Ik werkte gisterne op een laptop. Ene moment kon ik er nog 3 uur mee doen, tijdje later nog 1,5 uur, weer een tijd later weer 2 uur en 3 kwartier.quote:Op vrijdag 25 september 2020 22:41 schreef Koen66 het volgende:
wow, zit no op laptop waar de batterij in 20 minuten 28% veriest
batterijen blijven sowieso het zwakste onderdeel. Zakelijke laptops hebben garantie van 3 jaar. De batterij maar 1 jaar, dat zegt genoegquote:Op vrijdag 25 september 2020 22:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik werkte gisterne op een laptop. Ene moment kon ik er nog 3 uur mee doen, tijdje later nog 1,5 uur, weer een tijd later weer 2 uur en 3 kwartier.
ja dat was mij ook al opgevallenquote:Op vrijdag 25 september 2020 22:46 schreef Koen66 het volgende:
apart eigenlijk, ik dacht dat Fok settings in je profiel zaten, maar de setting om "Zin in iets leuks? Bekijk een van onze lollige, gekke, spannende, interessante of sexy items" uit te zetten moet ik echt op iedere laptop apart uitzetten
ik raak altijd al geirriteerd dooe de 'sexy items' zonder ze aan te klikkenquote:
Dit zal dan wel onder die 10% vallen,quote:Op vrijdag 25 september 2020 22:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
90% is goeddie 10% houdt het spannend
Ik heb ze gelukkig niet. Ik werd er heel onrustig van. Gelukkig zie ik die ticker bovenin niet door iets omlaag te scrollen.quote:Op vrijdag 25 september 2020 22:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik raak altijd al geirriteerd dooe de 'sexy items' zonder ze aan te klikken
dat kloptquote:Op vrijdag 25 september 2020 22:50 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dit zal dan wel onder die 10% vallen,
ik heb ze ook maar weer uit gezet op deze laptopquote:Op vrijdag 25 september 2020 22:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb ze gelukkig niet. Ik werd er heel onrustig van. Gelukkig zie ik die ticker bovenin niet door iets omlaag te scrollen.
Geen idee, ik klik er nooit opquote:
Je kent me nog niet zo goed Prishaquote:Op vrijdag 25 september 2020 22:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
dat klopt
deze waarschijnlijk ook
Nee, ik ben van nature gewoon zo.quote:Op vrijdag 25 september 2020 22:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zat er een borreltje in je koffie vandaag?
Ik ben hier nog niet zo lang dus dat kan kloppenquote:Op vrijdag 25 september 2020 23:16 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je kent me nog niet zo goed Prisha
Dit doet me erg denken aan
Met een gedeelte van Porcupine Tree "Arriving somewhere but not here" kan je me verliezen.
Ik ben hier ook pas vanaf maartquote:Op vrijdag 25 september 2020 23:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ben hier nog niet zo lang dus dat kan kloppen![]()
Kate Bush >> helemaal geweldig![]()
Nightmare before Christmas >> heb ik op DVD zelfs
Aan het uitrusten van haar toneelrepetities. En de teleurstelling dat de uitvoering niet kon doorgaan.quote:
o-shit dat heb ik helemaal gemistquote:Op vrijdag 25 september 2020 23:48 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Aan het uitrusten van haar toneelrepetities. En de teleurstelling dat de uitvoering niet kon doorgaan.
The Shorts misschien? Daar was ik vroeger fan vanquote:Op vrijdag 25 september 2020 23:45 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik ben hier ook pas vanaf maartMaar als je me uiit mijn confort zone wil trekken zal je met iets beters moeten komen, En rap/hip hip vinden we beide niets.
Klopt helaas.quote:Op vrijdag 25 september 2020 23:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
o-shit dat heb ik helemaal gemist
Corona-cancel?
Jaquote:Op vrijdag 25 september 2020 23:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Corona-cancel?
Jaquote:Op vrijdag 25 september 2020 23:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Corona-cancel?
| Forum Opties | |