SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKOp dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
En missen wij onze gifkoningin!quote:Op maandag 7 september 2020 23:01 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Anders weet ik ook niet wat ik hier moet.
Ik steel wel vaker dingen, maar het gaat gewoon per ongelukquote:
I blame de korrelkoffie.quote:Op maandag 7 september 2020 23:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik steel wel vaker dingen, maar het gaat gewoon per ongeluk
Daar ben ik toch veel te lief voor, schat van me.quote:Op maandag 7 september 2020 23:07 schreef Meke het volgende:
Heeft iemand eigenlijk al cht een note van @:Cyan9 gehad of loopt die lafaard steeds alleen te dreigen?
We maken alleen elkaar via de notes voor rotte vis uitquote:Op maandag 7 september 2020 23:07 schreef Meke het volgende:
Heeft iemand eigenlijk al cht een note van @:Cyan9 gehad of loopt die lafaard steeds alleen te dreigen?
Wel een borrelnote.quote:Op maandag 7 september 2020 23:07 schreef Meke het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 september 2020 23:06 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb nu n dag gewerkt na m'n vakantie, het was absoluut niet druk, maar ik ben belachelijk moe.
Je weet waar het over gaat, dus je hoort er gewoon nog helemaal bijquote:Op maandag 7 september 2020 23:06 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]![]()
Als ik niet wist waar het over ging, zou ik niet weten of dit een compliment is.
Trusten!quote:
Weet je, ik heb al heel lang geen korrelkoffie meer gehadquote:
Is een lieverdquote:Op maandag 7 september 2020 23:07 schreef Meke het volgende:
Ohh het is je lieve kantquote:Op maandag 7 september 2020 23:08 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Daar ben ik toch veel te lief voor, schat van me.
quote:Op maandag 7 september 2020 23:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je weet waar het over gaat, dus je hoort er gewoon nog helemaal bij
quote:Op maandag 7 september 2020 23:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Weet je, ik heb al heel lang geen korrelkoffie meer gehad
Wat een liefde!quote:
Ja ik heb koffie leren zetten. Het is een wonderquote:
Ja je moet er wel wat voor doen he?quote:
Trustequote:
Slaaps lekker Greda.quote:Op maandag 7 september 2020 23:19 schreef Mandy040986 het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen.
Trusten.![]()
Rumour has it dat ie het juiste knopje niet weet te vinden!quote:Op maandag 7 september 2020 23:07 schreef Meke het volgende:
Weet ik het, ik kom nooit in VBLquote:Op maandag 7 september 2020 23:29 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Rumour has it dat ie het juiste knopje niet weet te vinden!
@:greys
@:momo
@:H_T
(Zo doen ze dat in VBL toch?)
TSk. Geen special snowflake maar cornflake.quote:Op maandag 7 september 2020 23:33 schreef H_T het volgende:
Dan leg je je hart en ziel in zo'n episch stukje internetliteratuur, komt die harige er een viswalm in verspreiden
Lekker man, niets mis meequote:Op maandag 7 september 2020 23:36 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
TSk. Geen special snowflake maar cornflake.
Je zou hier toch zo maar een note voor kunnen geven.quote:Op maandag 7 september 2020 23:29 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Rumour has it dat ie het juiste knopje niet weet te vinden!
@:greys
@:momo
@:H_T
(Zo doen ze dat in VBL toch?)
quote:Op maandag 7 september 2020 23:33 schreef H_T het volgende:
Dan leg je je hart en ziel in zo'n episch stukje internetliteratuur, komt die harige er een viswalm in verspreiden
Ik heb er meer dan jij.quote:Op maandag 7 september 2020 23:37 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Je zou hier toch zo maar een note voor kunnen geven.
"Wil graag mod worden"quote:
Wat wil je als je naam Cor Bakker is.quote:
quote:Op maandag 7 september 2020 23:40 schreef Strani het volgende:
[..]
"Wil graag mod worden"
"Heeft opnieuw gesolliciteerd om mod te worden"
"Had wederom moeite met de afwijzing"
"Stond huilend bij m'n voordeur"
"Er is een overeenkomst bereikt"
Fout, @Greys heeft er meer.quote:Op maandag 7 september 2020 23:38 schreef Momo het volgende:
[..]
Als ESF mod heb ik denk ik de meeste
Was het niks voor jou geweest?quote:Op maandag 7 september 2020 23:42 schreef Strani het volgende:
Heren, heren, zullen we het vriendelijk houden?
Echt h, altijd weer die mods die het voor de rest verpesten.
Nee ik was gediskwalificeerd omdat ik niet genoeg buiten de SC postquote:
@Strani kan er niks aan doen, dat noemen we (twijfelachtig) Spaans temperament.quote:
Kom vechten dan.quote:Op maandag 7 september 2020 23:43 schreef Cyan9 het volgende:
Ik had me toch echt voorgenomen wat eerder naar bed te gaan deze avond, maar ja, toen kwam @:ijs_beer opeens RELLEN.
Je hebt toch wel begin van het jaar een aantal keren meegekeken naar voorrondes toch?quote:Op maandag 7 september 2020 23:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee ik was gediskwalificeerd omdat ik niet genoeg buiten de SC post
Greys heeft me dat hoogstpersoonlijk per DM laten weten omdat ze bang was dat ik het alsnog zou proberen.
Okay dat laatste is niet waar
Twijfelachtig? Dit laat je toch niet over je kant gaan Stani? Vamos! D'r op!quote:Op maandag 7 september 2020 23:45 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
@:Strani kan er niks aan doen, dat noemen we (twijfelachtig) Spaans temperament.
*Verwoed schud met vuistquote:
Je bent zelf heerlijk.quote:
Toe maar!quote:
Lange darm!quote:
Daar ben ik zelf nog voor uitgescholden vandaag.quote:
Inderdaad. Vogels die niet kunnen vliegen zijn echte schijnvogels.quote:
Exactly my moodquote:
Cyan8 !quote:
Portland.quote:
Ali Cyaankali!quote:
Iajab. ..quote:
Prima!quote:Op maandag 7 september 2020 23:55 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dan doen we nu weer lief tegen elkaar.
Hooligans zijn nooit klaar met rellenquote:Op maandag 7 september 2020 23:56 schreef Cyan9 het volgende:
@:Momo was alleen nog niet helemaal klaar.
Kust is geklaard!quote:
Of is dit een stiekeme hint dat jij Dwightt Lodeweges bent?quote:
Goed plan, ik ga mee.quote:Op maandag 7 september 2020 23:59 schreef Cyan9 het volgende:
In other news: HEF OP, DOE UIT DAT LICHT. Slaap lekker allemaal.
Hier!quote:
quote:Op maandag 7 september 2020 23:59 schreef Cyan9 het volgende:
In other news: HEF OP, DOE UIT DAT LICHT. Slaap lekker allemaal.
Veel plezier met goedmakenquote:
Begin je al zenuwachtig te worden voor je uitvoering?quote:
Daarom zitten we verspreid over het landquote:Op dinsdag 8 september 2020 00:02 schreef Aoibhin het volgende:
Ik was even bang dat we geen modjes meer over zouden houdenDat ze elkaar af zouden maken
Nee niet eens echtquote:Op dinsdag 8 september 2020 00:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Begin je al zenuwachtig te worden voor je uitvoering?
Strategisch bedacht hoorquote:Op dinsdag 8 september 2020 00:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Daarom zitten we verspreid over het land
quote:
Dat zijn altijd goeie weekenden daarvoorquote:Op dinsdag 8 september 2020 00:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee niet eens echtMaar het zit er bij mij ook wel behoorlijk goed in allemaal. Er moet alleen nog het e.e.a. gebeuren aan setting en choreo tijdens de liedjes, maar dat doen we tijdens het repetitieweekend.
Ja precies, bij die eerdere lange repetitiedagen konden we ook zoveel doenquote:Op dinsdag 8 september 2020 00:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat zijn altijd goeie weekenden daarvoorMet zo'n lange sessie kan je toch een stuk meer dan met de normale uurtjes.
Hadden de modjes mot?quote:Op dinsdag 8 september 2020 00:02 schreef Aoibhin het volgende:
Ik was even bang dat we geen modjes meer over zouden houdenDat ze elkaar af zouden maken
Ach, mot, mot... Ik berg net de verbanddoos weer op. Iemand een toffee?quote:
Ja nou je het zegtquote:Op maandag 7 september 2020 23:46 schreef Momo het volgende:
[..]
Je hebt toch wel begin van het jaar een aantal keren meegekeken naar voorrondes toch?
quote:Op maandag 7 september 2020 23:46 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Twijfelachtig? Dit laat je toch niet over je kant gaan Stani? Vamos! D'r op!
Ja stop eens even. Krijgen straks meer mods dan normale users hierquote:Op dinsdag 8 september 2020 08:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja nou je het zegtZou er nog ruimte zijn voor een zesde mod?
quote:
Elke klant zijn eigen trauma...quote:Op dinsdag 8 september 2020 08:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben echt niet wakker.Ben ik iets aan het verwerken, ben ik met de verkeerde klant bezig.
![]()
Users van kleur bedoel jequote:
owja dergelijke vraag is onmogelijk zonder framingquote:Op dinsdag 8 september 2020 08:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Users van kleur bedoel je![]()
Goedemorgen allemaal!
@:luctor.et.emergo is het zo'n dagSucces!
Iedern trouwens een gelukkige dag gewenst!
Jij hebt er zin in vandaag of niet?quote:Op dinsdag 8 september 2020 08:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Users van kleur bedoel je![]()
Goedemorgen allemaal!
Iedern trouwens een gelukkige dag gewenst!
Ja, echt alles zit tegen vandaag.quote:Op dinsdag 8 september 2020 08:57 schreef Arizona het volgende:
quote:Op dinsdag 8 september 2020 08:49 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja stop eens even. Krijgen straks meer mods dan normale users hier
FTFY.quote:Op dinsdag 8 september 2020 09:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owja dergelijke vraag is onmogelijk zonder framing
All FOK! colours matter
Av Stormvind!quote:Op dinsdag 8 september 2020 09:04 schreef Fred_B het volgende:
Vandaag is het de verjaardag van de Schlagerkoningin van Zweden![]()
[ afbeelding ]
Nou, ik probeer mezelf ook wat op te peppen, ben een beetje depri. Beetje last van mijn oude klachten, het is somber weer n ik ben bang dat ik verkouden word, ik moet telkens niezen en ik heb zo'n kriebel in mijn neusquote:Op dinsdag 8 september 2020 09:03 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Jij hebt er zin in vandaag of niet?
Precies, dat is de instelling, uiteindelijk komt het gewoon weer goedquote:Op dinsdag 8 september 2020 09:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, echt alles zit tegen vandaag.Ik had beter in bed kunnen blijven liggen, was voor de werkgever ook beter geweest
Maar wellicht zijn we nu over het dieptepunt heen, en gaat het de rest van de dag fantastisch.![]()
Murikaans versus Engels.quote:
Ja, dat klopt wel. Maar ik prefereer de Engelse schrijfwijze boven de Amerikaanse, want Europees. Maar FOK! is enkel juist.quote:
En wij zijn hier geen van beide dus mag het allebeiquote:
Maar wij zijn wel Europees, dus colourquote:Op dinsdag 8 september 2020 09:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
En wij zijn hier geen van beide dus mag het allebei
het zijn beide rare landenquote:Op dinsdag 8 september 2020 09:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
En wij zijn hier geen van beide dus mag het allebei
Engelsen willen heul niet Europees zijnquote:Op dinsdag 8 september 2020 09:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar wij zijn wel Europees, dus colour
Maar wij willen niet Amerikaans zijn.quote:Op dinsdag 8 september 2020 09:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Engelsen willen heul niet Europees zijn
quote:Op dinsdag 8 september 2020 09:08 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Maar wij willen niet Amerikaans zijn.
quote:
Ze kunnen zo veel willen, ze horen er gewoon bij.quote:Op dinsdag 8 september 2020 09:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Engelsen willen heul niet Europees zijn
het is altijd het geweldige Great Brittain versus 'the continent'quote:Op dinsdag 8 september 2020 09:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze kunnen zo veel willen, ze horen er gewoon bij.
wekle staat op?quote:Op dinsdag 8 september 2020 09:10 schreef Arizona het volgende:
Misschien moet ik ook even een andere radiozender opzoeken, hier zijn van die tranentrekkers als Tracks of my tears te horen
Internetradio, een van de Radio 10 zenders (zonder DJquote:
Die is mooiiiiiquote:Op dinsdag 8 september 2020 09:10 schreef Arizona het volgende:
Misschien moet ik ook even een andere radiozender opzoeken, hier zijn van die tranentrekkers als Tracks of my tears te horen
ik luister nu muziek uit Tropicoquote:Op dinsdag 8 september 2020 09:10 schreef Arizona het volgende:
Jaaaaaquote:
Nee dat niet nee!quote:Op dinsdag 8 september 2020 09:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jaaaaa![]()
Maar als je al een beetje een sombere stemming hebt is het niet echt een helpende plaat zeg maar
quote:Op dinsdag 8 september 2020 09:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jaaaaa![]()
Maar als je al een beetje een sombere stemming hebt is het niet echt een helpende plaat zeg maar
wow zonder te kijken irriteren de vrolijke koppen me alquote:
quote:
Teveel optimisme ditquote:
Oh zet iz olwees fan, ja!quote:Op dinsdag 8 september 2020 10:15 schreef Koen66 het volgende:
ik had vanochtend een sessie met een Duitser die Engels sprak
quote:Op dinsdag 8 september 2020 10:15 schreef Koen66 het volgende:
ik had vanochtend een sessie met een Duitser die Engels sprak
quote:Op dinsdag 8 september 2020 10:19 schreef Arizona het volgende:
[ twitter ]
Ik denk dat Karin vreselijk blij is dat ze een mondkapje droeg, zodat ze niet herkend wordt op straat
Goedemorgen! Hoe is het met Silke?quote:
De TV staat bij mij zo weinig aan dat ik iedere keer weer schrik hoeveel ouder presentatoren en BN'ers geworden zijnquote:Op dinsdag 8 september 2020 10:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik moet wennen aan Jan de Hoop met grijs/wit haar
Ligt nu te slapen, maar ze is ontzettend speels.quote:Op dinsdag 8 september 2020 10:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Goedemorgen! Hoe is het met Silke?
TV staat bij mij ook weinig aan, maar als ik het twitterbericht hierboven zo zie dan schrik ik wel van hoe oud hij er nu uit ziet.quote:Op dinsdag 8 september 2020 10:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
De TV staat bij mij zo weinig aan dat ik iedere keer weer schrik hoeveel ouder presentatoren en BN'ers geworden zijn
Wat goed dat je jezelf dan al probeert op te peppen met wat positiviteitquote:Op dinsdag 8 september 2020 09:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou, ik probeer mezelf ook wat op te peppen, ben een beetje depri. Beetje last van mijn oude klachten, het is somber weer n ik ben bang dat ik verkouden word, ik moet telkens niezen en ik heb zo'n kriebel in mijn neus
Gaat wel weer over maar een beetje positiviteit kan geen kwaad
[..]
Precies, dat is de instelling, uiteindelijk komt het gewoon weer goed
Ik heb een beetje teruggelezen maar niet alles, je hebt dus een kittenquote:Op dinsdag 8 september 2020 10:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ligt nu te slapen, maar ze is ontzettend speels.
Ik moet haar echt afleren dat ze niet in de gordijnen moet hangen
Haha hopelijk is ze snel klaar met de gordijnen. Wij hebben allemaal kleine nagel-gaatjes in de plissgordijnenquote:Op dinsdag 8 september 2020 10:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nee, niet speciaal in de herfstquote:Op dinsdag 8 september 2020 10:25 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Wat goed dat je jezelf dan al probeert op te peppen met wat positiviteit![]()
!! Heb je dit ieder jaar als het herfstig wordt?
Ze is bijna 8 wekenquote:Op dinsdag 8 september 2020 10:27 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Ik heb een beetje teruggelezen maar niet alles, je hebt dus een kitten![]()
![]()
?? Hoe oud is ze? En hoe ziet ze eruit
?
Goed bezigquote:Op dinsdag 8 september 2020 10:30 schreef MMF93 het volgende:
Bij mij gaat het werken nog steeds prima (ik heb zelfs een rolletje met iets meer verantwoordelijkheid gekregen) maar qua prikkels valt het toch wel tegen. Ik heb helaas weinig energie over voor andere dingen (zoals hier zijn). Maar dat zal een kwestie van wennen zijn hoop ik! Bij een andere baan straks zal het hopelijk dan minder heftig zijn
. Voor nu ben ik allang blij dat ik 3 dagen in de week werk en m'n eigen centjes verdien
Echt te schattig gewoonquote:Op dinsdag 8 september 2020 10:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze is bijna 8 weken
[ afbeelding ]
ik denk telkens dat @ESF1Gamer Silke heetquote:Op dinsdag 8 september 2020 10:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Goedemorgen! Hoe is het met Silke?
oeh spannendquote:Op dinsdag 8 september 2020 10:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ben wel een beetje zenuwachtig. Gisteren HR gebeld van nieuwe wg gebeld over waar dat contract blijft. Vandaag hoor ik meer erover.
Het is een boefjequote:
Aaaaaaaaaaach toch, wat een prullekequote:Op dinsdag 8 september 2020 10:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze is bijna 8 weken
[ afbeelding ]
Als ik dat zo zie wil ik ook weer een kittenquote:Op dinsdag 8 september 2020 10:34 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaach toch, wat een prulleke![]()
![]()
Ja je hebt natuurlijk ook best een fysiek intensieve baan waar mensen ook best wat emoties steeds hebben. Maar wel tof dat je meer verantwoordelijkheid krijgtquote:Op dinsdag 8 september 2020 10:30 schreef MMF93 het volgende:
Bij mij gaat het werken nog steeds prima (ik heb zelfs een rolletje met iets meer verantwoordelijkheid gekregen) maar qua prikkels valt het toch wel tegen. Ik heb helaas weinig energie over voor andere dingen (zoals hier zijn). Maar dat zal een kwestie van wennen zijn hoop ik! Bij een andere baan straks zal het hopelijk dan minder heftig zijn
. Voor nu ben ik allang blij dat ik 3 dagen in de week werk en m'n eigen centjes verdien
quote:Op dinsdag 8 september 2020 09:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wow zonder te kijken irriteren de vrolijke koppen me al
Katten iets afleren is nogal een moeilijke opgave kan ik je vertellenquote:Op dinsdag 8 september 2020 10:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Aaah oke, gewoon in periodes? Wel goed als je het bij jezelf herkend en ook weet wat je er tegen kunt doen!! Ja precies, dan ga je dat ook voelen als je dat maar vaak genoeg tegen jezelf zegtquote:Op dinsdag 8 september 2020 10:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
[..]
Nee, niet speciaal in de herfst
Ik heb dat bij de psych geleerd, dat je gewoon domweg positief moet denken, ookal voelt het op dat moment niet zo. En soms voel je je dan zowaar ook echt minder depri
Net als dat je jezelf oppept voor een lastige taak, dan helpt het ook wel als je hardop tegen jezelf zegt: ik KAN dit, ik ga dit GEWOON DOEN
Liefquote:Op dinsdag 8 september 2020 10:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Goed bezig
We vinden je nog even lief hoor, ookal kom je hier wat minder. Een baan, zeker een relatief nieuwe, kan heel veel energie vreten en dan moet je ook gewoon je rust pakken
Fijn dat het nog steeds goed gaat met werken!quote:Op dinsdag 8 september 2020 10:30 schreef MMF93 het volgende:
Dit blijft echt gewoon te cutequote:Op dinsdag 8 september 2020 10:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze is bijna 8 weken
[ afbeelding ]
De oplossing tegen het ongewenst klimmen.quote:Op dinsdag 8 september 2020 10:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Katten iets afleren is nogal een moeilijke opgave kan ik je vertellen![]()
Die van mij hebben heel lang in de gordijnen geklommen (liepen ze ineens over de rails heen), maar hielden er gelukkig zelf op een gegeven moment mee op
Lievvvvvquote:Op dinsdag 8 september 2020 10:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze is bijna 8 weken
[ afbeelding ]
Nee, die vrolijke koppenquote:
Ik zou iedere kitten die ik zie wel in huis willen nemenquote:Op dinsdag 8 september 2020 10:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als ik dat zo zie wil ik ook weer een kitten![]()
Maar we houden het toch gewoon maar alleen bij onze huidige kat, haha.
Ik wist niet dat een formule1 team aan de Tour meedeed (de echte kenners weet welk team ik bedoelquote:Op dinsdag 8 september 2020 10:41 schreef Momo het volgende:
Tourploegen hebben inmiddels gemeld dat ze covid vrij zijn. Alleen deze ploegen nog niet
B&B Hotels–Vital Concept
Bahrain–McLaren
Bora–Hansgrohe
Deceuninck–Quick-Step
Israel Start-Up Nation
Lotto–Soudal
Mitchelton–Scott
NTT Pro Cycling
Team Sunweb
En de tourorganisatie had beloofd om 9 uur alle testresultaten bekend te maken...
quote:Op dinsdag 8 september 2020 10:41 schreef Momo het volgende:
Tourploegen hebben inmiddels gemeld dat ze covid vrij zijn. Alleen deze ploegen nog niet
B&B Hotels–Vital Concept
Bahrain–McLaren
Bora–Hansgrohe
Deceuninck–Quick-Step
Israel Start-Up Nation
Lotto–Soudal
Mitchelton–Scott
NTT Pro Cycling
Team Sunweb
En de tourorganisatie had beloofd om 9 uur alle testresultaten bekend te maken...
quote:Enkele stalen die afgenomen zijn bij renners of personeelsleden worden voor de start nog hertest.
Haha dat gaat bij onze katten lastig. Die zijn alledrie van iniemienie formaat en zijn zo licht als een veertjequote:Op dinsdag 8 september 2020 10:41 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
De oplossing tegen het ongewenst klimmen.
Vogels lopen ook geen risico meer
[ afbeelding ]
Dat is optie Garfieldquote:Op dinsdag 8 september 2020 10:41 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haha leukquote:Op dinsdag 8 september 2020 10:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze is bijna 8 weken
[ afbeelding ]
De uitslag is zowel negatief als positief? (inclusive)quote:
Zou aardig opruimenquote:Op dinsdag 8 september 2020 10:41 schreef Momo het volgende:
B&B Hotels–Vital Concept
Bahrain–McLaren
Bora–Hansgrohe
Deceuninck–Quick-Step
Israel Start-Up Nation
Lotto–Soudal
Mitchelton–Scott
NTT Pro Cycling
Team Sunweb
Ja dat constant achter de computer zitten, hetzelfde riedeltje vertellen en al die motor-geluiden om je heen werkt dan toch wel vermoeiendquote:Op dinsdag 8 september 2020 10:36 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja je hebt natuurlijk ook best een fysiek intensieve baan waar mensen ook best wat emoties steeds hebben. Maar wel tof dat je meer verantwoordelijkheid krijgtBen je ondertussen verder aan het kijken naar wat meer aansluit bij je studie of zit je hier nog wel even goed?
Als Luuc naar zijn vakantiehotel gaat, is hij een allemansvriend. Maar zodra de buurtkat hier voor het raam staat (dus bij Luuc's territorium komt is het oorlogquote:Op dinsdag 8 september 2020 10:42 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Ik zou iedere kitten die ik zie wel in huis willen nemen. Alleen Logan heeft een hekel aan haar eigen soort, ze duldt alleen mensen.
Jaa precies, zo zie ik het ook! En jij bent druk bezig met de repetities denk ik? Nog een paar weken en dan mogen jullie gaan shinen tochquote:Op dinsdag 8 september 2020 10:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Fijn dat het nog steeds goed gaat met werken!Voor nu dan gewoon fijn dat je in ieder geval werk en wat geld hebt. Ondertussen lopen wij niet weg
Finale uitslag ESF 2019 feelingsquote:Op dinsdag 8 september 2020 10:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit het etappe topic enigszins nerveus te refreshen hier
Aiquote:Op dinsdag 8 september 2020 10:46 schreef Momo het volgende:
Quickstep heeft positieve test(en) en moet hertesten voor de start.
Dat is ook een goeie hoor, kleine, haalbare doelen stellenquote:Op dinsdag 8 september 2020 10:46 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Ja dat constant achter de computer zitten, hetzelfde riedeltje vertellen en al die motor-geluiden om je heen werkt dan toch wel vermoeiend. Veel storingen ook dus dan komt er nog een dosis chaos bovenop
. Maar het blijft gelukkig wel heel leuk!
Ik wilde echt gaan beginnen met solliciteren maar ik was er gewoon te moe voor. Maarrr deze week moet dat echt wel gaan lukken, ik ga gewoon rustig m'n brief schrijven, alvast naar 1 organisatie sturen en dan verder zoeken naar vacatures.
Hoe gaat het bij jouw werk, nog naar je zin??
Mijn katten tolereren elkaar, hebben vaak ruzie met de buurtkatten (en dan helpen ze elkaar met territorium verdedigenquote:Op dinsdag 8 september 2020 10:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als Luuc naar zijn vakantiehotel gaat, is hij een allemansvriend. Maar zodra de buurtkat hier voor het raam staat (dus bij Luuc's territorium komt is het oorlog
Aaaah, nou gelukkig maar dat het in het vakantiehotel wel goed gaat! Logan accepteert in het pension dat er andere katten in de ruimte zitten maar daar blijft het cht bij. Verder eet ze daar ook bijna niet want ze vind het stom dat de andere katten aan haar brokjes zitten ofzoquote:Op dinsdag 8 september 2020 10:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als Luuc naar zijn vakantiehotel gaat, is hij een allemansvriend. Maar zodra de buurtkat hier voor het raam staat (dus bij Luuc's territorium komt is het oorlog
Ja precies! Donderdag en vrijdag wordt brief-schrijfdag, bij dezequote:Op dinsdag 8 september 2020 10:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat is ook een goeie hoor, kleine, haalbare doelen stellen(ook weer niet TE klein, als in: ik start www. nationalevacaturebank.nl op en dat was het voor deze week
)
Ja, 3 oktober voor het eerst en dan de dag daarop twee uitvoeringen, dus het komt aardig dichtbij!quote:Op dinsdag 8 september 2020 10:48 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Jaa precies, zo zie ik het ook! En jij bent druk bezig met de repetities denk ik? Nog een paar weken en dan mogen jullie gaan shinen toch?
Heel veel succes ermee!quote:Op dinsdag 8 september 2020 10:55 schreef MMF93 het volgende:
Ja precies! Donderdag en vrijdag wordt brief-schrijfdag, bij deze
Hmmm, dat zou een gemis zijn. Ondanks de gruwelijk vervelende Lefevre.quote:Op dinsdag 8 september 2020 10:46 schreef Momo het volgende:
Quickstep heeft positieve test(en) en moet hertesten voor de start.
Luuc maakt echt vrienden, gaat gezellig bij andere katten liggen. Hij heeft daar ook nooit aanvaringen met andere katten aldus de eigenaresse,is de rust en vriendelijkheid zelvequote:Op dinsdag 8 september 2020 10:55 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Aaaah, nou gelukkig maar dat het in het vakantiehotel wel goed gaat! Logan accepteert in het pension dat er andere katten in de ruimte zitten maar daar blijft het cht bij. Verder eet ze daar ook bijna niet want ze vind het stom dat de andere katten aan haar brokjes zitten ofzo. Hier wil ze niks anders dan eten eten eten en eten
[..]
Ja precies! Donderdag en vrijdag wordt brief-schrijfdag, bij deze
Ramptoeristquote:Op dinsdag 8 september 2020 10:56 schreef Strani het volgende:
*komt fris uit de douche gestapt en gaat direct kijken naar welk drama zich ontvouwt in de Tour.
Het is altijd leuk om ramptoerist te zijnquote:
Is ook zoquote:Op dinsdag 8 september 2020 11:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het is altijd leuk om ramptoerist te zijn
Hahaquote:Op dinsdag 8 september 2020 11:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Luuc maakt echt vrienden, gaat gezellig bij andere katten liggen. Hij heeft daar ook nooit aanvaringen met andere katten aldus de eigenaresse,is de rust en vriendelijkheid zelve.
[..]
Ramptoerist
Als ik een zooi mensen om een auto-ongeluk heen zie staan kijk ik altijd zo snel mogelijk weg, ik wil er niks van zien. Dat heb ik al eens meegemaakt als tiener, dat wil ik niet nog een keer.quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Is ook zo
Tenzij het een echte ramp is. Bij de Vuurwerkramp in Enschede zijn we gauw afgedropen toen we merkten hoe enorm erg het was
Ik zou dat ook wel sneu vinden.quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha
Oh maar dat zou wel heftig zijn zeg, als teams echt de Tour uit moeten.
Nee,dat soort dingen hoef ik ook niet te zien. Keer als eerste geweest bij een auto-ongeluk waarbij n inzittende zwaar gewond was en de andere 3 praktisch niets hadden. Maar wel compleet hysterisch waren (logisch natuurlijk) Zelfs dat hoef ik niet meer mee te maken terwijl iedereen het gewoon overleefde.quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Als ik een zooi mensen om een auto-ongeluk heen zie staan kijk ik altijd zo snel mogelijk weg, ik wil er niks van zien. Dat heb ik al eens mee gemaakt als tiener, dat wil ik niet nog een keer.
Misschien is dat stiekem ook zo.quote:Op dinsdag 8 september 2020 10:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik denk telkens dat @:ESF1Gamer Silke heet
En waarom heeft die vent zijn mondkapje dan als een soort hippe oorbel hangen ipv voor zijn snoetquote:
Zo dat is een dikke katquote:Op dinsdag 8 september 2020 10:41 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja precies, zo is het voor mij ook!!quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee,dat soort dingen hoef ik ook niet te zien. Keer als eerste geweest bij een auto-ongeluk waarbij n inzittende zwaar gewond was en de andere 3 praktisch niets hadden. Maar wel compleet hysterisch waren (logisch natuurlijk) Zelfs dat hoef ik niet meer mee te maken terwijl iedereen het gewoon overleefde.
Een mooie fik in een leegstaand fabriekpand: prima
Een overstroomde rivier: leuk!
Maar als er echt menselijk leed is hoef ik het niet te zien.
Was het een Ferrari fiets?quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:15 schreef Strani het volgende:
Ik herinner me nu opeens dat ik vannacht droomde dat ik van een heuvel af fietste en m'n remmen opeens braken en ik alleen maar sneller en sneller ging. Maar gelukkig kon ik aan de voet van de heuvel nog net linksaf een weg in die weer omhoog liep en zo remde ik alsnog af.
Gelukkig wist je direct dat het een droom was, want heuvels bestaan nietquote:Op dinsdag 8 september 2020 11:15 schreef Strani het volgende:
Ik herinner me nu opeens dat ik vannacht droomde dat ik van een heuvel af fietste en m'n remmen opeens braken en ik alleen maar sneller en sneller ging. Maar gelukkig kon ik aan de voet van de heuvel nog net linksaf een weg in die weer omhoog liep en zo remde ik alsnog af.
quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gelukkig wist je direct dat het een droom was, want heuvels bestaan niet
Maar dat zijn wel nare dromen ja, dat je de controle verliest.
Waar is dit een metafoor voor?quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:15 schreef Strani het volgende:
Jammer, brandje alweer geblustquote:
quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:15 schreef Strani het volgende:
Ik moest ook gelijk aan Ferrari denken.quote:
quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gelukkig wist je direct dat het een droom was, want heuvels bestaan niet
Ik zie het dus als bang zijn om de controle te verliezen, maar dan toch nog, door een enigszins gewaagde actie te ondernemen, weer grip te krijgen op die op het eerste oog oncontroleerbare gebeurtenis.quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af! M'n afnemende postcount zal het wel niet zijn
Ik ga even op onderzoek uit!quote:
Nee ik denk ook dat het zoiets zal zijn, juist ook vanwege die actie om alsnog de controle terug te pakken. Rechtdoor was wel vlak geweest maar daar reed veel verkeer, dus dat zou erg gevaarlijk zijn geweest.quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zie het dus als bang zijn om de controle te verliezen, maar dan toch nog, door een enigszins gewaagde actie te ondernemen, weer grip te krijgen op die op het eerste oog oncontroleerbare gebeurtenis.
Maar dat kan net zo goed projectie zijn omdat ik zelf een control-freak ben
Je droom kan ook nog symbool staan naar een hardnekkig verlangen naar het onmogelijkequote:Op dinsdag 8 september 2020 11:29 schreef Strani het volgende:
@:MMF93 ging jij mij niet bijstaan in het hele heuvelgebeuren?
quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je droom kan ook nog symbool staan naar een hardnekkig verlangen naar het onmogelijke
quote:Fiets
Dromen dat je op een fiets rijdt, duiden op een behoefte aan balans in je leven. Je zou een betere balans moeten vinden tussen werk en plezier om te slagen in je huidige plannen.
Als je moeilijkheden ondervind bij het fietsen, dan suggereert je droom dat je bang bent om het je eigen te maken. Een fiets zien duidt er ook op dat je tijd vrij moet maken voor leuke dingen.
quote:Remmen
Wanneer je droomt dat je op de rem trapt, geeft je droom aan dat je het wat langzamer aan zou moeten doen in zaken of persoonlijke kwesties. Je hebt in de 'fast lane' geleefd en zou het nu wat kalmer aan moeten doen.
Als je droomt dat de remmen falen, waarschuwt dit voor een gebrek aan stabiliteit in je leven. Elke overeenkomt die je aangaat zou risicovol kunnen blijken te zijn.
Die vat ik even niet. Je suist een heuvel af met lege maag, een ongecontroleerd verlangen naar voedsel, geen idee wat je moet eten, maar ruikt danheuvel op patat en daarom stuur je daar gauw naartoequote:Op dinsdag 8 september 2020 11:31 schreef Strani het volgende:
[..]Het kan ook staan voor dat ik honger heb, in principe.
Oe! Maar Strani had juist geen remmenquote:
Crazy times, dude, crazy times.quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:24 schreef Strani het volgende:
Nou, de etappe is al begonnen dus ik neem aan dat iedereen mee mag doen.
Oh nee wacht, toch niet begonnen.
Het is de etappe in de Tirreno die al begonnen is, never mind me.
Hmm mja, het zijn logische beschrijvingen op zich maar ik denk dat vooral een fiets heel veel meer kan betekenen. Ik herken me wel meer in wat Arizona suggereert over de controle.quote:
Ja dat was exct wat ik bedoelde.quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
Die vat ik even niet. Je suist een heuvel af met lege maag, een ongecontroleerd verlangen naar voedsel, geen idee wat je moet eten, maar ruikt danheuvel op patat en daarom stuur je daar gauw naartoe
Dat zie ik als dezelfde symboliek als "de remmen falen"quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oe! Maar Strani had juist geen remmen
Ik vind zelf wel dat die balans prima is maar mijn manager vindt dat niet.quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Strani heeft geen stabiliteit in zijn leven. En de balans tussen werk en prive is niet goed.
Ja ze faalden ook, ik hoorde zelfs een duidelijke klap toen ze braken.quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat zie ik als dezelfde symboliek als "de remmen falen"
quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind zelf wel dat die balans prima is maar mijn manager vindt dat niet.
En dan zitten we nu met de cliffhanger of @Strani bij de afdaling wel genoeg vaart had gemaakt om de top van die andere heuvel en dus de patat te bereikenquote:Op dinsdag 8 september 2020 11:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
Die vat ik even niet. Je suist een heuvel af met lege maag, een ongecontroleerd verlangen naar voedsel, geen idee wat je moet eten, maar ruikt danheuvel op patat en daarom stuur je daar gauw naartoe
Dit had ik ook maar gecopypaste van een site he?quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm mja, het zijn logische beschrijvingen op zich maar ik denk dat vooral een fiets heel veel meer kan betekenen. Ik herken me wel meer in wat Arizona suggereert over de controle.
Ja ik snap dit wel.quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:36 schreef Aoibhin het volgende:
In de volgende "scene" zat ik in therapie
Aww beterschap!quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:37 schreef Cyan9 het volgende:
Halverwege de rit naar m'n werk omgekeerd, opeens niet lekker. Nu maar een beetje thuis werken, wat eigenlijk niet kan met m'n werk.
Ik zei toch dat dat een te wild idee was, vannacht!quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:37 schreef Cyan9 het volgende:
Halverwege de rit naar m'n werk omgekeerd, opeens niet lekker. Nu maar een beetje thuis werken, wat eigenlijk niet kan met m'n werk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Sterktequote:Op dinsdag 8 september 2020 11:37 schreef Cyan9 het volgende:
Manager had je remmen gemold?quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind zelf wel dat die balans prima is maar mijn manager vindt dat niet.
quote:
Daar zitten genoeg elementen in om te analyseren.quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:36 schreef Aoibhin het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik getuige was van ruzie tussen een vrouw en een kroegeigenaar. Ik was ergens op vakantie en was daar wat aan het eten. Even later zat ik in een tv-programma met allemaal BN'ers en was die vrouw er ook en die ging met een mes iedereen neersteken; het was een soort wraakactie. Ik kon nog net ontkomen, maar had een soort trauma opgelopen van dit hele gebeuren en ging toen vluchten in een supermarkt, waar een geheime gang was naar een lege ruimte met allemaal ramen, waar niemand zomaar kon komen. Ik wilde daar voor eeuwig blijven en niet meer terug naar de gewone wereld, maar ik werd erop geattendeerd dat de rij voor deze ruimte inmiddels heel erg lang was geworden en ik de anderen ook een kans moest geven.
In de volgende "scene" zat ik in therapie, maar kreeg ik heel erg mot met de therapeute die niet precies zei wat ik wilde horen en ik viel enorm tegen haar uit, stond te schelden en haar van alles uit te maken. Toen werd ik opgepakt door bewakers daar die me naar een inrichting zouden afvoeren.
En toen werd ik wakker
O wowquote:Op dinsdag 8 september 2020 11:36 schreef Aoibhin het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik getuige was van ruzie tussen een vrouw en een kroegeigenaar. Ik was ergens op vakantie en was daar wat aan het eten. Even later zat ik in een tv-programma met allemaal BN'ers en was die vrouw er ook en die ging met een mes iedereen neersteken; het was een soort wraakactie. Ik kon nog net ontkomen, maar had een soort trauma opgelopen van dit hele gebeuren en ging toen vluchten in een supermarkt, waar een geheime gang was naar een lege ruimte met allemaal ramen, waar niemand zomaar kon komen. Ik wilde daar voor eeuwig blijven en niet meer terug naar de gewone wereld, maar ik werd erop geattendeerd dat de rij voor deze ruimte inmiddels heel erg lang was geworden en ik de anderen ook een kans moest geven.
In de volgende "scene" zat ik in therapie, maar kreeg ik heel erg mot met de therapeute die niet precies zei wat ik wilde horen en ik viel enorm tegen haar uit, stond te schelden en haar van alles uit te maken. Toen werd ik opgepakt door bewakers daar die me naar een inrichting zouden afvoeren.
En toen werd ik wakker
Mja dat is ook wel zoquote:Op dinsdag 8 september 2020 11:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat zie ik als dezelfde symboliek als "de remmen falen"
Wat balen zeg, beterschap! Doe het maar kalm aanquote:Op dinsdag 8 september 2020 11:37 schreef Cyan9 het volgende:
Ja daar ben ik wel even zoet meequote:Op dinsdag 8 september 2020 11:40 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Daar zitten genoeg elementen in om te analyseren.
Hahahaquote:Op dinsdag 8 september 2020 11:40 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Problemen voor de ploeg zijn nog niet voorbij!
[ twitter ]
Hopelijk brengt zijn droom van aankomende nacht wat meer duidelijkheidquote:Op dinsdag 8 september 2020 11:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En dan zitten we nu met de cliffhanger of @:Strani bij de afdaling wel genoeg vaart had gemaakt om de top van die andere heuvel en dus de patat te bereiken
Oh fijn, storingenquote:Op dinsdag 8 september 2020 10:46 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Ja dat constant achter de computer zitten, hetzelfde riedeltje vertellen en al die motor-geluiden om je heen werkt dan toch wel vermoeiend. Veel storingen ook dus dan komt er nog een dosis chaos bovenop
. Maar het blijft gelukkig wel heel leuk!
Ik wilde echt gaan beginnen met solliciteren maar ik was er gewoon te moe voor. Maarrr deze week moet dat echt wel gaan lukken, ik ga gewoon rustig m'n brief schrijven, alvast naar 1 organisatie sturen en dan verder zoeken naar vacatures.
Hoe gaat het bij jouw werk, nog naar je zin??
Er is geen beginnen aan @ijs_beer.quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:40 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Daar zitten genoeg elementen in om te analyseren.
Appelknagersquote:Op dinsdag 8 september 2020 11:41 schreef ijs_beer het volgende:
Het enige wat ik me herinner over wat ik gedroomd heb vannacht is een appel waar allemaal mieren opzaten.
Het is sowieso patat, dat kan ik al bevestigen!!quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hopelijk brengt zijn droom van aankomende nacht wat meer duidelijkheid
Of misschien kan @:Strani even een middagdutje gaan doen zodat we niet zo lang in spanning zitten
Alle controle kwijt die Strani, zelfs mentionen lukt niet meer.quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Er is geen beginnen aan @:ijs_beer.
Ja, want dit is wel frustrerend hoor!quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hopelijk brengt zijn droom van aankomende nacht wat meer duidelijkheid
Of misschien kan @:Strani even een middagdutje gaan doen zodat we niet zo lang in spanning zitten
quote:Op dinsdag 8 september 2020 10:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat is ook een goeie hoor, kleine, haalbare doelen stellen(ook weer niet TE klein, als in: ik start www. nationalevacaturebank.nl op en dat was het voor deze week
)
Beginnen is geen moeite, maar er komt gewoon geen end aan!quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Er is geen beginnen aan @:ijs_beer.
quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:42 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Alle controle kwijt die Strani, zelfs mentionen lukt niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |