Head ööd.quote:
Jó éjszakát.quote:
Dormi bč!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 00:53 schreef Redefine het volgende:
Met de laatste uit de Finoegrische taalfamilie sluit ik af om zelf ook eens te gaan slapen: Hyvää yötä
Op zich best knap om te laat te zijn voor de early late night squad.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 00:55 schreef Strani het volgende:
Ohh heb ik de discussie over tinderleeftijden gemist
Nou zit ik natuurlijk niet op Tinder maar áls het zo was dan zou ik denk ik ongeveer 26 tot 40 instellen.
Ik doe altijd alles een beetje anders dan anderen.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 00:56 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Op zich best knap om te laat te zijn voor de early late night squad.
De Spaanse slag is dat toch?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 00:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik doe altijd alles een beetje anders dan anderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
regen?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 08:07 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen! Vrij vandaag, ik lig nog lekker in bed!
Klinkt gezellig die regen en wind![]()
Hier ook niet.quote:Ik heb nog nooit ook maar iets van Tinder gezien. Maar dat zou ook geen zin hebben want zo te lezen heeft niemand vrouwen van 41 in zijn range
*Klik klik keelklank ooea.*quote:
Nee ik las dat die helemaal doorgedraaid zijnquote:Op woensdag 26 augustus 2020 08:07 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen! Vrij vandaag, ik lig nog lekker in bed!
Klinkt gezellig die regen en wind![]()
Ik heb nog nooit ook maar iets van Tinder gezien. Maar dat zou ook geen zin hebben want zo te lezen heeft niemand vrouwen van 41 in zijn range
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:14 schreef Meke het volgende:
Ik heb net even alles naar rechts geswiped, 56 nieuwe matches![]()
Nu kijken hoeveel daarvan gaan praten
Nouuu ik heb ook wel veel mensen geswiped hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |