Vandaag won die een vergelijkbare ritquote:Op maandag 14 september 2020 00:26 schreef H_T het volgende:
En zoals het er nu voor staat kan pot atjar me nog een redelijk aantal punten opleveren als hij die etappe wint
Ga zo slapen.quote:Op maandag 14 september 2020 00:26 schreef H_T het volgende:
En zoals het er nu voor staat kan pot atjar me nog een redelijk aantal punten opleveren als hij die etappe wint
Ja dat was raar. Vooral dat we een totaal andere belevenis hebben over wie er wonquote:Op maandag 14 september 2020 00:27 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ga zo slapen.
Hopelijk kom ik je niet wéér tegen in je tijgerpak... dat tribunaal was niet zo'n succes...
Lekker belangrijkquote:Op maandag 14 september 2020 00:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Mwah niet echt voor de tour, daar is hij knecht
Er waren alleen verliezersquote:Op maandag 14 september 2020 00:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja dat was raar. Vooral dat we een totaal andere belevenis hebben over wie er won
Vooral de ruit in mijn gedroomde woonkamerquote:Op maandag 14 september 2020 00:30 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Er waren alleen verliezers
Doe mij er ook maar één?quote:Op maandag 14 september 2020 00:36 schreef H_T het volgende:
Ik moet zuipen aan de haven in het hutje op de hei
En weet je weet je weet je wat de dokter zei?
Eén van de Volleborrelkes voor jou!quote:
Op cultureel gebied heb ik soms een kleine achterstand...quote:
Geeft nietsquote:Op maandag 14 september 2020 00:57 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Op cultureel gebied heb ik soms een kleine achterstand...
Neerwaartse spiraal van haat en geweld en een president die alleen maar olie op het vuur gooit?quote:Op maandag 14 september 2020 09:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net dit gelezen en bekeken.
Amerikaanse agenten zonder enige aanleiding neergeschoten
President gaat wel herkozen worden op deze manier.quote:Op maandag 14 september 2020 09:07 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Neerwaartse spiraal van haat en geweld en een president die alleen maar olie op het vuur gooit?
Of ben ik nu te partijdig?
Niet gezond meer ookquote:Op maandag 14 september 2020 08:55 schreef Fred_B het volgende:
Het begint hier al aardig op te warmen. 31 graden vandaag. Morgen zelfs 34. Ongekend voor september.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |