Russian timequote:Op vrijdag 25 september 2020 17:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
Kom ik net achter dat kwalificatie van morgen bij de F1 een uur eerder begint dan normaal. Hetzelfde geldt voor de race
Altijd die russenquote:
Ja dan wordt Amsterdam een apart land en dan kunnen we ook een keer aan block voting doen à la Griekenland en Cyprus!quote:Op vrijdag 25 september 2020 14:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zou zeggen een zeer hoge muur om Amsterdam zetten en Amsterdam als verloren beschouwen
Twente - Groningen.quote:Op vrijdag 25 september 2020 17:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wat zal ik vanavond kijken op tv: 90 days op TLC of The Masked Singer op RTL4?
Goed planquote:Op vrijdag 25 september 2020 17:36 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja dan wordt Amsterdam een apart land en dan kunnen we ook een keer aan block voting doen à la Griekenland en Cyprus!
Rusland GP is altijd vroeger.quote:Op vrijdag 25 september 2020 17:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
Kom ik net achter dat kwalificatie van morgen bij de F1 een uur eerder begint dan normaal. Hetzelfde geldt voor de race
Oftewel de grote Poetin showquote:Op vrijdag 25 september 2020 17:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Rusland GP is altijd vroeger.
Thanksquote:Op vrijdag 25 september 2020 17:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
Hamilton gaat hem winnen, want record evenaren en netflixquote:
Hamiltonquote:Op vrijdag 25 september 2020 17:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hamilton gaat hem winnen, want record evenaren en netflix
Sinds vannacht 0.00 beschikbaar. Maarja ik moest slapen en werkenquote:Op vrijdag 25 september 2020 17:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoeveel dagen geleden was het uitgezonden?
Mja mja mja mensen willen er tóch over kunnen praten hè!quote:Op vrijdag 25 september 2020 18:06 schreef Meke het volgende:
[..]
Sinds vannacht 0.00 beschikbaar. Maarja ik moest slapen en werken![]()
quote:Op vrijdag 25 september 2020 18:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja mja mja mensen willen er tóch over kunnen praten hè!
Dat klinkt ook best goed!! Kende die ook niet, thanks!quote:Op woensdag 23 september 2020 23:47 schreef Momo het volgende:
@:Prisha misschien vind je Riverside ook een leuke band?
Ja mooi he, je bent ook helemaal in de progressive rock hoek gevallenquote:Op vrijdag 25 september 2020 19:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat klinkt ook best goed!! Kende die ook niet, thanks!
Maar...nog beter...nadat ik een paar nummers beluisterd had kwam YT met een voorstel van een band Soen??
Die kende ik niet, zo dan, deze klinkt heerlijk. Die gitaar ook..
behoorlijk!quote:Op vrijdag 25 september 2020 19:47 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja mooi he, je bent ook helemaal in de progressive rock hoek gevallen
Jupquote:Op vrijdag 25 september 2020 19:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
behoorlijk!
Ken je Opeth toevallig?
Als dit ook prog is dan ben ik ook team prog.quote:Op vrijdag 25 september 2020 19:47 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja mooi he, je bent ook helemaal in de progressive rock hoek gevallen
ja, Dream Theater, Pain of Salvation en Porcupine Tree luister ik ookquote:Op vrijdag 25 september 2020 19:56 schreef Momo het volgende:
[..]
JupLuister af en toe wel eens na. Mooi die combinatie met die grunts.
Dream Theater, Pain of Salvation en Porcupine Tree luister ik van de grote namen ook.
Dit is een trouwens een absoluut progrock/metal meesterwerk
Progressive en Symphonic metal/rock zijn mijn favoriete muziekstijlen![]()
Tool zijn ook heel veel mensen fan van, maar daar voel ik echt niks bij.
Denk dat dit ook wel onder prog kan vallen jaquote:Op vrijdag 25 september 2020 19:58 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Als dit ook prog is dan ben ik ook team prog.
Ik vindt dit veel mooier dan het origineelquote:Op vrijdag 25 september 2020 19:58 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Als dit ook prog is dan ben ik ook team prog.
Orphanage is meer stevige Gothic Metal/Symphonic Metal toch?quote:Op vrijdag 25 september 2020 20:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja, Dream Theater, Pain of Salvation en Porcupine Tree luister ik ookDream Theater sinds kort ontdekt door iemand die daar enorm fan van is. Die heeft me ook kennis laten maken met Rush.
Ik vind Orphanage ook helemaal geweldig.
yep. George Oosthoek doet ook wel eens mee met Within Temptation, hij kan heerlijk gruntenquote:Op vrijdag 25 september 2020 20:04 schreef Momo het volgende:
[..]
Orphanage is meer stevige Gothic Metal/Symphonic Metal toch?
Old schoolquote:Op vrijdag 25 september 2020 20:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Denk dat dit ook wel onder prog kan vallen ja
Ja, hij deed ook een tijdje de grunts bij After Forever en is ook regelmatig te gast bij Ayreonquote:Op vrijdag 25 september 2020 20:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
yep. George Oosthoek doet ook wel eens mee met Within Temptation, hij kan heerlijk grunten
Ayreonquote:Op vrijdag 25 september 2020 20:08 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, hij deed ook een tijdje de grunts bij After Forever en is ook regelmatig te gast bij Ayreon
Ja, ken je Ayreon ook goed? Nieuwe album vandaag uit.quote:
Ja! Ik vind ze helemaal geweldig.quote:Op vrijdag 25 september 2020 20:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, ken je Ayreon ook goed? Nieuwe album vandaag uit.
Dat is denk ik mijn favoriete band op dit moment
Beide progressive en symphonic elementen.
Ik wist dat ik iets had gezien op facebook over Ayreon, Maar het zou ook kunnen dat @Momo dit al had genoemd ergens.quote:Op vrijdag 25 september 2020 20:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja! Ik vind ze helemaal geweldig.
Nee deze nog niet gezien, dankjequote:Op vrijdag 25 september 2020 20:18 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik wist dat ik iets had gezien op facebook over Ayreon, Maar het zou ook kunnen dat @:Momo dit al had genoemd ergens.
[ facebook ]
ah thanks! Nog niet de kans gehad te luisteren maar ga het meteen doen denk ik.quote:Op vrijdag 25 september 2020 20:18 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik wist dat ik iets had gezien op facebook over Ayreon, Maar het zou ook kunnen dat @:Momo dit al had genoemd ergens.
[ facebook ]
Vooral Porcupine Treequote:Op vrijdag 25 september 2020 20:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja, Dream Theater, Pain of Salvation en Porcupine Tree
Ik kreeg ineens the Prog Report in mijn facebook timeline. Ben ze maar gaan volgen.quote:
quote:Op vrijdag 25 september 2020 19:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Dream Theater, Pain of Salvation en Porcupine Tree luister ik van de grote namen ook.
Omg had dit nog niet eens gezien, Opeth is echt mijn favoriete metalbandquote:Op vrijdag 25 september 2020 19:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
behoorlijk!
Ken je Opeth toevallig?
Minuut 7 tot 9 had van mij niet gehoeven, Maar de rest is erg goed.quote:Op vrijdag 25 september 2020 19:56 schreef Momo het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 september 2020 20:50 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Omg had dit nog niet eens gezien, Opeth is echt mijn favoriete metalband
altijd goedquote:
Ik vind het ook een leuke show, maar keek wel met vertraging. Dat begon met ruim een half uur en eindigde met een paar minuten doordat ik de reclames kon doorspoelenquote:Op vrijdag 25 september 2020 20:49 schreef Koen66 het volgende:
Masked singer is best grappig, had vorig jaar nooit gezien
Wat een gemiste kans voor Finland met sleepwaker.quote:
die jury toenquote:Op vrijdag 25 september 2020 22:06 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Wat een gemiste kans voor Finland met sleepwaker.
quote:Op vrijdag 25 september 2020 22:06 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Wat een gemiste kans voor Finland met sleepwaker.
De Finse Daniel Dekkersquote:
Ik wil alleen de Phantom met Henk Poort. Die man is geweldig, zelfs op z'n 65e, ik heb kaartjes voor zijn theater tour gekocht.quote:Op vrijdag 25 september 2020 22:13 schreef usagi414 het volgende:
[..]
De Finse Daniel Dekkers
Ok misschien ook wel niet het beste wat ze hebben gedaan.
Nederlandse voorrondes waren niet heel anders in die tijd/dat hele decennium.quote:
Ja inderdaad leukquote:Op vrijdag 25 september 2020 20:49 schreef Koen66 het volgende:
Masked singer is best grappig, had vorig jaar nooit gezien
nee inderdaadquote:Op vrijdag 25 september 2020 22:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nederlandse voorrondes waren niet heel anders in die tijd/dat hele decennium.
Is juist het beste stukquote:Op vrijdag 25 september 2020 21:07 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Minuut 7 tot 9 had van mij niet gehoeven, Maar de rest is erg goed.
Vind het altijd wel grappig dat het niet algemeen bekend is onder de fansquote:Op vrijdag 25 september 2020 22:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]dit wist ik helemaal niet.
Leg Floor erbij en we zijn met 4. Het is eigenlijk een heel suf nummer (hallo Ben Cramer) maar deze uitvoeringen geven het de extra power die het nodig heeft.quote:Op vrijdag 25 september 2020 22:18 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik wil alleen de Phantom met Henk Poort. Die man is geweldig, zelfs op z'n 65e, ik heb kaartjes voor zijn theater tour gekocht.
Ik wil aan zijn voeten liggen als hij zingt
eenschquote:Op vrijdag 25 september 2020 22:23 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Leg Floor erbij en we zijn met 4. Het is eigenlijk een heel suf nummer (hallo Ben Cramer) maar deze uitvoeringen geven het de extra power die het nodig heeft.
Ik wil me ook geen echte fan noemen eigenlijk.quote:Op vrijdag 25 september 2020 22:23 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Vind het altijd wel grappig dat het niet algemeen bekend is onder de fans
Die thumbnail trouwens
Zat er een borreltje in je koffie vandaag?quote:Op vrijdag 25 september 2020 22:09 schreef Strani het volgende:
Zo menseeee wordt hier nog lekker gefeest!?!?
Zodat we het niet zullen vergeten...quote:
je wilt niet wéten hoe vaak ik die beluisterd heb. En alle reaction video's....vooral die van vocal coaches en muzikanten.quote:Op vrijdag 25 september 2020 22:28 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Zodat we het niet zullen vergeten...
Feestje in mijn hoofdquote:Op vrijdag 25 september 2020 22:09 schreef Strani het volgende:
Zo menseeee wordt hier nog lekker gefeest!?!?
Die moet ik nog eens aanschaffen eigenlijk.quote:Op vrijdag 25 september 2020 22:28 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Zodat we het niet zullen vergeten...
Muzikaal zijn wij echt een 90% matchquote:Op vrijdag 25 september 2020 22:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
je wilt niet wéten hoe vaak ik die beluisterd heb. En alle reaction video's....vooral die van vocal coaches en muzikanten.
Ik doe hem nog maar een keer
90% is goedquote:Op vrijdag 25 september 2020 22:32 schreef usagi414 het volgende:
Muzikaal zijn wij echt een 90% match
Ik heb hem zelfs gedownload van iets. Itunes geloof ik. Maar YT is leuker, dan krijg je die hele dynamiek mee.quote:Op vrijdag 25 september 2020 22:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die moet ik nog eens aanschaffen eigenlijk.
Ja, van itunes moet ik nog een keer downloaden.quote:Op vrijdag 25 september 2020 22:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb hem zelfs gedownload van iets. Itunes geloof ik. Maar YT is leuker, dan krijg je die hele dynamiek mee.
Ik werkte gisterne op een laptop. Ene moment kon ik er nog 3 uur mee doen, tijdje later nog 1,5 uur, weer een tijd later weer 2 uur en 3 kwartier.quote:Op vrijdag 25 september 2020 22:41 schreef Koen66 het volgende:
wow, zit no op laptop waar de batterij in 20 minuten 28% veriest
batterijen blijven sowieso het zwakste onderdeel. Zakelijke laptops hebben garantie van 3 jaar. De batterij maar 1 jaar, dat zegt genoegquote:Op vrijdag 25 september 2020 22:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik werkte gisterne op een laptop. Ene moment kon ik er nog 3 uur mee doen, tijdje later nog 1,5 uur, weer een tijd later weer 2 uur en 3 kwartier.
ja dat was mij ook al opgevallenquote:Op vrijdag 25 september 2020 22:46 schreef Koen66 het volgende:
apart eigenlijk, ik dacht dat Fok settings in je profiel zaten, maar de setting om "Zin in iets leuks? Bekijk een van onze lollige, gekke, spannende, interessante of sexy items" uit te zetten moet ik echt op iedere laptop apart uitzetten
ik raak altijd al geirriteerd dooe de 'sexy items' zonder ze aan te klikkenquote:
Dit zal dan wel onder die 10% vallen,quote:Op vrijdag 25 september 2020 22:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
90% is goeddie 10% houdt het spannend
Ik heb ze gelukkig niet. Ik werd er heel onrustig van. Gelukkig zie ik die ticker bovenin niet door iets omlaag te scrollen.quote:Op vrijdag 25 september 2020 22:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik raak altijd al geirriteerd dooe de 'sexy items' zonder ze aan te klikken
dat kloptquote:Op vrijdag 25 september 2020 22:50 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dit zal dan wel onder die 10% vallen,
ik heb ze ook maar weer uit gezet op deze laptopquote:Op vrijdag 25 september 2020 22:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb ze gelukkig niet. Ik werd er heel onrustig van. Gelukkig zie ik die ticker bovenin niet door iets omlaag te scrollen.
Geen idee, ik klik er nooit opquote:
Je kent me nog niet zo goed Prishaquote:Op vrijdag 25 september 2020 22:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
dat klopt
deze waarschijnlijk ook
Nee, ik ben van nature gewoon zo.quote:Op vrijdag 25 september 2020 22:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zat er een borreltje in je koffie vandaag?
Ik ben hier nog niet zo lang dus dat kan kloppenquote:Op vrijdag 25 september 2020 23:16 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je kent me nog niet zo goed Prisha
Dit doet me erg denken aan
Met een gedeelte van Porcupine Tree "Arriving somewhere but not here" kan je me verliezen.
Ik ben hier ook pas vanaf maartquote:Op vrijdag 25 september 2020 23:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ben hier nog niet zo lang dus dat kan kloppen![]()
Kate Bush >> helemaal geweldig![]()
Nightmare before Christmas >> heb ik op DVD zelfs
Aan het uitrusten van haar toneelrepetities. En de teleurstelling dat de uitvoering niet kon doorgaan.quote:
o-shit dat heb ik helemaal gemistquote:Op vrijdag 25 september 2020 23:48 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Aan het uitrusten van haar toneelrepetities. En de teleurstelling dat de uitvoering niet kon doorgaan.
The Shorts misschien? Daar was ik vroeger fan vanquote:Op vrijdag 25 september 2020 23:45 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik ben hier ook pas vanaf maartMaar als je me uiit mijn confort zone wil trekken zal je met iets beters moeten komen, En rap/hip hip vinden we beide niets.
Klopt helaas.quote:Op vrijdag 25 september 2020 23:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
o-shit dat heb ik helemaal gemist
Corona-cancel?
Jaquote:Op vrijdag 25 september 2020 23:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Corona-cancel?
Jaquote:Op vrijdag 25 september 2020 23:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Corona-cancel?
| Forum Opties | |