Dat verbaast me nou helemaal niks. Dat hele Pieterpad was een leugen!quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zit in een ondergrondse Drentse kelder een beetje de boel te hacken.
Volgens mij staan daar de servers. Die is constant de stroom eraf aan het halen en er weer op te zetten.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:30 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee maar we hebben wel interviews met een foto erbij van het seizoen waar de kandidaat erin zitDat is wat demense willen. Kijk maar naar Eurovision Again.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
DDoS staat dus eigenlijk voor:quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik denk dat ze eigenlijk allang klaar is met hacken maar met haar hoofd op het toetsenbord in slaap is gevallen, waardoor er nog steeds zaken misgaanquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Volgens mij staan daar de servers. Die is constant de stroom eraf aan het halen en er weer op te zetten.
Klinkt plausibel. Of bij het naar buiten lopen over de draad gestruikeld is.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik denk dat ze eigenlijk allang klaar is met hacken maar met haar hoofd op het toetsenbord in slaap is gevallen, waardoor er nog steeds zaken misgaan
Prachtig trouwens, dit als post 11quote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:30 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee maar we hebben wel interviews met een foto erbij van het seizoen waar de kandidaat erin zitoh ja..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
De mense willen toch kandidaten van over de hele geschiedenisquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is wat demense willen. Kijk maar naar Eurovision Again.
Maar voor hoelang! Dat blijft spannend!quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:10 schreef Mandy040986 het volgende:
Oh mijn God, volgens mij werkt alles weer.
Dumdumdum.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Maar voor hoelang! Dat blijft spannend!
Jaa echt wel! Lekker het dekbed weer in het hoeslakenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:16 schreef Mandy040986 het volgende:
Fijn trouwens dat die pleurishitte voorbij is.
Jaaaa!quote:
Vraag het ze, zou ik zeggenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:48 schreef molloot200 het volgende:
[..]
De mense willen toch kandidaten van over de hele geschiedenis
Deze heeft heul geen energiezuinige programma's. En bij alle apparaten boven de tien jaar zeg ik gewoon dat ze een nieuwe moeten kopenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een energiezuinig programma i.c.m. een voorvoorwasprogramma. Tja dan kom je wel aan een uur of vijf. Zou jij toch ook moeten wetenZeker bij zo'n oude machine.
Wie zegt dat het mijn behabeugel is? Weet jij veel wat de buurmannen in hun vrije tijd doenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik gok dat je huisbaas dan de rekening bij jou neerlegt, dus lijkt mij niet zo'n goed idee
Dat laatste is dan ook een terechte opmerkingquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:44 schreef Meke het volgende:
[..]
Deze heeft heul geen energiezuinige programma's. En bij alle apparaten boven de tien jaar zeg ik gewoon dat ze een nieuwe moeten kopen
De volgende storm, na Francis, gaat trouwens Gerda hetenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |