Ik vind het ook een leuke show, maar keek wel met vertraging. Dat begon met ruim een half uur en eindigde met een paar minuten doordat ik de reclames kon doorspoelenquote:Op vrijdag 25 september 2020 20:49 schreef Koen66 het volgende:
Masked singer is best grappig, had vorig jaar nooit gezien
Wat een gemiste kans voor Finland met sleepwaker.quote:
die jury toenquote:Op vrijdag 25 september 2020 22:06 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Wat een gemiste kans voor Finland met sleepwaker.
quote:Op vrijdag 25 september 2020 22:06 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Wat een gemiste kans voor Finland met sleepwaker.
De Finse Daniel Dekkersquote:
Ik wil alleen de Phantom met Henk Poort. Die man is geweldig, zelfs op z'n 65e, ik heb kaartjes voor zijn theater tour gekocht.quote:Op vrijdag 25 september 2020 22:13 schreef usagi414 het volgende:
[..]
De Finse Daniel Dekkers
Ok misschien ook wel niet het beste wat ze hebben gedaan.
Nederlandse voorrondes waren niet heel anders in die tijd/dat hele decennium.quote:
Ja inderdaad leukquote:Op vrijdag 25 september 2020 20:49 schreef Koen66 het volgende:
Masked singer is best grappig, had vorig jaar nooit gezien
nee inderdaadquote:Op vrijdag 25 september 2020 22:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nederlandse voorrondes waren niet heel anders in die tijd/dat hele decennium.
Is juist het beste stukquote:Op vrijdag 25 september 2020 21:07 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Minuut 7 tot 9 had van mij niet gehoeven, Maar de rest is erg goed.
Vind het altijd wel grappig dat het niet algemeen bekend is onder de fansquote:Op vrijdag 25 september 2020 22:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]dit wist ik helemaal niet.
Leg Floor erbij en we zijn met 4. Het is eigenlijk een heel suf nummer (hallo Ben Cramer) maar deze uitvoeringen geven het de extra power die het nodig heeft.quote:Op vrijdag 25 september 2020 22:18 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik wil alleen de Phantom met Henk Poort. Die man is geweldig, zelfs op z'n 65e, ik heb kaartjes voor zijn theater tour gekocht.
Ik wil aan zijn voeten liggen als hij zingt
eenschquote:Op vrijdag 25 september 2020 22:23 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Leg Floor erbij en we zijn met 4. Het is eigenlijk een heel suf nummer (hallo Ben Cramer) maar deze uitvoeringen geven het de extra power die het nodig heeft.
Ik wil me ook geen echte fan noemen eigenlijk.quote:Op vrijdag 25 september 2020 22:23 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Vind het altijd wel grappig dat het niet algemeen bekend is onder de fans
Die thumbnail trouwens
Zat er een borreltje in je koffie vandaag?quote:Op vrijdag 25 september 2020 22:09 schreef Strani het volgende:
Zo menseeee wordt hier nog lekker gefeest!?!?
Zodat we het niet zullen vergeten...quote:
je wilt niet wéten hoe vaak ik die beluisterd heb. En alle reaction video's....vooral die van vocal coaches en muzikanten.quote:Op vrijdag 25 september 2020 22:28 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Zodat we het niet zullen vergeten...
Feestje in mijn hoofdquote:Op vrijdag 25 september 2020 22:09 schreef Strani het volgende:
Zo menseeee wordt hier nog lekker gefeest!?!?
Die moet ik nog eens aanschaffen eigenlijk.quote:Op vrijdag 25 september 2020 22:28 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Zodat we het niet zullen vergeten...
Muzikaal zijn wij echt een 90% matchquote:Op vrijdag 25 september 2020 22:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
je wilt niet wéten hoe vaak ik die beluisterd heb. En alle reaction video's....vooral die van vocal coaches en muzikanten.
Ik doe hem nog maar een keer
90% is goedquote:Op vrijdag 25 september 2020 22:32 schreef usagi414 het volgende:
Muzikaal zijn wij echt een 90% match
Ik heb hem zelfs gedownload van iets. Itunes geloof ik. Maar YT is leuker, dan krijg je die hele dynamiek mee.quote:Op vrijdag 25 september 2020 22:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die moet ik nog eens aanschaffen eigenlijk.
Ja, van itunes moet ik nog een keer downloaden.quote:Op vrijdag 25 september 2020 22:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb hem zelfs gedownload van iets. Itunes geloof ik. Maar YT is leuker, dan krijg je die hele dynamiek mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |