Hoe werd je spel ontvangen?quote:Op maandag 14 september 2020 11:48 schreef molloot200 het volgende:
Ola!Weer terug na een fijn weekend weg
Leuk! Heel veel gelachen om elkaars antwoorden. Ze werden er ook ontzettend fanatiek van, dat was al heel fijn om te zienquote:
Heeft Cee nu al een weekbanquote:Op maandag 14 september 2020 11:55 schreef Greys het volgende:
Bedankt allemaal!
@:Cee jij hebt het echt bizar goed gepland, je weekje weg met dit weer.Heel veel plezier.
Oooh ja dat is fijn weer voor een vakantieweekje inderdaad. Veel plezier @Ceequote:Op maandag 14 september 2020 11:55 schreef Greys het volgende:
Bedankt allemaal!
@:Cee jij hebt het echt bizar goed gepland, je weekje weg met dit weer.Heel veel plezier.
Leuk hoor!quote:Op maandag 14 september 2020 11:58 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Leuk! Heel veel gelachen om elkaars antwoorden. Ze werden er ook ontzettend fanatiek van, dat was al heel fijn om te zien
Heel veel plezier daar Greys!quote:Op maandag 14 september 2020 09:54 schreef Greys het volgende:
Goedemorgen!
Wat een weer, nu al!
Tijd geleden met m'n zus voor vandaag een dagje en nachtje hotel in Apeldoorn geboekt in de Cantharel. Hele tijd gedacht dat het niet door kon gaan (Biet is belangrijker, niet belangrijker dan zus maar wel dan een hotel-uitje) maar ze is nu zo stabiel op de prednison dat we het aandurven. Biet en Bo hebben thuis prima oppas. Ik vind het leuk maar bijna eng!Wel zin in. Waarschijnlijk net als met kinderen regelmatig even appen of alles nog goed gaat.
En jij ook heel veel plezier en wat goed gepland inderdaad!quote:Op maandag 14 september 2020 11:24 schreef Cee het volgende:
Weekje vakantie, in januari al gepland, soms ben ik best goed in timing.
*Molloot stuitert door de kamer nuquote:Op maandag 14 september 2020 12:35 schreef molloot200 het volgende:
En ik heb nog een aflevering WIDM tegoed
dat is een understatement zegquote:Op maandag 14 september 2020 11:24 schreef Cee het volgende:
Weekje vakantie, in januari al gepland, soms ben ik best goed in timing.
Lekker hoorquote:Op maandag 14 september 2020 11:58 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Leuk! Heel veel gelachen om elkaars antwoorden. Ze werden er ook ontzettend fanatiek van, dat was al heel fijn om te zien
Veel plezier!quote:Op maandag 14 september 2020 12:35 schreef molloot200 het volgende:
Precies dit inderdaad. Leuk om te zien, maar vond de eerste aflevering leuker.quote:Op maandag 14 september 2020 12:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
*Molloot stuitert door de kamer nu![]()
Zonder te veel te spoileren vond ik het een ‘tussendooraflevering’. Zeker niet slecht, maar ook niet legendarisch ofzo.
Wel fijn dat Klaas er uit is.quote:Op maandag 14 september 2020 12:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
*Molloot stuitert door de kamer nu![]()
Zonder te veel te spoileren vond ik het een ‘tussendooraflevering’. Zeker niet slecht, maar ook niet legendarisch ofzo.
Kan je alvast naar de vraag kijken, dan weet je waar je extra op moet letten.quote:Op maandag 14 september 2020 12:35 schreef molloot200 het volgende:
Zie je dan niet wie er uit ligt? Hmm, waarschijnlijk alleen als je naar verdenkspel gaat?quote:Op maandag 14 september 2020 13:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan je alvast naar de vraag kijken, dan weet je waar je extra op moet letten.
En de hints waren nog wel zo duidelijk!quote:
Ik ontken hier wat mee te maken te hebben.quote:Op maandag 14 september 2020 11:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Heeft Cee nu al een weekban![]()
Die nieuwe mods laten er geen gras over groeien
Mooi zeg! En met handschoentjes vasthouden nog welquote:
Dat heb ik al gedaan inderdaadquote:Op maandag 14 september 2020 13:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan je alvast naar de vraag kijken, dan weet je waar je extra op moet letten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |