Neequote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dus wij zien jou voorlopig niet in Duitsland?
Hmja, je moet ergens mee beginnen. Wat had je liever gehad?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Tot nu toe vier of vijf.
Steeds hoi of hoi hoe gaat het
Een stuurde alleen FWB?
Dat moet je dan op zijn Ilse de Lange manier lezenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:56 schreef Meke het volgende:
Ik kreeg net het volgende berichtje;
[..]
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Tot nu toe vier of vijf.
Een stuurde alleen FWB?
Hier is het wel sinds gisteren flink aan het stormen.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:57 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Is Francis toch minder heftig dan in de slimste mens
Ja hoi ofzo vind ik niet zo erg hoor, maar vind het leuker als mensen iets sturen waaruit blijkt dat ze m'n bio hebben gelezenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Hmja, je moet ergens mee beginnen. Wat had je liever gehad?
Tinderquote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:01 schreef molloot200 het volgende:
[..]Kunnen ze voor dat soort mensen niet gewoon een andere aparte app nog maken?
Dat maakt het al iets beterquote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat moet je dan op zijn Ilse de Lange manier lezen
Ik snap dat nooit zo goed. FWB. Dan moet je toch eerst friends worden? Of willen ze eerst de benefits? Hoe zit datquote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Tot nu toe vier of vijf.
Een stuurde alleen FWB?
En wij allemaal denken dat kale bikers jouw smaak warenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
I see what you're doing![]()
Ik zit sinds een week op Lexa maar ik ga dat weer gauw stopzetten. Ik had verwacht wat wetenschappelijke nerdy actieve types aan te trekken...maar krijg vooral bezoeken en likes van grote kale biker dudes. Die wil ik heulegaar niet
Fijn!quote:
Hahaquote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Weet ik niet zeker, ik heb nog niet letterlijk alles geprobeerd! Misschien doet mijn oude Nintendo het niet meer bijvoorbeeld
“Hey, vind je ESF leuk? Zullen we de Outlaw in jou eens op gaan zoeken?”quote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:02 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja hoi ofzo vind ik niet zo erg hoor, maar vind het leuker als mensen iets sturen waaruit blijkt dat ze m'n bio hebben gelezen
Dan moet je eigenlijk iets anders van die afkorting maken. Dat je dan zoiets zegt als jij houdt ook van Fyrljeppen, wat leuk en daarna een heel verhaal daarover houden.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Tot nu toe vier of vijf.
Een stuurde alleen FWB?
Zou het daar allemaal mee te maken hebben?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:42 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vraag het me af, Strani voor het middaguur kan geen goed teken zijn
Dat zijn juist vaak tegenwoordig degenen die op Tinder zitten. Het staat toch meer bekend als een hook up app.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:03 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar dat soort mensen lijken me dus heel naar aan Tinder
Hier was de buitenstoel aan de wandel gegaan door de tuin.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:53 schreef Prisha het volgende:
Die storm viel hier volgens mij reuze mee? Of ik ben gewoon overal doorheen geslapen. Het waait wel maar al mijn bomen staan er nog
Mezelf niet of nooit geweest.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:44 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Strani is zichzelf weer niet!
FWB is hier inderdaad nogal een vreemde keuze. Dan zou het logischer zijn als het FB was.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit zo goed. FWB. Dan moet je toch eerst friends worden? Of willen ze eerst de benefits? Hoe zit dat
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
En wij allemaal denken dat kale bikers jouw smaak waren
Lexa in het verleden ook wat maanden geprobeerd, maar dat was ook een grote deceptie.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
I see what you're doing![]()
Ik zit sinds een week op Lexa maar ik ga dat weer gauw stopzetten. Ik had verwacht wat wetenschappelijke nerdy actieve types aan te trekken...maar krijg vooral bezoeken en likes van grote kale biker dudes. Die wil ik heulegaar niet
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:56 schreef Meke het volgende:
Ik kreeg net het volgende berichtje;
[..]
Ja. Alles gaat gelijk fout.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Zou het daar allemaal mee te maken hebben?![]()
Ah zo. Ik vind dat ik zelf nog geen Tinder nodig heb (quote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat zijn juist vaak tegenwoordig degenen die op Tinder zitten. Het staat toch meer bekend als een hook up app.
Morgenquote:
Die is leukquote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:04 schreef molloot200 het volgende:
[..]
“Hey, vind je ESF leuk? Zullen we de Outlaw in jou eens op gaan zoeken?”
fwb?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Tot nu toe vier of vijf.
Een stuurde alleen FWB?
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:10 schreef MMF93 het volgende:
Hij blijft het gewoon doen. Daarmee is het officieel niet mijn schuld
.
Tevens: @:Strani die eerder post in de ochtend, hoelang heb ik uitgeslapen
Friends with benefitsquote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
fwb?
Ik word te oud hiervoor, dnek ik.
Oh ja, die term ken ik wel. Maar de afkorting was mij onbekend.quote:
Kan me er wat bij voorstellen, ik ben er al klaar meequote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Lexa in het verleden ook wat maanden geprobeerd, maar dat was ook een grote deceptie.
Het ding is alleen dat je met Tindermatches nog niet bekend met je zijn en je dus zeker geen vrienden bentquote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, die term ken ik wel. Maar de afkorting was mij onbekend.
Ik win, 91%quote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
Kan me er wat bij voorstellen, ik ben er al klaar mee![]()
ps: 90%
damn..één lullige procentjequote:
Ik wist hem ook niet hoor, en ik ben 26quote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
fwb?
38%.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
Kan me er wat bij voorstellen, ik ben er al klaar mee![]()
ps: 90%
Nee, dat klopt. Je bent eigenlijk nog helemaal niks, zelfs geen vage kennissen.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:14 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Het ding is alleen dat je met Tindermatches nog niet bekend met je zijn en je dus zeker geen vrienden bent
Als ik dan ook gelijk een baan heb zonder dat ik heb hoeven te solliciteren dan vind ik dat een prima universumquote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:11 schreef Strani het volgende:
[..]je leeft in een ander universum nu, je bent in je slaap door een portaal heen gegaan.
Succesquote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:17 schreef Prisha het volgende:
Ik moet weer werkenBen benieuwd of Fok het straks doet. Het blijft een verrassing
Alvast gefeliciteerd.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:16 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Ik wist hem ook niet hoor, en ik ben 26. Over een week of 5 wel 27, misschien dat het daar aan ligt.
Je hebt er meteen drie, dus even zoeken misschien hoe je dat allemaal kan combineren!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:17 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Als ik dan ook gelijk een baan heb zonder dat ik heb hoeven te solliciteren dan vind ik dat een prima universum
Haha ja ik denk dat het vooral aardiger klinkt dan fuckbuddiesquote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit zo goed. FWB. Dan moet je toch eerst friends worden? Of willen ze eerst de benefits? Hoe zit dat
Gewoon negeren. Deze had ik er zelf ook wel uitgefilterd, meestal kun je wel voorspellen wie er wel/ niet serieus zijnquote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:03 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar dat soort mensen lijken me dus heel naar aan Tinder
Nou datquote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:04 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Al matches gehad die dat zeiden?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:20 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha ja ik denk dat het vooral aardiger klinkt dan fuckbuddies
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan moet je eigenlijk iets anders van die afkorting maken. Dat je dan zoiets zegt als jij houdt ook van Fyrljeppen, wat leuk en daarna een heel verhaal daarover houden.
Nou nou nou als ik geweten had dat de ochtendploeg over dit soort dingen praat dan was ik wel in de veilige avond en nacht gebleven.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:20 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha ja ik denk dat het vooral aardiger klinkt dan fuckbuddies
En Pepper?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Lexa in het verleden ook wat maanden geprobeerd, maar dat was ook een grote deceptie.
Friends with benefitsquote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
fwb?
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:04 schreef molloot200 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan moet je eigenlijk iets anders van die afkorting maken. Dat je dan zoiets zegt als jij houdt ook van Fyrljeppen, wat leuk en daarna een heel verhaal daarover houden.
Ik denk eigenlijk vooral aan het feit dat je een relatie hebtquote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:16 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Ik wist hem ook niet hoor, en ik ben 26. Over een week of 5 wel 27, misschien dat het daar aan ligt.
Neequote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Al matches gehad die dat zeiden?
Dan alsnog is het een redelijk gangbare uitdrukkingquote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:27 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk vooral aan het feit dat je een relatie hebt
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou nou nou als ik geweten had dat de ochtendploeg over dit soort dingen praat dan was ik wel in de veilige avond en nacht gebleven.
Ja dat seksbuddies vond ik zo mak klinkenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:29 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Sorry ik zal me aan de overheidsterm houden; seksbuddies
Knuffelmaatjesquote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:29 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Was dat niet knuffelmaatjes?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:29 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
quote:
Daar ben jij inderdaad veel te netjes voor.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou nou nou als ik geweten had dat de ochtendploeg over dit soort dingen praat dan was ik wel in de veilige avond en nacht gebleven.
Daar heb ik misschien nog wel een gratis account van, maar nooit reacties gehad.quote:
Precies, jij kent mequote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar ben jij inderdaad veel te netjes voor.
Nou, dan is het ook wel weer duidelijk wie van ons twee de overheid liever heeftquote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:30 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb ook seksbuddy gehoord volgens mij?
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:31 schreef H_T het volgende:
[..]
Nou, dan is het ook wel weer duidelijk wie van ons twee de overheid liever heeft
Waar is je username trouwens gebleven?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:31 schreef H_T het volgende:
[..]
Nou, dan is het ook wel weer duidelijk wie van ons twee de overheid liever heeft
Ik heb hem laten inkortenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:32 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Waar is je username trouwens gebleven?
Ik heb het idee dat er nog te veel nepprofielen op die sites staan, maar dat zijn wellicht nepprofielen van het bedrijf zelf.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:32 schreef molloot200 het volgende:
Ze zijn trouwens op zo'n datingsite wel ontzettend snel achter een nepprofiel. Op de middelbare school deden we dat nog wel eens met vrienden, in een tussenuur een datingprofiel aanmaken, maar we werden er snel genoeg weer afgeknikkerd omdat het allemaal nep was
quote:
Allebei inderdaad;quote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:30 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb ook seksbuddy gehoord volgens mij?
Ja shoot, daar gaan al m'n wilde plannenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:29 schreef Redefine het volgende:
[..]En wij hier in de SC kunnen dat niet zeggen. Want bij ons zou het wel allemaal FWB zijn.
doggy toch gewoon, dan hoest je niet in elkaar gezicht.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:36 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
Allebei inderdaad;
[ instagram ]
Ohquote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar heb ik misschien nog wel een gratis account van, maar nooit reacties gehad.
Tinder en Happn moet ik misschien ook eens proberen.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh![]()
Hoewel iedereen volgens mij nu vooral op apps zit? Tinder en Happn enzo
Wat voor foto's gebruikten jullie dan?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:32 schreef molloot200 het volgende:
Ze zijn trouwens op zo'n datingsite wel ontzettend snel achter een nepprofiel. Op de middelbare school deden we dat nog wel eens met vrienden, in een tussenuur een datingprofiel aanmaken, maar we werden er snel genoeg weer afgeknikkerd omdat het allemaal nep was
Preciesquote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
doggy toch gewoon, dan hoest je niet in elkaar gezicht.
Ja gewoon doen! Denk echt dat je daar de grootste kans van slagen hebtquote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Tinder en Happn moet ik misschien ook eens proberen.
quote:
Daar heb ik echt nog nooit van gehoord.quote:
Nou ja van internet en dat is waar het waarschijnlijk mis gingquote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:39 schreef Meke het volgende:
[..]
Wat voor foto's gebruikten jullie dan?
Rodeoquote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En andere standjes waarbij je elkaar niet in het gezicht aankijkt, maar daarvan weet ik ook niet alle namen.
Heeft Spanje ook een app ja?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:42 schreef Strani het volgende:
De enige contact-app die ik heb is een corona-app.
Nee is volgens mij ook vooral in Amsterdamquote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar heb ik echt nog nooit van gehoord.
Gewoon dat stukje hergebruiken voor je klantquote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nadeel van al die dingen is dat ik dan een profiel aan moet maken en iets over mezelf vertellen.
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:45 schreef Meke het volgende:
[..]
Gewoon dat stukje hergebruiken voor je klant
Ja dat denk ik ook. Waren jullie dan een vrouw of een man?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:43 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nou ja van internet en dat is waar het waarschijnlijk mis ging
Eh ja technisch wel maar die werkt niet goed voor me dus ik gebruik gewoon de browser op m'n telefoon.quote:
Een manquote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:46 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook. Waren jullie dan een vrouw of een man?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |