Hebben ze geen Quien es el topo ?quote:Op maandag 14 september 2020 17:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja zie je dat bedoel ik dus, gewoon nog de Spanje-kaart er ook bij halen. Laag hoor.
Ja maar jij zat er ook al weken op te wachten om mij in een hoek te krijgen, dat had ik allang gemerkt hoor.quote:Op maandag 14 september 2020 17:21 schreef Meke het volgende:
[..]
Je bent letterlijk de enige die dit anders ziet @:Strani
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh als het jou uitkomt is het Spanje hier, Spanje daar, maar als ik het gebruik is het laag?quote:Op maandag 14 september 2020 17:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja zie je dat bedoel ik dus, gewoon nog de Spanje-kaart er ook bij halen. Laag hoor.
OHHH we zijn weer eens Leids ontzet hoor, typischquote:Op maandag 14 september 2020 17:23 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh als het jou uitkomt is het Spanje hier, Spanje daar, maar als ik het gebruik is het laag?
quote:Op maandag 14 september 2020 17:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar jij zat er ook al weken op te wachten om mij in een hoek te krijgen, dat had ik allang gemerkt hoor.Nou inderdaad!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: afvaller van VOLGENDE week van WIDMOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
quote:Op maandag 14 september 2020 17:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou inderdaad!SPOILER: afvaller van VOLGENDE week van WIDMOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je daar nou nog zuur om? Dat is honderden jaren geleden, zeker nog hutspot in je oren!quote:Op maandag 14 september 2020 17:23 schreef Strani het volgende:
[..]
OHHH we zijn weer eens Leids ontzet hoor, typisch
Wij zuur, we weten niet eens wat Leiden is johquote:Op maandag 14 september 2020 17:25 schreef Meke het volgende:
[..]
Ben je daar nou nog zuur om? Dat is honderden jaren geleden, zeker nog hutspot in je oren!
Damn ik had de popcorn al gepakt, was toch niet serieus. Jammer.quote:Op maandag 14 september 2020 17:20 schreef Meke het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel een beetje egoïstisch als we allemaal ons postgedrag op jou moeten aanpassen @:Strani. Heel leuk hoor dat je in Spanje woont maar je lijkt dingen continu op jezelf te betrekken. Als je niet genoeg prioriteit hebt voor WIDM hoeven wij daar niet de dupe van te zijn
Niet weten hoe je feest moet vierenquote:Op maandag 14 september 2020 17:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Wij zuur, we weten niet eens wat Leiden is johJullie zijn degenen die nog elk jaar de halve biervoorraad van Nederland leegdrinken om jullie complex weg te spoelen
Kan die Tachtigjarige Oorlog even in spoilers? Ik weet nog niet wie er gewonnen heeftquote:Op maandag 14 september 2020 17:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Wij zuur, we weten niet eens wat Leiden is johJullie zijn degenen die nog elk jaar de halve biervoorraad van Nederland leegdrinken om jullie complex weg te spoelen
quote:Op maandag 14 september 2020 17:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
Damn ik had de popcorn al gepakt, was toch niet serieus. Jammer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 september 2020 17:28 schreef Strani het volgende:
[..]Gaat deze spoiler over WIDM? Want ik moet nog kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helaas, jaquote:Op maandag 14 september 2020 17:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
Gaat deze spoiler over WIDM? Want ik moet nog kijken.
Dan is het goedquote:Op maandag 14 september 2020 17:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Helaas, ja
Maar dan wel over de finale van vorig jaar hoor.
Verdorie Fred, ik wist nog niet eens dat er een Tachtigjarige Oorlog is geweestquote:Op maandag 14 september 2020 17:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Kan die Tachtigjarige Oorlog even in spoilers? Ik weet nog niet wie er gewonnen heeft
Ik wist niet eens dat Fred bestondquote:Op maandag 14 september 2020 17:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Verdorie Fred, ik wist nog niet eens dat er een Tachtigjarige Oorlog is geweest
Je wordt bedankt!
Hoho, als ik lees hoe die Spanjolen in de pan gehakt worden in Haarlem en Leiden enzo, kan ik me niet voorstellen dat er over 400 jaar nog een Spanje isquote:Op maandag 14 september 2020 17:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat Fred bestond
Nou ja okay, dat zijn de Catalanen wel met je eens dat dat nog maar de vraag is.quote:Op maandag 14 september 2020 17:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hoho, als ik lees hoe die Spanjolen in de pan gehakt worden in Haarlem en Leiden enzo, kan ik me niet voorstellen dat er over 400 jaar nog een Spanje is
bijpassend is een understatementquote:
Was het toch nog redelijk overtuigend?quote:Op maandag 14 september 2020 17:41 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
bijpassend is een understatement
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |