SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKOp woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Anders is het inderdaad nooit gebeurd.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 00:27 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Des Fok!s moet ik natuurlijk wel om pics vragen.
Dat tweede ben je natuurlijk ook niet van verzekerd...quote:Op woensdag 26 augustus 2020 00:27 schreef H_T het volgende: [..] Omdat dat een leuker persoon is of omdat je er dan langer van kan genieten?
Ja eerst nog dat duo vindenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 00:29 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vind samen met een echt profiel op zoek naar een trio ook wel een ding
aka de mensen zonder smaak.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 00:30 schreef molloot200 het volgende:
Meke nu komen alle Snollebollekes fans hier ook nog
Aka de Brabo’s
Momentje, even zoeken!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 00:27 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Des Fok!s moet ik natuurlijk wel om pics vragen.
Jaquote:
Man/vrouw gezocht voor trio. *Er wordt verzocht om nog een extra man/vrouw mee te nemen.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 00:33 schreef Cyan9 het volgende:
Technisch gezien heb je geen duo nodig voor een trio, maar dat komt wel een stuk minder voor.
Trustenquote:
Ik bedoel, drie eenlingen kunnen ook een trio vormen.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 00:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Man/vrouw gezocht voor trio. *Er wordt verzocht om nog een extra man/vrouw mee te nemen.
Dat staat er toch ook min of meerquote:Op woensdag 26 augustus 2020 00:36 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik bedoel, drie eenlingen kunnen ook een trio vormen.
Trustenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 00:38 schreef molloot200 het volgende:
Ik kan m’n ogen bijna niet meer open houden dus ik houd het ook voor gezien. Een goede nachtrust gewenst
Dit is wel m’n meest chique post ooit
Slaapse!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 00:38 schreef molloot200 het volgende:
Ik kan m’n ogen bijna niet meer open houden dus ik houd het ook voor gezien. Een goede nachtrust gewenst
Dit is wel m’n meest chique post ooit
Je kunt nog kiezen voor andere talen.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 00:43 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb het idee dat m'n welterusten posts wat meer variatie kunnen gebruiken.
ښه خوب کول!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 00:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je kunt nog kiezen voor andere talen.
Dobranoc.quote:
Head ööd.quote:
Jó éjszakát.quote:
Dormi bè!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 00:53 schreef Redefine het volgende:
Met de laatste uit de Finoegrische taalfamilie sluit ik af om zelf ook eens te gaan slapen: Hyvää yötä
Op zich best knap om te laat te zijn voor de early late night squad.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 00:55 schreef Strani het volgende:
Ohh heb ik de discussie over tinderleeftijden gemist
Nou zit ik natuurlijk niet op Tinder maar áls het zo was dan zou ik denk ik ongeveer 26 tot 40 instellen.
Ik doe altijd alles een beetje anders dan anderen.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 00:56 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Op zich best knap om te laat te zijn voor de early late night squad.
De Spaanse slag is dat toch?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 00:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik doe altijd alles een beetje anders dan anderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
regen?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 08:07 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen! Vrij vandaag, ik lig nog lekker in bed!
Klinkt gezellig die regen en wind![]()
Hier ook niet.quote:Ik heb nog nooit ook maar iets van Tinder gezien. Maar dat zou ook geen zin hebben want zo te lezen heeft niemand vrouwen van 41 in zijn range
*Klik klik keelklank ooea.*quote:
Nee ik las dat die helemaal doorgedraaid zijnquote:Op woensdag 26 augustus 2020 08:07 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen! Vrij vandaag, ik lig nog lekker in bed!
Klinkt gezellig die regen en wind![]()
Ik heb nog nooit ook maar iets van Tinder gezien. Maar dat zou ook geen zin hebben want zo te lezen heeft niemand vrouwen van 41 in zijn range
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:14 schreef Meke het volgende:
Ik heb net even alles naar rechts geswiped, 56 nieuwe matches![]()
Nu kijken hoeveel daarvan gaan praten
Nouuu ik heb ook wel veel mensen geswiped hoorquote:
Dan nog had het gekund dat je geen matches zou hebben.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouuu ik heb ook wel veel mensen geswiped hoor![]()
En super lekker én intelligent natuurlijk
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan nog had het gekund dat je geen matches zou hebben.
Van mij? Weet ik niet, heb blind geswipedquote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:24 schreef molloot200 het volgende:
[..]Maar geen werkelijke interesse dus?
Als ik gewoon alles naar rechts swipe dan krijg ik vast wel 1 match.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Van mij? Weet ik niet, heb blind geswipedEen groot deel van hen waarschijnlijk ook
Ja inderdaad, die waren vertrut en niet veel soeps.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:02 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee ik las dat die helemaal doorgedraaid zijnDegene op Tinder dan he, daarom zit jij er denk ik ook niet op
Nou preciesquote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als ik gewoon alles naar rechts swipe dan krijg ik vast wel 1 match.
Ja maar zo kom je toch nooit aan de manquote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Van mij? Weet ik niet, heb blind geswipedEen groot deel van hen waarschijnlijk ook
Daaromquote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja inderdaad, die waren vertrut en niet veel soeps.
Ik ben juist heel veel soeps
Ja, Meke waarschijnlijkquote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als ik gewoon alles naar rechts swipe dan krijg ik vast wel 1 match.
Ja uiteraard. Veel soeps!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Dan heb je niet je paars/gele outfit aan op je profielfotoquote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:26 schreef Meke het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:39 schreef Strani het volgende:
Goeiemorgen deze morgen! Dus alles doet het gewoon?
Nou Tinder is bij mij sowieso meer een hobby voor af en toe. Meestal keur ik ze allemaal afquote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja maar zo kom je toch nooit aan de manHoe vind je nou een match als je blind swipet. Of is dat niet het doel
Noouuuquote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:36 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dan heb je niet je paars/gele outfit aan op je profielfoto
Wel echt eentje met geel shirt trouwensquote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:36 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dan heb je niet je paars/gele outfit aan op je profielfoto
Ik vraag het me af, Strani voor het middaguur kan geen goed teken zijnquote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:39 schreef Strani het volgende:
Maar jij bent ook wel kieskeurig hoorquote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:40 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou Tinder is bij mij sowieso meer een hobby voor af en toe. Meestal keur ik ze allemaal af![]()
Strani is zichzelf weer niet!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:42 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vraag het me af, Strani voor het middaguur kan geen goed teken zijn
Weet ik niet zeker, ik heb nog niet letterlijk alles geprobeerd! Misschien doet mijn oude Nintendo het niet meer bijvoorbeeldquote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:39 schreef Strani het volgende:
Ben je aan het sleepnetten Meke...tsssskkkquote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat klopt, heel ergquote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:44 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar jij bent ook wel kieskeurig hoor
Nee ik maak me wel zorgenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:44 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Strani is zichzelf weer niet!
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ben je aan het sleepnetten Meke...tsssskkk
I see what you're doingquote:
Ach je weet maar nooit! Wie weet zit er toch iemand die leuk genoeg is voor jequote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat klopt, heel erg![]()
![]()
Maar ik heb ook best een leuk leven nu en geen zin in date gedoeZonder gedoe wel zin in hoor. En daardoor heb ik ook echt niet heel erg behoefte aan het verleggen van m'n grenzen ofzo
Jij woonde hier toch in de buurt? Dan onderschrijf ik dat, want ik heb echt het idee dat er amper wat gebeurd isquote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:53 schreef Prisha het volgende:
Die storm viel hier volgens mij reuze mee? Of ik ben gewoon overal doorheen geslapen. Het waait wel maar al mijn bomen staan er nog
Oh hmm, dat valt wel tegen danquote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
I see what you're doing![]()
Ik zit sinds een week op Lexa maar ik ga dat weer gauw stopzetten. Ik had verwacht wat wetenschappelijke nerdy actieve types aan te trekken...maar krijg vooral bezoeken en likes van grote kale biker dudes. Die wil ik heulegaar niet
Hier viel het ook mee. En aangezien de media geen chocoladeletters gebruiken, zal dat wel voor overal gelden.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:54 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Jij woonde hier toch in de buurt? Dan onderschrijf ik dat, want ik heb echt het idee dat er amper wat gebeurd is
Yep we zijn bijna burenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:54 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Jij woonde hier toch in de buurt? Dan onderschrijf ik dat, want ik heb echt het idee dat er amper wat gebeurd is
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:54 schreef Prisha het volgende:
Tevens: ik heb drie berichten kunnen posten zonder dat Fok hangt! Yay! Juichen !![]()
quote:Hey goedemorgen,
Een match wat leuk.
Ik durf bijna niet meer te kijken nuquote:
Dit kan niet meer misgaan, ditquote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]Het is vandaag (nog) niet misgegaan!
Volgens mij ookquote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:53 schreef Prisha het volgende:
Die storm viel hier volgens mij reuze mee? Of ik ben gewoon overal doorheen geslapen. Het waait wel maar al mijn bomen staan er nog
Is Francis toch minder heftig dan in de slimste mensquote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hier viel het ook mee. En aangezien de media geen chocoladeletters gebruiken, zal dat wel voor overal gelden.
Yihaaaaquote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]Het is vandaag (nog) niet misgegaan!
Correctquote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja inderdaad, die waren vertrut en niet veel soeps.
Ik ben juist heel veel soeps
Dit kan ook niet meer misgaan!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:56 schreef Meke het volgende:
Ik kreeg net het volgende berichtje;
[..]
Tot nu toe vier of vijf.quote:
Mijn broertje ging ook extra vroeg naar school vanwege de wind. Dat viel ook wel mee denk ikquote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:57 schreef Meke het volgende:
[..]
Volgens mij ookHoorde wel over omvallende bomen
Ik vind dat echt zo suf he, hoe moet je daar nou op reagerenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:58 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dit kan ook niet meer misgaan!
Dus wij zien jou voorlopig niet in Duitsland?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat klopt, heel erg![]()
![]()
Maar ik heb ook best een leuk leven nu en geen zin in date gedoeZonder gedoe wel zin in hoor. En daardoor heb ik ook echt niet heel erg behoefte aan het verleggen van m'n grenzen ofzo
Neequote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dus wij zien jou voorlopig niet in Duitsland?
Hmja, je moet ergens mee beginnen. Wat had je liever gehad?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Tot nu toe vier of vijf.
Steeds hoi of hoi hoe gaat het
Een stuurde alleen FWB?
Dat moet je dan op zijn Ilse de Lange manier lezenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:56 schreef Meke het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Tot nu toe vier of vijf.
Een stuurde alleen FWB?
Hier is het wel sinds gisteren flink aan het stormen.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:57 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Is Francis toch minder heftig dan in de slimste mens
Ja hoi ofzo vind ik niet zo erg hoor, maar vind het leuker als mensen iets sturen waaruit blijkt dat ze m'n bio hebben gelezenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Hmja, je moet ergens mee beginnen. Wat had je liever gehad?
Tinderquote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:01 schreef molloot200 het volgende:
[..]Kunnen ze voor dat soort mensen niet gewoon een andere aparte app nog maken?
Dat maakt het al iets beterquote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat moet je dan op zijn Ilse de Lange manier lezen
Ik snap dat nooit zo goed. FWB. Dan moet je toch eerst friends worden? Of willen ze eerst de benefits? Hoe zit datquote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Tot nu toe vier of vijf.
Een stuurde alleen FWB?
En wij allemaal denken dat kale bikers jouw smaak warenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik zit sinds een week op Lexa maar ik ga dat weer gauw stopzetten. Ik had verwacht wat wetenschappelijke nerdy actieve types aan te trekken...maar krijg vooral bezoeken en likes van grote kale biker dudes. Die wil ik heulegaar niet
Fijn!quote:
Hahaquote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Weet ik niet zeker, ik heb nog niet letterlijk alles geprobeerd! Misschien doet mijn oude Nintendo het niet meer bijvoorbeeld
“Hey, vind je ESF leuk? Zullen we de Outlaw in jou eens op gaan zoeken?”quote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:02 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja hoi ofzo vind ik niet zo erg hoor, maar vind het leuker als mensen iets sturen waaruit blijkt dat ze m'n bio hebben gelezen
Dan moet je eigenlijk iets anders van die afkorting maken. Dat je dan zoiets zegt als jij houdt ook van Fyrljeppen, wat leuk en daarna een heel verhaal daarover houden.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Tot nu toe vier of vijf.
Een stuurde alleen FWB?
Zou het daar allemaal mee te maken hebben?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:42 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vraag het me af, Strani voor het middaguur kan geen goed teken zijn
Dat zijn juist vaak tegenwoordig degenen die op Tinder zitten. Het staat toch meer bekend als een hook up app.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:03 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar dat soort mensen lijken me dus heel naar aan Tinder
Hier was de buitenstoel aan de wandel gegaan door de tuin.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:53 schreef Prisha het volgende:
Mezelf niet of nooit geweest.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:44 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Strani is zichzelf weer niet!
FWB is hier inderdaad nogal een vreemde keuze. Dan zou het logischer zijn als het FB was.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit zo goed. FWB. Dan moet je toch eerst friends worden? Of willen ze eerst de benefits? Hoe zit dat
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
En wij allemaal denken dat kale bikers jouw smaak waren
Lexa in het verleden ook wat maanden geprobeerd, maar dat was ook een grote deceptie.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja. Alles gaat gelijk fout.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Zou het daar allemaal mee te maken hebben?![]()
Ah zo. Ik vind dat ik zelf nog geen Tinder nodig heb (quote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat zijn juist vaak tegenwoordig degenen die op Tinder zitten. Het staat toch meer bekend als een hook up app.
Morgenquote:
Die is leukquote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:04 schreef molloot200 het volgende:
[..]
“Hey, vind je ESF leuk? Zullen we de Outlaw in jou eens op gaan zoeken?”
fwb?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Tot nu toe vier of vijf.
Een stuurde alleen FWB?
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:10 schreef MMF93 het volgende:
Hij blijft het gewoon doen. Daarmee is het officieel niet mijn schuld
.
Tevens: @:Strani die eerder post in de ochtend, hoelang heb ik uitgeslapen
Friends with benefitsquote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
fwb?
Ik word te oud hiervoor, dnek ik.
Oh ja, die term ken ik wel. Maar de afkorting was mij onbekend.quote:
Kan me er wat bij voorstellen, ik ben er al klaar meequote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Lexa in het verleden ook wat maanden geprobeerd, maar dat was ook een grote deceptie.
Het ding is alleen dat je met Tindermatches nog niet bekend met je zijn en je dus zeker geen vrienden bentquote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, die term ken ik wel. Maar de afkorting was mij onbekend.
Ik win, 91%quote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
Kan me er wat bij voorstellen, ik ben er al klaar mee![]()
ps: 90%
damn..één lullige procentjequote:
Ik wist hem ook niet hoor, en ik ben 26quote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
fwb?
38%.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
Kan me er wat bij voorstellen, ik ben er al klaar mee![]()
ps: 90%
Nee, dat klopt. Je bent eigenlijk nog helemaal niks, zelfs geen vage kennissen.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:14 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Het ding is alleen dat je met Tindermatches nog niet bekend met je zijn en je dus zeker geen vrienden bent
Als ik dan ook gelijk een baan heb zonder dat ik heb hoeven te solliciteren dan vind ik dat een prima universumquote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:11 schreef Strani het volgende:
[..]je leeft in een ander universum nu, je bent in je slaap door een portaal heen gegaan.
Succesquote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:17 schreef Prisha het volgende:
Ik moet weer werkenBen benieuwd of Fok het straks doet. Het blijft een verrassing
Alvast gefeliciteerd.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:16 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Ik wist hem ook niet hoor, en ik ben 26. Over een week of 5 wel 27, misschien dat het daar aan ligt.
Je hebt er meteen drie, dus even zoeken misschien hoe je dat allemaal kan combineren!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:17 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Als ik dan ook gelijk een baan heb zonder dat ik heb hoeven te solliciteren dan vind ik dat een prima universum
Haha ja ik denk dat het vooral aardiger klinkt dan fuckbuddiesquote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit zo goed. FWB. Dan moet je toch eerst friends worden? Of willen ze eerst de benefits? Hoe zit dat
Gewoon negeren. Deze had ik er zelf ook wel uitgefilterd, meestal kun je wel voorspellen wie er wel/ niet serieus zijnquote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:03 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar dat soort mensen lijken me dus heel naar aan Tinder
Nou datquote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:04 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Al matches gehad die dat zeiden?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:20 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha ja ik denk dat het vooral aardiger klinkt dan fuckbuddies
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan moet je eigenlijk iets anders van die afkorting maken. Dat je dan zoiets zegt als jij houdt ook van Fyrljeppen, wat leuk en daarna een heel verhaal daarover houden.
Nou nou nou als ik geweten had dat de ochtendploeg over dit soort dingen praat dan was ik wel in de veilige avond en nacht gebleven.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:20 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha ja ik denk dat het vooral aardiger klinkt dan fuckbuddies
En Pepper?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Lexa in het verleden ook wat maanden geprobeerd, maar dat was ook een grote deceptie.
Friends with benefitsquote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
fwb?
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:04 schreef molloot200 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan moet je eigenlijk iets anders van die afkorting maken. Dat je dan zoiets zegt als jij houdt ook van Fyrljeppen, wat leuk en daarna een heel verhaal daarover houden.
Ik denk eigenlijk vooral aan het feit dat je een relatie hebtquote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:16 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Ik wist hem ook niet hoor, en ik ben 26. Over een week of 5 wel 27, misschien dat het daar aan ligt.
Neequote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Al matches gehad die dat zeiden?
Dan alsnog is het een redelijk gangbare uitdrukkingquote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:27 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk vooral aan het feit dat je een relatie hebt
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou nou nou als ik geweten had dat de ochtendploeg over dit soort dingen praat dan was ik wel in de veilige avond en nacht gebleven.
Ja dat seksbuddies vond ik zo mak klinkenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:29 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Sorry ik zal me aan de overheidsterm houden; seksbuddies
Knuffelmaatjesquote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:29 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Was dat niet knuffelmaatjes?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:29 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
quote:
Daar ben jij inderdaad veel te netjes voor.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou nou nou als ik geweten had dat de ochtendploeg over dit soort dingen praat dan was ik wel in de veilige avond en nacht gebleven.
Daar heb ik misschien nog wel een gratis account van, maar nooit reacties gehad.quote:
Precies, jij kent mequote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar ben jij inderdaad veel te netjes voor.
Nou, dan is het ook wel weer duidelijk wie van ons twee de overheid liever heeftquote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:30 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb ook seksbuddy gehoord volgens mij?
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:31 schreef H_T het volgende:
[..]
Nou, dan is het ook wel weer duidelijk wie van ons twee de overheid liever heeft
Waar is je username trouwens gebleven?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:31 schreef H_T het volgende:
[..]
Nou, dan is het ook wel weer duidelijk wie van ons twee de overheid liever heeft
Ik heb hem laten inkortenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:32 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Waar is je username trouwens gebleven?
Ik heb het idee dat er nog te veel nepprofielen op die sites staan, maar dat zijn wellicht nepprofielen van het bedrijf zelf.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:32 schreef molloot200 het volgende:
Ze zijn trouwens op zo'n datingsite wel ontzettend snel achter een nepprofiel. Op de middelbare school deden we dat nog wel eens met vrienden, in een tussenuur een datingprofiel aanmaken, maar we werden er snel genoeg weer afgeknikkerd omdat het allemaal nep was
quote:
Allebei inderdaad;quote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:30 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb ook seksbuddy gehoord volgens mij?
Ja shoot, daar gaan al m'n wilde plannenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:29 schreef Redefine het volgende:
[..]En wij hier in de SC kunnen dat niet zeggen. Want bij ons zou het wel allemaal FWB zijn.
doggy toch gewoon, dan hoest je niet in elkaar gezicht.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:36 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
Allebei inderdaad;
[ instagram ]
Ohquote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar heb ik misschien nog wel een gratis account van, maar nooit reacties gehad.
Tinder en Happn moet ik misschien ook eens proberen.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh![]()
Hoewel iedereen volgens mij nu vooral op apps zit? Tinder en Happn enzo
Wat voor foto's gebruikten jullie dan?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:32 schreef molloot200 het volgende:
Ze zijn trouwens op zo'n datingsite wel ontzettend snel achter een nepprofiel. Op de middelbare school deden we dat nog wel eens met vrienden, in een tussenuur een datingprofiel aanmaken, maar we werden er snel genoeg weer afgeknikkerd omdat het allemaal nep was
Preciesquote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
doggy toch gewoon, dan hoest je niet in elkaar gezicht.
Ja gewoon doen! Denk echt dat je daar de grootste kans van slagen hebtquote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Tinder en Happn moet ik misschien ook eens proberen.
quote:
Daar heb ik echt nog nooit van gehoord.quote:
Nou ja van internet en dat is waar het waarschijnlijk mis gingquote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:39 schreef Meke het volgende:
[..]
Wat voor foto's gebruikten jullie dan?
Rodeoquote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En andere standjes waarbij je elkaar niet in het gezicht aankijkt, maar daarvan weet ik ook niet alle namen.
Heeft Spanje ook een app ja?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:42 schreef Strani het volgende:
De enige contact-app die ik heb is een corona-app.
Nee is volgens mij ook vooral in Amsterdamquote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar heb ik echt nog nooit van gehoord.
Gewoon dat stukje hergebruiken voor je klantquote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nadeel van al die dingen is dat ik dan een profiel aan moet maken en iets over mezelf vertellen.
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:45 schreef Meke het volgende:
[..]
Gewoon dat stukje hergebruiken voor je klant
Ja dat denk ik ook. Waren jullie dan een vrouw of een man?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:43 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nou ja van internet en dat is waar het waarschijnlijk mis ging
Eh ja technisch wel maar die werkt niet goed voor me dus ik gebruik gewoon de browser op m'n telefoon.quote:
Een manquote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:46 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook. Waren jullie dan een vrouw of een man?
Mannenprofielen hebben ze al genoeg. Had een vrouwenprofiel gemaakt, dan was ie nog wel in de lucht.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:48 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Een man
Op de vrouwen jagen hè
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:48 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Een man
Op de vrouwen jagen hè
Leerzaam filmpjequote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En andere standjes waarbij je elkaar niet in het gezicht aankijkt, maar daarvan weet ik ook niet alle namen.
Op FOK! heb je heel wat matches.quote:
'Ik ben ik. Jij bent jij. En samen worden we misschien wel wij.'quote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nadeel van al die dingen is dat ik dan een profiel aan moet maken en iets over mezelf vertellen.
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 11:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
'Ik ben ik. Jij bent jij. En samen worden we misschien wel wij.'
Honderden!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 11:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Op FOK! heb je heel wat matches.
Hey ouwe server sloperquote:
Het maakt niet hoe ze het noemen. Ik heb ze allemaal nietquote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:36 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
Allebei inderdaad;
[ instagram ]
Ik deed/doe helemaal niksquote:
En dat zonder er iets voor te doenquote:
Dat zou ik ook zeggen. Jij bent weer terug en FOK! doet het eindelijk weer eens.quote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 11:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
'Ik ben ik. Jij bent jij. En samen worden we misschien wel wij.'
Het forum ligt er sinds het weekend om de haverklap voor lange tijd uit.quote:
Ik mag hopen van niet.quote:
Jaaaquote:
Maar je zou het mógen hebbenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 11:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het maakt niet hoe ze het noemen. Ik heb ze allemaal niet
Nee ik ook nietquote:
OF iemand die niet bitter en zuur is leest het een vindt het superromantisch en liket en ze leven nog lang en gelukkigquote:Op woensdag 26 augustus 2020 11:22 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee ik ook nietAh en als ze het wel doen leren ze het vast snel weer af
Ik ben niet echt "terug" hoor, zag alleen dat ik getagd wasquote:Op woensdag 26 augustus 2020 11:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen. Jij bent weer terug en FOK! doet het eindelijk weer eens.
Ah, nou daar kan ik niks mee te maken hebbenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 11:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het forum ligt er sinds het weekend om de haverklap voor lange tijd uit.
ditquote:Op woensdag 26 augustus 2020 11:23 schreef Meke het volgende:
[..]
OF iemand die niet bitter en zuur is leest het een vindt het superromantisch en liket en ze leven nog lang en gelukkig![]()
Je moet vandaag gewoon met de wind in de rug gaan wandelen.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 11:28 schreef Momo het volgende:
@:Aoibhin![]()
Hoe gaat de wandelvakantie? Nog last van het weer?
aoiquote:Op woensdag 26 augustus 2020 11:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah, nou daar kan ik niks mee te maken hebben
Ik ben al twee dagen terugquote:Op woensdag 26 augustus 2020 11:28 schreef Momo het volgende:
@:Aoibhin![]()
Hoe gaat de wandelvakantie? Nog last van het weer?
Je missie kan nog slagen @Mekequote:Op woensdag 26 augustus 2020 11:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben niet echt "terug" hoor, zag alleen dat ik getagd was
Heb je nou gewoon een tweedaagse Fokpauze genomen dan?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 11:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben al twee dagen terugHet was leuk hoor!
En ook het weer viel reuze mee; wel de tweede dag wat regen gehad en als je op het platteland zit, is het niet zo makkelijk om even ergens te schuilen (daarom hebben we ook continu in de gaten gehouden of het niet ging onweren, want dan zit je echt).
Wel wat spierpijn gekregen, maar dat gaat ook elke dag weer wat beter.
Fijn dat het leuk was!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 11:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben al twee dagen terugHet was leuk hoor!
En ook het weer viel reuze mee; wel de tweede dag wat regen gehad en als je op het platteland zit, is het niet zo makkelijk om even ergens te schuilen (daarom hebben we ook continu in de gaten gehouden of het niet ging onweren, want dan zit je echt).
Wel wat spierpijn gekregen, maar dat gaat ook elke dag weer wat beter.
Dat zou ik ook zeggen.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 11:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah, nou daar kan ik niks mee te maken hebben
Hoe is het met je? Nog druk aan de wandel?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 11:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben niet echt "terug" hoor, zag alleen dat ik getagd was
Ik gun het jequote:
Oh ja. Dat is waar.quote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 11:31 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je missie kan nog slagen @:Meke
Zijn de gedachten over fantaseren over seks met echte mensen tenminste ook weer legaalquote:
Jaquote:Op woensdag 26 augustus 2020 11:38 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Heb je nou gewoon een tweedaagse Fokpauze genomen dan?
AOIquote:Op woensdag 26 augustus 2020 11:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaIk heb gewoon even niet zoveel zin in op een forum zitten
Oh dat zeker, die kuiten deden echt pijn op een gegeven momentquote:Op woensdag 26 augustus 2020 11:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Fijn dat het leuk was!
Wel een goede training voor de kuit spieren
Maar ik kán het daadwerkelijk zeggen, want ik was er nietquote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 11:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hahaha, het tabblad stond nog open hoorquote:Op woensdag 26 augustus 2020 11:41 schreef Meke het volgende:
[..]
Hoe is het met je? Nog druk aan de wandel?
Ik zal je even taggen voor de zekerheid @:Aoibhin
BEN JIJ HAAGS?quote:
Nee waarschijnlijk miste de server jou als stabiele factor en crashtequote:Op woensdag 26 augustus 2020 11:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar ik kán het daadwerkelijk zeggen, want ik was er niet
Dat is inderdaad wel een dilemmaquote:Op woensdag 26 augustus 2020 11:43 schreef Meke het volgende:
[..]
Zijn de gedachten over fantaseren over seks met echte mensen tenminste ook weer legaal![]()
Hoewel dat het misschien juist wel weer minder spannend maakte
Op zich is alles wel oké, maar ik had na thuiskomst gewoon niet zoveel zin om weer hier te beginnen. Ik was her ook echt veel te vaakquote:Op woensdag 26 augustus 2020 11:45 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Alles wel oké? En wel zin in Jitsi? Anders ook helemaal goed hoor
Je zou er bijna een 'hints en theorieën topic' over kunnen makenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 11:46 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee waarschijnlijk miste de server jou als stabiele factor en crashte![]()
Of je zat stiekem in een Pietenpadkelder te hacken
Neequote:
Haha sorryquote:Op woensdag 26 augustus 2020 11:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee![]()
Nee![]()
Nee![]()
Dit kan ik niet aan![]()
Waarom moet alles veranderen in mijn afwezigheid
Dan zullen we nog maar niks over Hawaii Tim zeggenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 11:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee![]()
Nee![]()
Nee![]()
Dit kan ik niet aan![]()
@Meke dit is je kans!!!!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 11:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 11:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan zullen we nog maar niks over Hawaii Tim zeggen
Ik blijf je gewoon Haags noemenquote:
Wat tofquote:Op woensdag 26 augustus 2020 11:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh dat zeker, die kuiten deden echt pijn op een gegeven momentOok echt in spiertjes waarvan ik niet eens wist dat ik ze had
Maar goed, wel net fijn om even drie daagjes gelopen te hebben. En dan de volgende keer vanaf Groningen weer oppikken.
Ben je op het Pieterpad tot bezinning gekomenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 11:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Op zich is alles wel oké, maar ik had na thuiskomst gewoon niet zoveel zin om weer hier te beginnen. Ik was her ook echt veel te vaak![]()
![]()
Jitsi weet ik ook nog niet. Misschien dat ik me wel weer heel even laat zien, maar niet te lang blijf.
Ja dat zag ik ook alquote:Op woensdag 26 augustus 2020 11:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan zullen we nog maar niks over Hawaii Tim zeggen
Als ze graag op 1 wil blijf ik me alle liefde nog een weekje afwezig hoorquote:
Veel plezierquote:Op woensdag 26 augustus 2020 11:51 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wat tofIk wil ook wel weer meer gaan wandelen. Ook gewoon vanaf thuis. Misschien binnenkort maar weer doen. Ik moet thuis zitten van school (maar 1 keer naar school per week). Als familie dan niet thuis is, dan kan ik lekker een keer een wandeling maken
Ja joh, wijze levenslessen liggen daar op het padquote:Op woensdag 26 augustus 2020 11:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ben je op het Pieterpad tot bezinning gekomen
HAAGSquote:
Ze was wel flink de achtervolging in aan het zettenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 11:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Als ze graag op 1 wil blijf ik me alle liefde nog een weekje afwezig hoor
Slimmerdquote:Op woensdag 26 augustus 2020 11:53 schreef molloot200 het volgende:
Ik heb in de WIDM app alweer vier uitnodigingen gehad voor een poule van alle mensen met mijn naam
Ah, ik dacht al "wie is er vlak achter me komen wandelen?"quote:Op woensdag 26 augustus 2020 11:53 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ze was wel flink de achtervolging in aan het zetten
Niet over gestruikeld?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 11:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja joh, wijze levenslessen liggen daar op het pad
Neequote:
Ja jij bent een open boek, kon meteen raden dat je hiermee zatquote:Op woensdag 26 augustus 2020 11:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een dilemma
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 11:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Slimmerd![]()
Daarom gewoon iets onmogelijks kiezen. Aoibhin ofzo, maar dan niet iets anders
Gelukkig maarquote:Op woensdag 26 augustus 2020 11:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Op zich is alles wel oké, maar ik had na thuiskomst gewoon niet zoveel zin om weer hier te beginnen. Ik was her ook echt veel te vaak![]()
![]()
Jitsi weet ik ook nog niet. Misschien dat ik me wel weer heel even laat zien, maar niet te lang blijf.
Justin is niet de enigequote:Op woensdag 26 augustus 2020 11:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee![]()
Nee![]()
Nee![]()
Dit kan ik niet aan![]()
Volgens mij niet, laatste keer dat ik checktequote:Op woensdag 26 augustus 2020 11:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]Zou er echt geen één Nederlander zijn die die naam heeft gekregen?
Wie is Justin?quote:
Hoe spreek je die naam dan uit?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 11:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Volgens mij niet, laatste keer dat ik checkte![]()
Wel heeft er een tijdje een Aoife bij me op de sportschool gewerkt
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 11:50 schreef Redefine het volgende:
Wat Jitsi betreft. Ik ben vanavond bij mijn moeder. Samen met mijn broer de belastingaangifte doen. En doorspreken voor alles regelen in Zwitserland. Dus ik ben er niet. Zal wel nog kijken of er iemand aanwezig is als ik weer thuis ben.
Jobi heeft Drenthe niet gehaald. De levenslessen daar, die kan ik nog niet aanquote:Op woensdag 26 augustus 2020 11:57 schreef molloot200 het volgende:
Wie zei trouwens dat Jobi in Drenthe zat? Leugenaar
Ie-faaquote:Op woensdag 26 augustus 2020 11:58 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hoe spreek je die naam dan uit?Als Eef of iets anders?
quote:
Neee dat wil ik nou ook weer nietquote:Op woensdag 26 augustus 2020 11:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Als ze graag op 1 wil blijf ik me alle liefde nog een weekje afwezig hoor
Je komt nu hoe dan ook niet meer oprecht overquote:Op woensdag 26 augustus 2020 11:59 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
![]()
Wel kut want als ik nu "neem je tijd"
tegen Jobi zeg, lijkt er ook eigenbelang in te zitten
We zouden toch onze slag slaan vandaagquote:Op woensdag 26 augustus 2020 11:55 schreef molloot200 het volgende:
Ikzelf ben overigens weer randje top 5, die top 3 ga ik niet meer halen denk ik
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:00 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Je komt nu hoe dan ook niet meer oprecht over
Ja maar nu blijkt dat Strani er ook zo af en toe is en Redefine is er al de hele dag en ZELFS JOBI is terugquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:01 schreef Meke het volgende:
[..]
We zouden toch onze slag slaan vandaag
Ja dat is wel waarquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:03 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja maar nu blijkt dat Strani er ook zo af en toe is en Redefine is er al de hele dag en ZELFS JOBI is terug
Vraag het de Ierenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 11:58 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Waar komt die aa op het eind vandaan?
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 11:59 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
![]()
Wel kut want als ik nu "neem je tijd"
tegen Jobi zeg, lijkt er ook eigenbelang in te zitten
Je verzoek wordt niet gehonoreerdquote:Op woensdag 26 augustus 2020 11:50 schreef Redefine het volgende:
Wat Jitsi betreft. Ik ben vanavond bij mijn moeder. Samen met mijn broer de belastingaangifte doen. En doorspreken voor alles regelen in Zwitserland. Dus ik ben er niet. Zal wel nog kijken of er iemand aanwezig is als ik weer thuis ben.
Dat deed ze al nooitquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:00 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Je komt nu hoe dan ook niet meer oprecht over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |