SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKYou won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Gelukkig niet. Dan had je een en al vertragingen.quote:
Dat meen ik mij ook te herinneren. Zou het @Cee zijn geweest? Die voorspelt wel vaker dingen correct en tevens juist.quote:Op zondag 13 september 2020 17:47 schreef Em31 het volgende:
Volgens mij voorspelde iemand hier laatst dat Robben de eerste wedstrijd geblesseerd zou raken.
Ik heb het ook gezegd maar niet hier, dus ik kan het niet hard maken.quote:Op zondag 13 september 2020 17:47 schreef Em31 het volgende:
Volgens mij voorspelde iemand hier laatst dat Robben de eerste wedstrijd geblesseerd zou raken.
Kijk uit, straks gaat Trump nog Lissabon annexerenquote:Op zondag 13 september 2020 17:49 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat meen ik mij ook te herinneren. Zou het @:Cee zijn geweest? Die voorspelt wel vaker dingen correct en tevens juist.
Ik denk dat half Nederland dat ergens wel een keer heeft gezegdquote:Op zondag 13 september 2020 18:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb het ook gezegd maar niet hier, dus ik kan het niet hard maken.
Trump weet niet eens waar Lissabon ligt.quote:Op zondag 13 september 2020 18:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Kijk uit, straks gaat Trump nog Lissabon annexeren
Ik heb er ook niet bij gezegd dat Lissabon zijn intentie zou zijn!quote:Op zondag 13 september 2020 18:37 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Trump weet niet eens waar Lissabon ligt.
Levensgevaarlijke ontwikkelingen dit, niemand is meer veilig.quote:Op zondag 13 september 2020 18:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb er ook niet bij gezegd dat Lissabon zijn intentie zou zijn!
Vast in Mexicoquote:Op zondag 13 september 2020 18:37 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dan kan hij in elk geval nog meedoen aan Wie Is De Mol.quote:Op zondag 13 september 2020 18:37 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik dacht misschien lukt het 'm toch een paar wedstrijden zonder blessure.quote:Op zondag 13 september 2020 18:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb het ook gezegd maar niet hier, dus ik kan het niet hard maken.
Annexeren is veel te veel gedoe, hij gaat het gewoon kopen net als eerder met Groenland.quote:Op zondag 13 september 2020 18:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Kijk uit, straks gaat Trump nog Lissabon annexeren
Gelijk heeft ie! Wat kan dat nou helemaal kosten?quote:Op zondag 13 september 2020 18:47 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Annexeren is veel te veel gedoe, hij gaat het gewoon kopen net als eerder met Groenland.
Dat zal ook wel jaquote:Op zondag 13 september 2020 18:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk dat half Nederland dat ergens wel een keer heeft gezegd
Ja ik ben ook al afscheid aan het nemen van iedereenquote:Op zondag 13 september 2020 18:40 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Levensgevaarlijke ontwikkelingen dit, niemand is meer veilig.
quote:Op zondag 13 september 2020 18:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan kan hij in elk geval nog meedoen aan Wie Is De Mol.
Mogen jullie al met publiek spelen van de regering?quote:Op zondag 13 september 2020 19:29 schreef Aoibhin het volgende:
Is er eventueel iemand die nog naar een van mijn toneelvoorstelling wil op 3 of 4 oktober?
Anders is er een aanzienlijke kans dat ik geen publiek ga hebben, en dat kan ik mijn groep echt niet aandoen![]()
(en zou het ook leuk vinden als mensen van hier komen kijken)
Jazekerquote:Op zondag 13 september 2020 19:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Mogen jullie al met publiek spelen van de regering?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen Maoibhin of Paoibhin?quote:Op zondag 13 september 2020 19:29 schreef Aoibhin het volgende:
Is er eventueel iemand die nog naar een van mijn toneelvoorstelling wil op 3 of 4 oktober?
Anders is er een aanzienlijke kans dat ik geen publiek ga hebben, en dat kan ik mijn groep echt niet aandoen![]()
Bedoel je jijzelf geen publiek dat voor jou komt of überhaupt geen publiek?quote:Op zondag 13 september 2020 19:29 schreef Aoibhin het volgende:
Dat heeft ook z'n charmequote:Op zondag 13 september 2020 20:43 schreef Guanabana het volgende:
Ik kijk De Lift.
Hoe er in de jaren '80 geacteerd werd (of is dat alleen in Dick Maas films?), man man man man man man man.
Die heb ik een paar jaar terug gezien. Vond het een leuke film (met nog best toffe actie), maar ook weer behoorlijk onnatuurlijk en houterig qua acteren en teksten.quote:Op zondag 13 september 2020 20:44 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat heeft ook z'n charme
Deze moet je dan uiteraard ook zien:
Haha ja, voor de nostalgie kijk ik af en toe nog wel eens zo'n film uit die tijd. Kwalitatief niet altijd hoogstaandquote:Op zondag 13 september 2020 20:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Die heb ik een paar jaar terug gezien. Vond het een leuke film (met nog best toffe actie), maar ook weer behoorlijk onnatuurlijk en houterig qua acteren en teksten.
quote:Op zondag 13 september 2020 20:11 schreef TheFreshPrince het volgende:
Voor de liefhebbers van vissen: heb vandaag weer even "groot onderhoud" gedaan in het 180 liter aquarium.
Ongeveer een afwasteil aan planten / mos eruit gesnoeidNice, ik ben Vissen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meer van dit!C’est Davie :o)
Ik heb al lang een ticketquote:
Btw. hadden de vissen nog wel ruimte?quote:Op zondag 13 september 2020 20:11 schreef TheFreshPrince het volgende:
een afwasteil aan planten / mos eruit
Nee, die zaten tegen het glas gedrukt. Vond het al gek dat ze dagenlang op 1 plek zaten.quote:Op zondag 13 september 2020 20:57 schreef Dave het volgende:
[..]
Btw. hadden de vissen nog wel ruimte?
Die zouden kunnen, maar weet niet of ik het prettig vind als zij erbij zijnquote:
Die komt sowiesoquote:
Specifiek wat ik binnen heb gehaald.quote:Op zondag 13 september 2020 20:44 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Bedoel je jijzelf geen publiek dat voor jou komt of überhaupt geen publiek?
In ieder geval eer van je werk!quote:Op zondag 13 september 2020 20:59 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nee, die zaten tegen het glas gedrukt. Vond het al gek dat ze dagenlang op 1 plek zaten.
Zag er zo uit:
[ afbeelding ]
Zelfde dragon stone nu:
[ afbeelding ]
Dan zijn er niet meer dan 6 acteurs? Anders ga je al snel over de 100 heen?quote:Op zondag 13 september 2020 20:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die zouden kunnen, maar weet niet of ik het prettig vind als zij erbij zijn![]()
Als ik dan zie dat sommigen met groepen van 15 - 20 mensen komen, dan sta ik straks echt voor lul als ik niemand heb
De vissen kijken ook een stuk blijer nuquote:Op zondag 13 september 2020 20:59 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nee, die zaten tegen het glas gedrukt. Vond het al gek dat ze dagenlang op 1 plek zaten.
Zag er zo uit:
[ afbeelding ]
Zelfde dragon stone nu:
[ afbeelding ]
als je het groot genoeg maakt wordt het bruikbaar als zwembadquote:Op zondag 13 september 2020 21:10 schreef TheFreshPrince het volgende:
Wel een leuke hobby
Wil eigenlijk ooit nog een grotere bak, 400 liter ofzo.
Hoe groter, hoe makkelijker te onderhouden.
quote:Op zondag 13 september 2020 21:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als je het groot genoeg maakt wordt het bruikbaar als zwembad
Jaquote:
Wij hebben ooit een kleintje gehad en dat was inderdaad veel werk. Maar wel een mooi levend schilderijquote:Op zondag 13 september 2020 21:10 schreef TheFreshPrince het volgende:
Wel een leuke hobby
Ik zou graag een keer komen, maar ik ga nog nergens naartoe zolang er Corona isquote:Op zondag 13 september 2020 19:29 schreef Aoibhin het volgende:
oeh da's nog kutter dan wanneer alleen het weekend voorbij isquote:
@Dave (niet on tour).quote:Op zondag 13 september 2020 21:10 schreef TheFreshPrince het volgende:
Wel een leuke hobby
Haha, zo'n werf is wel een apart iets om in te wonen want je zit feitelijk onder de grond, maar moet zeggen dat ik de prijs dan alsnog wel mee vind vallen.quote:
Sinds een paar weken terug toen er een nieuwe manier van socials embedden werd geïntroduceerdquote:Op zondag 13 september 2020 21:21 schreef Koen66 het volgende:
sinds wanneer is dat gezeik er eigenlijk dat Fok met bepaalde externe inhouden problemen geeft (en je dus cookies etc moet weggooien etc)
ik heb geen zin om voor Fok met allerlei andere sites issues te krijgenquote:Op zondag 13 september 2020 21:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Sinds een paar weken terug toen er een nieuwe manier van socials embedden werd geïntroduceerd
Ergens vind ik het nog wel leuk ook! Ik kan alleen waarschijnlijk nergens rechtop staan.quote:
Je kan ze wel "wegdoen", net als verkeerd bezorgde chocolaatjes.quote:Op zondag 13 september 2020 21:24 schreef Koen66 het volgende:
Koekjes kan je niet echt selectief wegmikken
Maar het wordt wel een mooiequote:
quote:Op zondag 13 september 2020 21:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je kan ze wel "wegdoen", net als verkeerd bezorgde chocolaatjes.
quote:Op zondag 13 september 2020 21:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Is 180 medium? Wij hadden een kleine, ik meen 100-130 of zo.quote:Op zondag 13 september 2020 21:10 schreef TheFreshPrince het volgende:
Wel een leuke hobby
maar ik wil niet al m'n koekjes kwijtquote:Op zondag 13 september 2020 21:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Liefquote:Op zondag 13 september 2020 21:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Maar het wordt wel een mooie![]()
@:aoibhin als ik dichter in de buurt had gewoond, was ik wel komen kijken
Ik zou GEK worden als dat mijn huis was. Zo laag, zonder ramen en middenin een drukke stad.quote:Op zondag 13 september 2020 21:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha, zo'n werf is wel een apart iets om in te wonen want je zit feitelijk onder de grond, maar moet zeggen dat ik de prijs dan alsnog wel mee vind vallen.
Je zit wel gewoon midden in de stad met een plekje aan het water, dus voor mensen die van duisternis houden...![]()
Meestal worden ze voor restaurantjes gebruikt o.i.d. Grappig dat er een studiootje bij zit
Oooo ja, vreselijk is dat hequote:Op zondag 13 september 2020 20:43 schreef Guanabana het volgende:
Ik kijk De Lift.
Hoe er in de jaren '80 geacteerd werd (of is dat alleen in Dick Maas films?), man man man man man man man.
Weet niet wat medium isquote:Op zondag 13 september 2020 21:29 schreef Dave het volgende:
[..]
Is 180 medium? Wij hadden een kleine, ik meen 100-130 of zo.
Ik ook niet, maar dan lijkt het me juist leuk om haar zo te zienquote:Op zondag 13 september 2020 21:31 schreef Koen66 het volgende:
Zou wel apart zijn om bij @:Aoibhin te komen kijken terwijl ik d'r niet eens normaal gemeet heb
Zou ook echt niet mijn ding zijn. Maar was meer gericht op de "wtf hoe is dat 4 ton" tweet. En dat snap ik wel, want centraler in Utrecht kun je niet zitten. En het is een bijzonder soort pand dat je niet zomaar in een andere stad vindt. Normaal gesproken worden ze ook gebruikt voor opslag van bedrijven die aan de gracht zitten, dus als woning is het wel uniek.quote:Op zondag 13 september 2020 21:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zou GEK worden als dat mijn huis was. Zo laag, zonder ramen en middenin een drukke stad.
Hehe ik heb ook stukjes in het verhaal waar ik mensen in het publiek aan moet spreken randomquote:Op zondag 13 september 2020 21:31 schreef Koen66 het volgende:
Zou wel apart zijn om bij @:Aoibhin te komen kijken terwijl ik d'r niet eens normaal gemeet heb
Ik heb het net geprobeerd in mijn browser (Opera) en daar is het mogelijk om voor één specifieke site de cookies te wissen en de rest te laten staanquote:Op zondag 13 september 2020 21:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar ik wil niet al m'n koekjes kwijtEr zijn ook goede
Dat kan in Chrome ook inderdaad.quote:Op zondag 13 september 2020 21:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb het net geprobeerd in mijn browser (Opera) en daar is het mogelijk om voor één specifieke site de cookies te wissen en de rest te laten staan
In Chrome moet dat ook kunnen.quote:Op zondag 13 september 2020 21:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb het net geprobeerd in mijn browser (Opera) en daar is het mogelijk om voor één specifieke site de cookies te wissen en de rest te laten staan
Trusten!quote:
Net een seconde te laat voor 22:22:22quote:
Misschien dat ik kom. Maar eigenlijk zou het dan wel leuk zijn als het een soort minimeet wordtquote:Op zondag 13 september 2020 19:29 schreef Aoibhin het volgende:
Nou ja, bij de Dick Maas films waren de stunts en actiescènes juist erg sterk, ondanks het lage budget. Maar het acteerwerk zelf was een stuk matiger.quote:Op zondag 13 september 2020 20:47 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Haha ja, voor de nostalgie kijk ik af en toe nog wel eens zo'n film uit die tijd. Kwalitatief niet altijd hoogstaand
Maar ze hadden natuurlijk ook geen "Hollywood" budgetten
Leukquote:Op zondag 13 september 2020 22:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Misschien dat ik kom. Maar eigenlijk zou het dan wel leuk zijn als het een soort minimeet wordt
Dit ja.quote:Op zondag 13 september 2020 22:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja, bij de Dick Maas films waren de stunts en actiescènes juist erg sterk, ondanks het lage budget. Maar het acteerwerk zelf was een stuk matiger.
Karakters in Nederlandse films hebben het niet altijd makkelijk.quote:Op zondag 13 september 2020 23:05 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dit ja.
Vond de film uiteindelijk behoorlijk goed qua suspense en shots en alles met de lift, maar alles daarbuiten, man wat slecht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dan heb je het goed geantwoord
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Het begint!!!quote:Op zondag 13 september 2020 23:43 schreef Cyan9 het volgende:
ESF nieuwtje! ESF / [2020-2021] De eerste geruchten & nieuwtjes #3
Jij adopteert even Jens Keukenlaquote:Op maandag 14 september 2020 00:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb net een gifje gemaakt en die kan ik nu al gebruiken
[ afbeelding ]
Ja jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |