Enerzijds met je eens, anderzijds; waarom mogen F1, TDF en voetbal dan wel uitgebreid besproken hier? Dat voelt toch wel een beetje hetzelfdequote:Op maandag 14 september 2020 16:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Zou ik in het WIDM-topic wel met je eens zijn maar hier toch niet hoor.
Dat is live sport. WIDM is niet live en geen sport. Dat is wel het belangrijkste verschil.quote:Op maandag 14 september 2020 16:57 schreef Meke het volgende:
[..]
Enerzijds met je eens, anderzijds; waarom mogen F1, TDF en voetbal dan wel uitgebreid besproken hier? Dat voelt toch wel een beetje hetzelfde
Ik heb het amper of de F1.quote:Op maandag 14 september 2020 16:57 schreef Meke het volgende:
[..]
Enerzijds met je eens, anderzijds; waarom mogen F1, TDF en voetbal dan wel uitgebreid besproken hier? Dat voelt toch wel een beetje hetzelfde
Ik heb hier wel eens F1-spoilers gelezen toen ik de race later keekquote:Op maandag 14 september 2020 16:57 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouja wel live als in dat er een bepaald uitzendmoment is. En dan kun je wel naar MOL verwijzen wat prima is, maar dat kan ook naar VBL, WLR, TDF of F1.quote:Op maandag 14 september 2020 16:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is live sport. WIDM is niet live en geen sport. Dat is wel het belangrijkste verschil.
Maar WIDM en sport kennen wel allebei een vast moment waarop het voor het eerst te zien is en dus als 'logisch' tijdstip telt. Waarom zou het voor WIDM logischer zijn dan bij sport dat iemand nog geen spoilers wil?quote:Op maandag 14 september 2020 16:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is live sport. WIDM is niet live en geen sport. Dat is wel het belangrijkste verschil.
Ja, dit jaquote:Op maandag 14 september 2020 17:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Maar WIDM en sport kennen wel allebei een vast moment waarop het voor het eerst te zien is en dus als 'logisch' tijdstip telt. Waarom zou het voor WIDM logischer zijn dan bij sport dat iemand nog geen spoilers wil?
Ik vind het overigens prima dat berichten over WIDM uit service-oogpunt eerst als spoiler worden gezet, en ook dat het bij sport niet gebeurtquote:
Nee ik loop gewoon een beetje te zieken inderdaad, je kent mequote:Op maandag 14 september 2020 17:07 schreef Meke het volgende:
En laten we in deze discussie ook vooral meenemen dat @:Strani helemaal geen WIDM kijkt en er vooralsnog niemand echt een probleem heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat laatste heb ik inderdaad ook geen probleem mee hoor, ik hoef niet één minuut na de ontknoping hier de afvaller te spoilenquote:Op maandag 14 september 2020 17:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vind het overigens prima dat berichten over WIDM uit service-oogpunt eerst als spoiler worden gezet, en ook dat het bij sport niet gebeurtAls sport niet hier gespoilerd wordt, dan is de kans groot dat je in elk geval de winnaar wel ergens anders voorbij ziet komen.
Het kan natuurlijk dat iemand WIDM nog moet kijken en daar op zaterdagavond of zondag nog geen tijd voor heeft gehad, en dat die nu een onaangename verrassing krijgt. Maar ja, waar trek je dan de grens?
quote:Op maandag 14 september 2020 17:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee ik loop gewoon een beetje te zieken inderdaad, je kent meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Ja maar nabespreken is geen enkel probleem, ik zou het gewoon alleen in spoilers houden.quote:Op maandag 14 september 2020 17:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouja wel live als in dat er een bepaald uitzendmoment is. En dan kun je wel naar MOL verwijzen wat prima is, maar dat kan ook naar VBL, WLR, TDF of F1.
Ik probeer gewoon de grens te vinden, want vind ook dat iemand in 48u op zich genoeg tijd heeft gehad om in te halenEn met redelijk wat molloten vind ik het ook gezellig om de aflevering hier nog weer te bespreken
Nee maar dan weet je ook dat je risico op spoilers loopt. Sommige mensen sparen misschien het liefst alle afleveringen op voor als ze volgend jaar november op vakantie zijnquote:Op maandag 14 september 2020 17:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar nabespreken is geen enkel probleem, ik zou het gewoon alleen in spoilers houden.
Het is ook wat arbitrair om te bepalen wanneer iemand het wel of niet gekeken moet hebben. Sommige koppels kunnen misschien pas op de vrijdagavond samen gezellig kijken, je weet het niet.
Nou het wordt ook wel regelmatig gebruikt in referenties hoorquote:Op maandag 14 september 2020 17:13 schreef Strani het volgende:
Ook nog wel een verschil tussen sport en WIDM is dat we sport meestal niet twee dagen later nog bespreken. Ik denk niet dat we morgen nog veel posts gaan vinden over de F1-race van gisteren. Dus dat kan je veel makkelijker plannen, als je daarvan geen spoilers wilt zien.
Dat betekent in de praktijk dat je over WIDM eigenlijk alleen in spoilers kan communiceren. Is dan het middel niet erger dan de kwaal?quote:Op maandag 14 september 2020 17:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar nabespreken is geen enkel probleem, ik zou het gewoon alleen in spoilers houden.
Het is ook wat arbitrair om te bepalen wanneer iemand het wel of niet gekeken moet hebben. Sommige koppels kunnen misschien pas op de vrijdagavond samen gezellig kijken, je weet het niet.
Nou ja ik heb er nu gewoon echt even genoeg van Meke, de héle tijd zit je me tegen te spreken, alsof je het er om doet!quote:Op maandag 14 september 2020 17:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou het wordt ook wel regelmatig gebruikt in referenties hoor
Ja zie je dat bedoel ik dus, gewoon nog de Spanje-kaart er ook bij halen. Laag hoor.quote:Op maandag 14 september 2020 17:20 schreef Meke het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel een beetje egoïstisch als we allemaal ons postgedrag op jou moeten aanpassen @:Strani. Heel leuk hoor dat je in Spanje woont maar je lijkt dingen continu op jezelf te betrekken. Als je niet genoeg prioriteit hebt voor WIDM hoeven wij daar niet de dupe van te zijn
Je bent letterlijk de enige die dit anders ziet @Straniquote:Op maandag 14 september 2020 17:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat betekent in de praktijk dat je over WIDM eigenlijk alleen in spoilers kan communiceren. Is dan het middel niet erger dan de kwaal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |