Dan nog had het gekund dat je geen matches zou hebben.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouuu ik heb ook wel veel mensen geswiped hoor![]()
En super lekker én intelligent natuurlijk
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan nog had het gekund dat je geen matches zou hebben.
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:14 schreef Meke het volgende:
Ik heb net even alles naar rechts geswiped, 56 nieuwe matches![]()
Nu kijken hoeveel daarvan gaan praten
Van mij? Weet ik niet, heb blind geswipedquote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:24 schreef molloot200 het volgende:
[..]Maar geen werkelijke interesse dus?
Als ik gewoon alles naar rechts swipe dan krijg ik vast wel 1 match.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Van mij? Weet ik niet, heb blind geswipedEen groot deel van hen waarschijnlijk ook
Ja inderdaad, die waren vertrut en niet veel soeps.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:02 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee ik las dat die helemaal doorgedraaid zijnDegene op Tinder dan he, daarom zit jij er denk ik ook niet op
Nou preciesquote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als ik gewoon alles naar rechts swipe dan krijg ik vast wel 1 match.
Ja maar zo kom je toch nooit aan de manquote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Van mij? Weet ik niet, heb blind geswipedEen groot deel van hen waarschijnlijk ook
Daaromquote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja inderdaad, die waren vertrut en niet veel soeps.
Ik ben juist heel veel soeps
Ja, Meke waarschijnlijkquote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als ik gewoon alles naar rechts swipe dan krijg ik vast wel 1 match.
Ja uiteraard. Veel soeps!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouuu ik heb ook wel veel mensen geswiped hoor![]()
En super lekker én intelligent natuurlijk
Dan heb je niet je paars/gele outfit aan op je profielfotoquote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:26 schreef Meke het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:39 schreef Strani het volgende:
Goeiemorgen deze morgen! Dus alles doet het gewoon?
Nou Tinder is bij mij sowieso meer een hobby voor af en toe. Meestal keur ik ze allemaal afquote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja maar zo kom je toch nooit aan de manHoe vind je nou een match als je blind swipet. Of is dat niet het doel
Noouuuquote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:36 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dan heb je niet je paars/gele outfit aan op je profielfoto
Wel echt eentje met geel shirt trouwensquote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:36 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dan heb je niet je paars/gele outfit aan op je profielfoto
Ik vraag het me af, Strani voor het middaguur kan geen goed teken zijnquote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:39 schreef Strani het volgende:
Maar jij bent ook wel kieskeurig hoorquote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:40 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou Tinder is bij mij sowieso meer een hobby voor af en toe. Meestal keur ik ze allemaal af![]()
Strani is zichzelf weer niet!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:42 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vraag het me af, Strani voor het middaguur kan geen goed teken zijn
Weet ik niet zeker, ik heb nog niet letterlijk alles geprobeerd! Misschien doet mijn oude Nintendo het niet meer bijvoorbeeldquote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:39 schreef Strani het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |