SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKOp woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Anders is het inderdaad nooit gebeurd.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 00:27 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Des Fok!s moet ik natuurlijk wel om pics vragen.
Dat tweede ben je natuurlijk ook niet van verzekerd...quote:Op woensdag 26 augustus 2020 00:27 schreef H_T het volgende: [..] Omdat dat een leuker persoon is of omdat je er dan langer van kan genieten?
Ja eerst nog dat duo vindenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 00:29 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vind samen met een echt profiel op zoek naar een trio ook wel een ding
aka de mensen zonder smaak.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 00:30 schreef molloot200 het volgende:
Meke nu komen alle Snollebollekes fans hier ook nog
Aka de Brabo’s
Momentje, even zoeken!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 00:27 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Des Fok!s moet ik natuurlijk wel om pics vragen.
Jaquote:
Man/vrouw gezocht voor trio. *Er wordt verzocht om nog een extra man/vrouw mee te nemen.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 00:33 schreef Cyan9 het volgende:
Technisch gezien heb je geen duo nodig voor een trio, maar dat komt wel een stuk minder voor.
Trustenquote:
Ik bedoel, drie eenlingen kunnen ook een trio vormen.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 00:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Man/vrouw gezocht voor trio. *Er wordt verzocht om nog een extra man/vrouw mee te nemen.
Dat staat er toch ook min of meerquote:Op woensdag 26 augustus 2020 00:36 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik bedoel, drie eenlingen kunnen ook een trio vormen.
Trustenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 00:38 schreef molloot200 het volgende:
Ik kan m’n ogen bijna niet meer open houden dus ik houd het ook voor gezien. Een goede nachtrust gewenst
Dit is wel m’n meest chique post ooit
Slaapse!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 00:38 schreef molloot200 het volgende:
Ik kan m’n ogen bijna niet meer open houden dus ik houd het ook voor gezien. Een goede nachtrust gewenst
Dit is wel m’n meest chique post ooit
Je kunt nog kiezen voor andere talen.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 00:43 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb het idee dat m'n welterusten posts wat meer variatie kunnen gebruiken.
ښه خوب کول!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 00:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je kunt nog kiezen voor andere talen.
Dobranoc.quote:
Head ööd.quote:
Jó éjszakát.quote:
Dormi bè!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 00:53 schreef Redefine het volgende:
Met de laatste uit de Finoegrische taalfamilie sluit ik af om zelf ook eens te gaan slapen: Hyvää yötä
Op zich best knap om te laat te zijn voor de early late night squad.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 00:55 schreef Strani het volgende:
Ohh heb ik de discussie over tinderleeftijden gemist
Nou zit ik natuurlijk niet op Tinder maar áls het zo was dan zou ik denk ik ongeveer 26 tot 40 instellen.
Ik doe altijd alles een beetje anders dan anderen.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 00:56 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Op zich best knap om te laat te zijn voor de early late night squad.
De Spaanse slag is dat toch?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 00:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik doe altijd alles een beetje anders dan anderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
regen?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 08:07 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen! Vrij vandaag, ik lig nog lekker in bed!
Klinkt gezellig die regen en wind![]()
Hier ook niet.quote:Ik heb nog nooit ook maar iets van Tinder gezien. Maar dat zou ook geen zin hebben want zo te lezen heeft niemand vrouwen van 41 in zijn range
*Klik klik keelklank ooea.*quote:
Nee ik las dat die helemaal doorgedraaid zijnquote:Op woensdag 26 augustus 2020 08:07 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen! Vrij vandaag, ik lig nog lekker in bed!
Klinkt gezellig die regen en wind![]()
Ik heb nog nooit ook maar iets van Tinder gezien. Maar dat zou ook geen zin hebben want zo te lezen heeft niemand vrouwen van 41 in zijn range
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:14 schreef Meke het volgende:
Ik heb net even alles naar rechts geswiped, 56 nieuwe matches![]()
Nu kijken hoeveel daarvan gaan praten
Nouuu ik heb ook wel veel mensen geswiped hoorquote:
Dan nog had het gekund dat je geen matches zou hebben.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouuu ik heb ook wel veel mensen geswiped hoor![]()
En super lekker én intelligent natuurlijk
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan nog had het gekund dat je geen matches zou hebben.
Van mij? Weet ik niet, heb blind geswipedquote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:24 schreef molloot200 het volgende:
[..]Maar geen werkelijke interesse dus?
Als ik gewoon alles naar rechts swipe dan krijg ik vast wel 1 match.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Van mij? Weet ik niet, heb blind geswipedEen groot deel van hen waarschijnlijk ook
Ja inderdaad, die waren vertrut en niet veel soeps.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:02 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee ik las dat die helemaal doorgedraaid zijnDegene op Tinder dan he, daarom zit jij er denk ik ook niet op
Nou preciesquote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als ik gewoon alles naar rechts swipe dan krijg ik vast wel 1 match.
Ja maar zo kom je toch nooit aan de manquote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Van mij? Weet ik niet, heb blind geswipedEen groot deel van hen waarschijnlijk ook
Daaromquote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja inderdaad, die waren vertrut en niet veel soeps.
Ik ben juist heel veel soeps
Ja, Meke waarschijnlijkquote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als ik gewoon alles naar rechts swipe dan krijg ik vast wel 1 match.
Ja uiteraard. Veel soeps!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Dan heb je niet je paars/gele outfit aan op je profielfotoquote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:26 schreef Meke het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:39 schreef Strani het volgende:
Goeiemorgen deze morgen! Dus alles doet het gewoon?
Nou Tinder is bij mij sowieso meer een hobby voor af en toe. Meestal keur ik ze allemaal afquote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja maar zo kom je toch nooit aan de manHoe vind je nou een match als je blind swipet. Of is dat niet het doel
Noouuuquote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:36 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dan heb je niet je paars/gele outfit aan op je profielfoto
Wel echt eentje met geel shirt trouwensquote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:36 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dan heb je niet je paars/gele outfit aan op je profielfoto
Ik vraag het me af, Strani voor het middaguur kan geen goed teken zijnquote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:39 schreef Strani het volgende:
Maar jij bent ook wel kieskeurig hoorquote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:40 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou Tinder is bij mij sowieso meer een hobby voor af en toe. Meestal keur ik ze allemaal af![]()
Strani is zichzelf weer niet!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:42 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vraag het me af, Strani voor het middaguur kan geen goed teken zijn
Weet ik niet zeker, ik heb nog niet letterlijk alles geprobeerd! Misschien doet mijn oude Nintendo het niet meer bijvoorbeeldquote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:39 schreef Strani het volgende:
Ben je aan het sleepnetten Meke...tsssskkkquote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat klopt, heel ergquote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:44 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar jij bent ook wel kieskeurig hoor
Nee ik maak me wel zorgenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:44 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Strani is zichzelf weer niet!
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ben je aan het sleepnetten Meke...tsssskkk
I see what you're doingquote:
Ach je weet maar nooit! Wie weet zit er toch iemand die leuk genoeg is voor jequote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat klopt, heel erg![]()
![]()
Maar ik heb ook best een leuk leven nu en geen zin in date gedoeZonder gedoe wel zin in hoor. En daardoor heb ik ook echt niet heel erg behoefte aan het verleggen van m'n grenzen ofzo
Jij woonde hier toch in de buurt? Dan onderschrijf ik dat, want ik heb echt het idee dat er amper wat gebeurd isquote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:53 schreef Prisha het volgende:
Die storm viel hier volgens mij reuze mee? Of ik ben gewoon overal doorheen geslapen. Het waait wel maar al mijn bomen staan er nog
Oh hmm, dat valt wel tegen danquote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
I see what you're doing![]()
Ik zit sinds een week op Lexa maar ik ga dat weer gauw stopzetten. Ik had verwacht wat wetenschappelijke nerdy actieve types aan te trekken...maar krijg vooral bezoeken en likes van grote kale biker dudes. Die wil ik heulegaar niet
Hier viel het ook mee. En aangezien de media geen chocoladeletters gebruiken, zal dat wel voor overal gelden.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:54 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Jij woonde hier toch in de buurt? Dan onderschrijf ik dat, want ik heb echt het idee dat er amper wat gebeurd is
Yep we zijn bijna burenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:54 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Jij woonde hier toch in de buurt? Dan onderschrijf ik dat, want ik heb echt het idee dat er amper wat gebeurd is
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:54 schreef Prisha het volgende:
Tevens: ik heb drie berichten kunnen posten zonder dat Fok hangt! Yay! Juichen !![]()
quote:Hey goedemorgen,
Een match wat leuk.
Ik durf bijna niet meer te kijken nuquote:
Dit kan niet meer misgaan, ditquote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]Het is vandaag (nog) niet misgegaan!
Volgens mij ookquote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:53 schreef Prisha het volgende:
Die storm viel hier volgens mij reuze mee? Of ik ben gewoon overal doorheen geslapen. Het waait wel maar al mijn bomen staan er nog
Is Francis toch minder heftig dan in de slimste mensquote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hier viel het ook mee. En aangezien de media geen chocoladeletters gebruiken, zal dat wel voor overal gelden.
Yihaaaaquote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]Het is vandaag (nog) niet misgegaan!
Correctquote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja inderdaad, die waren vertrut en niet veel soeps.
Ik ben juist heel veel soeps
Dit kan ook niet meer misgaan!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:56 schreef Meke het volgende:
Ik kreeg net het volgende berichtje;
[..]
Tot nu toe vier of vijf.quote:
Mijn broertje ging ook extra vroeg naar school vanwege de wind. Dat viel ook wel mee denk ikquote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:57 schreef Meke het volgende:
[..]
Volgens mij ookHoorde wel over omvallende bomen
Ik vind dat echt zo suf he, hoe moet je daar nou op reagerenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:58 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dit kan ook niet meer misgaan!
Dus wij zien jou voorlopig niet in Duitsland?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat klopt, heel erg![]()
![]()
Maar ik heb ook best een leuk leven nu en geen zin in date gedoeZonder gedoe wel zin in hoor. En daardoor heb ik ook echt niet heel erg behoefte aan het verleggen van m'n grenzen ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |