Welke contextquote:
Ja kom evenquote:Op woensdag 23 september 2020 22:28 schreef ijs_beer het volgende:
Zijn jullie nog aan het jitsi'en joh?
Maar de batterij van m'n telefoon is bijna leeg!quote:
Dat is mijn smoesquote:Op woensdag 23 september 2020 22:29 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Maar de batterij van m'n telefoon is bijna leeg!
Heb je ook een oplader?quote:Op woensdag 23 september 2020 22:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn eigen batterij is bijna leeg.
Ik welquote:
ja, dat wel. Die ga ik zo aansluiten.quote:
Dit vind ik inderdaad wel netjes en ook wel sterk. Veel beter dan al die anderen die zonder melding de filmpjes snel offline gehaald hebben.quote:Op woensdag 23 september 2020 23:02 schreef Cyan9 het volgende:
Je kunt over Famke zeggen wat je wil, maar dit is toch wel netjes:
[ twitter ]
Precies. En al zou ze (zoals veel reacties zeggen) hulp hebben gezocht om dit bericht samen te stellen, dat doet weinig af aan de boodschap er achter. Er is niks mis met hulp vragen.quote:Op woensdag 23 september 2020 23:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dit vind ik inderdaad wel netjes en ook wel sterk. Veel beter dan al die anderen die zonder melding de filmpjes snel offline gehaald hebben.
Ja, mee eens. Zij werd gisteren het hardste uitgelachen, maar blijkt nu toch wijzer te zijn dan we dachten. Goed bezig Famkequote:Op woensdag 23 september 2020 23:02 schreef Cyan9 het volgende:
Je kunt over Famke zeggen wat je wil, maar dit is toch wel netjes:
[ twitter ]
Eens. Het maakt niet zoveel uit als dit door een ander is geschreven. Het is de boodschap die uitgedragen wordt.quote:Op woensdag 23 september 2020 23:24 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Precies. En al zou ze (zoals veel reacties zeggen) hulp hebben gezocht om dit bericht samen te stellen, dat doet weinig af aan de boodschap er achter. Er is niks mis met hulp vragen.
Niet bepaald hetzelfde genre (de meeste Alter Bridge nummers zijn veel steviger dan dit), maar wel vergelijkbaar qua melancholische geweldige zang.quote:
Jeff Buckleyquote:Op woensdag 23 september 2020 23:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Niet bepaald hetzelfde genre (de meeste Alter Bridge nummers zijn veel steviger dan dit), maar wel vergelijkbaar qua melancholische geweldige zang.
Dat laatste jaquote:Op woensdag 23 september 2020 23:39 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Jeff Buckley
Tevens R.I.P....
Maakte pas kennis met zijn muziek toen hij er al 10 jaar niet meer was... Unieke stem die hij ook perfect beheerste...quote:
Ik heb hem ook pas ergens begin jaren 2000 ontdekt. En ja die stemquote:Op woensdag 23 september 2020 23:44 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Maakte pas kennis met zijn muziek toen hij er al 10 jaar niet meer was... Unieke stem die hij ook perfect beheerste...
quote:Op woensdag 23 september 2020 23:41 schreef Cyan9 het volgende:
Even een portie comedy voor de avond:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |