Een manquote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:46 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook. Waren jullie dan een vrouw of een man?
Mannenprofielen hebben ze al genoeg. Had een vrouwenprofiel gemaakt, dan was ie nog wel in de lucht.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:48 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Een man
Op de vrouwen jagen hè
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:48 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Een man
Op de vrouwen jagen hè
Leerzaam filmpjequote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En andere standjes waarbij je elkaar niet in het gezicht aankijkt, maar daarvan weet ik ook niet alle namen.
Op FOK! heb je heel wat matches.quote:
'Ik ben ik. Jij bent jij. En samen worden we misschien wel wij.'quote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nadeel van al die dingen is dat ik dan een profiel aan moet maken en iets over mezelf vertellen.
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 11:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
'Ik ben ik. Jij bent jij. En samen worden we misschien wel wij.'
Honderden!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 11:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Op FOK! heb je heel wat matches.
Hey ouwe server sloperquote:
Het maakt niet hoe ze het noemen. Ik heb ze allemaal nietquote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:36 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
Allebei inderdaad;
[ instagram ]
Ik deed/doe helemaal niksquote:
En dat zonder er iets voor te doenquote:
Dat zou ik ook zeggen. Jij bent weer terug en FOK! doet het eindelijk weer eens.quote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 11:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
'Ik ben ik. Jij bent jij. En samen worden we misschien wel wij.'
Het forum ligt er sinds het weekend om de haverklap voor lange tijd uit.quote:
Ik mag hopen van niet.quote:
Jaaaquote:
Maar je zou het mógen hebbenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 11:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het maakt niet hoe ze het noemen. Ik heb ze allemaal niet
Nee ik ook nietquote:
OF iemand die niet bitter en zuur is leest het een vindt het superromantisch en liket en ze leven nog lang en gelukkigquote:Op woensdag 26 augustus 2020 11:22 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee ik ook nietAh en als ze het wel doen leren ze het vast snel weer af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |