SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKOp woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Als het de bedoeling was geweest om (min of meer) volledig anoniem verder te gaan had ik wel een geheel nieuw account gemaaktquote:Op maandag 24 augustus 2020 21:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Jezus heftig man! Alleen had je je UI mee moeten veranderen om incognito te blijven
Ik zal het volgende topic Fred_B is mooi noemen.quote:Op maandag 24 augustus 2020 22:03 schreef Meke het volgende:
Mijn andere optie was Meke is mooi, maar dat soort TTs laat ik aan jullie over
Dat is ook weer zo.quote:Op maandag 24 augustus 2020 22:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Als het de bedoeling was geweest om (min of meer) volledig anoniem verder te gaan had ik wel een geheel nieuw account gemaakt
quote:Op maandag 24 augustus 2020 22:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik zal het volgende topic Fred_B is mooi noemen.
quote:Op maandag 24 augustus 2020 22:04 schreef H_T het volgende:
En gezien het nummer van de TT:
[ afbeelding ]
Nah! Zo naar ben ik toch niet over het algemeen?quote:Op maandag 24 augustus 2020 22:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo.
En je pestgedrag* aanpassen
*Ik wilde postgedrag zeggen maar vind dit te leuk om te verbeteren
Naar links en door de knieën en naar voren en weer terugquote:
quote:
Heb je dan ook altijd het idee dat je huis instort?quote:Op maandag 24 augustus 2020 22:04 schreef Meke het volgende:
Ik heb mijn wasmachine om 18u aangezet, inmiddels in hij eindelijk aan het centrifugeren
Nee helemaal nietquote:Op maandag 24 augustus 2020 22:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Nah! Zo naar ben ik toch niet over het algemeen?
Dat is waarquote:Op maandag 24 augustus 2020 22:07 schreef Cee het volgende:
@:Meke gemiste kans om de TT “What’s your name, man?” te maken.
Ja ik zit een verdieping hoger, dat scheeltquote:Op maandag 24 augustus 2020 22:08 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Heb je dan ook altijd het idee dat je huis instort?
Ik had er dan Meke blijft Meke van gemaaktquote:Op maandag 24 augustus 2020 22:03 schreef Meke het volgende:
Mijn andere optie was Meke is mooi, maar dat soort TTs laat ik aan jullie over
Ja aan mijn zinsstructuren, gebruik van haakjes, komma's en archaïsche termen moet het wel te herleiden zijn dat ik het waarschijnlijk ben geweestquote:Op maandag 24 augustus 2020 22:09 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee helemaal niet![]()
Maar wel te herleiden aan je posts denk ik (in combinatie met dat jij dan ook niet meer zou posten)
De vraag is: zat je voor het centrifugeren een verdieping lager?quote:Op maandag 24 augustus 2020 22:09 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik zit een verdieping hoger, dat scheelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |