Russian timequote:Op vrijdag 25 september 2020 17:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
Kom ik net achter dat kwalificatie van morgen bij de F1 een uur eerder begint dan normaal. Hetzelfde geldt voor de race
Altijd die russenquote:
Ja dan wordt Amsterdam een apart land en dan kunnen we ook een keer aan block voting doen à la Griekenland en Cyprus!quote:Op vrijdag 25 september 2020 14:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zou zeggen een zeer hoge muur om Amsterdam zetten en Amsterdam als verloren beschouwen
Twente - Groningen.quote:Op vrijdag 25 september 2020 17:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wat zal ik vanavond kijken op tv: 90 days op TLC of The Masked Singer op RTL4?
Goed planquote:Op vrijdag 25 september 2020 17:36 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja dan wordt Amsterdam een apart land en dan kunnen we ook een keer aan block voting doen à la Griekenland en Cyprus!
Rusland GP is altijd vroeger.quote:Op vrijdag 25 september 2020 17:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
Kom ik net achter dat kwalificatie van morgen bij de F1 een uur eerder begint dan normaal. Hetzelfde geldt voor de race
Oftewel de grote Poetin showquote:Op vrijdag 25 september 2020 17:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Rusland GP is altijd vroeger.
Thanksquote:Op vrijdag 25 september 2020 17:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
Hamilton gaat hem winnen, want record evenaren en netflixquote:
Hamiltonquote:Op vrijdag 25 september 2020 17:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hamilton gaat hem winnen, want record evenaren en netflix
Sinds vannacht 0.00 beschikbaar. Maarja ik moest slapen en werkenquote:Op vrijdag 25 september 2020 17:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoeveel dagen geleden was het uitgezonden?
Mja mja mja mensen willen er tóch over kunnen praten hè!quote:Op vrijdag 25 september 2020 18:06 schreef Meke het volgende:
[..]
Sinds vannacht 0.00 beschikbaar. Maarja ik moest slapen en werken![]()
quote:Op vrijdag 25 september 2020 18:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja mja mja mensen willen er tóch over kunnen praten hè!
Dat klinkt ook best goed!! Kende die ook niet, thanks!quote:Op woensdag 23 september 2020 23:47 schreef Momo het volgende:
@:Prisha misschien vind je Riverside ook een leuke band?
Ja mooi he, je bent ook helemaal in de progressive rock hoek gevallenquote:Op vrijdag 25 september 2020 19:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat klinkt ook best goed!! Kende die ook niet, thanks!
Maar...nog beter...nadat ik een paar nummers beluisterd had kwam YT met een voorstel van een band Soen??
Die kende ik niet, zo dan, deze klinkt heerlijk. Die gitaar ook..
behoorlijk!quote:Op vrijdag 25 september 2020 19:47 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja mooi he, je bent ook helemaal in de progressive rock hoek gevallen
Jupquote:Op vrijdag 25 september 2020 19:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
behoorlijk!
Ken je Opeth toevallig?
Als dit ook prog is dan ben ik ook team prog.quote:Op vrijdag 25 september 2020 19:47 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja mooi he, je bent ook helemaal in de progressive rock hoek gevallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |