Om uitblinkende afleveringen te hebben, moeten er ook wat mindere zijnquote:Op maandag 14 september 2020 12:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
*Molloot stuitert door de kamer nu![]()
Zonder te veel te spoileren vond ik het een ‘tussendooraflevering’. Zeker niet slecht, maar ook niet legendarisch ofzo.
Is de foto van de website, moet het nog binnen krijgen.quote:Op maandag 14 september 2020 13:29 schreef Meke het volgende:
[..]
Mooi zeg! En met handschoentjes vasthouden nog wel
Mooi zegquote:Op maandag 14 september 2020 13:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Is de foto van de website, moet het nog binnen krijgen.
Ja, goede vraag. Misschien wel of een van je mollen eruit ligt of dat...quote:Op maandag 14 september 2020 13:20 schreef Dave het volgende:
[..]
Zie je dan niet wie er uit ligt? Hmm, waarschijnlijk alleen als je naar verdenkspel gaat?
Ow, wat een heerlijkheidquote:Op maandag 14 september 2020 11:24 schreef Cee het volgende:
Weekje vakantie, in januari al gepland, soms ben ik best goed in timing.
Ik weet nu alleen datquote:Op maandag 14 september 2020 13:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, goede vraag. Misschien wel of een van je mollen eruit ligt of dat...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.er niet uit ligt, want op haar had ik m'n punten gezet![]()
quote:Op maandag 14 september 2020 13:37 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik weet nu alleen datNu al in die tunnel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.er niet uit ligt, want op haar had ik m'n punten gezet
@DaveAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Mooi!quote:
Nee, ik heb juist nog helemaal geen ideequote:Op maandag 14 september 2020 13:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nu al in die tunnel.
@:dave
Ja er zit wel lekker veel vaart in!quote:Op maandag 14 september 2020 14:26 schreef molloot200 het volgende:
Aflevering is afWat jullie al zeiden, prima aflevering maar geen hoogvlieger. Alsnog ben ik van mening dat er meer vaart en interessante dingen in zaten dan seizoen 19 en 20
Die stoel tijdens de executie, daar moet nog iets mee gebeuren gok ik? Het kán niet dat dit het was.
Het zou leuk zijn als die stoel volgende week er weer is en het dan precies zo gaat. En dan de week erna juist andersom dat iedereen een vrijstelling krijgt, behalve diegene in de stoel.quote:Op maandag 14 september 2020 14:26 schreef molloot200 het volgende:
Aflevering is afWat jullie al zeiden, prima aflevering maar geen hoogvlieger. Alsnog ben ik van mening dat er meer vaart en interessante dingen in zaten dan seizoen 19 en 20
Die stoel tijdens de executie, daar moet nog iets mee gebeuren gok ik? Het kán niet dat dit het was.
Die laatste opdracht was waardeloos inderdaad. Alsof ze het op het laatste moment nog erin moesten schuiven omdat een oorspronkelijke opdracht niet kon?quote:Op maandag 14 september 2020 14:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja er zit wel lekker veel vaart in!Maar ik vond vooral de laatste opdracht wat suf. En uiteindelijk maakte het toch niets uit, want de penningmeester kon toch alles bepalen.
Ja die stoel was wel randomMisschien dat er wel meer van dat soort twists in dit seizoen gaan zitten?
JAAA TOPPERquote:Op maandag 14 september 2020 14:58 schreef Arizona het volgende:
Ik mag woensdag op gesprek komen![]()
Ik ben door de brievenselectie![]()
Ik vind het nu wel spannend opeens
Goed zoquote:Op maandag 14 september 2020 14:58 schreef Arizona het volgende:
Oe spannendquote:Op maandag 14 september 2020 14:58 schreef Arizona het volgende:
Ahh wat tofquote:Op maandag 14 september 2020 14:58 schreef Arizona het volgende:
JAAAAA wat goed en veel succes!quote:Op maandag 14 september 2020 14:58 schreef Arizona het volgende:
quote:Op maandag 14 september 2020 14:58 schreef Arizona het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |