SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKYou won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Gelukkig niet. Dan had je een en al vertragingen.quote:
Dat meen ik mij ook te herinneren. Zou het @Cee zijn geweest? Die voorspelt wel vaker dingen correct en tevens juist.quote:Op zondag 13 september 2020 17:47 schreef Em31 het volgende:
Volgens mij voorspelde iemand hier laatst dat Robben de eerste wedstrijd geblesseerd zou raken.
Ik heb het ook gezegd maar niet hier, dus ik kan het niet hard maken.quote:Op zondag 13 september 2020 17:47 schreef Em31 het volgende:
Volgens mij voorspelde iemand hier laatst dat Robben de eerste wedstrijd geblesseerd zou raken.
Kijk uit, straks gaat Trump nog Lissabon annexerenquote:Op zondag 13 september 2020 17:49 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat meen ik mij ook te herinneren. Zou het @:Cee zijn geweest? Die voorspelt wel vaker dingen correct en tevens juist.
Ik denk dat half Nederland dat ergens wel een keer heeft gezegdquote:Op zondag 13 september 2020 18:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb het ook gezegd maar niet hier, dus ik kan het niet hard maken.
Trump weet niet eens waar Lissabon ligt.quote:Op zondag 13 september 2020 18:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Kijk uit, straks gaat Trump nog Lissabon annexeren
Ik heb er ook niet bij gezegd dat Lissabon zijn intentie zou zijn!quote:Op zondag 13 september 2020 18:37 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Trump weet niet eens waar Lissabon ligt.
Levensgevaarlijke ontwikkelingen dit, niemand is meer veilig.quote:Op zondag 13 september 2020 18:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb er ook niet bij gezegd dat Lissabon zijn intentie zou zijn!
Vast in Mexicoquote:Op zondag 13 september 2020 18:37 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dan kan hij in elk geval nog meedoen aan Wie Is De Mol.quote:Op zondag 13 september 2020 18:37 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik dacht misschien lukt het 'm toch een paar wedstrijden zonder blessure.quote:Op zondag 13 september 2020 18:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb het ook gezegd maar niet hier, dus ik kan het niet hard maken.
Annexeren is veel te veel gedoe, hij gaat het gewoon kopen net als eerder met Groenland.quote:Op zondag 13 september 2020 18:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Kijk uit, straks gaat Trump nog Lissabon annexeren
Gelijk heeft ie! Wat kan dat nou helemaal kosten?quote:Op zondag 13 september 2020 18:47 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Annexeren is veel te veel gedoe, hij gaat het gewoon kopen net als eerder met Groenland.
Dat zal ook wel jaquote:Op zondag 13 september 2020 18:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk dat half Nederland dat ergens wel een keer heeft gezegd
Ja ik ben ook al afscheid aan het nemen van iedereenquote:Op zondag 13 september 2020 18:40 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Levensgevaarlijke ontwikkelingen dit, niemand is meer veilig.
quote:Op zondag 13 september 2020 18:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan kan hij in elk geval nog meedoen aan Wie Is De Mol.
Mogen jullie al met publiek spelen van de regering?quote:Op zondag 13 september 2020 19:29 schreef Aoibhin het volgende:
Is er eventueel iemand die nog naar een van mijn toneelvoorstelling wil op 3 of 4 oktober?
Anders is er een aanzienlijke kans dat ik geen publiek ga hebben, en dat kan ik mijn groep echt niet aandoen![]()
(en zou het ook leuk vinden als mensen van hier komen kijken)
Jazekerquote:Op zondag 13 september 2020 19:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Mogen jullie al met publiek spelen van de regering?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen Maoibhin of Paoibhin?quote:Op zondag 13 september 2020 19:29 schreef Aoibhin het volgende:
Is er eventueel iemand die nog naar een van mijn toneelvoorstelling wil op 3 of 4 oktober?
Anders is er een aanzienlijke kans dat ik geen publiek ga hebben, en dat kan ik mijn groep echt niet aandoen![]()
Bedoel je jijzelf geen publiek dat voor jou komt of überhaupt geen publiek?quote:Op zondag 13 september 2020 19:29 schreef Aoibhin het volgende:
Dat heeft ook z'n charmequote:Op zondag 13 september 2020 20:43 schreef Guanabana het volgende:
Ik kijk De Lift.
Hoe er in de jaren '80 geacteerd werd (of is dat alleen in Dick Maas films?), man man man man man man man.
Die heb ik een paar jaar terug gezien. Vond het een leuke film (met nog best toffe actie), maar ook weer behoorlijk onnatuurlijk en houterig qua acteren en teksten.quote:Op zondag 13 september 2020 20:44 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat heeft ook z'n charme
Deze moet je dan uiteraard ook zien:
Haha ja, voor de nostalgie kijk ik af en toe nog wel eens zo'n film uit die tijd. Kwalitatief niet altijd hoogstaandquote:Op zondag 13 september 2020 20:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Die heb ik een paar jaar terug gezien. Vond het een leuke film (met nog best toffe actie), maar ook weer behoorlijk onnatuurlijk en houterig qua acteren en teksten.
quote:Op zondag 13 september 2020 20:11 schreef TheFreshPrince het volgende:
Voor de liefhebbers van vissen: heb vandaag weer even "groot onderhoud" gedaan in het 180 liter aquarium.
Ongeveer een afwasteil aan planten / mos eruit gesnoeidNice, ik ben Vissen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meer van dit!C’est Davie :o)
Ik heb al lang een ticketquote:
Btw. hadden de vissen nog wel ruimte?quote:Op zondag 13 september 2020 20:11 schreef TheFreshPrince het volgende:
een afwasteil aan planten / mos eruit
Nee, die zaten tegen het glas gedrukt. Vond het al gek dat ze dagenlang op 1 plek zaten.quote:Op zondag 13 september 2020 20:57 schreef Dave het volgende:
[..]
Btw. hadden de vissen nog wel ruimte?
Die zouden kunnen, maar weet niet of ik het prettig vind als zij erbij zijnquote:
Die komt sowiesoquote:
Specifiek wat ik binnen heb gehaald.quote:Op zondag 13 september 2020 20:44 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Bedoel je jijzelf geen publiek dat voor jou komt of überhaupt geen publiek?
In ieder geval eer van je werk!quote:Op zondag 13 september 2020 20:59 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nee, die zaten tegen het glas gedrukt. Vond het al gek dat ze dagenlang op 1 plek zaten.
Zag er zo uit:
[ afbeelding ]
Zelfde dragon stone nu:
[ afbeelding ]
Dan zijn er niet meer dan 6 acteurs? Anders ga je al snel over de 100 heen?quote:Op zondag 13 september 2020 20:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die zouden kunnen, maar weet niet of ik het prettig vind als zij erbij zijn![]()
Als ik dan zie dat sommigen met groepen van 15 - 20 mensen komen, dan sta ik straks echt voor lul als ik niemand heb
De vissen kijken ook een stuk blijer nuquote:Op zondag 13 september 2020 20:59 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nee, die zaten tegen het glas gedrukt. Vond het al gek dat ze dagenlang op 1 plek zaten.
Zag er zo uit:
[ afbeelding ]
Zelfde dragon stone nu:
[ afbeelding ]
als je het groot genoeg maakt wordt het bruikbaar als zwembadquote:Op zondag 13 september 2020 21:10 schreef TheFreshPrince het volgende:
Wel een leuke hobby
Wil eigenlijk ooit nog een grotere bak, 400 liter ofzo.
Hoe groter, hoe makkelijker te onderhouden.
quote:Op zondag 13 september 2020 21:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als je het groot genoeg maakt wordt het bruikbaar als zwembad
Jaquote:
Wij hebben ooit een kleintje gehad en dat was inderdaad veel werk. Maar wel een mooi levend schilderijquote:Op zondag 13 september 2020 21:10 schreef TheFreshPrince het volgende:
Wel een leuke hobby
Ik zou graag een keer komen, maar ik ga nog nergens naartoe zolang er Corona isquote:Op zondag 13 september 2020 19:29 schreef Aoibhin het volgende:
oeh da's nog kutter dan wanneer alleen het weekend voorbij isquote:
@Dave (niet on tour).quote:Op zondag 13 september 2020 21:10 schreef TheFreshPrince het volgende:
Wel een leuke hobby
Haha, zo'n werf is wel een apart iets om in te wonen want je zit feitelijk onder de grond, maar moet zeggen dat ik de prijs dan alsnog wel mee vind vallen.quote:
Sinds een paar weken terug toen er een nieuwe manier van socials embedden werd geïntroduceerdquote:Op zondag 13 september 2020 21:21 schreef Koen66 het volgende:
sinds wanneer is dat gezeik er eigenlijk dat Fok met bepaalde externe inhouden problemen geeft (en je dus cookies etc moet weggooien etc)
ik heb geen zin om voor Fok met allerlei andere sites issues te krijgenquote:Op zondag 13 september 2020 21:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Sinds een paar weken terug toen er een nieuwe manier van socials embedden werd geïntroduceerd
Ergens vind ik het nog wel leuk ook! Ik kan alleen waarschijnlijk nergens rechtop staan.quote:
Je kan ze wel "wegdoen", net als verkeerd bezorgde chocolaatjes.quote:Op zondag 13 september 2020 21:24 schreef Koen66 het volgende:
Koekjes kan je niet echt selectief wegmikken
Maar het wordt wel een mooiequote:
quote:Op zondag 13 september 2020 21:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je kan ze wel "wegdoen", net als verkeerd bezorgde chocolaatjes.
quote:Op zondag 13 september 2020 21:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Is 180 medium? Wij hadden een kleine, ik meen 100-130 of zo.quote:Op zondag 13 september 2020 21:10 schreef TheFreshPrince het volgende:
Wel een leuke hobby
maar ik wil niet al m'n koekjes kwijtquote:Op zondag 13 september 2020 21:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Liefquote:Op zondag 13 september 2020 21:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Maar het wordt wel een mooie![]()
@:aoibhin als ik dichter in de buurt had gewoond, was ik wel komen kijken
Ik zou GEK worden als dat mijn huis was. Zo laag, zonder ramen en middenin een drukke stad.quote:Op zondag 13 september 2020 21:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha, zo'n werf is wel een apart iets om in te wonen want je zit feitelijk onder de grond, maar moet zeggen dat ik de prijs dan alsnog wel mee vind vallen.
Je zit wel gewoon midden in de stad met een plekje aan het water, dus voor mensen die van duisternis houden...![]()
Meestal worden ze voor restaurantjes gebruikt o.i.d. Grappig dat er een studiootje bij zit
Oooo ja, vreselijk is dat hequote:Op zondag 13 september 2020 20:43 schreef Guanabana het volgende:
Ik kijk De Lift.
Hoe er in de jaren '80 geacteerd werd (of is dat alleen in Dick Maas films?), man man man man man man man.
Weet niet wat medium isquote:Op zondag 13 september 2020 21:29 schreef Dave het volgende:
[..]
Is 180 medium? Wij hadden een kleine, ik meen 100-130 of zo.
Ik ook niet, maar dan lijkt het me juist leuk om haar zo te zienquote:Op zondag 13 september 2020 21:31 schreef Koen66 het volgende:
Zou wel apart zijn om bij @:Aoibhin te komen kijken terwijl ik d'r niet eens normaal gemeet heb
Zou ook echt niet mijn ding zijn. Maar was meer gericht op de "wtf hoe is dat 4 ton" tweet. En dat snap ik wel, want centraler in Utrecht kun je niet zitten. En het is een bijzonder soort pand dat je niet zomaar in een andere stad vindt. Normaal gesproken worden ze ook gebruikt voor opslag van bedrijven die aan de gracht zitten, dus als woning is het wel uniek.quote:Op zondag 13 september 2020 21:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zou GEK worden als dat mijn huis was. Zo laag, zonder ramen en middenin een drukke stad.
Hehe ik heb ook stukjes in het verhaal waar ik mensen in het publiek aan moet spreken randomquote:Op zondag 13 september 2020 21:31 schreef Koen66 het volgende:
Zou wel apart zijn om bij @:Aoibhin te komen kijken terwijl ik d'r niet eens normaal gemeet heb
Ik heb het net geprobeerd in mijn browser (Opera) en daar is het mogelijk om voor één specifieke site de cookies te wissen en de rest te laten staanquote:Op zondag 13 september 2020 21:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar ik wil niet al m'n koekjes kwijtEr zijn ook goede
Dat kan in Chrome ook inderdaad.quote:Op zondag 13 september 2020 21:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb het net geprobeerd in mijn browser (Opera) en daar is het mogelijk om voor één specifieke site de cookies te wissen en de rest te laten staan
In Chrome moet dat ook kunnen.quote:Op zondag 13 september 2020 21:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb het net geprobeerd in mijn browser (Opera) en daar is het mogelijk om voor één specifieke site de cookies te wissen en de rest te laten staan
Trusten!quote:
Net een seconde te laat voor 22:22:22quote:
Misschien dat ik kom. Maar eigenlijk zou het dan wel leuk zijn als het een soort minimeet wordtquote:Op zondag 13 september 2020 19:29 schreef Aoibhin het volgende:
Nou ja, bij de Dick Maas films waren de stunts en actiescènes juist erg sterk, ondanks het lage budget. Maar het acteerwerk zelf was een stuk matiger.quote:Op zondag 13 september 2020 20:47 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Haha ja, voor de nostalgie kijk ik af en toe nog wel eens zo'n film uit die tijd. Kwalitatief niet altijd hoogstaand
Maar ze hadden natuurlijk ook geen "Hollywood" budgetten
Leukquote:Op zondag 13 september 2020 22:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Misschien dat ik kom. Maar eigenlijk zou het dan wel leuk zijn als het een soort minimeet wordt
Dit ja.quote:Op zondag 13 september 2020 22:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja, bij de Dick Maas films waren de stunts en actiescènes juist erg sterk, ondanks het lage budget. Maar het acteerwerk zelf was een stuk matiger.
Karakters in Nederlandse films hebben het niet altijd makkelijk.quote:Op zondag 13 september 2020 23:05 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dit ja.
Vond de film uiteindelijk behoorlijk goed qua suspense en shots en alles met de lift, maar alles daarbuiten, man wat slecht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dan heb je het goed geantwoord
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Het begint!!!quote:Op zondag 13 september 2020 23:43 schreef Cyan9 het volgende:
ESF nieuwtje! ESF / [2020-2021] De eerste geruchten & nieuwtjes #3
Jij adopteert even Jens Keukenlaquote:Op maandag 14 september 2020 00:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb net een gifje gemaakt en die kan ik nu al gebruiken
[ afbeelding ]
Ja jaquote:
Vandaag won die een vergelijkbare ritquote:Op maandag 14 september 2020 00:26 schreef H_T het volgende:
En zoals het er nu voor staat kan pot atjar me nog een redelijk aantal punten opleveren als hij die etappe wint
Ga zo slapen.quote:Op maandag 14 september 2020 00:26 schreef H_T het volgende:
En zoals het er nu voor staat kan pot atjar me nog een redelijk aantal punten opleveren als hij die etappe wint
Ja dat was raar. Vooral dat we een totaal andere belevenis hebben over wie er wonquote:Op maandag 14 september 2020 00:27 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ga zo slapen.
Hopelijk kom ik je niet wéér tegen in je tijgerpak... dat tribunaal was niet zo'n succes...
Lekker belangrijkquote:Op maandag 14 september 2020 00:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Mwah niet echt voor de tour, daar is hij knecht
Er waren alleen verliezersquote:Op maandag 14 september 2020 00:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja dat was raar. Vooral dat we een totaal andere belevenis hebben over wie er won
Vooral de ruit in mijn gedroomde woonkamerquote:Op maandag 14 september 2020 00:30 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Er waren alleen verliezers
Doe mij er ook maar één?quote:Op maandag 14 september 2020 00:36 schreef H_T het volgende:
Ik moet zuipen aan de haven in het hutje op de hei
En weet je weet je weet je wat de dokter zei?
Eén van de Volleborrelkes voor jou!quote:
Op cultureel gebied heb ik soms een kleine achterstand...quote:
Geeft nietsquote:Op maandag 14 september 2020 00:57 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Op cultureel gebied heb ik soms een kleine achterstand...
Neerwaartse spiraal van haat en geweld en een president die alleen maar olie op het vuur gooit?quote:Op maandag 14 september 2020 09:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net dit gelezen en bekeken.
Amerikaanse agenten zonder enige aanleiding neergeschoten
President gaat wel herkozen worden op deze manier.quote:Op maandag 14 september 2020 09:07 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Neerwaartse spiraal van haat en geweld en een president die alleen maar olie op het vuur gooit?
Of ben ik nu te partijdig?
Niet gezond meer ookquote:Op maandag 14 september 2020 08:55 schreef Fred_B het volgende:
Het begint hier al aardig op te warmen. 31 graden vandaag. Morgen zelfs 34. Ongekend voor september.
Even lekker nazomeren kan niet meer zonder gelijk weer die extremen.quote:
Ik vind het zorgwekkend wat we de laatste jaren over ons heen krijgen.quote:Op maandag 14 september 2020 09:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Even lekker nazomeren kan niet meer zonder gelijk weer die extremen.
Ik ook. Extreme regenval, dan weer extreme droogte. Extreme hoge temperaturen. En dan mogen we nog blij zijn dat we in een redelijk welvarend als Nederland leven en niet in Bangladesh of zo.quote:Op maandag 14 september 2020 09:13 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik vind het zorgwekkend wat we de laatste jaren over ons heen krijgen.
Precies. Deze zomer viel het eigenlijk nog redelijk mee dan. Op die ene week extreem warm weer naquote:Op maandag 14 september 2020 09:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ook. Extreme regenval, dan weer extreme droogte. Extreme hoge temperaturen. En dan mogen we nog blij zijn dat we in een redelijk welvarend als Nederland leven en niet in Bangladesh of zo.
Iedere land (met vrije verkiezingen) krijgt de leider die ze verdienenquote:Op maandag 14 september 2020 09:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
President gaat wel herkozen worden op deze manier.
In Belarus zijn ze dat niet met je eens.quote:Op maandag 14 september 2020 09:21 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Iedere land (met vrije verkiezingen) krijgt de leider die ze verdienen
Het is wel erg rennen of stilstaan dit jaar. ‘Gewoon’ een weekje 25 graden hebben we niet gehad.quote:Op maandag 14 september 2020 09:17 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Precies. Deze zomer viel het eigenlijk nog redelijk mee dan. Op die ene week extreem warm weer na
Ik vrees van wel. Gisteren tijdje gesproken met fam en vrienden daar. Waar ze voor vrezen is dat Trump niet weg gaat mocht Biden winnen. Hij gooit het nu al op fraude etc vanwege stemmen per post. En dat ga je terug zien komen.quote:Op maandag 14 september 2020 09:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
President gaat wel herkozen worden op deze manier.
quote:Op maandag 14 september 2020 09:21 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Iedere land (met vrije verkiezingen) krijgt de leider die ze verdienen
Dat zal wel meevallen. Trump is (nog net) geen Stalin, en ik zie weinig reden waarom het leger bij een verkiezingsnederlaag zijn kant ten koste van alles zou kiezen.quote:Op maandag 14 september 2020 09:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik vrees van wel. Gisteren tijdje gesproken met fam en vrienden daar. Waar ze voor vrezen is dat Trump niet weg gaat mocht Biden winnen. Hij gooit het nu al op fraude etc vanwege stemmen per post. En dat ga je terug zien komen.
De enige manier om dat niet te krijgen is als Biden met een 10% voorsprong wint zónder de mail ballots mee te tellen...of iets in de trant,. En dat gaat niet gebeuren.
Ik heb er geen gevoed gevoel over. Het is een puinhoop.
cool.quote:Op maandag 14 september 2020 09:35 schreef Prisha het volgende:
Gisteren zwaardvechten gedaan..les gehad van zo'n acteur uit Vikings en Game of Thrones. Nooit beide series ooit gezien dus het zei mij verder niks. Was wel gaaf.
Persoonlijk lag het schermen mij veel beter.
Yihaaaaa!
[ link | afbeelding ]
Die verkiezingen waren niet heel erg vrijquote:Op maandag 14 september 2020 09:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In Belarus zijn ze dat niet met je eens.
10 jaar alweer?? Damn dat gaat hard.quote:Op maandag 14 september 2020 09:38 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Daarom zitten wij al 10 jaar met Rutte opgescheept![]()
En daarvoor met Harry Potter.quote:Op maandag 14 september 2020 09:38 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Daarom zitten wij al 10 jaar met Rutte opgescheept![]()
Klopt... z'n spreuken werkten nog niet zo geweldig...quote:Op maandag 14 september 2020 09:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En daarvoor met Harry Potter.
Ik weet alleen niet meer hoelang dat nou was.quote:
1m82quote:Op maandag 14 september 2020 09:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet meer hoelang dat nou was.
Wel leuk dat hij dat probeerde. En hij is groot fan van F1.quote:Op maandag 14 september 2020 09:42 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Klopt... z'n spreuken werkten nog niet zo geweldig...
[ afbeelding ]
quote:
oh jaquote:Op maandag 14 september 2020 09:42 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Klopt... z'n spreuken werkten nog niet zo geweldig...
[ afbeelding ]
Oh, eh... 2002-2010quote:Op maandag 14 september 2020 09:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Niet helemaal wat ik bedoelde, maar vooruit.
Exactquote:Op maandag 14 september 2020 09:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is wel erg rennen of stilstaan dit jaar. ‘Gewoon’ een weekje 25 graden hebben we niet gehad.
Oh, slechts 8 jaar. Voor mijn gevoel was het langer.quote:
quote:Op maandag 14 september 2020 09:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, slechts 8 jaar. Voor mijn gevoel was het langer.
Even lekker eruitquote:Op maandag 14 september 2020 09:54 schreef Greys het volgende:
Goedemorgen!
Wat een weer, nu al!
Tijd geleden met m'n zus voor vandaag een dagje en nachtje hotel in Apeldoorn geboekt in de Cantharel. Hele tijd gedacht dat het niet door kon gaan (Biet is belangrijker, niet belangrijker dan zus maar wel dan een hotel-uitje) maar ze is nu zo stabiel op de prednison dat we het aandurven. Biet en Bo hebben thuis prima oppas. Ik vind het leuk maar bijna eng!Wel zin in. Waarschijnlijk net als met kinderen regelmatig even appen of alles nog goed gaat.
Ja! Echt vakantie-achtig zo.quote:Op maandag 14 september 2020 10:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Even lekker eruit
Goed getimed met het weer ook
Hehequote:Op maandag 14 september 2020 10:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! Echt vakantie-achtig zo.
En morgen na het ontbijt weer met gierende banden naar huis.
Wat een fijn berichtquote:Op maandag 14 september 2020 09:54 schreef Greys het volgende:
Goedemorgen!
Wat een weer, nu al!
Tijd geleden met m'n zus voor vandaag een dagje en nachtje hotel in Apeldoorn geboekt in de Cantharel. Hele tijd gedacht dat het niet door kon gaan (Biet is belangrijker, niet belangrijker dan zus maar wel dan een hotel-uitje) maar ze is nu zo stabiel op de prednison dat we het aandurven. Biet en Bo hebben thuis prima oppas. Ik vind het leuk maar bijna eng!Wel zin in. Waarschijnlijk net als met kinderen regelmatig even appen of alles nog goed gaat.
Dankjewel! Was nog even spannend wat er zou gebeuren als we van 10 mg naar 7.5 mg prednison per dag zouden gaan maar dat gaat nu al een paar dagen goed. Dus dan durf ik het!quote:Op maandag 14 september 2020 10:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Wat een fijn berichtVeel plezier daar!
Wat een heerlijk weer heb je nu met je dag en nachtje uit. Geniet er van!quote:Op maandag 14 september 2020 09:54 schreef Greys het volgende:
Goedemorgen!
Wat een weer, nu al!
Lekker, veel plezier in het prachtige Apeldoorn!quote:Op maandag 14 september 2020 09:54 schreef Greys het volgende:
Goedemorgen!
Wat een weer, nu al!
Geniet ervan!quote:Op maandag 14 september 2020 09:54 schreef Greys het volgende:
Goedemorgen!
Wat een weer, nu al!
8.01. Het moet niet gekker wordenquote:Op maandag 14 september 2020 08:01 schreef Strani het volgende:
Goeiemorgen mensen!!
Goed geslapen allen?
Ik wacht nog steeds op de dag dat ik de eerste ben hier maar ik greep er nog net naast!quote:Op maandag 14 september 2020 10:49 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
8.01. Het moet niet gekker worden
Haags is wel altijd extreem vroeg.quote:Op maandag 14 september 2020 10:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op de dag dat ik de eerste ben hier maar ik greep er nog net naast!
Heel veel plezier! Geniet ervanquote:Op maandag 14 september 2020 09:54 schreef Greys het volgende:
Goedemorgen!
Wat een weer, nu al!
Is die niet juist laat en zegt hij maar vast goedemorgen?quote:Op maandag 14 september 2020 11:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Haags is wel altijd extreem vroeg.
Zo had ik het nog niet bekeken.quote:Op maandag 14 september 2020 11:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Is die niet juist laat en zegt hij maar vast goedemorgen?
ahhh even lekker eruit. Dat zal je vast even goed doen. En fijn dat Biet nu stabiel is.quote:Op maandag 14 september 2020 09:54 schreef Greys het volgende:
Goedemorgen!
Wat een weer, nu al!
Hoe werd je spel ontvangen?quote:Op maandag 14 september 2020 11:48 schreef molloot200 het volgende:
Ola!Weer terug na een fijn weekend weg
Leuk! Heel veel gelachen om elkaars antwoorden. Ze werden er ook ontzettend fanatiek van, dat was al heel fijn om te zienquote:
Heeft Cee nu al een weekbanquote:Op maandag 14 september 2020 11:55 schreef Greys het volgende:
Bedankt allemaal!
@:Cee jij hebt het echt bizar goed gepland, je weekje weg met dit weer.Heel veel plezier.
Oooh ja dat is fijn weer voor een vakantieweekje inderdaad. Veel plezier @Ceequote:Op maandag 14 september 2020 11:55 schreef Greys het volgende:
Bedankt allemaal!
@:Cee jij hebt het echt bizar goed gepland, je weekje weg met dit weer.Heel veel plezier.
Leuk hoor!quote:Op maandag 14 september 2020 11:58 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Leuk! Heel veel gelachen om elkaars antwoorden. Ze werden er ook ontzettend fanatiek van, dat was al heel fijn om te zien
Heel veel plezier daar Greys!quote:Op maandag 14 september 2020 09:54 schreef Greys het volgende:
Goedemorgen!
Wat een weer, nu al!
En jij ook heel veel plezier en wat goed gepland inderdaad!quote:Op maandag 14 september 2020 11:24 schreef Cee het volgende:
Weekje vakantie, in januari al gepland, soms ben ik best goed in timing.
*Molloot stuitert door de kamer nuquote:Op maandag 14 september 2020 12:35 schreef molloot200 het volgende:
En ik heb nog een aflevering WIDM tegoed
dat is een understatement zegquote:Op maandag 14 september 2020 11:24 schreef Cee het volgende:
Lekker hoorquote:Op maandag 14 september 2020 11:58 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Leuk! Heel veel gelachen om elkaars antwoorden. Ze werden er ook ontzettend fanatiek van, dat was al heel fijn om te zien
Veel plezier!quote:Op maandag 14 september 2020 12:35 schreef molloot200 het volgende:
Precies dit inderdaad. Leuk om te zien, maar vond de eerste aflevering leuker.quote:Op maandag 14 september 2020 12:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
*Molloot stuitert door de kamer nu![]()
Zonder te veel te spoileren vond ik het een ‘tussendooraflevering’. Zeker niet slecht, maar ook niet legendarisch ofzo.
Wel fijn dat Klaas er uit is.quote:Op maandag 14 september 2020 12:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zonder te veel te spoileren vond ik het een ‘tussendooraflevering’. Zeker niet slecht, maar ook niet legendarisch ofzo.
Kan je alvast naar de vraag kijken, dan weet je waar je extra op moet letten.quote:Op maandag 14 september 2020 12:35 schreef molloot200 het volgende:
Zie je dan niet wie er uit ligt? Hmm, waarschijnlijk alleen als je naar verdenkspel gaat?quote:Op maandag 14 september 2020 13:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan je alvast naar de vraag kijken, dan weet je waar je extra op moet letten.
En de hints waren nog wel zo duidelijk!quote:
Ik ontken hier wat mee te maken te hebben.quote:Op maandag 14 september 2020 11:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Heeft Cee nu al een weekban![]()
Die nieuwe mods laten er geen gras over groeien
Mooi zeg! En met handschoentjes vasthouden nog welquote:
Dat heb ik al gedaan inderdaadquote:Op maandag 14 september 2020 13:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan je alvast naar de vraag kijken, dan weet je waar je extra op moet letten.
Om uitblinkende afleveringen te hebben, moeten er ook wat mindere zijnquote:Op maandag 14 september 2020 12:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Is de foto van de website, moet het nog binnen krijgen.quote:Op maandag 14 september 2020 13:29 schreef Meke het volgende:
[..]
Mooi zeg! En met handschoentjes vasthouden nog wel
Mooi zegquote:Op maandag 14 september 2020 13:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Is de foto van de website, moet het nog binnen krijgen.
Ja, goede vraag. Misschien wel of een van je mollen eruit ligt of dat...quote:Op maandag 14 september 2020 13:20 schreef Dave het volgende:
[..]
Zie je dan niet wie er uit ligt? Hmm, waarschijnlijk alleen als je naar verdenkspel gaat?
Ow, wat een heerlijkheidquote:Op maandag 14 september 2020 11:24 schreef Cee het volgende:
Ik weet nu alleen datquote:Op maandag 14 september 2020 13:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, goede vraag. Misschien wel of een van je mollen eruit ligt of dat...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.er niet uit ligt, want op haar had ik m'n punten gezet![]()
quote:Op maandag 14 september 2020 13:37 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik weet nu alleen datNu al in die tunnel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.er niet uit ligt, want op haar had ik m'n punten gezet
@DaveAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Mooi!quote:
Nee, ik heb juist nog helemaal geen ideequote:Op maandag 14 september 2020 13:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nu al in die tunnel.
@:dave
Ja er zit wel lekker veel vaart in!quote:Op maandag 14 september 2020 14:26 schreef molloot200 het volgende:
Aflevering is afWat jullie al zeiden, prima aflevering maar geen hoogvlieger. Alsnog ben ik van mening dat er meer vaart en interessante dingen in zaten dan seizoen 19 en 20
Die stoel tijdens de executie, daar moet nog iets mee gebeuren gok ik? Het kán niet dat dit het was.
Het zou leuk zijn als die stoel volgende week er weer is en het dan precies zo gaat. En dan de week erna juist andersom dat iedereen een vrijstelling krijgt, behalve diegene in de stoel.quote:Op maandag 14 september 2020 14:26 schreef molloot200 het volgende:
Aflevering is afWat jullie al zeiden, prima aflevering maar geen hoogvlieger. Alsnog ben ik van mening dat er meer vaart en interessante dingen in zaten dan seizoen 19 en 20
Die stoel tijdens de executie, daar moet nog iets mee gebeuren gok ik? Het kán niet dat dit het was.
Die laatste opdracht was waardeloos inderdaad. Alsof ze het op het laatste moment nog erin moesten schuiven omdat een oorspronkelijke opdracht niet kon?quote:Op maandag 14 september 2020 14:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja er zit wel lekker veel vaart in!Maar ik vond vooral de laatste opdracht wat suf. En uiteindelijk maakte het toch niets uit, want de penningmeester kon toch alles bepalen.
Ja die stoel was wel randomMisschien dat er wel meer van dat soort twists in dit seizoen gaan zitten?
JAAA TOPPERquote:Op maandag 14 september 2020 14:58 schreef Arizona het volgende:
Ik mag woensdag op gesprek komen![]()
Ik ben door de brievenselectie![]()
Ik vind het nu wel spannend opeens
Goed zoquote:Op maandag 14 september 2020 14:58 schreef Arizona het volgende:
Oe spannendquote:Op maandag 14 september 2020 14:58 schreef Arizona het volgende:
Ahh wat tofquote:Op maandag 14 september 2020 14:58 schreef Arizona het volgende:
JAAAAA wat goed en veel succes!quote:Op maandag 14 september 2020 14:58 schreef Arizona het volgende:
quote:Op maandag 14 september 2020 14:58 schreef Arizona het volgende:
Jij hebt je contract al gelukkig (ok, verkeerde straat, maar toch)quote:Op maandag 14 september 2020 15:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:arizona Zo herkenbaar die spanning.
Ik begin 1 oktober. Huidige baan opgezegd en nu lekker aan het genieten van vakantie en Silkequote:Op maandag 14 september 2020 15:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jij hebt je contract al gelukkig (ok, verkeerde straat, maar toch)![]()
Wanneer begin je? En heb je al opgezegd bij je huidige werk?
Ik solliciteer echt zelden, was al helemaal vergeten hoe die spanning voelt![]()
Zie jequote:Op maandag 14 september 2020 15:07 schreef Arizona het volgende:
Bedankt allemaal![]()
Ik had er niet veel verwachtingen van dus het is al mooi dat ik door de voorronde ben![]()
Maar ik vind het nu dus opeens ook heel spannendterwijl ik er eerst superrelaxed onder was.
Ik wil nu weten wie de andere kandidaten zijn
Jaaaa Silkequote:Op maandag 14 september 2020 15:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik begin 1 oktober. Huidige baan opgezegd en nu lekker aan het genieten van vakantie en Silke
Wat ga je doen?quote:Op maandag 14 september 2020 15:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik begin 1 oktober. Huidige baan opgezegd en nu lekker aan het genieten van vakantie en Silke
Tuurlijk. Als ik uit beeld ben, dan zit ze me echt te zoeken van waar ik ben.quote:Op maandag 14 september 2020 15:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jaaaa Silke![]()
Zijn jullie al helemaal aan elkaar gewend?
Software ontwikkelenquote:
quote:Op maandag 14 september 2020 13:37 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik weet nu alleen datDat moet je voor de komende aflevering misschien niet doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.er niet uit ligt, want op haar had ik m'n punten gezetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ahh wat cutequote:Op maandag 14 september 2020 15:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Tuurlijk. Als ik uit beeld ben, dan zit ze me echt te zoeken van waar ik ben.
Liefquote:Op maandag 14 september 2020 15:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zal wel eerst grotendeel thuiswerken.quote:Op maandag 14 september 2020 15:35 schreef Meke het volgende:
[..]
Ahh wat cute![]()
Wordt nog wat als je straks weer moet werken
Wat schattigquote:Op maandag 14 september 2020 15:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 september 2020 13:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee, ik heb juist nog helemaal geen idee. Dan maar punten zetten op iemand waarvan je denkt dat die sowieso ver komt.
En ik zet trouwens sowieso al mijn punten altijd op één iemand. Alles of niets
Dit had dus wel kunnen zijn dat wanneer Ellie de test het slechtste had gemaakt er niemand naar huis zou hoeven.quote:Op maandag 14 september 2020 14:26 schreef molloot200 het volgende:
Wie zijn kansen spreidt, spreidt gezelligheid!quote:Op maandag 14 september 2020 16:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Nee, dat doe ik meestal niet eigenlijk. Ik ben nog wel van het spreiden.
oeh, eng.quote:Op maandag 14 september 2020 16:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Wie zijn kansen spreidt, spreidt gezelligheid!
Na bijna 2 volle dagen wordt het ook wel een beetje eigen verantwoordelijkheid toch?quote:Op maandag 14 september 2020 16:17 schreef Strani het volgende:
Mag ik er overigens ook op wijzen dat posts over overgebleven kandidaten ook niet handig zijn zonder spoiler?
Zou ik in het WIDM-topic wel met je eens zijn maar hier toch niet hoor.quote:Op maandag 14 september 2020 16:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Na bijna 2 volle dagen wordt het ook wel een beetje eigen verantwoordelijkheid toch?
Het is op zich wel het slimst om te doen, want minder kans dat je op iemand inzet die er dan vervolgens uit ligt. Met het risico natuurlijk dat je alles kwijt bent als die persoon er wel uit vliegtquote:Op maandag 14 september 2020 16:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Nee, dat doe ik meestal niet eigenlijk. Ik ben nog wel van het spreiden.
Hm, ja, je hebt wel gelijk. Sorryquote:Op maandag 14 september 2020 16:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Zou ik in het WIDM-topic wel met je eens zijn maar hier toch niet hoor.
quote:Op maandag 14 september 2020 16:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hm, ja, je hebt wel gelijk. Sorry
Maar niet schromen er vollop over te posten in het MOL forum hoor. Weet zeker dat tante @Moira. daar geen enkel probleem mee heeft.quote:Op maandag 14 september 2020 16:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hm, ja, je hebt wel gelijk. Sorry
Ik heb nog steeds nachtmerries van die ene aflevering dat mijn twee verdachten er allebei uitvlogen in dezelfde aflevering.quote:Op maandag 14 september 2020 16:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het is op zich wel het slimst om te doen, want minder kans dat je op iemand inzet die er dan vervolgens uit ligt. Met het risico natuurlijk dat je alles kwijt bent als die persoon er wel uit vliegt![]()
Zelf spreid ik nu wel. Ik hecht niet veel waarde aan het daadwerkelijk winnen van die poule; ik vind het gewoon leuk om er zo lang mogelijk in te zitten
Enerzijds met je eens, anderzijds; waarom mogen F1, TDF en voetbal dan wel uitgebreid besproken hier? Dat voelt toch wel een beetje hetzelfdequote:Op maandag 14 september 2020 16:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Zou ik in het WIDM-topic wel met je eens zijn maar hier toch niet hoor.
Dat is live sport. WIDM is niet live en geen sport. Dat is wel het belangrijkste verschil.quote:Op maandag 14 september 2020 16:57 schreef Meke het volgende:
[..]
Enerzijds met je eens, anderzijds; waarom mogen F1, TDF en voetbal dan wel uitgebreid besproken hier? Dat voelt toch wel een beetje hetzelfde
Ik heb het amper of de F1.quote:Op maandag 14 september 2020 16:57 schreef Meke het volgende:
[..]
Enerzijds met je eens, anderzijds; waarom mogen F1, TDF en voetbal dan wel uitgebreid besproken hier? Dat voelt toch wel een beetje hetzelfde
Ik heb hier wel eens F1-spoilers gelezen toen ik de race later keekquote:Op maandag 14 september 2020 16:57 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouja wel live als in dat er een bepaald uitzendmoment is. En dan kun je wel naar MOL verwijzen wat prima is, maar dat kan ook naar VBL, WLR, TDF of F1.quote:Op maandag 14 september 2020 16:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is live sport. WIDM is niet live en geen sport. Dat is wel het belangrijkste verschil.
Maar WIDM en sport kennen wel allebei een vast moment waarop het voor het eerst te zien is en dus als 'logisch' tijdstip telt. Waarom zou het voor WIDM logischer zijn dan bij sport dat iemand nog geen spoilers wil?quote:Op maandag 14 september 2020 16:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is live sport. WIDM is niet live en geen sport. Dat is wel het belangrijkste verschil.
Ja, dit jaquote:Op maandag 14 september 2020 17:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Maar WIDM en sport kennen wel allebei een vast moment waarop het voor het eerst te zien is en dus als 'logisch' tijdstip telt. Waarom zou het voor WIDM logischer zijn dan bij sport dat iemand nog geen spoilers wil?
Ik vind het overigens prima dat berichten over WIDM uit service-oogpunt eerst als spoiler worden gezet, en ook dat het bij sport niet gebeurtquote:
Nee ik loop gewoon een beetje te zieken inderdaad, je kent mequote:Op maandag 14 september 2020 17:07 schreef Meke het volgende:
En laten we in deze discussie ook vooral meenemen dat @:Strani helemaal geen WIDM kijkt en er vooralsnog niemand echt een probleem heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat laatste heb ik inderdaad ook geen probleem mee hoor, ik hoef niet één minuut na de ontknoping hier de afvaller te spoilenquote:Op maandag 14 september 2020 17:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vind het overigens prima dat berichten over WIDM uit service-oogpunt eerst als spoiler worden gezet, en ook dat het bij sport niet gebeurtAls sport niet hier gespoilerd wordt, dan is de kans groot dat je in elk geval de winnaar wel ergens anders voorbij ziet komen.
Het kan natuurlijk dat iemand WIDM nog moet kijken en daar op zaterdagavond of zondag nog geen tijd voor heeft gehad, en dat die nu een onaangename verrassing krijgt. Maar ja, waar trek je dan de grens?
quote:Op maandag 14 september 2020 17:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee ik loop gewoon een beetje te zieken inderdaad, je kent meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Ja maar nabespreken is geen enkel probleem, ik zou het gewoon alleen in spoilers houden.quote:Op maandag 14 september 2020 17:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouja wel live als in dat er een bepaald uitzendmoment is. En dan kun je wel naar MOL verwijzen wat prima is, maar dat kan ook naar VBL, WLR, TDF of F1.
Ik probeer gewoon de grens te vinden, want vind ook dat iemand in 48u op zich genoeg tijd heeft gehad om in te halenEn met redelijk wat molloten vind ik het ook gezellig om de aflevering hier nog weer te bespreken
Nee maar dan weet je ook dat je risico op spoilers loopt. Sommige mensen sparen misschien het liefst alle afleveringen op voor als ze volgend jaar november op vakantie zijnquote:Op maandag 14 september 2020 17:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar nabespreken is geen enkel probleem, ik zou het gewoon alleen in spoilers houden.
Het is ook wat arbitrair om te bepalen wanneer iemand het wel of niet gekeken moet hebben. Sommige koppels kunnen misschien pas op de vrijdagavond samen gezellig kijken, je weet het niet.
Nou het wordt ook wel regelmatig gebruikt in referenties hoorquote:Op maandag 14 september 2020 17:13 schreef Strani het volgende:
Ook nog wel een verschil tussen sport en WIDM is dat we sport meestal niet twee dagen later nog bespreken. Ik denk niet dat we morgen nog veel posts gaan vinden over de F1-race van gisteren. Dus dat kan je veel makkelijker plannen, als je daarvan geen spoilers wilt zien.
Dat betekent in de praktijk dat je over WIDM eigenlijk alleen in spoilers kan communiceren. Is dan het middel niet erger dan de kwaal?quote:Op maandag 14 september 2020 17:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar nabespreken is geen enkel probleem, ik zou het gewoon alleen in spoilers houden.
Het is ook wat arbitrair om te bepalen wanneer iemand het wel of niet gekeken moet hebben. Sommige koppels kunnen misschien pas op de vrijdagavond samen gezellig kijken, je weet het niet.
Nou ja ik heb er nu gewoon echt even genoeg van Meke, de héle tijd zit je me tegen te spreken, alsof je het er om doet!quote:Op maandag 14 september 2020 17:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou het wordt ook wel regelmatig gebruikt in referenties hoor
Ja zie je dat bedoel ik dus, gewoon nog de Spanje-kaart er ook bij halen. Laag hoor.quote:Op maandag 14 september 2020 17:20 schreef Meke het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel een beetje egoïstisch als we allemaal ons postgedrag op jou moeten aanpassen @:Strani. Heel leuk hoor dat je in Spanje woont maar je lijkt dingen continu op jezelf te betrekken. Als je niet genoeg prioriteit hebt voor WIDM hoeven wij daar niet de dupe van te zijn
Je bent letterlijk de enige die dit anders ziet @Straniquote:Op maandag 14 september 2020 17:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat betekent in de praktijk dat je over WIDM eigenlijk alleen in spoilers kan communiceren. Is dan het middel niet erger dan de kwaal?
Hebben ze geen Quien es el topo ?quote:Op maandag 14 september 2020 17:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja zie je dat bedoel ik dus, gewoon nog de Spanje-kaart er ook bij halen. Laag hoor.
Ja maar jij zat er ook al weken op te wachten om mij in een hoek te krijgen, dat had ik allang gemerkt hoor.quote:Op maandag 14 september 2020 17:21 schreef Meke het volgende:
[..]
Je bent letterlijk de enige die dit anders ziet @:Strani
Oh als het jou uitkomt is het Spanje hier, Spanje daar, maar als ik het gebruik is het laag?quote:Op maandag 14 september 2020 17:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja zie je dat bedoel ik dus, gewoon nog de Spanje-kaart er ook bij halen. Laag hoor.
OHHH we zijn weer eens Leids ontzet hoor, typischquote:Op maandag 14 september 2020 17:23 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh als het jou uitkomt is het Spanje hier, Spanje daar, maar als ik het gebruik is het laag?
quote:Op maandag 14 september 2020 17:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar jij zat er ook al weken op te wachten om mij in een hoek te krijgen, dat had ik allang gemerkt hoor.Nou inderdaad!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: afvaller van VOLGENDE week van WIDMOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
quote:Op maandag 14 september 2020 17:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou inderdaad!SPOILER: afvaller van VOLGENDE week van WIDMOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je daar nou nog zuur om? Dat is honderden jaren geleden, zeker nog hutspot in je oren!quote:Op maandag 14 september 2020 17:23 schreef Strani het volgende:
[..]
OHHH we zijn weer eens Leids ontzet hoor, typisch
Wij zuur, we weten niet eens wat Leiden is johquote:Op maandag 14 september 2020 17:25 schreef Meke het volgende:
[..]
Ben je daar nou nog zuur om? Dat is honderden jaren geleden, zeker nog hutspot in je oren!
Damn ik had de popcorn al gepakt, was toch niet serieus. Jammer.quote:Op maandag 14 september 2020 17:20 schreef Meke het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel een beetje egoïstisch als we allemaal ons postgedrag op jou moeten aanpassen @:Strani. Heel leuk hoor dat je in Spanje woont maar je lijkt dingen continu op jezelf te betrekken. Als je niet genoeg prioriteit hebt voor WIDM hoeven wij daar niet de dupe van te zijn
Niet weten hoe je feest moet vierenquote:Op maandag 14 september 2020 17:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Wij zuur, we weten niet eens wat Leiden is johJullie zijn degenen die nog elk jaar de halve biervoorraad van Nederland leegdrinken om jullie complex weg te spoelen
Kan die Tachtigjarige Oorlog even in spoilers? Ik weet nog niet wie er gewonnen heeftquote:Op maandag 14 september 2020 17:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Wij zuur, we weten niet eens wat Leiden is johJullie zijn degenen die nog elk jaar de halve biervoorraad van Nederland leegdrinken om jullie complex weg te spoelen
quote:Op maandag 14 september 2020 17:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
Damn ik had de popcorn al gepakt, was toch niet serieus. Jammer.
quote:Op maandag 14 september 2020 17:28 schreef Strani het volgende:
[..]Gaat deze spoiler over WIDM? Want ik moet nog kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helaas, jaquote:Op maandag 14 september 2020 17:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
Gaat deze spoiler over WIDM? Want ik moet nog kijken.
Dan is het goedquote:Op maandag 14 september 2020 17:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Helaas, ja
Maar dan wel over de finale van vorig jaar hoor.
Verdorie Fred, ik wist nog niet eens dat er een Tachtigjarige Oorlog is geweestquote:Op maandag 14 september 2020 17:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Kan die Tachtigjarige Oorlog even in spoilers? Ik weet nog niet wie er gewonnen heeft
Ik wist niet eens dat Fred bestondquote:Op maandag 14 september 2020 17:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Verdorie Fred, ik wist nog niet eens dat er een Tachtigjarige Oorlog is geweest
Je wordt bedankt!
Hoho, als ik lees hoe die Spanjolen in de pan gehakt worden in Haarlem en Leiden enzo, kan ik me niet voorstellen dat er over 400 jaar nog een Spanje isquote:Op maandag 14 september 2020 17:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat Fred bestond
Nou ja okay, dat zijn de Catalanen wel met je eens dat dat nog maar de vraag is.quote:Op maandag 14 september 2020 17:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hoho, als ik lees hoe die Spanjolen in de pan gehakt worden in Haarlem en Leiden enzo, kan ik me niet voorstellen dat er over 400 jaar nog een Spanje is
bijpassend is een understatementquote:
Was het toch nog redelijk overtuigend?quote:Op maandag 14 september 2020 17:41 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
bijpassend is een understatement
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |