quote:Op vrijdag 25 september 2020 16:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat de komst van Laurens De Plus meteen al teweeg kan brengen hè.
Ik noem het, het Pidcock effect.quote:Op vrijdag 25 september 2020 16:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat de komst van Laurens De Plus meteen al teweeg kan brengen hè.
Nee beetje door de stad lopen langs de 'hotspots' (ook als een stel paupers langs de Librije om alleen even te kijkenquote:Op vrijdag 25 september 2020 16:16 schreef H_T het volgende:
[..]
LeukWas er nog een speciale 'attractie' waar je voor ging?
Liever Ducrot samen met Clement dan Joris. Die had net ook weer zo'n typische opmerkingquote:Op vrijdag 25 september 2020 16:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Sowieso al minder irritant dan Ducrot.
Doe maar alleen Stef dan want Ducrot is echt irritatie-level 100 bij mij.quote:Op vrijdag 25 september 2020 16:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Liever Ducrot samen met Clement dan Joris. Die had net ook weer zo'n typische opmerking
Ligt het aan mij of legt hij de klemtoon steeds verkeerd in Dumoulinquote:Op vrijdag 25 september 2020 16:10 schreef Strani het volgende:
Stef doet het wel aardig qua commentaar vind ik.
Waar legt hij 'm? De Belgen ook steeds met hun Dúmoulin.quote:Op vrijdag 25 september 2020 16:21 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of legt hij de klemtoon steeds verkeerd in Dumoulin
quote:
Joh, je bent vast niet de enige die alleen even gaat kijkenquote:Op vrijdag 25 september 2020 16:17 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee beetje door de stad lopen langs de 'hotspots' (ook als een stel paupers langs de Librije om alleen even te kijken).
Ja volgens mij ook zoquote:Op vrijdag 25 september 2020 16:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Waar legt hij 'm? De Belgen ook steeds met hun Dúmoulin.
eindtijd alquote:
Hij moet echt een reactiekanaal, die reactie op Pogacar ookquote:Op vrijdag 25 september 2020 16:29 schreef Strani het volgende:
Maar met dat applaus is Van Aert natuurlijk de échte winnaar van de dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |