Succes en sterkte!quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bijkomen van een slechte-slaap-nacht, en eerste werkdag na 3 weken en 1 dag vrij

meh, beetje standaard als ik weer eerder naar bed ga na een tijd later naar bed gaan en uitslapenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:12 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Waarom had je een slechte nacht?

Ah herkenbaarquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
meh, beetje standaard als ik weer eerder naar bed ga na een tijd later naar bed gaan en uitslapen

Morgen. Dat is inderdaad afwachten tot er weer iemand met een ban de volgende Ddos aanval plaatstquote:

Hoe kun jij Fok!ken dan? Ik mocht ook niet meer op m'n telefoon!quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:18 schreef H_T het volgende:
Ik wacht nu bij de tandarts op controle, en daar is nu geen tijdschrift meer te lezen. Logisch natuurlijk, maar ik zou bijna mijn halfjaarlijkse kijkje in de Quote gaan missen

hardware faal toch deze keer?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Morgen. Dat is inderdaad afwachten tot er weer iemand met een ban de volgende Ddos aanval plaatst

Ja.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 07:41 schreef Cee het volgende:
Ik bedoel, ik postte om 22.13 iets en toen ging alles kaputt en nu ben ik weer hier op het moment dat de boel weer enigszins draait voor hoe lang het ook duurt?
Ligt het aan mij.

Oh, ik keek ook altijd enorm uit naar het stapeltje Voetbal Internationals van minstens een jaar oudquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:18 schreef H_T het volgende:
Ik wacht nu bij de tandarts op controle, en daar is nu geen tijdschrift meer te lezen. Logisch natuurlijk, maar ik zou bijna mijn halfjaarlijkse kijkje in de Quote gaan missen

Ik slaap ook altijd slecht, de nacht voordat ik weer aan het werk moet.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
meh, beetje standaard als ik weer eerder naar bed ga na een tijd later naar bed gaan en uitslapen
Jij dan ook sterkte vandaagquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:18 schreef Redefine het volgende:
Hier ook slecht geslapen. Dat terwijl ik niet laat ging slapen, ik redelijk snel in slaap viel en niet veel heb wakker gelegen.
Toch voelt het alsof ik helemaal niet heb geslapen. Met veel moeite een uurtje geleden mijn bed uitgekomen en nu aan het werk.
Waarschijnlijk kwalitatief dan slecht geslapen

Op dinsdag 25 augustus 2020 09:20 schreef Koen66 het volgende:

Bij de tandarts niet of bedoel je wat anders? Ik lig nog niet in de stoel, dat scheelt vastquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:20 schreef Dave het volgende:
[..]
Hoe kun jij Fok!ken dan? Ik mocht ook niet meer op m'n telefoon!

Ik lees het nu ja. Maar dan zou het logischer zijn als dat een paar dagen al het probleem is. Zou wel erg typisch zijn als dat zo kort na die aanvallen is gebeurd.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:23 schreef Redefine het volgende:
[ afbeelding ] Op dinsdag 25 augustus 2020 09:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hardware faal toch deze keer?

Pagina na pagina aan advertenties voor horloges en overhemden die ik toch niet wil kopen leidde altijd wel lekker afquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oh, ik keek ook altijd enorm uit naar het stapeltje Voetbal Internationals van minstens een jaar oud

Dank je. Al zal het na uur werken wel weer goed zijn. Dan ben ik vaak wel weer wakker.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:23 schreef Arizona het volgende:
Quoten gaat nog niet echt lekker, lang wachten. Maar ja, er is weer fok
[..]
Ik slaap ook altijd slecht, de nacht voordat ik weer aan het werk moet.
[..]
Jij dan ook sterkte vandaag

quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:25 schreef Arizona het volgende:
Ik heb het wel zo koud. Het is hier nog 21 graden in huis maar het voelt echt als winter

De controle viel mee, maar er moet binnenkort wel weer een verstandskies uit. Die was misschien nog wel te vullen, maar de vorige keer ging dat ontsteken en er zit toch geen kies meer tegenover om tegen te kauwenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:29 schreef Arizona het volgende:
Succes daar in het voorportaal van de hel, @:H_T
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |