Jij hebt je contract al gelukkig (ok, verkeerde straat, maar toch)quote:Op maandag 14 september 2020 15:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:arizona Zo herkenbaar die spanning.
Ik begin 1 oktober. Huidige baan opgezegd en nu lekker aan het genieten van vakantie en Silkequote:Op maandag 14 september 2020 15:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jij hebt je contract al gelukkig (ok, verkeerde straat, maar toch)![]()
Wanneer begin je? En heb je al opgezegd bij je huidige werk?
Ik solliciteer echt zelden, was al helemaal vergeten hoe die spanning voelt![]()
Zie jequote:Op maandag 14 september 2020 15:07 schreef Arizona het volgende:
Bedankt allemaal![]()
Ik had er niet veel verwachtingen van dus het is al mooi dat ik door de voorronde ben![]()
Maar ik vind het nu dus opeens ook heel spannendterwijl ik er eerst superrelaxed onder was.
Ik wil nu weten wie de andere kandidaten zijn
Jaaaa Silkequote:Op maandag 14 september 2020 15:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik begin 1 oktober. Huidige baan opgezegd en nu lekker aan het genieten van vakantie en Silke
Wat ga je doen?quote:Op maandag 14 september 2020 15:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik begin 1 oktober. Huidige baan opgezegd en nu lekker aan het genieten van vakantie en Silke
Tuurlijk. Als ik uit beeld ben, dan zit ze me echt te zoeken van waar ik ben.quote:Op maandag 14 september 2020 15:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jaaaa Silke![]()
Zijn jullie al helemaal aan elkaar gewend?
Software ontwikkelenquote:
quote:Op maandag 14 september 2020 13:37 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik weet nu alleen datDat moet je voor de komende aflevering misschien niet doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.er niet uit ligt, want op haar had ik m'n punten gezetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ahh wat cutequote:Op maandag 14 september 2020 15:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Tuurlijk. Als ik uit beeld ben, dan zit ze me echt te zoeken van waar ik ben.
Liefquote:Op maandag 14 september 2020 15:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zal wel eerst grotendeel thuiswerken.quote:Op maandag 14 september 2020 15:35 schreef Meke het volgende:
[..]
Ahh wat cute![]()
Wordt nog wat als je straks weer moet werken
Wat schattigquote:Op maandag 14 september 2020 15:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 september 2020 13:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee, ik heb juist nog helemaal geen idee. Dan maar punten zetten op iemand waarvan je denkt dat die sowieso ver komt.
En ik zet trouwens sowieso al mijn punten altijd op één iemand. Alles of niets
Dit had dus wel kunnen zijn dat wanneer Ellie de test het slechtste had gemaakt er niemand naar huis zou hoeven.quote:Op maandag 14 september 2020 14:26 schreef molloot200 het volgende:
Aflevering is afWat jullie al zeiden, prima aflevering maar geen hoogvlieger. Alsnog ben ik van mening dat er meer vaart en interessante dingen in zaten dan seizoen 19 en 20
Die stoel tijdens de executie, daar moet nog iets mee gebeuren gok ik? Het kán niet dat dit het was.
Wie zijn kansen spreidt, spreidt gezelligheid!quote:Op maandag 14 september 2020 16:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Nee, dat doe ik meestal niet eigenlijk. Ik ben nog wel van het spreiden.
oeh, eng.quote:Op maandag 14 september 2020 16:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Wie zijn kansen spreidt, spreidt gezelligheid!
Na bijna 2 volle dagen wordt het ook wel een beetje eigen verantwoordelijkheid toch?quote:Op maandag 14 september 2020 16:17 schreef Strani het volgende:
Mag ik er overigens ook op wijzen dat posts over overgebleven kandidaten ook niet handig zijn zonder spoiler?
Zou ik in het WIDM-topic wel met je eens zijn maar hier toch niet hoor.quote:Op maandag 14 september 2020 16:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Na bijna 2 volle dagen wordt het ook wel een beetje eigen verantwoordelijkheid toch?
Het is op zich wel het slimst om te doen, want minder kans dat je op iemand inzet die er dan vervolgens uit ligt. Met het risico natuurlijk dat je alles kwijt bent als die persoon er wel uit vliegtquote:Op maandag 14 september 2020 16:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Nee, dat doe ik meestal niet eigenlijk. Ik ben nog wel van het spreiden.
Hm, ja, je hebt wel gelijk. Sorryquote:Op maandag 14 september 2020 16:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Zou ik in het WIDM-topic wel met je eens zijn maar hier toch niet hoor.
quote:Op maandag 14 september 2020 16:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hm, ja, je hebt wel gelijk. Sorry
Maar niet schromen er vollop over te posten in het MOL forum hoor. Weet zeker dat tante @Moira. daar geen enkel probleem mee heeft.quote:Op maandag 14 september 2020 16:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hm, ja, je hebt wel gelijk. Sorry
Ik heb nog steeds nachtmerries van die ene aflevering dat mijn twee verdachten er allebei uitvlogen in dezelfde aflevering.quote:Op maandag 14 september 2020 16:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het is op zich wel het slimst om te doen, want minder kans dat je op iemand inzet die er dan vervolgens uit ligt. Met het risico natuurlijk dat je alles kwijt bent als die persoon er wel uit vliegt![]()
Zelf spreid ik nu wel. Ik hecht niet veel waarde aan het daadwerkelijk winnen van die poule; ik vind het gewoon leuk om er zo lang mogelijk in te zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |