?quote:Op vrijdag 25 september 2020 17:19 schreef Meke het volgende:
Over afvallers gesproken, ik ben op Insta keihard gespoild over DragRace Holland, stom
90 Days op TLC dus.quote:Op vrijdag 25 september 2020 17:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou voor een leerzame documentaire gaan!
90 dagen.quote:Op vrijdag 25 september 2020 17:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoeveel dagen geleden was het uitgezonden?
Russian timequote:Op vrijdag 25 september 2020 17:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
Kom ik net achter dat kwalificatie van morgen bij de F1 een uur eerder begint dan normaal. Hetzelfde geldt voor de race
Altijd die russenquote:
Ja dan wordt Amsterdam een apart land en dan kunnen we ook een keer aan block voting doen à la Griekenland en Cyprus!quote:Op vrijdag 25 september 2020 14:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zou zeggen een zeer hoge muur om Amsterdam zetten en Amsterdam als verloren beschouwen
Twente - Groningen.quote:Op vrijdag 25 september 2020 17:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
Goed planquote:Op vrijdag 25 september 2020 17:36 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja dan wordt Amsterdam een apart land en dan kunnen we ook een keer aan block voting doen à la Griekenland en Cyprus!
Rusland GP is altijd vroeger.quote:Op vrijdag 25 september 2020 17:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
Kom ik net achter dat kwalificatie van morgen bij de F1 een uur eerder begint dan normaal. Hetzelfde geldt voor de race
Oftewel de grote Poetin showquote:Op vrijdag 25 september 2020 17:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Rusland GP is altijd vroeger.
Thanksquote:Op vrijdag 25 september 2020 17:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
Hamilton gaat hem winnen, want record evenaren en netflixquote:
Hamiltonquote:Op vrijdag 25 september 2020 17:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hamilton gaat hem winnen, want record evenaren en netflix
Sinds vannacht 0.00 beschikbaar. Maarja ik moest slapen en werkenquote:Op vrijdag 25 september 2020 17:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoeveel dagen geleden was het uitgezonden?
Mja mja mja mensen willen er tóch over kunnen praten hè!quote:Op vrijdag 25 september 2020 18:06 schreef Meke het volgende:
[..]
Sinds vannacht 0.00 beschikbaar. Maarja ik moest slapen en werken![]()
quote:Op vrijdag 25 september 2020 18:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja mja mja mensen willen er tóch over kunnen praten hè!
Dat klinkt ook best goed!! Kende die ook niet, thanks!quote:Op woensdag 23 september 2020 23:47 schreef Momo het volgende:
@:Prisha misschien vind je Riverside ook een leuke band?
Ja mooi he, je bent ook helemaal in de progressive rock hoek gevallenquote:Op vrijdag 25 september 2020 19:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat klinkt ook best goed!! Kende die ook niet, thanks!
Maar...nog beter...nadat ik een paar nummers beluisterd had kwam YT met een voorstel van een band Soen??
Die kende ik niet, zo dan, deze klinkt heerlijk. Die gitaar ook..
behoorlijk!quote:Op vrijdag 25 september 2020 19:47 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja mooi he, je bent ook helemaal in de progressive rock hoek gevallen
Jupquote:Op vrijdag 25 september 2020 19:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
behoorlijk!
Ken je Opeth toevallig?
Als dit ook prog is dan ben ik ook team prog.quote:Op vrijdag 25 september 2020 19:47 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja mooi he, je bent ook helemaal in de progressive rock hoek gevallen
ja, Dream Theater, Pain of Salvation en Porcupine Tree luister ik ookquote:Op vrijdag 25 september 2020 19:56 schreef Momo het volgende:
[..]
JupLuister af en toe wel eens na. Mooi die combinatie met die grunts.
Dream Theater, Pain of Salvation en Porcupine Tree luister ik van de grote namen ook.
Dit is een trouwens een absoluut progrock/metal meesterwerk
Progressive en Symphonic metal/rock zijn mijn favoriete muziekstijlen![]()
Tool zijn ook heel veel mensen fan van, maar daar voel ik echt niks bij.
Denk dat dit ook wel onder prog kan vallen jaquote:Op vrijdag 25 september 2020 19:58 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Als dit ook prog is dan ben ik ook team prog.
Ik vindt dit veel mooier dan het origineelquote:Op vrijdag 25 september 2020 19:58 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Als dit ook prog is dan ben ik ook team prog.
Orphanage is meer stevige Gothic Metal/Symphonic Metal toch?quote:Op vrijdag 25 september 2020 20:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja, Dream Theater, Pain of Salvation en Porcupine Tree luister ik ookDream Theater sinds kort ontdekt door iemand die daar enorm fan van is. Die heeft me ook kennis laten maken met Rush.
Ik vind Orphanage ook helemaal geweldig.
yep. George Oosthoek doet ook wel eens mee met Within Temptation, hij kan heerlijk gruntenquote:Op vrijdag 25 september 2020 20:04 schreef Momo het volgende:
[..]
Orphanage is meer stevige Gothic Metal/Symphonic Metal toch?
Old schoolquote:Op vrijdag 25 september 2020 20:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Denk dat dit ook wel onder prog kan vallen ja
Ja, hij deed ook een tijdje de grunts bij After Forever en is ook regelmatig te gast bij Ayreonquote:Op vrijdag 25 september 2020 20:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
yep. George Oosthoek doet ook wel eens mee met Within Temptation, hij kan heerlijk grunten
Ayreonquote:Op vrijdag 25 september 2020 20:08 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, hij deed ook een tijdje de grunts bij After Forever en is ook regelmatig te gast bij Ayreon
Ja, ken je Ayreon ook goed? Nieuwe album vandaag uit.quote:
Ja! Ik vind ze helemaal geweldig.quote:Op vrijdag 25 september 2020 20:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, ken je Ayreon ook goed? Nieuwe album vandaag uit.
Dat is denk ik mijn favoriete band op dit moment
Beide progressive en symphonic elementen.
Ik wist dat ik iets had gezien op facebook over Ayreon, Maar het zou ook kunnen dat @Momo dit al had genoemd ergens.quote:Op vrijdag 25 september 2020 20:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja! Ik vind ze helemaal geweldig.
Nee deze nog niet gezien, dankjequote:Op vrijdag 25 september 2020 20:18 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik wist dat ik iets had gezien op facebook over Ayreon, Maar het zou ook kunnen dat @:Momo dit al had genoemd ergens.
[ facebook ]
ah thanks! Nog niet de kans gehad te luisteren maar ga het meteen doen denk ik.quote:Op vrijdag 25 september 2020 20:18 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik wist dat ik iets had gezien op facebook over Ayreon, Maar het zou ook kunnen dat @:Momo dit al had genoemd ergens.
[ facebook ]
Vooral Porcupine Treequote:Op vrijdag 25 september 2020 20:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja, Dream Theater, Pain of Salvation en Porcupine Tree
Ik kreeg ineens the Prog Report in mijn facebook timeline. Ben ze maar gaan volgen.quote:
quote:Op vrijdag 25 september 2020 19:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Dream Theater, Pain of Salvation en Porcupine Tree luister ik van de grote namen ook.
Omg had dit nog niet eens gezien, Opeth is echt mijn favoriete metalbandquote:Op vrijdag 25 september 2020 19:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
behoorlijk!
Ken je Opeth toevallig?
Minuut 7 tot 9 had van mij niet gehoeven, Maar de rest is erg goed.quote:Op vrijdag 25 september 2020 19:56 schreef Momo het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 september 2020 20:50 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Omg had dit nog niet eens gezien, Opeth is echt mijn favoriete metalband
altijd goedquote:
Ik vind het ook een leuke show, maar keek wel met vertraging. Dat begon met ruim een half uur en eindigde met een paar minuten doordat ik de reclames kon doorspoelenquote:Op vrijdag 25 september 2020 20:49 schreef Koen66 het volgende:
Masked singer is best grappig, had vorig jaar nooit gezien
Wat een gemiste kans voor Finland met sleepwaker.quote:
die jury toenquote:Op vrijdag 25 september 2020 22:06 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Wat een gemiste kans voor Finland met sleepwaker.
quote:Op vrijdag 25 september 2020 22:06 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Wat een gemiste kans voor Finland met sleepwaker.
De Finse Daniel Dekkersquote:
Ik wil alleen de Phantom met Henk Poort. Die man is geweldig, zelfs op z'n 65e, ik heb kaartjes voor zijn theater tour gekocht.quote:Op vrijdag 25 september 2020 22:13 schreef usagi414 het volgende:
[..]
De Finse Daniel Dekkers
Ok misschien ook wel niet het beste wat ze hebben gedaan.
Nederlandse voorrondes waren niet heel anders in die tijd/dat hele decennium.quote:
Ja inderdaad leukquote:Op vrijdag 25 september 2020 20:49 schreef Koen66 het volgende:
Masked singer is best grappig, had vorig jaar nooit gezien
nee inderdaadquote:Op vrijdag 25 september 2020 22:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nederlandse voorrondes waren niet heel anders in die tijd/dat hele decennium.
Is juist het beste stukquote:Op vrijdag 25 september 2020 21:07 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Minuut 7 tot 9 had van mij niet gehoeven, Maar de rest is erg goed.
Vind het altijd wel grappig dat het niet algemeen bekend is onder de fansquote:Op vrijdag 25 september 2020 22:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]dit wist ik helemaal niet.
Leg Floor erbij en we zijn met 4. Het is eigenlijk een heel suf nummer (hallo Ben Cramer) maar deze uitvoeringen geven het de extra power die het nodig heeft.quote:Op vrijdag 25 september 2020 22:18 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik wil alleen de Phantom met Henk Poort. Die man is geweldig, zelfs op z'n 65e, ik heb kaartjes voor zijn theater tour gekocht.
Ik wil aan zijn voeten liggen als hij zingt
eenschquote:Op vrijdag 25 september 2020 22:23 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Leg Floor erbij en we zijn met 4. Het is eigenlijk een heel suf nummer (hallo Ben Cramer) maar deze uitvoeringen geven het de extra power die het nodig heeft.
Ik wil me ook geen echte fan noemen eigenlijk.quote:Op vrijdag 25 september 2020 22:23 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Vind het altijd wel grappig dat het niet algemeen bekend is onder de fans
Die thumbnail trouwens
Zat er een borreltje in je koffie vandaag?quote:Op vrijdag 25 september 2020 22:09 schreef Strani het volgende:
Zo menseeee wordt hier nog lekker gefeest!?!?
Zodat we het niet zullen vergeten...quote:
je wilt niet wéten hoe vaak ik die beluisterd heb. En alle reaction video's....vooral die van vocal coaches en muzikanten.quote:Op vrijdag 25 september 2020 22:28 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Zodat we het niet zullen vergeten...
Feestje in mijn hoofdquote:Op vrijdag 25 september 2020 22:09 schreef Strani het volgende:
Zo menseeee wordt hier nog lekker gefeest!?!?
Die moet ik nog eens aanschaffen eigenlijk.quote:Op vrijdag 25 september 2020 22:28 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Zodat we het niet zullen vergeten...
Muzikaal zijn wij echt een 90% matchquote:Op vrijdag 25 september 2020 22:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
je wilt niet wéten hoe vaak ik die beluisterd heb. En alle reaction video's....vooral die van vocal coaches en muzikanten.
Ik doe hem nog maar een keer
90% is goedquote:Op vrijdag 25 september 2020 22:32 schreef usagi414 het volgende:
Muzikaal zijn wij echt een 90% match
Ik heb hem zelfs gedownload van iets. Itunes geloof ik. Maar YT is leuker, dan krijg je die hele dynamiek mee.quote:Op vrijdag 25 september 2020 22:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die moet ik nog eens aanschaffen eigenlijk.
Ja, van itunes moet ik nog een keer downloaden.quote:Op vrijdag 25 september 2020 22:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb hem zelfs gedownload van iets. Itunes geloof ik. Maar YT is leuker, dan krijg je die hele dynamiek mee.
Ik werkte gisterne op een laptop. Ene moment kon ik er nog 3 uur mee doen, tijdje later nog 1,5 uur, weer een tijd later weer 2 uur en 3 kwartier.quote:Op vrijdag 25 september 2020 22:41 schreef Koen66 het volgende:
wow, zit no op laptop waar de batterij in 20 minuten 28% veriest
batterijen blijven sowieso het zwakste onderdeel. Zakelijke laptops hebben garantie van 3 jaar. De batterij maar 1 jaar, dat zegt genoegquote:Op vrijdag 25 september 2020 22:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik werkte gisterne op een laptop. Ene moment kon ik er nog 3 uur mee doen, tijdje later nog 1,5 uur, weer een tijd later weer 2 uur en 3 kwartier.
ja dat was mij ook al opgevallenquote:Op vrijdag 25 september 2020 22:46 schreef Koen66 het volgende:
apart eigenlijk, ik dacht dat Fok settings in je profiel zaten, maar de setting om "Zin in iets leuks? Bekijk een van onze lollige, gekke, spannende, interessante of sexy items" uit te zetten moet ik echt op iedere laptop apart uitzetten
ik raak altijd al geirriteerd dooe de 'sexy items' zonder ze aan te klikkenquote:
Dit zal dan wel onder die 10% vallen,quote:Op vrijdag 25 september 2020 22:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
90% is goeddie 10% houdt het spannend
Ik heb ze gelukkig niet. Ik werd er heel onrustig van. Gelukkig zie ik die ticker bovenin niet door iets omlaag te scrollen.quote:Op vrijdag 25 september 2020 22:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik raak altijd al geirriteerd dooe de 'sexy items' zonder ze aan te klikken
dat kloptquote:Op vrijdag 25 september 2020 22:50 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dit zal dan wel onder die 10% vallen,
ik heb ze ook maar weer uit gezet op deze laptopquote:Op vrijdag 25 september 2020 22:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb ze gelukkig niet. Ik werd er heel onrustig van. Gelukkig zie ik die ticker bovenin niet door iets omlaag te scrollen.
Geen idee, ik klik er nooit opquote:
Je kent me nog niet zo goed Prishaquote:Op vrijdag 25 september 2020 22:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
dat klopt
deze waarschijnlijk ook
Nee, ik ben van nature gewoon zo.quote:Op vrijdag 25 september 2020 22:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zat er een borreltje in je koffie vandaag?
Ik ben hier nog niet zo lang dus dat kan kloppenquote:Op vrijdag 25 september 2020 23:16 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je kent me nog niet zo goed Prisha
Dit doet me erg denken aan
Met een gedeelte van Porcupine Tree "Arriving somewhere but not here" kan je me verliezen.
Ik ben hier ook pas vanaf maartquote:Op vrijdag 25 september 2020 23:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ben hier nog niet zo lang dus dat kan kloppen![]()
Kate Bush >> helemaal geweldig![]()
Nightmare before Christmas >> heb ik op DVD zelfs
Aan het uitrusten van haar toneelrepetities. En de teleurstelling dat de uitvoering niet kon doorgaan.quote:
o-shit dat heb ik helemaal gemistquote:Op vrijdag 25 september 2020 23:48 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Aan het uitrusten van haar toneelrepetities. En de teleurstelling dat de uitvoering niet kon doorgaan.
The Shorts misschien? Daar was ik vroeger fan vanquote:Op vrijdag 25 september 2020 23:45 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik ben hier ook pas vanaf maartMaar als je me uiit mijn confort zone wil trekken zal je met iets beters moeten komen, En rap/hip hip vinden we beide niets.
Klopt helaas.quote:Op vrijdag 25 september 2020 23:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
o-shit dat heb ik helemaal gemist
Corona-cancel?
Jaquote:Op vrijdag 25 september 2020 23:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Corona-cancel?
Jaquote:Op vrijdag 25 september 2020 23:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Corona-cancel?
Forum Opties | |