Vandaag won die een vergelijkbare ritquote:Op maandag 14 september 2020 00:26 schreef H_T het volgende:
En zoals het er nu voor staat kan pot atjar me nog een redelijk aantal punten opleveren als hij die etappe wint
Ga zo slapen.quote:Op maandag 14 september 2020 00:26 schreef H_T het volgende:
En zoals het er nu voor staat kan pot atjar me nog een redelijk aantal punten opleveren als hij die etappe wint
Ja dat was raar. Vooral dat we een totaal andere belevenis hebben over wie er wonquote:Op maandag 14 september 2020 00:27 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ga zo slapen.
Hopelijk kom ik je niet wéér tegen in je tijgerpak... dat tribunaal was niet zo'n succes...
Lekker belangrijkquote:Op maandag 14 september 2020 00:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Mwah niet echt voor de tour, daar is hij knecht
Er waren alleen verliezersquote:Op maandag 14 september 2020 00:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja dat was raar. Vooral dat we een totaal andere belevenis hebben over wie er won
Vooral de ruit in mijn gedroomde woonkamerquote:Op maandag 14 september 2020 00:30 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Er waren alleen verliezers
Doe mij er ook maar één?quote:Op maandag 14 september 2020 00:36 schreef H_T het volgende:
Ik moet zuipen aan de haven in het hutje op de hei
En weet je weet je weet je wat de dokter zei?
Eén van de Volleborrelkes voor jou!quote:
Op cultureel gebied heb ik soms een kleine achterstand...quote:
Geeft nietsquote:Op maandag 14 september 2020 00:57 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Op cultureel gebied heb ik soms een kleine achterstand...
Neerwaartse spiraal van haat en geweld en een president die alleen maar olie op het vuur gooit?quote:Op maandag 14 september 2020 09:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net dit gelezen en bekeken.
Amerikaanse agenten zonder enige aanleiding neergeschoten
President gaat wel herkozen worden op deze manier.quote:Op maandag 14 september 2020 09:07 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Neerwaartse spiraal van haat en geweld en een president die alleen maar olie op het vuur gooit?
Of ben ik nu te partijdig?
Niet gezond meer ookquote:Op maandag 14 september 2020 08:55 schreef Fred_B het volgende:
Het begint hier al aardig op te warmen. 31 graden vandaag. Morgen zelfs 34. Ongekend voor september.
Even lekker nazomeren kan niet meer zonder gelijk weer die extremen.quote:
Ik vind het zorgwekkend wat we de laatste jaren over ons heen krijgen.quote:Op maandag 14 september 2020 09:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Even lekker nazomeren kan niet meer zonder gelijk weer die extremen.
Ik ook. Extreme regenval, dan weer extreme droogte. Extreme hoge temperaturen. En dan mogen we nog blij zijn dat we in een redelijk welvarend als Nederland leven en niet in Bangladesh of zo.quote:Op maandag 14 september 2020 09:13 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik vind het zorgwekkend wat we de laatste jaren over ons heen krijgen.
Precies. Deze zomer viel het eigenlijk nog redelijk mee dan. Op die ene week extreem warm weer naquote:Op maandag 14 september 2020 09:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ook. Extreme regenval, dan weer extreme droogte. Extreme hoge temperaturen. En dan mogen we nog blij zijn dat we in een redelijk welvarend als Nederland leven en niet in Bangladesh of zo.
Iedere land (met vrije verkiezingen) krijgt de leider die ze verdienenquote:Op maandag 14 september 2020 09:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
President gaat wel herkozen worden op deze manier.
In Belarus zijn ze dat niet met je eens.quote:Op maandag 14 september 2020 09:21 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Iedere land (met vrije verkiezingen) krijgt de leider die ze verdienen
Het is wel erg rennen of stilstaan dit jaar. ‘Gewoon’ een weekje 25 graden hebben we niet gehad.quote:Op maandag 14 september 2020 09:17 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Precies. Deze zomer viel het eigenlijk nog redelijk mee dan. Op die ene week extreem warm weer na
Ik vrees van wel. Gisteren tijdje gesproken met fam en vrienden daar. Waar ze voor vrezen is dat Trump niet weg gaat mocht Biden winnen. Hij gooit het nu al op fraude etc vanwege stemmen per post. En dat ga je terug zien komen.quote:Op maandag 14 september 2020 09:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
President gaat wel herkozen worden op deze manier.
quote:Op maandag 14 september 2020 09:21 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Iedere land (met vrije verkiezingen) krijgt de leider die ze verdienen
Dat zal wel meevallen. Trump is (nog net) geen Stalin, en ik zie weinig reden waarom het leger bij een verkiezingsnederlaag zijn kant ten koste van alles zou kiezen.quote:Op maandag 14 september 2020 09:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik vrees van wel. Gisteren tijdje gesproken met fam en vrienden daar. Waar ze voor vrezen is dat Trump niet weg gaat mocht Biden winnen. Hij gooit het nu al op fraude etc vanwege stemmen per post. En dat ga je terug zien komen.
De enige manier om dat niet te krijgen is als Biden met een 10% voorsprong wint zónder de mail ballots mee te tellen...of iets in de trant,. En dat gaat niet gebeuren.
Ik heb er geen gevoed gevoel over. Het is een puinhoop.
cool.quote:Op maandag 14 september 2020 09:35 schreef Prisha het volgende:
Gisteren zwaardvechten gedaan..les gehad van zo'n acteur uit Vikings en Game of Thrones. Nooit beide series ooit gezien dus het zei mij verder niks. Was wel gaaf.
Persoonlijk lag het schermen mij veel beter.
Yihaaaaa!
[ link | afbeelding ]
Die verkiezingen waren niet heel erg vrijquote:Op maandag 14 september 2020 09:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In Belarus zijn ze dat niet met je eens.
10 jaar alweer?? Damn dat gaat hard.quote:Op maandag 14 september 2020 09:38 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Daarom zitten wij al 10 jaar met Rutte opgescheept![]()
En daarvoor met Harry Potter.quote:Op maandag 14 september 2020 09:38 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Daarom zitten wij al 10 jaar met Rutte opgescheept![]()
Klopt... z'n spreuken werkten nog niet zo geweldig...quote:Op maandag 14 september 2020 09:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En daarvoor met Harry Potter.
Ik weet alleen niet meer hoelang dat nou was.quote:
1m82quote:Op maandag 14 september 2020 09:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet meer hoelang dat nou was.
Wel leuk dat hij dat probeerde. En hij is groot fan van F1.quote:Op maandag 14 september 2020 09:42 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Klopt... z'n spreuken werkten nog niet zo geweldig...
[ afbeelding ]
quote:
oh jaquote:Op maandag 14 september 2020 09:42 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Klopt... z'n spreuken werkten nog niet zo geweldig...
[ afbeelding ]
Oh, eh... 2002-2010quote:Op maandag 14 september 2020 09:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Niet helemaal wat ik bedoelde, maar vooruit.
Exactquote:Op maandag 14 september 2020 09:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is wel erg rennen of stilstaan dit jaar. ‘Gewoon’ een weekje 25 graden hebben we niet gehad.
Oh, slechts 8 jaar. Voor mijn gevoel was het langer.quote:
quote:Op maandag 14 september 2020 09:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, slechts 8 jaar. Voor mijn gevoel was het langer.
Even lekker eruitquote:Op maandag 14 september 2020 09:54 schreef Greys het volgende:
Goedemorgen!
Wat een weer, nu al!
Tijd geleden met m'n zus voor vandaag een dagje en nachtje hotel in Apeldoorn geboekt in de Cantharel. Hele tijd gedacht dat het niet door kon gaan (Biet is belangrijker, niet belangrijker dan zus maar wel dan een hotel-uitje) maar ze is nu zo stabiel op de prednison dat we het aandurven. Biet en Bo hebben thuis prima oppas. Ik vind het leuk maar bijna eng!Wel zin in. Waarschijnlijk net als met kinderen regelmatig even appen of alles nog goed gaat.
Ja! Echt vakantie-achtig zo.quote:Op maandag 14 september 2020 10:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Even lekker eruit
Goed getimed met het weer ook
Hehequote:Op maandag 14 september 2020 10:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! Echt vakantie-achtig zo.
En morgen na het ontbijt weer met gierende banden naar huis.
Wat een fijn berichtquote:Op maandag 14 september 2020 09:54 schreef Greys het volgende:
Goedemorgen!
Wat een weer, nu al!
Tijd geleden met m'n zus voor vandaag een dagje en nachtje hotel in Apeldoorn geboekt in de Cantharel. Hele tijd gedacht dat het niet door kon gaan (Biet is belangrijker, niet belangrijker dan zus maar wel dan een hotel-uitje) maar ze is nu zo stabiel op de prednison dat we het aandurven. Biet en Bo hebben thuis prima oppas. Ik vind het leuk maar bijna eng!Wel zin in. Waarschijnlijk net als met kinderen regelmatig even appen of alles nog goed gaat.
Dankjewel! Was nog even spannend wat er zou gebeuren als we van 10 mg naar 7.5 mg prednison per dag zouden gaan maar dat gaat nu al een paar dagen goed. Dus dan durf ik het!quote:Op maandag 14 september 2020 10:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Wat een fijn berichtVeel plezier daar!
Wat een heerlijk weer heb je nu met je dag en nachtje uit. Geniet er van!quote:Op maandag 14 september 2020 09:54 schreef Greys het volgende:
Goedemorgen!
Wat een weer, nu al!
Lekker, veel plezier in het prachtige Apeldoorn!quote:Op maandag 14 september 2020 09:54 schreef Greys het volgende:
Goedemorgen!
Wat een weer, nu al!
Geniet ervan!quote:Op maandag 14 september 2020 09:54 schreef Greys het volgende:
Goedemorgen!
Wat een weer, nu al!
8.01. Het moet niet gekker wordenquote:Op maandag 14 september 2020 08:01 schreef Strani het volgende:
Goeiemorgen mensen!!
Goed geslapen allen?
Ik wacht nog steeds op de dag dat ik de eerste ben hier maar ik greep er nog net naast!quote:Op maandag 14 september 2020 10:49 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
8.01. Het moet niet gekker worden
Haags is wel altijd extreem vroeg.quote:Op maandag 14 september 2020 10:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op de dag dat ik de eerste ben hier maar ik greep er nog net naast!
Heel veel plezier! Geniet ervanquote:Op maandag 14 september 2020 09:54 schreef Greys het volgende:
Goedemorgen!
Wat een weer, nu al!
Is die niet juist laat en zegt hij maar vast goedemorgen?quote:Op maandag 14 september 2020 11:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Haags is wel altijd extreem vroeg.
Zo had ik het nog niet bekeken.quote:Op maandag 14 september 2020 11:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Is die niet juist laat en zegt hij maar vast goedemorgen?
ahhh even lekker eruit. Dat zal je vast even goed doen. En fijn dat Biet nu stabiel is.quote:Op maandag 14 september 2020 09:54 schreef Greys het volgende:
Goedemorgen!
Wat een weer, nu al!
Hoe werd je spel ontvangen?quote:Op maandag 14 september 2020 11:48 schreef molloot200 het volgende:
Ola!Weer terug na een fijn weekend weg
Leuk! Heel veel gelachen om elkaars antwoorden. Ze werden er ook ontzettend fanatiek van, dat was al heel fijn om te zienquote:
Heeft Cee nu al een weekbanquote:Op maandag 14 september 2020 11:55 schreef Greys het volgende:
Bedankt allemaal!
@:Cee jij hebt het echt bizar goed gepland, je weekje weg met dit weer.Heel veel plezier.
Oooh ja dat is fijn weer voor een vakantieweekje inderdaad. Veel plezier @Ceequote:Op maandag 14 september 2020 11:55 schreef Greys het volgende:
Bedankt allemaal!
@:Cee jij hebt het echt bizar goed gepland, je weekje weg met dit weer.Heel veel plezier.
Leuk hoor!quote:Op maandag 14 september 2020 11:58 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Leuk! Heel veel gelachen om elkaars antwoorden. Ze werden er ook ontzettend fanatiek van, dat was al heel fijn om te zien
Heel veel plezier daar Greys!quote:Op maandag 14 september 2020 09:54 schreef Greys het volgende:
Goedemorgen!
Wat een weer, nu al!
En jij ook heel veel plezier en wat goed gepland inderdaad!quote:Op maandag 14 september 2020 11:24 schreef Cee het volgende:
Weekje vakantie, in januari al gepland, soms ben ik best goed in timing.
*Molloot stuitert door de kamer nuquote:Op maandag 14 september 2020 12:35 schreef molloot200 het volgende:
En ik heb nog een aflevering WIDM tegoed
dat is een understatement zegquote:Op maandag 14 september 2020 11:24 schreef Cee het volgende:
Weekje vakantie, in januari al gepland, soms ben ik best goed in timing.
Lekker hoorquote:Op maandag 14 september 2020 11:58 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Leuk! Heel veel gelachen om elkaars antwoorden. Ze werden er ook ontzettend fanatiek van, dat was al heel fijn om te zien
Veel plezier!quote:Op maandag 14 september 2020 12:35 schreef molloot200 het volgende:
Precies dit inderdaad. Leuk om te zien, maar vond de eerste aflevering leuker.quote:Op maandag 14 september 2020 12:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
*Molloot stuitert door de kamer nu![]()
Zonder te veel te spoileren vond ik het een ‘tussendooraflevering’. Zeker niet slecht, maar ook niet legendarisch ofzo.
Wel fijn dat Klaas er uit is.quote:Op maandag 14 september 2020 12:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
*Molloot stuitert door de kamer nu![]()
Zonder te veel te spoileren vond ik het een ‘tussendooraflevering’. Zeker niet slecht, maar ook niet legendarisch ofzo.
Kan je alvast naar de vraag kijken, dan weet je waar je extra op moet letten.quote:Op maandag 14 september 2020 12:35 schreef molloot200 het volgende:
Zie je dan niet wie er uit ligt? Hmm, waarschijnlijk alleen als je naar verdenkspel gaat?quote:Op maandag 14 september 2020 13:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan je alvast naar de vraag kijken, dan weet je waar je extra op moet letten.
En de hints waren nog wel zo duidelijk!quote:
Ik ontken hier wat mee te maken te hebben.quote:Op maandag 14 september 2020 11:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Heeft Cee nu al een weekban![]()
Die nieuwe mods laten er geen gras over groeien
Mooi zeg! En met handschoentjes vasthouden nog welquote:
Dat heb ik al gedaan inderdaadquote:Op maandag 14 september 2020 13:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan je alvast naar de vraag kijken, dan weet je waar je extra op moet letten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |