Ben je aan het sleepnetten Meke...tsssskkkquote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouuu ik heb ook wel veel mensen geswiped hoor![]()
En super lekker én intelligent natuurlijk
Dat klopt, heel ergquote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:44 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar jij bent ook wel kieskeurig hoor
Nee ik maak me wel zorgenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:44 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Strani is zichzelf weer niet!
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ben je aan het sleepnetten Meke...tsssskkk
I see what you're doingquote:
Ach je weet maar nooit! Wie weet zit er toch iemand die leuk genoeg is voor jequote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat klopt, heel erg![]()
![]()
Maar ik heb ook best een leuk leven nu en geen zin in date gedoeZonder gedoe wel zin in hoor. En daardoor heb ik ook echt niet heel erg behoefte aan het verleggen van m'n grenzen ofzo
Jij woonde hier toch in de buurt? Dan onderschrijf ik dat, want ik heb echt het idee dat er amper wat gebeurd isquote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:53 schreef Prisha het volgende:
Die storm viel hier volgens mij reuze mee? Of ik ben gewoon overal doorheen geslapen. Het waait wel maar al mijn bomen staan er nog
Oh hmm, dat valt wel tegen danquote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
I see what you're doing![]()
Ik zit sinds een week op Lexa maar ik ga dat weer gauw stopzetten. Ik had verwacht wat wetenschappelijke nerdy actieve types aan te trekken...maar krijg vooral bezoeken en likes van grote kale biker dudes. Die wil ik heulegaar niet
Hier viel het ook mee. En aangezien de media geen chocoladeletters gebruiken, zal dat wel voor overal gelden.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:54 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Jij woonde hier toch in de buurt? Dan onderschrijf ik dat, want ik heb echt het idee dat er amper wat gebeurd is
Yep we zijn bijna burenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:54 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Jij woonde hier toch in de buurt? Dan onderschrijf ik dat, want ik heb echt het idee dat er amper wat gebeurd is
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:54 schreef Prisha het volgende:
Tevens: ik heb drie berichten kunnen posten zonder dat Fok hangt! Yay! Juichen !![]()
quote:Hey goedemorgen,
Een match wat leuk.
Ik durf bijna niet meer te kijken nuquote:
Dit kan niet meer misgaan, ditquote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]Het is vandaag (nog) niet misgegaan!
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:14 schreef Meke het volgende:
Ik heb net even alles naar rechts geswiped, 56 nieuwe matches![]()
Nu kijken hoeveel daarvan gaan praten
Volgens mij ookquote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:53 schreef Prisha het volgende:
Die storm viel hier volgens mij reuze mee? Of ik ben gewoon overal doorheen geslapen. Het waait wel maar al mijn bomen staan er nog
Is Francis toch minder heftig dan in de slimste mensquote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hier viel het ook mee. En aangezien de media geen chocoladeletters gebruiken, zal dat wel voor overal gelden.
Yihaaaaquote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]Het is vandaag (nog) niet misgegaan!
Correctquote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja inderdaad, die waren vertrut en niet veel soeps.
Ik ben juist heel veel soeps
Dit kan ook niet meer misgaan!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:56 schreef Meke het volgende:
Ik kreeg net het volgende berichtje;
[..]
Tot nu toe vier of vijf.quote:
Mijn broertje ging ook extra vroeg naar school vanwege de wind. Dat viel ook wel mee denk ikquote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:57 schreef Meke het volgende:
[..]
Volgens mij ookHoorde wel over omvallende bomen
Ik vind dat echt zo suf he, hoe moet je daar nou op reagerenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:58 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dit kan ook niet meer misgaan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |