Dus wij zien jou voorlopig niet in Duitsland?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat klopt, heel erg![]()
![]()
Maar ik heb ook best een leuk leven nu en geen zin in date gedoeZonder gedoe wel zin in hoor. En daardoor heb ik ook echt niet heel erg behoefte aan het verleggen van m'n grenzen ofzo
Neequote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dus wij zien jou voorlopig niet in Duitsland?
Hmja, je moet ergens mee beginnen. Wat had je liever gehad?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Tot nu toe vier of vijf.
Steeds hoi of hoi hoe gaat het
Een stuurde alleen FWB?
Dat moet je dan op zijn Ilse de Lange manier lezenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:56 schreef Meke het volgende:
Ik kreeg net het volgende berichtje;
[..]
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Tot nu toe vier of vijf.
Een stuurde alleen FWB?
Hier is het wel sinds gisteren flink aan het stormen.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:57 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Is Francis toch minder heftig dan in de slimste mens
Ja hoi ofzo vind ik niet zo erg hoor, maar vind het leuker als mensen iets sturen waaruit blijkt dat ze m'n bio hebben gelezenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Hmja, je moet ergens mee beginnen. Wat had je liever gehad?
Tinderquote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:01 schreef molloot200 het volgende:
[..]Kunnen ze voor dat soort mensen niet gewoon een andere aparte app nog maken?
Dat maakt het al iets beterquote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat moet je dan op zijn Ilse de Lange manier lezen
Ik snap dat nooit zo goed. FWB. Dan moet je toch eerst friends worden? Of willen ze eerst de benefits? Hoe zit datquote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Tot nu toe vier of vijf.
Een stuurde alleen FWB?
En wij allemaal denken dat kale bikers jouw smaak warenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
I see what you're doing![]()
Ik zit sinds een week op Lexa maar ik ga dat weer gauw stopzetten. Ik had verwacht wat wetenschappelijke nerdy actieve types aan te trekken...maar krijg vooral bezoeken en likes van grote kale biker dudes. Die wil ik heulegaar niet
Fijn!quote:
Hahaquote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Weet ik niet zeker, ik heb nog niet letterlijk alles geprobeerd! Misschien doet mijn oude Nintendo het niet meer bijvoorbeeld
“Hey, vind je ESF leuk? Zullen we de Outlaw in jou eens op gaan zoeken?”quote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:02 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja hoi ofzo vind ik niet zo erg hoor, maar vind het leuker als mensen iets sturen waaruit blijkt dat ze m'n bio hebben gelezen
Dan moet je eigenlijk iets anders van die afkorting maken. Dat je dan zoiets zegt als jij houdt ook van Fyrljeppen, wat leuk en daarna een heel verhaal daarover houden.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Tot nu toe vier of vijf.
Een stuurde alleen FWB?
Zou het daar allemaal mee te maken hebben?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:42 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vraag het me af, Strani voor het middaguur kan geen goed teken zijn
Dat zijn juist vaak tegenwoordig degenen die op Tinder zitten. Het staat toch meer bekend als een hook up app.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:03 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar dat soort mensen lijken me dus heel naar aan Tinder
Hier was de buitenstoel aan de wandel gegaan door de tuin.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:53 schreef Prisha het volgende:
Die storm viel hier volgens mij reuze mee? Of ik ben gewoon overal doorheen geslapen. Het waait wel maar al mijn bomen staan er nog
Mezelf niet of nooit geweest.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:44 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Strani is zichzelf weer niet!
FWB is hier inderdaad nogal een vreemde keuze. Dan zou het logischer zijn als het FB was.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit zo goed. FWB. Dan moet je toch eerst friends worden? Of willen ze eerst de benefits? Hoe zit dat
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
En wij allemaal denken dat kale bikers jouw smaak waren
Lexa in het verleden ook wat maanden geprobeerd, maar dat was ook een grote deceptie.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
I see what you're doing![]()
Ik zit sinds een week op Lexa maar ik ga dat weer gauw stopzetten. Ik had verwacht wat wetenschappelijke nerdy actieve types aan te trekken...maar krijg vooral bezoeken en likes van grote kale biker dudes. Die wil ik heulegaar niet
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:56 schreef Meke het volgende:
Ik kreeg net het volgende berichtje;
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |