Jaquote:
Straan banaan!!quote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Meke! OMG ik zie je nog steeds voor me in paarse broek en geel shirt
Gaat nog even duren ben ik bang.
[..]
Je had er zeker schoon genoeg vanquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:10 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja![]()
Ondanks dat ik gister tot 23u moest wachten voor de wasmachine klaar was, heb ik het overleefd![]()
Kofje!!!!quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:11 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Je had er zeker schoon genoeg van
Tevens goeiemiddag allemaal
Ik heb vanaf 22.15 voor het apparaat staan wachten tot hij klaar wasquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:11 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Wast jouw machine alles met de hand ofzoquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:10 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja![]()
Ondanks dat ik gister tot 23u moest wachten voor de wasmachine klaar was, heb ik het overleefd![]()
Muy bueno!quote:
Straaaaaanquote:
Ik denk het, hoe ben je anders VIJF UUR bezigquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wast jouw machine alles met de hand ofzo
Haaai! Hoe gaat het met de digitale unidingen?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:11 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ja Koffie, begin je nou al deze week of mag je even een weekje bijkomen van die intro?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Haaai! Hoe gaat het met de digitale unidingen?
Momenteel niks gepland, maar moet er vandaag rekening mee houden dat ik tussen half 2 en 4 ergens een livestream volgenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Haaai! Hoe gaat het met de digitale unidingen?
Welk programma had je gekozen dan?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:14 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik denk het, hoe ben je anders VIJF UUR bezig
Beetje ertussenin, ik krijg nu een voorproefje hoe het met colleges streamen zit en dergelijke.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:15 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja Koffie, begin je nou al deze week of mag je even een weekje bijkomen van die intro?
Je bent wel een stuk rustiger aan gaan doen met die warmte hè. Alle usernames kort je afquote:
60 graden met voorwasquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Welk programma had je gekozen dan?
Misschien kon hij niet zo goed tegen die drukquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:13 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb vanaf 22.15 voor het apparaat staan wachten tot hij klaar was
Klinkt als De 5 Uur Showquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Welk programma had je gekozen dan?
Die van mij is lastig af te korten.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je bent wel een stuk rustiger aan gaan doen met die warmte hè. Alle usernames kort je af
Ik heb er de kracht niet meer voor Rquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je bent wel een stuk rustiger aan gaan doen met die warmte hè. Alle usernames kort je af
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:55 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Die van mij is lastig af te korten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |