Wout natuurlijk en Tom tweedequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee, maar we gaan het meemakenquote:
quote:Op vrijdag 25 september 2020 12:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Wout natuurlijk en Tom tweede
Als het Wout niet is, dan is het geen goed parcoursSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goedemiddag allemaal!You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Jumbojos.quote:Op vrijdag 25 september 2020 13:07 schreef Momo het volgende:
Hier is trouwens de poll die ik vanochtend had gepost in WLR
[poll=590]
quote:Op vrijdag 25 september 2020 13:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
WWWWWWWWEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNDDDDDDDDDDD
Morgen 20 mmquote:Op vrijdag 25 september 2020 13:59 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Het is wel echt herfst geworden
Die twee weken strandvakantie in Voorburg gaan we maar niet doen.quote:Op vrijdag 25 september 2020 13:59 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 september 2020 14:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die twee weken strandvakantie in Voorburg gaan we maar niet doen.
Jammer.quote:Op vrijdag 25 september 2020 14:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Daarom ben ik dan ook een paar dagen wegquote:Op vrijdag 25 september 2020 14:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ben je trouwens al weg nu? Veel plezierquote:Op vrijdag 25 september 2020 14:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daarom ben ik dan ook een paar dagen weg
Nee. Maandag.quote:Op vrijdag 25 september 2020 14:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Ben je trouwens al weg nu? Veel plezier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 september 2020 14:24 schreef Momo het volgende:
Nieuwe coronakaart van vandaag, 2777 nieuw cases
Ik zou zeggen een zeer hoge muur om Amsterdam zetten en Amsterdam als verloren beschouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
quote:Op vrijdag 25 september 2020 14:24 schreef Momo het volgende:
Nieuwe coronakaart van vandaag, 2777 nieuw cases
Die Dam bijeenkomst was een goed idee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
All Corona Lives Mattersquote:Op vrijdag 25 september 2020 14:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die Dam bijeenkomst was een goed idee.
Dat was in juni he, denk dat het meer aan een aaneen schakeling ligt van dat mensen nonchalant zijn en dat virus zich steeds verder verspreidt, gaat de laatste weken wel hard.quote:Op vrijdag 25 september 2020 14:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
die mensen die daar waren zijn intussen allemaal anderen aan het besmetten en dat die zie je nu nog steeds.quote:Op vrijdag 25 september 2020 14:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat was in juni he, denk dat het meer aan een aaneen schakeling ligt van dat mensen nonchalant zijn en dat virus zich steeds verder verspreidt, gaat de laatste weken wel hard.
Denk dat een los event in de buitenlucht niet zon groot effect heeft gehad, het is alles bij elkaar in een stad als Amsterdam dicht op elkaar. Nog kwadelijker zijn allerlei illegale feesten binnen waar 30+ op af komen.quote:Op vrijdag 25 september 2020 14:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
die mensen die daar waren zijn intussen allemaal anderen aan het besmetten en dat die zie je nu nog steeds.
Hoe zouden de cijfers in Tilburg zijn over een dag of 10quote:Op vrijdag 25 september 2020 14:32 schreef Greys het volgende:
Die cijfers worden sowieso wel weer flink eng. Ook gewoon weer 16 doden in één dag.
[ twitter ]
Ja zeker dat laatste ook. In dit NU-artikel klaagt het rivm dat lang niet iedereen met klachten zich laat testen. Ik vind dat vrij gewaagd, die klacht, omdat het soms een hele week duurt van afspraak maken tot uitslag. Ik snap dat sommigen daar bijna niet op kúnnen wachten.quote:Op vrijdag 25 september 2020 14:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hoe zouden de cijfers in Tilburg zijn over een dag of 10![]()
We moeten echt weer beter gaan social distancen en thuisblijven bij klachten, het gaat echt niet goed zo, zeker nu de testcapaciteit en het Bron- en Contactonderzoek niet op orde is.
Ze moeten het nog flink gaan opschalen, en ze doen nu al 200.000 testen per week dacht ikquote:Op vrijdag 25 september 2020 14:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja zeker dat laatste ook. In dit NU-artikel klaagt het rivm dat lang niet iedereen met klachten zich laat testen. Ik vind dat vrij gewaagd, die klacht, omdat het soms een hele week duurt van afspraak maken tot uitslag. Ik snap dat sommigen daar bijna niet op kúnnen wachten.
Ja. In Italië is het nu ook redelijk onder controle en Spanje op Madrid na ook.quote:Op vrijdag 25 september 2020 14:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hoe zouden de cijfers in Tilburg zijn over een dag of 10![]()
We moeten echt weer beter gaan social distancen en thuisblijven bij klachten, het gaat echt niet goed zo, zeker nu de testcapaciteit en het Bron- en Contactonderzoek niet op orde is.
Italianen houden corona dit keer goed onder controle, hoe doen ze dat?quote:Maar de echte sleutel van een succesvol coronabeleid, zegt Leoni, is een goed testbeleid en bron- en contactonderzoek. Iets waar Nederland grote moeite mee heeft
"Je moet iedereen testen in alle risicosituaties. Mensen met én zonder klachten, onderwijzers, verpleegkundigen, artsen, enzovoort. Zodra iemand positief is getest, is onderzoek nodig naar alle contacten."
Nee en tegen die tijd dat je aan de beurt bent zijn je klachten dan ook al vaak wegquote:Op vrijdag 25 september 2020 14:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja zeker dat laatste ook. In dit NU-artikel klaagt het rivm dat lang niet iedereen met klachten zich laat testen. Ik vind dat vrij gewaagd, die klacht, omdat het soms een hele week duurt van afspraak maken tot uitslag. Ik snap dat sommigen daar bijna niet op kúnnen wachten.
quote:Op vrijdag 25 september 2020 14:46 schreef Momo het volgende:
Ook wel veel ziekenhuisopnames voor 20-29 jaar de laatste 2 weken
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Genotquote:Op vrijdag 25 september 2020 13:59 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 september 2020 14:47 schreef koffieleuk het volgende:
'Vroeger was het een hele jonge renner'.
Dankjewel Stef.
quote:Op vrijdag 25 september 2020 14:46 schreef Momo het volgende:
Ook wel veel ziekenhuisopnames voor 20-29 jaar de laatste 2 weken
Misschien had het collegejaar moeten beginnen met een lezing van een ex-patiënt. Of een nabestaande ervan. Bij voorkeur een van hun leeftijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee. Maandag.quote:Op vrijdag 25 september 2020 14:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Ben je trouwens al weg nu? Veel plezier
Zeker. Zijn weinig besmettingen van gekomen. De huidige brandhaard kan daar heel weinig mee te maken hebben. Daarvoor is het te lang geleden.quote:Op vrijdag 25 september 2020 14:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zal dan wel jaquote:Op vrijdag 25 september 2020 14:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]En nu is ie een oude renner?
Ik snap niet hoe ze kunnen denken dat mensen met een hoestje steeds maar een hele week vrij kunnen nemen van werk.quote:Op vrijdag 25 september 2020 14:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee en tegen die tijd dat je aan de beurt bent zijn je klachten dan ook al vaak weg. Een gemiddelde verkoudheid duurt een dag of 4. En het heeft geen zin om je te laten testen als je geen klachten hebt...
Nee precies. Ik heb mazzel, kan gewoon thuiswerken, het enige dat ik moest doen was mijn ene kantoordagje in de week veranderen naar een thuiswerkdag. Maar voor veel beroepen is dat toch niet te doen.quote:Op vrijdag 25 september 2020 14:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe ze kunnen denken dat mensen met een hoestje steeds maar een hele week vrij kunnen nemen van werk.
Maar dat begrijp ik ook wel omdat ze dan toch willen dat je nog de nauwe contacten inlicht als blijkt dat je het wel hebt.quote:Op vrijdag 25 september 2020 14:51 schreef Arizona het volgende:
Ok dit is dan wel weer apart. Ze zeggen
"het heeft geen zin je te laten testen als je geen klachten hebt"
https://www.rijksoverheid(...)esten/wanneer-testen
Maar ze zeggen ook:
[ twitter ]
ZUCHT.
quote:Op vrijdag 25 september 2020 14:51 schreef Arizona het volgende:
Ok dit is dan wel weer apart. Ze zeggen
"het heeft geen zin je te laten testen als je geen klachten hebt"
https://www.rijksoverheid(...)esten/wanneer-testen
Maar ze zeggen ook:
[ twitter ]
ZUCHT.
En de reden dat het zo lang duurt is dat mensen zonder klachten zich constant laten testenquote:Op vrijdag 25 september 2020 14:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |