SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKOp woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Als het de bedoeling was geweest om (min of meer) volledig anoniem verder te gaan had ik wel een geheel nieuw account gemaaktquote:Op maandag 24 augustus 2020 21:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Jezus heftig man! Alleen had je je UI mee moeten veranderen om incognito te blijven
Ik zal het volgende topic Fred_B is mooi noemen.quote:Op maandag 24 augustus 2020 22:03 schreef Meke het volgende:
Mijn andere optie was Meke is mooi, maar dat soort TTs laat ik aan jullie over
Dat is ook weer zo.quote:Op maandag 24 augustus 2020 22:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Als het de bedoeling was geweest om (min of meer) volledig anoniem verder te gaan had ik wel een geheel nieuw account gemaakt
quote:Op maandag 24 augustus 2020 22:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik zal het volgende topic Fred_B is mooi noemen.
quote:Op maandag 24 augustus 2020 22:04 schreef H_T het volgende:
En gezien het nummer van de TT:
[ afbeelding ]
Nah! Zo naar ben ik toch niet over het algemeen?quote:Op maandag 24 augustus 2020 22:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo.
En je pestgedrag* aanpassen
*Ik wilde postgedrag zeggen maar vind dit te leuk om te verbeteren
Naar links en door de knieën en naar voren en weer terugquote:
quote:
Heb je dan ook altijd het idee dat je huis instort?quote:Op maandag 24 augustus 2020 22:04 schreef Meke het volgende:
Ik heb mijn wasmachine om 18u aangezet, inmiddels in hij eindelijk aan het centrifugeren
Nee helemaal nietquote:Op maandag 24 augustus 2020 22:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Nah! Zo naar ben ik toch niet over het algemeen?
Dat is waarquote:Op maandag 24 augustus 2020 22:07 schreef Cee het volgende:
@:Meke gemiste kans om de TT “What’s your name, man?” te maken.
Ja ik zit een verdieping hoger, dat scheeltquote:Op maandag 24 augustus 2020 22:08 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Heb je dan ook altijd het idee dat je huis instort?
Ik had er dan Meke blijft Meke van gemaaktquote:Op maandag 24 augustus 2020 22:03 schreef Meke het volgende:
Mijn andere optie was Meke is mooi, maar dat soort TTs laat ik aan jullie over
Ja aan mijn zinsstructuren, gebruik van haakjes, komma's en archaïsche termen moet het wel te herleiden zijn dat ik het waarschijnlijk ben geweestquote:Op maandag 24 augustus 2020 22:09 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee helemaal niet![]()
Maar wel te herleiden aan je posts denk ik (in combinatie met dat jij dan ook niet meer zou posten)
De vraag is: zat je voor het centrifugeren een verdieping lager?quote:Op maandag 24 augustus 2020 22:09 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik zit een verdieping hoger, dat scheelt
Denk hetquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 07:39 schreef Cee het volgende:
Aaaaaand we’re back.
WAS IK NOU ECHT DE LAATSTE HIER.
Vraag is voor hoe langquote:
what did yo doquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 07:39 schreef Cee het volgende:
Aaaaaand we’re back.
WAS IK NOU ECHT DE LAATSTE HIER.
wat gezelligquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 08:02 schreef summer52 het volgende:
Goedemorgen![]()
Al vroeg visite van de buurtkat![]()
[ afbeelding ]
Harig_Tuig ja!quote:
quote:Achtvoudig olympisch kampioen Usain Bolt heeft corona opgelopen. Dat gebeurde vermoedelijk vorige week toen de voormalige atleet zijn 34e verjaardag vierde in zijn huis in Jamaica. De gasten droegen geen mondmasker en dansten op de hit Lockdown van reggae-zanger Koffee. Bolt besloot een dag later om zich te laten testen
de eenzaamheid sloeg echt toe gisterenavondquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 08:48 schreef Arizona het volgende:
Ik hoop dat Fok ons niet weer in de steek laat, het waren echt eenzame momenten, de intelligente lockdown kwam nu pas echt goed bij me binnen
helaas wel, vandaag zelfs mijn 1e werkdag weerquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:00 schreef Arizona het volgende:
@:Koen66 zit de vakantie er weer op inmiddels?
Sterktequote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
helaas wel, vandaag zelfs mijn 1e werkdag weerNog voornamelijk mail lezen en over vakanties praten dusverrd
bijkomen van een slechte-slaap-nacht, en eerste werkdag na 3 weken en 1 dag vrijquote:
Succes en sterkte!quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bijkomen van een slechte-slaap-nacht, en eerste werkdag na 3 weken en 1 dag vrij
meh, beetje standaard als ik weer eerder naar bed ga na een tijd later naar bed gaan en uitslapenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:12 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Waarom had je een slechte nacht?
Ah herkenbaarquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
meh, beetje standaard als ik weer eerder naar bed ga na een tijd later naar bed gaan en uitslapen
Morgen. Dat is inderdaad afwachten tot er weer iemand met een ban de volgende Ddos aanval plaatstquote:
Hoe kun jij Fok!ken dan? Ik mocht ook niet meer op m'n telefoon!quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:18 schreef H_T het volgende:
Ik wacht nu bij de tandarts op controle, en daar is nu geen tijdschrift meer te lezen. Logisch natuurlijk, maar ik zou bijna mijn halfjaarlijkse kijkje in de Quote gaan missen
hardware faal toch deze keer?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Morgen. Dat is inderdaad afwachten tot er weer iemand met een ban de volgende Ddos aanval plaatst
Ja.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 07:41 schreef Cee het volgende:
Ik bedoel, ik postte om 22.13 iets en toen ging alles kaputt en nu ben ik weer hier op het moment dat de boel weer enigszins draait voor hoe lang het ook duurt?
Ligt het aan mij.
Oh, ik keek ook altijd enorm uit naar het stapeltje Voetbal Internationals van minstens een jaar oudquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:18 schreef H_T het volgende:
Ik wacht nu bij de tandarts op controle, en daar is nu geen tijdschrift meer te lezen. Logisch natuurlijk, maar ik zou bijna mijn halfjaarlijkse kijkje in de Quote gaan missen
Ik slaap ook altijd slecht, de nacht voordat ik weer aan het werk moet.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
meh, beetje standaard als ik weer eerder naar bed ga na een tijd later naar bed gaan en uitslapen
Jij dan ook sterkte vandaagquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:18 schreef Redefine het volgende:
Hier ook slecht geslapen. Dat terwijl ik niet laat ging slapen, ik redelijk snel in slaap viel en niet veel heb wakker gelegen.
Toch voelt het alsof ik helemaal niet heb geslapen. Met veel moeite een uurtje geleden mijn bed uitgekomen en nu aan het werk.
Waarschijnlijk kwalitatief dan slecht geslapen
Bij de tandarts niet of bedoel je wat anders? Ik lig nog niet in de stoel, dat scheelt vastquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:20 schreef Dave het volgende:
[..]
Hoe kun jij Fok!ken dan? Ik mocht ook niet meer op m'n telefoon!
Ik lees het nu ja. Maar dan zou het logischer zijn als dat een paar dagen al het probleem is. Zou wel erg typisch zijn als dat zo kort na die aanvallen is gebeurd.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:23 schreef Redefine het volgende:
[ afbeelding ] Op dinsdag 25 augustus 2020 09:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hardware faal toch deze keer?
Pagina na pagina aan advertenties voor horloges en overhemden die ik toch niet wil kopen leidde altijd wel lekker afquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oh, ik keek ook altijd enorm uit naar het stapeltje Voetbal Internationals van minstens een jaar oud
Dank je. Al zal het na uur werken wel weer goed zijn. Dan ben ik vaak wel weer wakker.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:23 schreef Arizona het volgende:
Quoten gaat nog niet echt lekker, lang wachten. Maar ja, er is weer fok
[..]
Ik slaap ook altijd slecht, de nacht voordat ik weer aan het werk moet.
[..]
Jij dan ook sterkte vandaag
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:25 schreef Arizona het volgende:
Ik heb het wel zo koud. Het is hier nog 21 graden in huis maar het voelt echt als winter
De controle viel mee, maar er moet binnenkort wel weer een verstandskies uit. Die was misschien nog wel te vullen, maar de vorige keer ging dat ontsteken en er zit toch geen kies meer tegenover om tegen te kauwenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:29 schreef Arizona het volgende:
Succes daar in het voorportaal van de hel, @:H_T
Yes. Ik moest bij binnenkomst m'n handen ontsmetten, me melden bij de receptioniste, en plaatsnemen op een specifieke/aangewezen stoel in de wachtkamer, waarbij me gemeld werd dat ik niet meer op m'n telefoon mocht.quote:
Krijg je nog wel wat werk gedaan zo met al die afleiding?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:20 schreef Arizona het volgende:
Ik werk nu thuis aan mijn nieuwe werkplek en die is gericht op het raam (tuin). Het is fantastisch. Gisteren heb ik een eekhoorntje gezien en vandaag al een specht en een heel apart bruin vogeltje (geen mus of merel).
Ik niet. Ik ben een handleiding aan het updaten en dat betekent dat ik iedere saaie functie van het pakket door moet en kijken wat er anders is tov de handleidingquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:58 schreef Strani het volgende:
Ik voel me enorm geïnspireerd
Goeiemorgen!
Is vervroegd pensioen geen optie?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik niet. Ik ben een handleiding aan het updaten en dat betekent dat ik iedere saaie functie van het pakket door moet en kijken wat er anders is tov de handleiding
Bitcoin stond recent weer even op 12.000 usd dus er is hoopquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:29 schreef Arizona het volgende:
@:strani
Zolang we de lotto nog niet winnen en/of rijk worden van crypto's niet nee
Ik weet niet eens welke crypto's we hebbenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Bitcoin stond recent weer even op 12.000 usd dus er is hoop
Zó moet je jezelf niet noemen hoor, vind ikquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik weet niet eens welke crypto's we hebben![]()
Speeltje van mijn vriend
En jij dus ookquote:
Meke! OMG ik zie je nog steeds voor me in paarse broek en geel shirtquote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Zó moet je jezelf niet noemen hoor, vind ik
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik niet. Ik ben een handleiding aan het updaten en dat betekent dat ik iedere saaie functie van het pakket door moet en kijken wat er anders is tov de handleiding
Gaat helemaal goedkomen.quote:• Open het menu en klik op Eekhoorntje
• Controleer of in het geopende dialoogvenster de linkerlijst het woord specht bevat en selecteer deze
• Klik tenslotte op de heel apart bruin vogeltje button (geen mus of merel)
Gaat nog steeds niet helemaal goed met Fok hèquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 11:19 schreef Arizona het volgende:
Dit was raar! Ik ververste de pagina en toen was opeens het laatste bericht dat ik zag, dat H_T nog bij de tandarts in de wachtkamer zat
Neequote:Op dinsdag 25 augustus 2020 11:43 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Gaat nog steeds niet helemaal goed met Fok hè
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 11:43 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Gaat nog steeds niet helemaal goed met Fok hè
Jaquote:
Straan banaan!!quote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Meke! OMG ik zie je nog steeds voor me in paarse broek en geel shirt
Gaat nog even duren ben ik bang.
[..]
Je had er zeker schoon genoeg vanquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:10 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja![]()
Ondanks dat ik gister tot 23u moest wachten voor de wasmachine klaar was, heb ik het overleefd![]()
Kofje!!!!quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:11 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Je had er zeker schoon genoeg van
Tevens goeiemiddag allemaal
Ik heb vanaf 22.15 voor het apparaat staan wachten tot hij klaar wasquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:11 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Wast jouw machine alles met de hand ofzoquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:10 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja![]()
Ondanks dat ik gister tot 23u moest wachten voor de wasmachine klaar was, heb ik het overleefd![]()
Muy bueno!quote:
Straaaaaanquote:
Ik denk het, hoe ben je anders VIJF UUR bezigquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wast jouw machine alles met de hand ofzo
Haaai! Hoe gaat het met de digitale unidingen?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:11 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ja Koffie, begin je nou al deze week of mag je even een weekje bijkomen van die intro?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Haaai! Hoe gaat het met de digitale unidingen?
Momenteel niks gepland, maar moet er vandaag rekening mee houden dat ik tussen half 2 en 4 ergens een livestream volgenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Haaai! Hoe gaat het met de digitale unidingen?
Welk programma had je gekozen dan?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:14 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik denk het, hoe ben je anders VIJF UUR bezig
Beetje ertussenin, ik krijg nu een voorproefje hoe het met colleges streamen zit en dergelijke.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:15 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja Koffie, begin je nou al deze week of mag je even een weekje bijkomen van die intro?
Je bent wel een stuk rustiger aan gaan doen met die warmte hè. Alle usernames kort je afquote:
60 graden met voorwasquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Welk programma had je gekozen dan?
Misschien kon hij niet zo goed tegen die drukquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:13 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb vanaf 22.15 voor het apparaat staan wachten tot hij klaar was
Klinkt als De 5 Uur Showquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Welk programma had je gekozen dan?
Die van mij is lastig af te korten.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je bent wel een stuk rustiger aan gaan doen met die warmte hè. Alle usernames kort je af
Ik heb er de kracht niet meer voor Rquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je bent wel een stuk rustiger aan gaan doen met die warmte hè. Alle usernames kort je af
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:55 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Die van mij is lastig af te korten.
F.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:55 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Blijkbaar, het is best rustig in dit topic.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:59 schreef Strani het volgende:
Over baggeren gesproken, zit Jobi nog steeds ergens buitenshuis?
Haha ja dan moet dat wel jaquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:59 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Blijkbaar, het is best rustig in dit topic.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 13:06 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Als we het toch over pinguin gifjes hebben, dit is mijn favoriet
[ afbeelding ]
@Davequote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:13 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb vanaf 22.15 voor het apparaat staan wachten tot hij klaar was
Zou ze verdwaald zijn tussen de Groningse gasveldenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:59 schreef Strani het volgende:
Over baggeren gesproken, zit Jobi nog steeds ergens buitenshuis?
Is ze daar voor vakantie? Heb ik even niet meegekregenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 13:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zou ze verdwaald zijn tussen de Groningse gasvelden
Waarschijnlijk een gecachete versie - bovenin staat dan zo'n balkje met 'Check hier voor de live versie'.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 11:19 schreef Arizona het volgende:
Dit was raar! Ik ververste de pagina en toen was opeens het laatste bericht dat ik zag, dat H_T nog bij de tandarts in de wachtkamer zat
Ik ook niet helemaal, ging ze wandelen of zo?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 13:12 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Is ze daar voor vakantie? Heb ik even niet meegekregen
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 13:12 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Is ze daar voor vakantie? Heb ik even niet meegekregen
Ze ging een stukje Pieterpad lopen. Maar misschien hebben ze de smaak wel zo te pakken dat ze doorlopen tot Maastrichtquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 13:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ook niet helemaal, ging ze wandelen of zo?
Jobi doet níks met mate, dus dat zal wel weerquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 13:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
[..]
Ze ging een stukje Pieterpad lopen. Maar misschien hebben ze de smaak wel zo te pakken dat ze doorlopen tot Maastricht
Dat balkje zie ik alleen mobiel, maar zag ik nu op de laptop niet. Toen ik die melding van een gecachte versie had vanmorgen, was het een versie van 21-8quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 13:13 schreef Dave het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een gecachete versie - bovenin staat dan zo'n balkje met 'Check hier voor de live versie'.
quote:
Goedemiddag LeE!quote:
STRANI.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 13:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Jobi doet níks met mate, dus dat zal wel weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net een halfuurtje op kantoor na bespreking bij een klant. Straks om 15 uur nog een bespreking en dan naar huis.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 13:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Goedemiddag LeE!
Hoe gaat je werkdag vandaag?
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 13:30 schreef Em31 het volgende:
Nu FOK het steeds niet doet kom ik er wel achter hoe vaak ik doelloos deze site aanklik
Ditquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 13:30 schreef Em31 het volgende:
Nu FOK het steeds niet doet kom ik er wel achter hoe vaak ik doelloos deze site aanklik
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 13:24 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
STRANI.[quote]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2020 13:24 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
STRANI.
[spoiler]![]()
![]()
w%2
Jeetje FOK!, een beetje m'n post verkrachten.
Nou ja Mandy, je moet er maar van uit gaan dat ik heel blij ben dat je er bent
[ Bericht 5% gewijzigd door Strani op 25-08-2020 14:10:07 ]
Dat lijkt me dan weer een beetje overdreven!quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:08 schreef Em31 het volgende:
[..]
Misschien kunnen we er iets van leren.
Was jij dat toevallig Strani.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:10 schreef Strani het volgende:
Ja ik weet nog wel dat iemand ooit suggereerde dat we elkaar elders konden treffen als noodoplossing
Jitsi toch?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:10 schreef Strani het volgende:
Ja ik weet nog wel dat iemand ooit suggereerde dat we elkaar elders konden treffen als noodoplossing
Dat is toch helemaal niet veilig.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:10 schreef Strani het volgende:
quote:
We dachten toen aan Discord.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal niet veilig.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:01 schreef Strani het volgende:
[..]
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 25 augustus 2020 13:24 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
STRANI.
[spoiler]![]()
![]()
w%2
Jeetje FOK!, een beetje m'n post verkrachten.
Nou ja Mandy, je moet er maar van uit gaan dat ik heel blij ben dat je er bent
Dat verklaart al veel. Dat is een erg lange was.quote:
F1g.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:55 schreef F1gamer het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan weer een beetje overdreven!
Ja goed wel hoor! Wel een beetje klaar met de zomerquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:14 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]![]()
Hoe is ie daar in het verre Spanje?
No worries Greys, neem alle tijd die je nodig hebt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:17 schreef Greys het volgende:
Hoi lieve allemaal! Sorry dat ik hier zo weinig ben maar Bietje is al twee weken mega ziek. Inmiddels 1300 eu verder (geld is niet erg maar even om aan te tonen wat er allemaal gedaan is) aan allerlei bloedtesten, spoedopnames in Rijswijk in het weekend, infuus opnames in Bergschenhoek doordeweeks en nog steeds geen oorzaak. Slopend, vooral de nachten. Ze had vaak in de ochtend 40.6 koorts dus je doet geen oog dicht want soms kon ze amper rechtop staan.
Gisteravond moesten we eigenlijk beginnen met prednison, omdat eigenlijk de enige overgebleven mogelijkheden auto immuun ziektes zijn. Echter, een paar uur voor we daarmee moesten beginnen dacht ik 'wat is ze helder nu eigenlijk' en had ze 39.6 wat voor Biet in deze idiote periode weinig was, want ze zat al twee weken boven de 40. Dus toen heb ik gevraagd aan de dierenarts of we één nachtje zouden wachten met prednison. Was goed, maar als het dan 's ochtends weer boven de 40 was (zoals steeds) dan alsnog beginnen. Was onder de 40. En vanmiddag zelfs onder de 39.
Ik juich nog niet want vorige week leek het ook een paar dagen beter te gaan, maar wie weet..
Maar ik slaap dus al bijna twee weken heel kleine beetjes en had dus echt geen puf voor hier. Deed af en toe een update op Twitter omdat ik wist dat sommigen van jullie daar ook lezen.
Hoop snel weer meer hier te zijn want jullie!
Veel sterkte gewenstquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:17 schreef Greys het volgende:
Hoi lieve allemaal! Sorry dat ik hier zo weinig ben maar Bietje is al twee weken mega ziek. Inmiddels 1300 eu verder (geld is niet erg maar even om aan te tonen wat er allemaal gedaan is) aan allerlei bloedtesten, spoedopnames in Rijswijk in het weekend, infuus opnames in Bergschenhoek doordeweeks en nog steeds geen oorzaak. Slopend, vooral de nachten. Ze had vaak in de ochtend 40.6 koorts dus je doet geen oog dicht want soms kon ze amper rechtop staan.
Gisteravond moesten we eigenlijk beginnen met prednison, omdat eigenlijk de enige overgebleven mogelijkheden auto immuun ziektes zijn. Echter, een paar uur voor we daarmee moesten beginnen dacht ik 'wat is ze helder nu eigenlijk' en had ze 39.6 wat voor Biet in deze idiote periode weinig was, want ze zat al twee weken boven de 40. Dus toen heb ik gevraagd aan de dierenarts of we één nachtje zouden wachten met prednison. Was goed, maar als het dan 's ochtends weer boven de 40 was (zoals steeds) dan alsnog beginnen. Was onder de 40. En vanmiddag zelfs onder de 39.
Ik juich nog niet want vorige week leek het ook een paar dagen beter te gaan, maar wie weet..
Maar ik slaap dus al bijna twee weken heel kleine beetjes en had dus echt geen puf voor hier. Deed af en toe een update op Twitter omdat ik wist dat sommigen van jullie daar ook lezen.
Jeetje Greys, maar wat het nou precies is, is dus nog steeds onbekend?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:17 schreef Greys het volgende:
Wat een gedoe zegquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:17 schreef Greys het volgende:
Misschien zaten er er een paar paarse vlekken inquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat verklaart al veel. Dat is een erg lange was.
Maar waarom een voorwas? Was je kleding zo vuil?
Jinx het nou niet..quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:35 schreef Strani het volgende:
Goh FOK! blijft nu wel heel lang in de lucht hè?
Dat werkt andersom ook niet want toen FOK! het niet deed zat ik ook elke keer tegen mezelf te zeggen dat FOK! het al heel lang niet doet en dan bleef dat ook gewoon zo.quote:
Hoop het echt!quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:22 schreef Momo het volgende:
[..]
Wat een gedoe zeg![]()
Sterkte nogmaals voor de Biet
Misschien een goed teken dat het onder de 39 graden is nu?
Bespaar ons de gesprekken met jezelf aub.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat werkt andersom ook niet want toen FOK! het niet deed zat ik ook elke keer tegen mezelf te zeggen dat FOK! het al heel lang niet doet en dan bleef dat ook gewoon zo.
Wat een verwarrende zin Straan.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat werkt andersom ook niet want toen FOK! het niet deed zat ik ook elke keer tegen mezelf te zeggen dat FOK! het al heel lang niet doet en dan bleef dat ook gewoon zo.
En toen ging het weer mis.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:35 schreef Strani het volgende:
Goh FOK! blijft nu wel heel lang in de lucht hè?
Allebei ontzettend veel sterkte gewenstquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:17 schreef Greys het volgende:
Hij had al vier uur zonder publiek gehad, op een gegeven moment is het klaar hoorquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Misschien kon hij niet zo goed tegen die druk
Saaaamequote:Op dinsdag 25 augustus 2020 13:30 schreef Em31 het volgende:
Ja goed hoor. Ik was al heul lang klaar met de zomer.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja goed wel hoor! Wel een beetje klaar met de zomer
Hoe is het met jou Mendie?
Nee maar ik wil het graag héél schoon. En drieënhalf uur leek me daar wel voldoende voor, maar ik vind nog steeds dat het geen vijf uur mag duren.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat verklaart al veel. Dat is een erg lange was.
Maar waarom een voorwas? Was je kleding zo vuil?
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:17 schreef Greys het volgende:
Oja ik gewoon op werk hoorquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 15:28 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dit. Maar echt. Zeker nu ik nog vakantie heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 15:32 schreef TheFreshPrince het volgende:
Vanochtend proefritje gemaakt in Amersfoort en gekocht![]()
Foto was ergens random in Nijkerk, was een beetje aan het toeren.
Nu nog even wachten tot de trekhaak gemonteerd is en dan kan ik 'm over 1,5 week ophalen
Mooi hoor!! Veel plezier ermee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een ellende voor / met Biet... ik blijf duimenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:17 schreef Greys het volgende:
Een energiezuinig programma i.c.m. een voorvoorwasprogramma. Tja dan kom je wel aan een uur of vijf. Zou jij toch ook moeten wetenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 15:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee maar ik wil het graag héél schoon. En drieënhalf uur leek me daar wel voldoende voor, maar ik vind nog steeds dat het geen vijf uur mag duren.
Ik ga maar eens rellen bij de concurrent.
Of wachten tot een van m'n beha's kapot gaat en dan de beugel in de trommel douwen
Geen touw aan vast te knopen.quote:
Ik gok dat je huisbaas dan de rekening bij jou neerlegt, dus lijkt mij niet zo'n goed ideequote:Op dinsdag 25 augustus 2020 15:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Of wachten tot een van m'n beha's kapot gaat en dan de beugel in de trommel douwen
Hoeveel van dat uur was nuttig voor jou, denk je?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ruim een uur bespreking gehad en vanmorgen ook al ruim 2,5 uur. Ik ben nu wel echt gaar.
Werkbespreking? Dat is toch een groep mensen die over werk lult omdat ze geen zin hebben om aan het werk te gaan?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ruim een uur bespreking gehad en vanmorgen ook al ruim 2,5 uur. Ik ben nu wel echt gaar.
Nu nog even wachten tot de trekhaak gemonteerd is en dan kan ik 'm over 1,5 week ophalen
Toch nog een in een echte kleur gevonden dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Veel plezier ermee!
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Werkbespreking? Dat is toch een groep mensen die over werk lult omdat ze geen zin hebben om aan het werk te gaan?Waren besprekingen met de klant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Minder dan 3,5 uur.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoeveel van dat uur was nuttig voor jou, denk je?
Ah, daar ontkom je soms niet aanquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waren besprekingen met de klant.
Jaquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Toch nog een in een echte kleur gevonden dus![]()
Veel plezier ermee!
Het is een mooie kleur zoquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:43 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja
Tussen al het grijs, zilver en wit valt het iig nog wat op
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Werkbespreking? Dat is toch een groep mensen die over werk lult omdat ze geen zin hebben om aan het werk te gaan?Lekker micro-managen met de baas en luisteren naar oninteressante status-updates van projecten waar je zelf niet bij betrokken bent en niets van begrijpt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Ben er ook blij meequote:
Gaaf hoor, klinkt goed!quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:50 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ben er ook blij mee
Hybride / automaat rijdt wel echt perfect en naadloos. Niet verwacht dat het al zo verfijnd is inmiddels (al waren de reviews daarover ook lovend). Bij een verkeerslicht rol je als eerste (elektrisch) weg en komt direct de brandstofmotor erbij. Rij je ergens op een binnenweg dan staat ineens je toerenteller op 0 maar je komt toch vooruit, dus 100% op de (kleine) accu. En daar merk je helemaal niets van, geen schokje, niets, ook niet als je gas bijgeeft.
Het is eigenlijk gewoon een Prius met een iets grotere motor (2.0 ipv 1.8) en een 'iets ander" uiterlijk
Ik heb nog nooit geprobeerd een touw aan @Strani vast te knopen.quote:
Jij bent een van de collega's bij mijn weekly?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Lekker micro-managen met de baas en luisteren naar oninteressante status-updates van projecten waar je zelf niet bij betrokken bent en niets van begrijpt.
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Dat is een frisse automobiel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Klinkt herkenbaar.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Lekker micro-managen met de baas en luisteren naar oninteressante status-updates van projecten waar je zelf niet bij betrokken bent en niets van begrijpt.
Maak je liever chocola van hem?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:59 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit geprobeerd een touw aan @:Strani vast te knopen.
Dat is dan ook niet de bedoeling. Nou ja behalve als we m daarmee kunnen redden dan.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:59 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit geprobeerd een touw aan @:Strani vast te knopen.
Ja. Maar de vraag is voor hoelangquote:
Een Frisse Prins hoort eigenlijk op een wit paard maar m'n paardrij skills zijn niet zo heel fantastisch (been there...)quote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 17:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Maar de vraag is voor hoelang
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon op klikken, paar dingetjes doen en dan kan je het in je browser gebruiken.
Dan noem je je auto toch gewoon "de frisse knol"? Hebben we het verder nergens meer over.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 17:43 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Een Frisse Prins hoort eigenlijk op een wit paard maar m'n paardrij skills zijn niet zo heel fantastisch (been there...)
Eigenlijk zou je dan dus een Ford Mustang moeten rijdenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 17:43 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Een Frisse Prins hoort eigenlijk op een wit paard maar m'n paardrij skills zijn niet zo heel fantastisch (been there...)
Op zich ook niet gek, maar dan wel een oudequote:Op dinsdag 25 augustus 2020 17:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je dan dus een Ford Mustang moeten rijden
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 17:44 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ondertussen: Danny in de serverruimte...
[ afbeelding ]
Iteejer is onderweg voor ondersteuningquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 17:44 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ondertussen: Danny in de serverruimte...
[ afbeelding ]
Dweilen met de brandkraan open zeggen we tegenwoordig.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 17:47 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Het is dweilen met de kraan open
Whehe jaquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 17:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dweilen met de brandkraan open zeggen we tegenwoordig.
De tour staat wel voor de deurquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 17:53 schreef Fred_B het volgende:
Als het puur om FOK gaat, is het maar goed dat het ESF niet is uitgesteld naar begin september
Wauw tof!quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:50 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ben er ook blij mee
Hybride / automaat rijdt wel echt perfect en naadloos. Niet verwacht dat het al zo verfijnd is inmiddels (al waren de reviews daarover ook lovend). Bij een verkeerslicht rol je als eerste (elektrisch) weg en komt direct de brandstofmotor erbij. Rij je ergens op een binnenweg dan staat ineens je toerenteller op 0 maar je komt toch vooruit, dus 100% op de (kleine) accu. En daar merk je helemaal niets van, geen schokje, niets, ook niet als je gas bijgeeft.
Het is eigenlijk gewoon een Prius met een iets grotere motor (2.0 ipv 1.8) en een 'iets ander" uiterlijk
Zeker voor een dik half uurquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 17:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Maar de vraag is voor hoelang
Nee, helaas niet inderdaad.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:42 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ah, daar ontkom je soms niet aan
Normaal gesproken had ik een gifje geplaatst. Maar ik zal de servers niet extra belasten. Dus dan maar zo.quote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 17:44 schreef Strani het volgende:
Ik zet de Discord invite hier even neer hoor. Niet om mensen daar permanent naar toe te trekken want we gebruiken het verder zelf ook niet, maar op de momenten dat FOK! down is kan het een handige back-up zijn:Hopen dat dat geen permanente vervanger wordt de komende tijd, ik vind Discord niet zo fijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon op klikken, paar dingetjes doen en dan kan je het in je browser gebruiken.![]()
Die gifjes zijn deeplinks, deze emoji's is pure serverbelasting!quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Normaal gesproken had ik een gifje geplaatst. Maar ik zal de servers niet extra belasten. Dus dan maar zo.
![]()
![]()
Nee hoor, het is echt puur voor nu. We hebben het eerder ook wel eens korte tijd gebruikt toen het allemaal niet liep en toen zijn we Discord verder ook weer vergeten toen alles weer normaal was.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:13 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hopen dat dat geen permanente vervanger wordt de komende tijd, ik vind Discord niet zo fijn
WIDM ga ik sowieso niet live meeposten. Zit ik dan veel te diep in (indien het een goed seizoen is, ik houd nog even een slag om de arm)quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 17:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De Tour, WIDM, de nieuwe sportcompetities
Ah zo. Ik ben niet van plan om nu op Discord over te gaan dus ik vrees dat jullie me dan alleen zien als Fok wel online isquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee hoor, het is echt puur voor nu. We hebben het eerder ook wel eens korte tijd gebruikt toen het allemaal niet liep en toen zijn we Discord verder ook weer vergeten toen alles weer normaal was.
Nee, dat is niet handig, want dan mis je allemaal aanwijzingen naar de Mol.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:14 schreef molloot200 het volgende:
[..]
WIDM ga ik sowieso niet live meeposten. Zit ik dan veel te diep in (indien het een goed seizoen is, ik houd nog even een slag om de arm)
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Die gifjes zijn deeplinks, deze emoji's is pure serverbelasting!
Nou ja, het was sowieso mijn plan om dit seizoen meer als kijker te volgen en niet als speurder dus ik wil wel íets minder fanatiek zijnquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, dat is niet handig, want dan mis je allemaal aanwijzingen naar de Mol.
Ja als er geen post count is om trots op te zijn dan geef je niet thuis hè!quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:15 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ah zo. Ik ben niet van plan om nu op Discord over te gaan dus ik vrees dat jullie me dan alleen zien als Fok wel online is
Jij hebt me allang ingehaald met je postcountquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja als er geen post count is om trots op te zijn dan geef je niet thuis hè!
Top 5 is ook mooi!quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:18 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Jij hebt me allang ingehaald met je postcountAugustus is verloren zaak. September nieuwe ronden, nieuwe kansen
Dit is allemaal de schuld van @Aoibhin. Meerder dagen weg, die was gewoon bang dat ze alsnog ingehaald werd door Meke.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:18 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Jij hebt me allang ingehaald met je postcountAugustus is verloren zaak. September nieuwe ronden, nieuwe kansen
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:17 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nou ja, het was sowieso mijn plan om dit seizoen meer als kijker te volgen en niet als speurder dus ik wil wel íets minder fanatiek zijn
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dit is allemaal de schuld van @:Aoibhin. Meerder dagen weg, die was gewoon bang dat ze alsnog ingehaald werd door Meke.
Ik heb nog geen definitieve namen gehoord.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:27 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nemen sowieso veel recente deelnemers deel dus daar baal ik al van
Zit in een ondergrondse Drentse kelder een beetje de boel te hacken.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dit is allemaal de schuld van @:Aoibhin. Meerder dagen weg, die was gewoon bang dat ze alsnog ingehaald werd door Meke.
Nee maar we hebben wel interviews met een foto erbij van het seizoen waar de kandidaat erin zitquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb nog geen definitieve namen gehoord.
Dat verbaast me nou helemaal niks. Dat hele Pieterpad was een leugen!quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zit in een ondergrondse Drentse kelder een beetje de boel te hacken.
Volgens mij staan daar de servers. Die is constant de stroom eraf aan het halen en er weer op te zetten.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:30 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee maar we hebben wel interviews met een foto erbij van het seizoen waar de kandidaat erin zitDat is wat demense willen. Kijk maar naar Eurovision Again.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
DDoS staat dus eigenlijk voor:quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik denk dat ze eigenlijk allang klaar is met hacken maar met haar hoofd op het toetsenbord in slaap is gevallen, waardoor er nog steeds zaken misgaanquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Volgens mij staan daar de servers. Die is constant de stroom eraf aan het halen en er weer op te zetten.
Klinkt plausibel. Of bij het naar buiten lopen over de draad gestruikeld is.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik denk dat ze eigenlijk allang klaar is met hacken maar met haar hoofd op het toetsenbord in slaap is gevallen, waardoor er nog steeds zaken misgaan
Prachtig trouwens, dit als post 11quote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:30 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee maar we hebben wel interviews met een foto erbij van het seizoen waar de kandidaat erin zitoh ja..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
De mense willen toch kandidaten van over de hele geschiedenisquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is wat demense willen. Kijk maar naar Eurovision Again.
Maar voor hoelang! Dat blijft spannend!quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:10 schreef Mandy040986 het volgende:
Oh mijn God, volgens mij werkt alles weer.
Dumdumdum.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Maar voor hoelang! Dat blijft spannend!
Jaa echt wel! Lekker het dekbed weer in het hoeslakenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:16 schreef Mandy040986 het volgende:
Fijn trouwens dat die pleurishitte voorbij is.
Jaaaa!quote:
Vraag het ze, zou ik zeggenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:48 schreef molloot200 het volgende:
[..]
De mense willen toch kandidaten van over de hele geschiedenis
Deze heeft heul geen energiezuinige programma's. En bij alle apparaten boven de tien jaar zeg ik gewoon dat ze een nieuwe moeten kopenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een energiezuinig programma i.c.m. een voorvoorwasprogramma. Tja dan kom je wel aan een uur of vijf. Zou jij toch ook moeten wetenZeker bij zo'n oude machine.
Wie zegt dat het mijn behabeugel is? Weet jij veel wat de buurmannen in hun vrije tijd doenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik gok dat je huisbaas dan de rekening bij jou neerlegt, dus lijkt mij niet zo'n goed idee
Dat laatste is dan ook een terechte opmerkingquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:44 schreef Meke het volgende:
[..]
Deze heeft heul geen energiezuinige programma's. En bij alle apparaten boven de tien jaar zeg ik gewoon dat ze een nieuwe moeten kopen
De volgende storm, na Francis, gaat trouwens Gerda hetenquote:
Alsof het zo had moeten zijnquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 20:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
De volgende storm, na Francis, gaat trouwens Gerda heten
https://www.tubantia.nl/b(...)s-en-gerda~ab487786/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |