Ja. Alles gaat gelijk fout.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Zou het daar allemaal mee te maken hebben?![]()
Ah zo. Ik vind dat ik zelf nog geen Tinder nodig heb (quote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat zijn juist vaak tegenwoordig degenen die op Tinder zitten. Het staat toch meer bekend als een hook up app.
Morgenquote:
Die is leukquote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:04 schreef molloot200 het volgende:
[..]
“Hey, vind je ESF leuk? Zullen we de Outlaw in jou eens op gaan zoeken?”
fwb?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Tot nu toe vier of vijf.
Steeds hoi of hoi hoe gaat het
Een stuurde alleen FWB?
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:10 schreef MMF93 het volgende:
Hij blijft het gewoon doen. Daarmee is het officieel niet mijn schuld
.
Tevens: @:Strani die eerder post in de ochtend, hoelang heb ik uitgeslapen
Friends with benefitsquote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
fwb?
Ik word te oud hiervoor, dnek ik.
Oh ja, die term ken ik wel. Maar de afkorting was mij onbekend.quote:
Kan me er wat bij voorstellen, ik ben er al klaar meequote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Lexa in het verleden ook wat maanden geprobeerd, maar dat was ook een grote deceptie.
Het ding is alleen dat je met Tindermatches nog niet bekend met je zijn en je dus zeker geen vrienden bentquote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, die term ken ik wel. Maar de afkorting was mij onbekend.
Ik win, 91%quote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
Kan me er wat bij voorstellen, ik ben er al klaar mee![]()
ps: 90%
damn..één lullige procentjequote:
Ik wist hem ook niet hoor, en ik ben 26quote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
fwb?
Ik word te oud hiervoor, dnek ik.
38%.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
Kan me er wat bij voorstellen, ik ben er al klaar mee![]()
ps: 90%
Nee, dat klopt. Je bent eigenlijk nog helemaal niks, zelfs geen vage kennissen.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:14 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Het ding is alleen dat je met Tindermatches nog niet bekend met je zijn en je dus zeker geen vrienden bent
Als ik dan ook gelijk een baan heb zonder dat ik heb hoeven te solliciteren dan vind ik dat een prima universumquote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:11 schreef Strani het volgende:
[..]je leeft in een ander universum nu, je bent in je slaap door een portaal heen gegaan.
Succesquote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:17 schreef Prisha het volgende:
Ik moet weer werkenBen benieuwd of Fok het straks doet. Het blijft een verrassing
Alvast gefeliciteerd.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:16 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Ik wist hem ook niet hoor, en ik ben 26. Over een week of 5 wel 27, misschien dat het daar aan ligt.
Je hebt er meteen drie, dus even zoeken misschien hoe je dat allemaal kan combineren!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:17 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Als ik dan ook gelijk een baan heb zonder dat ik heb hoeven te solliciteren dan vind ik dat een prima universum
Haha ja ik denk dat het vooral aardiger klinkt dan fuckbuddiesquote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit zo goed. FWB. Dan moet je toch eerst friends worden? Of willen ze eerst de benefits? Hoe zit dat
Gewoon negeren. Deze had ik er zelf ook wel uitgefilterd, meestal kun je wel voorspellen wie er wel/ niet serieus zijnquote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:03 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar dat soort mensen lijken me dus heel naar aan Tinder
Nou datquote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:04 schreef molloot200 het volgende:
[..]
“Hey, vind je ESF leuk? Zullen we de Outlaw in jou eens op gaan zoeken?”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |