ja, Dream Theater, Pain of Salvation en Porcupine Tree luister ik ookquote:Op vrijdag 25 september 2020 19:56 schreef Momo het volgende:
[..]
JupLuister af en toe wel eens na. Mooi die combinatie met die grunts.
Dream Theater, Pain of Salvation en Porcupine Tree luister ik van de grote namen ook.
Dit is een trouwens een absoluut progrock/metal meesterwerk
Progressive en Symphonic metal/rock zijn mijn favoriete muziekstijlen![]()
Tool zijn ook heel veel mensen fan van, maar daar voel ik echt niks bij.
Denk dat dit ook wel onder prog kan vallen jaquote:Op vrijdag 25 september 2020 19:58 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Als dit ook prog is dan ben ik ook team prog.
Ik vindt dit veel mooier dan het origineelquote:Op vrijdag 25 september 2020 19:58 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Als dit ook prog is dan ben ik ook team prog.
Orphanage is meer stevige Gothic Metal/Symphonic Metal toch?quote:Op vrijdag 25 september 2020 20:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja, Dream Theater, Pain of Salvation en Porcupine Tree luister ik ookDream Theater sinds kort ontdekt door iemand die daar enorm fan van is. Die heeft me ook kennis laten maken met Rush.
Ik vind Orphanage ook helemaal geweldig.
yep. George Oosthoek doet ook wel eens mee met Within Temptation, hij kan heerlijk gruntenquote:Op vrijdag 25 september 2020 20:04 schreef Momo het volgende:
[..]
Orphanage is meer stevige Gothic Metal/Symphonic Metal toch?
Old schoolquote:Op vrijdag 25 september 2020 20:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Denk dat dit ook wel onder prog kan vallen ja
Ja, hij deed ook een tijdje de grunts bij After Forever en is ook regelmatig te gast bij Ayreonquote:Op vrijdag 25 september 2020 20:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
yep. George Oosthoek doet ook wel eens mee met Within Temptation, hij kan heerlijk grunten
Ayreonquote:Op vrijdag 25 september 2020 20:08 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, hij deed ook een tijdje de grunts bij After Forever en is ook regelmatig te gast bij Ayreon
Ja, ken je Ayreon ook goed? Nieuwe album vandaag uit.quote:
Ja! Ik vind ze helemaal geweldig.quote:Op vrijdag 25 september 2020 20:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, ken je Ayreon ook goed? Nieuwe album vandaag uit.
Dat is denk ik mijn favoriete band op dit moment
Beide progressive en symphonic elementen.
Ik wist dat ik iets had gezien op facebook over Ayreon, Maar het zou ook kunnen dat @Momo dit al had genoemd ergens.quote:Op vrijdag 25 september 2020 20:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja! Ik vind ze helemaal geweldig.
Nee deze nog niet gezien, dankjequote:Op vrijdag 25 september 2020 20:18 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik wist dat ik iets had gezien op facebook over Ayreon, Maar het zou ook kunnen dat @:Momo dit al had genoemd ergens.
[ facebook ]
ah thanks! Nog niet de kans gehad te luisteren maar ga het meteen doen denk ik.quote:Op vrijdag 25 september 2020 20:18 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik wist dat ik iets had gezien op facebook over Ayreon, Maar het zou ook kunnen dat @:Momo dit al had genoemd ergens.
[ facebook ]
Vooral Porcupine Treequote:Op vrijdag 25 september 2020 20:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja, Dream Theater, Pain of Salvation en Porcupine Tree
Ik kreeg ineens the Prog Report in mijn facebook timeline. Ben ze maar gaan volgen.quote:
quote:Op vrijdag 25 september 2020 19:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Dream Theater, Pain of Salvation en Porcupine Tree luister ik van de grote namen ook.
Omg had dit nog niet eens gezien, Opeth is echt mijn favoriete metalbandquote:Op vrijdag 25 september 2020 19:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
behoorlijk!
Ken je Opeth toevallig?
Minuut 7 tot 9 had van mij niet gehoeven, Maar de rest is erg goed.quote:Op vrijdag 25 september 2020 19:56 schreef Momo het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 september 2020 20:50 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Omg had dit nog niet eens gezien, Opeth is echt mijn favoriete metalband
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |